http://www.olavirouhe.net/
Tuolta sivulta löydätte vastauksia Ellen Whitea koskeviin syytöksiin ja väittelyihin. Kannattaa tutstua ensin henkilöön, kuin kirjoittelee asiattomuuksia ja uskoo suoranaisia valheita.
Pitäkää se, mikä hyvää on, oli Paavalinkin neuvo.
Ellen White vastaa syyttäjilleen
3
122
Vastaukset
- antirouhe
kasvanut pallit?
- Sääli naista, sääli
Puhut jatkuvasti lööperiä muista ihmisistä ja väität että itse olet "todellinen tietäjä", mutta todellisuudessa olet vain kiihkoileva lahkolainen jonka puheissa ei ole päätä ei häntää.
Se "johdatususkonto" mihin uskot on pelkkää ihmisten pettämistä. Uhkailemalla olemattomalla helvetillä pelottelette hädissään olevia ihmisiä jailta sitten kerätään rahaa ämpärikaupalla.
Kyllä teidät tunnetaan - helvetin saarnaajat.
Tee parannus ja lakkaa syyttämästä Jumalaa pahemmaksi kuin yksikään paha..
Teet Jumalan syyttämisestä ja ihmisten parjaamisesta muka evankeliumia. !!! Etkä edes huomaa että sellainen on väärin koska olet täysin metsässä harhoinesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 868119
- 896208
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344711- 363224
- 493217
- 442769
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432651
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562442