Millä hinnoilla kantsi kirpparilla yrittää myydä aikuisten vaatteita? Esim. kauluspaitoja, t-paitoja, housuja, takkeja jne.? Ois paljon sekä miesten että naisten, aika perusvaatteita, ei siis mikään huippumerkkikamaa, mutta ehjää ja siistiä tavaraa.
Kirppis hinnoittelu?
13
4762
Vastaukset
- 3+15
että vaatteet eivät yksinkertaisesti mene. Hinnat ovat olleet 0,50e-5e housuista ja paidoista mutta ei ilmeisesti tarpeeksi halpaa kuitenkaan. Ja ovat ihan hyväkuntoista kamaa, jotkut jopa käyttämättömiä. Itse kyllä harkitsisin tarkkaan kannattaako pelkkien vaatteiden varaan kirppispöytää perustaa. Rekkiä kun ei kannata täyteenkään tupata, ei asiakkaat jaksa ruveta niitä löytöjä sellaisesta penkomaan.
- 300e
Minulla kyllä vaatteet menivät hyvin ja 6 päivän tuotto oli lähes 300€. Myin nuorekkaita naisten vaatteita, hyväkuntoisia ja vielä "muodissa". Hintahaitari oli 1€-10€, suurin osa 2-3€.
Mutta ei ne vaatteet mene jos myy tahraisia, auttamattomasti vanhanaikaisia tai liian kuluneita lumppuja aivan liian kalliilla hinnalla. Hinta ei ole se ainut mikä ratkaisee, kukaan ei osta tahraista ja reikäistä lumppuvaatetta, vaikka saisi 50 sentillä. - 3+15
300e kirjoitti:
Minulla kyllä vaatteet menivät hyvin ja 6 päivän tuotto oli lähes 300€. Myin nuorekkaita naisten vaatteita, hyväkuntoisia ja vielä "muodissa". Hintahaitari oli 1€-10€, suurin osa 2-3€.
Mutta ei ne vaatteet mene jos myy tahraisia, auttamattomasti vanhanaikaisia tai liian kuluneita lumppuja aivan liian kalliilla hinnalla. Hinta ei ole se ainut mikä ratkaisee, kukaan ei osta tahraista ja reikäistä lumppuvaatetta, vaikka saisi 50 sentillä.Jos nyt sitten haluaa kutsua uusia, vielä kaupan laput omaavia vaatteita lumpuiksi. Tai vähänkäytettyjä, pestyjä ja silitettyjä. kai ne sitten ovat lumppuja kun ovat ihan perusvaatetta, ei mitään erityistä tyylisuuntausta tai muotivirtausta.
- harrastelumyyjä
laita se hinta kun itsekin ostaisit,
ota se huomioon että kaupassa on suurempaa ja pienempää usein -70%,
on hyvin vaikea löytää kirppikseltä sopivaa vaatetta,
kun useimmilla, lähes kaikilla on viikkoja joao seissyttä
ja kirpputorin pitäkän pöydilla jo vuosia samaa tavaraa odottanut ostajaansa.
jos tuot uutta, sen pöydän erottuminne olisi tärkeää, minä olen laittanut aina että
myynti alkoi 22.11.2010 ja usein senkin, tässä pöydässä alkaa pieni ale PM. ja iso ale PM.
laitan myös tekstin, miehelle/naiselle ja kokoluokan.
myyn kyllä halvalla enkä tavoittele voittoa, mutta yli puolet menee alle viikossa.
http://www.panoramio.com/photo/43048734
tuolla myyn- Kirppiskauppa käy
Kyllä sen näkee käytännäsä, millä hinnalla menee. Jos on itsepalvelukirppis vaikka kaksi viikkoa ja jos ei pariin päivään mene niin laskee hintaa jne....jollain hintaa se menee.
Ihmettelen ihmisiä, jotka laittavat hinnan ja pitävät sitä yhtä samaa hintaa koko pöydänpidon ajan. istuvat sormi persreisässä odottamassa, että kauppa käy ja sitten itkevät, ettei käykään.
Ihmiset hyvät: muuttakaa niitä hintoja! - Löydöt halvemmalla?
Kirppiskauppa käy kirjoitti:
Kyllä sen näkee käytännäsä, millä hinnalla menee. Jos on itsepalvelukirppis vaikka kaksi viikkoa ja jos ei pariin päivään mene niin laskee hintaa jne....jollain hintaa se menee.
