Köyhäin ylpeys.

ihmettelijä.

Miten ihmeessä teillä köyhillä on varaa alkaa ylpeilemään?

Tarkoitan ihan konkreettisena esimerkkinä sitä kun itse olen useamman kerran tälläkin palstalla tarjoutunut auttamaan köyhiä esim siivouspalveluiden avulla.

Olen siis liikuntarajoitteinen ja tarvitsen siivoojaa/ruoan laittajaa kotiin muutaman kerran viikossa. Olen täällä tarjoutunut maksamaan kohtuu hyvää palkkaa ja plussaa on jos henkilö olisi kaunis nuori nainen ( 18- 40 vuotias) ja suostuisi joskus tulemaan kanssani myös suihkuun jossa samalla hoitaisi minun seksuaaliset tarpeeni. Siitä tulee tietenkin provisio.

Laitan heti yhteystietoni kun joku on asiallinen ja kiinnostunut tästä ko. tehtävästä.

T: Petteri

5

450

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19

Kirjoituksesi puoliväliin asti olin minäkin ihmeissäni, miksi et muka löydä siivousapua, mutta tulihan se ratkaisu sieltä.

Tiedoksesi, että ei köyhänkään tarvitse alentua myymään itseään sinun seksuaalisten tarpeidesi tyydyttämään.

Ota köyhä siivoamaan ja laittamaan ruokaa, maksa vaikkapa 12 euroa tunti.

Sitten otat Sihteeriopistosta huoran sitä suihkusessiotasi varten ja maksat 150 euroa.

Kaikki ovat tyytyväisiä.

• näin se on

Ei ne mitään jaksa tehdä. Ovat patalaiskoja ja siksi köyhiä.

• metall-leidi

Pummillakin olkoon oikeus oman kehonsa itsemääräämis oikeuteen. Ei ole jaksamisesta kiinni jos ihminen ei halua tulla riistetyksi.
        Onko ihanteellista, että köyhät nuoret ja jopa lapsetkin joutuisivat myymään itseänsä?
        Suorastaan hävyttömän raadollista kirjoittaa tänne köyhyyspalstalle ja tarjota ns. apua ja työtä viihdytyslisällä.
        Kyllä köyhä tekisi työtä ja antais siivousapuakin, mutta köyhä ei ole mikään orja mitä voi riistää ja alistaa mielensä mukaan.
        Ylempänä viestiketjussa suositeltiin sihteeriopistoa ja sen puoleen voi kääntyä jos haluaa eroottisia palveluksia.
        Näin se on, vielä kysymys sulle ? Haukkuisitko silloinkin jos sulla olis köyhiä naissukulaisia ja ne eivät tarjoaisi seksipalveluita?

• elliivo

Pyydä äitiäs vaihtamaan vaippasi! Siinä sinulle vaihtoehto. Kumma kun räkänokat täälläkin viihtyvät niin hyvin köyhiä kyykyttämässä. Kieroon kasvanut sukupolvi!
        Ei normaali aikuinen ihminen tuollaisia edes mieti.

• 3+9

sinulla on näköjään korvien välissä. Tämä ei ole mikään seksin haku/myynti palsta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2152
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1815
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1314
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      960
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      88
      950
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      875
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      141
      834
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      740
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      736
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      709
    Aihe