0v synnyn
4v päiväkotiin, pari hyvää kavereita, kiusasin muita ja olin ns, häirikkö, käyttäytymisongelmia
7v. ala asteelle muutama uusi kaveri päiväkotikaverit jääneet
10v kolmosluokalla tutustuin yhtään parhaistakavereistani tällähetkellä
12v ylä-asteelle meno, kiusaaminen alko luokat 7-9 täyttä helvettiä jokapäivä, asialle ei kukaan tehnyt mitään, itse en uskaltanut kotona tai muuallakaan asiasta puhua
16v ammattikouluun meno, pari uutta kaveria, kiusaaminen loppui uuteen kouluun menon myötä, aloitin alkoholinkäytön
18v kavereita karsiutunut, on pari hyvää kaveria, muut ns ryyppykavereita, juon joka vkl, kesällä armeijaan..
19v armeijasta pois, työttömänä 3kk heinäkkuussa 2009 töihin, alkoholinkäyttö säännöllistä joka vkl joskus viikkoisinkin
20v töissä reissuhommissa, kaverit karsiutuneet pois 2: hta lukuun ottamatta, tapaan mukavan tytön työni rajoittaa ja luonteeni
21v samaa tyttöä tapailen, töissä toisella puolen suomea, ensiasunto kotikaupungista, kaverit kaikki kadonneet, yksi ryyppykaveri on,alkoholismin esi-aste ja lievä masennus,neitsyys tallella.
elämää 0-21
poika205
0
599
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197