Ihmettelen ihmisiä, jotka laittavat hinnan ja pitävät sitä yhtä samaa hintaa koko pöydänpidon ajan. istuvat sormi persreisässä odottamassa, että kauppa käy ja sitten itkevät, ettei käykään.
Ihmiset hyvät: muuttakaa niitä hintoja!Jep, ollaan muutettu hinnoittelua joka kerran kun siellä käyty; vaikea vaan löytää se sopiva taso. (Ja jaksaa kirjoitella niitä lappujakin...)
Nyt suurin osa vaatteista 2-6 e (myös pikkutakit, kotelomekot). En tieä onks se vieläkin liikaa?
Esim. neule 4,50e? Siistejä ne vaatteet on, vaikka suuri osa ei oikein muodikkaita. - hinta-laatu-muoti
Löydöt halvemmalla? kirjoitti:
Jep, ollaan muutettu hinnoittelua joka kerran kun siellä käyty; vaikea vaan löytää se sopiva taso. (Ja jaksaa kirjoitella niitä lappujakin...)
Nyt suurin osa vaatteista 2-6 e (myös pikkutakit, kotelomekot). En tieä onks se vieläkin liikaa?
Esim. neule 4,50e? Siistejä ne vaatteet on, vaikka suuri osa ei oikein muodikkaita.Valitettava totuus on, ettei lähes kukaan maksa noin paljoa epämuodikkaasta ja vanhanaikaisesta vaatteesta (ellei ole oikeasti vintage). Olkoot kuinka hyväkuntoinen tahansa.
Itse miettisin muutaman kerran, maksaisinko 5e edes muodikkaasta ja siististä neuleesta. - 3+15
hinta-laatu-muoti kirjoitti:
Valitettava totuus on, ettei lähes kukaan maksa noin paljoa epämuodikkaasta ja vanhanaikaisesta vaatteesta (ellei ole oikeasti vintage). Olkoot kuinka hyväkuntoinen tahansa.
Itse miettisin muutaman kerran, maksaisinko 5e edes muodikkaasta ja siististä neuleesta.Tätäpä juuri tarkoitin ettei niillä vaatteiden myymisellä pötki pitkällekään. Sittarissa näkyi olevan miesten neuleita normaalihinnaltaan 30 euroa kun tänään katselin, toki nyt alennusten aikaan vähän halvempia. Mutta ihmiset eivät halua muodikkaasta ja siististä neuleesta kirppiksellä maksaa viittä euroa. Ei suomalaisilla ole mitään hätää todellisuudessa noin niinkuin taloudellisesti tällä hetkellä kun nuo kirppiskamat ei kiinnosta kuin "huvikseen shoppailijoita". Itse aikanaan opiskelijana käytin kirppiksiä todella paljon ja taatusti vaatteetkin kelpasivat. Tuo erotus, 25 euroa on oikeasti köyhälle suuri raha, mutta nykyään ei ilmeisesti niin köyhiä ole olemassakaan tai eivät he ainakaan kirppikselle eksy. Ja itse kyllä edelleenkin maksaisin siististä muodikkaasta neuleesta 5 euroa kirppiksellä.
- Amppari_33
3+15 kirjoitti:
Tätäpä juuri tarkoitin ettei niillä vaatteiden myymisellä pötki pitkällekään. Sittarissa näkyi olevan miesten neuleita normaalihinnaltaan 30 euroa kun tänään katselin, toki nyt alennusten aikaan vähän halvempia. Mutta ihmiset eivät halua muodikkaasta ja siististä neuleesta kirppiksellä maksaa viittä euroa. Ei suomalaisilla ole mitään hätää todellisuudessa noin niinkuin taloudellisesti tällä hetkellä kun nuo kirppiskamat ei kiinnosta kuin "huvikseen shoppailijoita". Itse aikanaan opiskelijana käytin kirppiksiä todella paljon ja taatusti vaatteetkin kelpasivat. Tuo erotus, 25 euroa on oikeasti köyhälle suuri raha, mutta nykyään ei ilmeisesti niin köyhiä ole olemassakaan tai eivät he ainakaan kirppikselle eksy. Ja itse kyllä edelleenkin maksaisin siististä muodikkaasta neuleesta 5 euroa kirppiksellä.
