tunnustus

Tosimies 1979

Elin 2005-2008 kihlattuni omistamassa asunnossa. Hän maksoi kaiken ja elämisen. Itsellä oli hyvät tulot, mutta en halunut "sitoutua" kihlattuuni. Säästin joka kk 1000eur ja pistin rahan poikimaan. Säästin ison rahan omaan asuntoon, ja edellisestä omasta kämpästä sain hyvän myyntivoiton. Kihlattu maksoi kaikki lomamatkamme, laskut, yms.. Itse piffasin ainoastaan joskus jotain, syyksi kerroin että minulla on iso laina yritykseni perustamisesta johtuen. Tosiasiassa lainan lyhennys oli noin 100eur/kk. Jopa exäni äiti maksoi matkojamme ulkomaille ja lupasin maksaa ne takaisin, no en koskaan maksanut. Petin häntä koko ajan, jopa pahoinpitelin häntä. Panin kaverini muijaa, ajoin kännissä kolarin, jossa kukaan ei loukkaantunut, poistuin paikalta ja selvittelin asian seuraavana päivänä.... Kaikesta olen osannut uida kuin koiraveräjästä, nykyään olen menestyvässä yrityksessä omistajana, kusetan asiakkaitakin koko ajan ja otan työntekijöiden ideat omikseni ja heiltä kreeditit heidän tietämättään. Minusta pidetään pomona, koska osaan esittää fiksua ja mukavaa. Oikeasti olen täysi kusipää. Exän pakotin tekemään abortin, koska en halunut hänen kanssaan lapsia "vielä" exä kävi puoli vuotta luonani, panin häntä eron jälkeen koko ajan. Hän alkoi seurustelemaan ja panin exääni silloin, hänen nykyisen miehen autossa ja kotona useasti. viimeksi tänään exä kävi naimassa luonani, otin hänen kännylläään kuvan kun panin takaapäin. Jätin kuvan galleriaan odottamaan ;)

8

1196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täytyy sanoa,

että oletpa varsinainen sankari.

• olet hurmaava

niin se miunki exä kuvitteli pääsevänsä kuin koira veräjästä..toisin kuitenkin kävi=)

• Tosimies 1979

mä nyt oon jäämässä kiinni? pettämisestä...oon nykyään sinkku. ei vaan tajua..

• olet hurmaava
        Tosimies 1979 kirjoitti:

vaan pahoinpitelystä... =)

• olet hurmaava
        Tosimies 1979 kirjoitti:

paha juttu.väännetään siis rautalangasta: kerroin vaan et mun exä kuvitteli pääsevänsä kuin koira veräjästä, en puhunut sinusta,joten kuka on ees väittäny et olet jäämässä kiinni...kerroin vain et hän kuvitteli ettei lait koske häntä...toisin kävi=)

• tosimies 1979
        olet hurmaava kirjoitti:

paha juttu.väännetään siis rautalangasta: kerroin vaan et mun exä kuvitteli pääsevänsä kuin koira veräjästä, en puhunut sinusta,joten kuka on ees väittäny et olet jäämässä kiinni...kerroin vain et hän kuvitteli ettei lait koske häntä...toisin kävi=)

Pahoinpitelystä ei ole todisteita... En mä tyhmä ole..

• olet perus kokoomuslainen.

• hfjj,

ja hyväksikäyttäjä..ladon taakse tuollaiset hyväksikäyttäjät.Jos olisit muuttanut tapasi ja ollut katuva, niin asia olisi vielä ollut ihan ok..mutta melkein ylpeä olet, täys mulkku.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      199
      4086
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      57
      2894
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      89
      1498
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1286
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      12
      1244
    6. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      7
      1043
    7. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1042
    8. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      47
      993
    9. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      234
      972
    10. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      49
      946
    Aihe