Piraattipuolue voittaa eduskuntavaalit !

.

Älkää äänestäkö ensi kevään eduskuntavaaleissa persuja vaan Piraattipuoluetta,jotta voisimme saada tulevaisuudessa jopa halvempaa leipää.Rikkaat monopolikapitalistit hirteen saatana.

19

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piraattiko

      Voiko netistä nykyään jo imuroida ilmaista leipää?

      • d

        Onneksi Kiina ja Venäjä ovat Piraattipuolueen esikuvia,koska siellä vain valtio voi omistaa monopolit,
        eikä ulkomaalaiset voi omistaa maata eli riistää luonnonvaroja eikä kansaa.Sen takia Venäjällä ja
        Kiinassa ei ole edes pikkuporvarillista pakolaisongelmaa.


    • Kaikensorttisia

      pikku rikollisuuspuolueita niitä propagoi vaalien alla.

      Parasta olisi pistää pystyyn harvennustalkoot.

      • Persraisk

        Onhan olemassa myös Raiskaajien puolue. Persujen vaalityön vetäjähän on saanut tuomion "lievästä" raiskauksesta.


    • kaikkia vatipäitä

      Kerroppas valopää kuka tekee sulle musiikkia ja elokuvia, kun kukaan ei maksa niistä enää mitään? Hammaskeijuko?

      • hyvä kysymys

        ja tuottajien leipää. Kysymyksesi oli ERITTÄIN aiheellinen.


      • 27

        Silloin palataan siihen malliin mistä kaupallinen musisoini on alkanutkin eli tilaustöihim/sävellyksiin ja live esiintymisiin. Yltiö kapitalismi on vain pervertoinut TÄMÄNKIN taiteen alan rahanteko koneeksi. Kiitos moraalittomat yltiö kapitalismin maailma on niin paskassa jamassa kuin se on.


      • 33

        Kaikki kaupallinen musiikki ja elokuvat ovat paskaa. Ne olivat sitä jo 70-luvulla ja ne ovat sitä edelleenkin.
        Taiteilija, joka tekee taidetta ainoastaan rahan vuoksi, on väärällä alalla ja saisi mennä oikeisiin töihin.


      • riina4234h
        33 kirjoitti:

        Kaikki kaupallinen musiikki ja elokuvat ovat paskaa. Ne olivat sitä jo 70-luvulla ja ne ovat sitä edelleenkin.
        Taiteilija, joka tekee taidetta ainoastaan rahan vuoksi, on väärällä alalla ja saisi mennä oikeisiin töihin.

        Toivottavasti sovellat myös itse omaa neuvoasi, vai saatko kenties palkkaa tekemästäsi työstä?


    • ääliökös se siellä

      taidat olla.

    • tutustu tarkemmin
      • Ammatti-ihmisiä

    • Chuck Norris

      Enpä taida äänestää, Suomessa lienee tällä hetkellä tärkeämpiäkin kysymyksiä kuin laiton lataaminen...

      Halvempaa leipää?
      Mitä helvettiä se edes tarkoittaa.

    • 26

      Muutama valistunut hyperkapitalisti/porvari on parempi kuin vaeltaja muurhaislauma ahneita ja typeriä pikkuporvrillisiä paskoja. Harva nousee katuojasta marmorisaleihin yhden eliniän aikana ja kykenee sopeutumaan muutokseen. Isot porvarit olkoon rauhassa, mutta välimallin miehet pitää eliminoida. Yhteiskunrakenne yksinkertaistuu kun porvaristo minimoidaan. Jumala-johtaja-tasavertainen kansa on hyvä järjestys.

      • ***

        ---
        Google-mainokset (www.suomi24.fi)

        Oletko ehdokas vaaleissa?

        Älä hukkaa aikaasi harjoitteluun. Ota helppo starttipaketti meiltä!

        www.epromo.fi
        ---


      • Politiikan trolli

        Tää on jännä puolue. Pahimmat komut oli alunperin vallankumousjohtajia ilman mitään sivistystä, Häh?


    • entinen.vihrea

      Olen aikaisemmin äänestänyt vihreitä, mutta nyt olen kovasti pohtinut maailmankatsomustani ja tarkastellut erilaisia keskustelupalstoja. Nykyinen meininki ei voi jatkua!

      Nähdäkseni puolueenne suurin heikkous on se, että teillä ei ole nuivaa maahanmuuttopolitiikkaa. Mielestäni maahanmuutto on maamme suurin ongelma. Vaikka piratismi on ongelma, ei nähdäkseni ole lainkaan tarpeen puuttua Somalian tapahtumiin suomalaisten veronmaksajien rahoilla. Korjatkoot somalit ongelmansa omilla rahoillaan, korjataan me suomalaiset Suomen ongelmat omillamme!

      Miten aiotte rajoittaa maahanmuuttoa? Toisaalta kysymykseni on retorinen, sillä itse olen päättänyt äänestää perussuomalaisia, koska näillä on parhaat mahdollisuudet lopettaa maahanmuutto Suomeen.

    • WTT

      Edellinen kirjoittaja kirjoitti hyvin, maahanmuutto on paha ongelma Suomessa ja muissa Länsimaissa. Islam voimistuu maassamme ja muuallakin. Perussuomalaisten äänestäminen on O.K. Piraattiliike on ottamassa itsekkäästi ilmaiseksi muiden tekemän musiikin jne maksamatta tekijälle; olisi oikein, että hyvän musiikin tekijälle myös maksetaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10295
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1586
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe