Oon 15 v. ja oon nyt kavereiden kanssa kuvaillut vähän...
MUTTA en millään keksi mitään hyvää käsikirjoitusta jost voisin sitten kuvata. ongelma on, että kässärissä näyttelijöiden määrä on rajallinen ja mitään erikoistehosteita ei ole käytössä.
Koska elokuvan laatu ei ehkä olisi paras mahdollinen, en hae mitään unelmakässäreitä vaan ihan 3. luokka riittää...
KÄsikirjoituksia?
Elokuvantekijäpoju
3
728
Vastaukset
- ibana
Netti on täynnä lyhyitä tarinoita. Kysy joltain kirjoittajapalstalta, jos voisit käyttää jonkun lyhyttä tarinaa ja kirjoita siihen vuorosanat. Muista, että lyhyt elokuva on lyhyt paperillakin. Eli 10 sivua riittää.
Tsemppiä!- Trulululuu
Käsikirjoutuksessahan 1sivu = noin 1minuutti
- iiiijjjiiiiijjjjj
Trulululuu kirjoitti:
Käsikirjoutuksessahan 1sivu = noin 1minuutti
pistä sähköpostiosote niin mie näppäilen siulle juttua (heh)
varmasti tulee semmonen toteuttamiskelponen mutta ei liian vaativaa matskua kun alkaa tekemään vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 142152
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1702141- 1011025
Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46847Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢113825Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah156792Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs35786Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises30746- 43714
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä50684