Elin 2005-2008 kihlattuni omistamassa asunnossa. Hän maksoi kaiken ja elämisen. Itsellä oli hyvät tulot, mutta en halunut "sitoutua" kihlattuuni. Säästin joka kk 1000eur ja pistin rahan poikimaan. Säästin ison rahan omaan asuntoon, ja edellisestä omasta kämpästä sain hyvän myyntivoiton. Kihlattu maksoi kaikki lomamatkamme, laskut, yms.. Itse piffasin ainoastaan joskus jotain, syyksi kerroin että minulla on iso laina yritykseni perustamisesta johtuen. Tosiasiassa lainan lyhennys oli noin 100eur/kk. Jopa exäni äiti maksoi matkojamme ulkomaille ja lupasin maksaa ne takaisin, no en koskaan maksanut. Petin häntä koko ajan, jopa pahoinpitelin häntä. Panin kaverini muijaa, ajoin kännissä kolarin, jossa kukaan ei loukkaantunut, poistuin paikalta ja selvittelin asian seuraavana päivänä.... Kaikesta olen osannut uida kuin koiraveräjästä, nykyään olen menestyvässä yrityksessä omistajana, kusetan asiakkaitakin koko ajan ja otan työntekijöiden ideat omikseni ja heiltä kreeditit heidän tietämättään. Minusta pidetään pomona, koska osaan esittää fiksua ja mukavaa. Oikeasti olen täysi kusipää. Exän pakotin tekemään abortin, koska en halunut hänen kanssaan lapsia "vielä" exä kävi puoli vuotta luonani, panin häntä eron jälkeen koko ajan. Hän alkoi seurustelemaan ja panin exääni silloin, hänen nykyisen miehen autossa ja kotona useasti. viimeksi tänään exä kävi naimassa luonani, otin hänen kännylläään kuvan kun panin takaapäin. Jätin kuvan galleriaan odottamaan ;)
tunnustus
8
1115
Vastaukset
- Täytyy sanoa,
että oletpa varsinainen sankari.
- olet hurmaava
niin se miunki exä kuvitteli pääsevänsä kuin koira veräjästä..toisin kuitenkin kävi=)
- Tosimies 1979
mä nyt oon jäämässä kiinni? pettämisestä...oon nykyään sinkku. ei vaan tajua..
- olet hurmaava
Tosimies 1979 kirjoitti:
vaan pahoinpitelystä... =)
- olet hurmaava
Tosimies 1979 kirjoitti:
paha juttu.väännetään siis rautalangasta: kerroin vaan et mun exä kuvitteli pääsevänsä kuin koira veräjästä, en puhunut sinusta,joten kuka on ees väittäny et olet jäämässä kiinni...kerroin vain et hän kuvitteli ettei lait koske häntä...toisin kävi=)
- tosimies 1979
olet hurmaava kirjoitti:
paha juttu.väännetään siis rautalangasta: kerroin vaan et mun exä kuvitteli pääsevänsä kuin koira veräjästä, en puhunut sinusta,joten kuka on ees väittäny et olet jäämässä kiinni...kerroin vain et hän kuvitteli ettei lait koske häntä...toisin kävi=)
Pahoinpitelystä ei ole todisteita... En mä tyhmä ole..
olet perus kokoomuslainen.
- hfjj,
ja hyväksikäyttäjä..ladon taakse tuollaiset hyväksikäyttäjät.Jos olisit muuttanut tapasi ja ollut katuva, niin asia olisi vielä ollut ihan ok..mutta melkein ylpeä olet, täys mulkku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892