Sittari myy mitä sittari myy, itse en sieltä ole elämässäni muistaakseni ainuttakaan neuletta ostanut. Trikoopaitoja kyllä: aiemmin ne olivat hyvälaatuisia, nyt nekin on lumppua.
Kyllä minä maksan hyvästä neuleesta kirppiksellä vaikka sen kympin. Päälläni on tällä hetkellä erittäin vähän käytetty neuletakki, josta myyjä pyysi kymppiä ja tinki yhden euron. Ei saa sittarista eikä vastaavista mihinkään hintaan.
Ei se hinta vaan se laatu. - Kirpputorilla
Amppari_33 kirjoitti:
Sittari myy mitä sittari myy, itse en sieltä ole elämässäni muistaakseni ainuttakaan neuletta ostanut. Trikoopaitoja kyllä: aiemmin ne olivat hyvälaatuisia, nyt nekin on lumppua.
Kyllä minä maksan hyvästä neuleesta kirppiksellä vaikka sen kympin. Päälläni on tällä hetkellä erittäin vähän käytetty neuletakki, josta myyjä pyysi kymppiä ja tinki yhden euron. Ei saa sittarista eikä vastaavista mihinkään hintaan.
Ei se hinta vaan se laatu.Nonnii, sama juttu täällä, kyllä se laatu ratkaisee. Ja jos on suht. ajattomia vaatteita, niin käytän mieluummin laatua/ käyttömukavuutta, kuin viimeistä muotia.
Siksi luulisin että lähes uudenveroisi vaatteita vois kirpparilla mennäkin kaupaks. Mutta onhan kiva kans jos omat vaatteet ovat pelkästään uusia, toisaalta siitäkin on pakko välillä tinkiä, jotta rahaa jää muuhunkin. - se
Kirpputorilla kirjoitti:
Nonnii, sama juttu täällä, kyllä se laatu ratkaisee. Ja jos on suht. ajattomia vaatteita, niin käytän mieluummin laatua/ käyttömukavuutta, kuin viimeistä muotia.
Siksi luulisin että lähes uudenveroisi vaatteita vois kirpparilla mennäkin kaupaks. Mutta onhan kiva kans jos omat vaatteet ovat pelkästään uusia, toisaalta siitäkin on pakko välillä tinkiä, jotta rahaa jää muuhunkin.Kiivasta kunnallista keskustelua nyt myös sivustolla www.kuntani.fi,
esim. kirppiksistä - 3+15
Amppari_33 kirjoitti:
Ei se hinta vaan se laatu.No, täytyy myöntää että tuskinpa koskaan rekkiini ilmestyy myytäväksi mitään herätteenä ns. OIKEASTA vaatekaupasta ostettua satasen neuletta jota en siis haluaisikaan käyttää vaan myydä.... Mutta jos ilmestyisi niin eikö satasen erittäin vähän käytetystä tuotteesta pitäisi pystyä pyytämään ja saamaan jo vähintään vaikkapa parikymppiä? Vaatteen ollessa kyseessä, tuskinpa menee? Vai kuinka on?
- Läjäjänis
3+15 kirjoitti:
No, täytyy myöntää että tuskinpa koskaan rekkiini ilmestyy myytäväksi mitään herätteenä ns. OIKEASTA vaatekaupasta ostettua satasen neuletta jota en siis haluaisikaan käyttää vaan myydä.... Mutta jos ilmestyisi niin eikö satasen erittäin vähän käytetystä tuotteesta pitäisi pystyä pyytämään ja saamaan jo vähintään vaikkapa parikymppiä? Vaatteen ollessa kyseessä, tuskinpa menee? Vai kuinka on?
No ethän sinä sitä tiedä muuta kuin kokeilemalla. Ja siinäkin on kausivaihteluita, joita ei selitä mikään järjellinen asia.
Kyllä minulla on hutiostoksia ja lisäksi jälkikasvulle ostettuja ulkomaantuliaisia, jotka on laadukkaita ja aivan käyttämättömiä. Joskus menee kaupaksi, joskus ei. Mutta ei se ostohinta ole missään suhteessa kirppishintaan. Älytöntä katsella, kun jotkut pyytää vaatteesta 90 euroa tai 50 euroa, siellä ne köllöttää kirppiksellä viikkoja....varmana hirveän kannattavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063240Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951482- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1591265Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.51838