0v synnyn
4v päiväkotiin, pari hyvää kavereita, kiusasin muita ja olin ns, häirikkö, käyttäytymisongelmia
7v. ala asteelle muutama uusi kaveri päiväkotikaverit jääneet
10v kolmosluokalla tutustuin yhtään parhaistakavereistani tällähetkellä
12v ylä-asteelle meno, kiusaaminen alko luokat 7-9 täyttä helvettiä jokapäivä, asialle ei kukaan tehnyt mitään, itse en uskaltanut kotona tai muuallakaan asiasta puhua
16v ammattikouluun meno, pari uutta kaveria, kiusaaminen loppui uuteen kouluun menon myötä, aloitin alkoholinkäytön
18v kavereita karsiutunut, on pari hyvää kaveria, muut ns ryyppykavereita, juon joka vkl, kesällä armeijaan..
19v armeijasta pois, työttömänä 3kk heinäkkuussa 2009 töihin, alkoholinkäyttö säännöllistä joka vkl joskus viikkoisinkin
20v töissä reissuhommissa, kaverit karsiutuneet pois 2: hta lukuun ottamatta, tapaan mukavan tytön työni rajoittaa ja luonteeni
21v samaa tyttöä tapailen, töissä toisella puolen suomea, ensiasunto kotikaupungista, kaverit kaikki kadonneet, yksi ryyppykaveri on,alkoholismin esi-aste ja lievä masennus,neitsyys tallella.
elämää 0-21
poika205
0
607
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293