hei onks kellekkään

-tiina

käyny näin kirjauduin sisään ja vastasin yhteen viestiin niin kone ilmoittaa että nimimerkki viivatiina on jo käytössä käytä jotain muuta nimimerkkiä kirjauduin ulos ja yritin uudestaan sama juttu en ymmärrä.

14

225

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menin ulos ja tulin sisään, kaikki sujui kuin rasvattu, sellainen oikein paksurasvainen joulukinkku ;))))
      Sua ei ehkä ole olemassakaan.

• -tiina

mää en oo enää olemassa se hyvä puoli siinä on ei kai tartte mennä tänään sit töihinkään ;))))

• -tiina kirjoitti:

mää en oo enää olemassa se hyvä puoli siinä on ei kai tartte mennä tänään sit töihinkään ;))))

voi töihin mennä sellainen ihminen, jota ei ole edes olemassa.
        Soita pomolle ja sano, ettei sua löydy ;)))))))
        Apulaisjohtajalle voit kertoa minulta terkkuja.

• että tympäsee

harrastaa noin lapsellista kiusaamista.

• -tiina

niin että mitä tarkoitat.

• hoomoilanen---

selvittäisitkö mulle taukille, mikä aloituksessa oli kiusaamista?

• tulisilla

Nää on vissiin jotenkin sekaisin nyt.
      Mulle kävi eilen niin että kun aloin kirjautumaan tuolta minän kautta niin pääsin suoraan profiiliini.
      Etusivulla en ollut kirjautuneena mutta kun vastasin viestiin tuli nikki esiin.
      Tuli melkein tunne että voiks nyt kuka tahansa käyttää mun nikkiä kun tollee teki :((

• -tiina

kyselyn ylläpitoonkin saa nähdä vastaavatko mutta hyvä kuulla että muittenkin nikit temppuilee.

• *minttupuu*

aivan sama juttu!!
      Minttupuu varattu!!
      Kukaan ei liiku, ennenku varaaja tunnustaa, MURRRRRR!!!

:DD

• -tiina

nyt liikahtaa kun on lähdettävä töihin tuulisia päivänjatkoja =))))

• näyttää just nyt olevan muitakin ongelmia. Minulle tulee tänään päiväkausia vanhoja vastauksia viesteihini, jotka itse olen jo unohtanut.:-)

Toinen juttu on, että pari kertaa näppis on sanonut toimintansa irti ja kun olen kokeillut sitä Wordissä, se toimii ihan moitteettomasti. Tökkii, tökii, vaan ei hylkää.

• ...

Tämä on ollut varsin solmussa jo pitempään. Milloin ei pääse sähköpostiin, milloin ei pääse sättiin, milloin mitäkin. Aikanaan epäilin, että olen kestobannissa, mutta se kun vaihtelee niin kummasti.

Mun käsitys asiasta on, saitti liian raskas. Vaatii rutkasti kaistaa, siis hyviä nettiyhteyksiä, että toimii kunnolla. Sivut liian raskaat ja serverit liian tehottomat.

Mittaas nopeutes. Aikanaan tämä toimi ihan puhelinmodeemilla, nykyään ei tahdo kellaan olla niin pirusti kaistaa, että pääsee lukemaan sähköpostejaan. Mulla kaistaa yleensä puolet, siitä mitä maksettu teleoperattorille. Hah nyt näytti olevan 173,00 kbps, se siitä sähköpostin lukemisesta tänään. Siis tää portaali ei toimi hitailla yhteyksillä enää, katos kun aikanaan tää toimi ok 64 vauhdilla, nyt ei riitä mitkään megat. Tässä portaalissa on pahanlaatuinen perusvika tuolla serveriosastolla. Mutta sehän YP.n huoli se, käyttäjät kyllä katoaa ihan seriffienkin toimista :DDD

Pari testiä:

http://nopeustesti.tornio24.net/

http://www.nopeusmittari.net/

http://nopeustesti.kotinet.com/meter.php

=DW=

• viivatiina

toimivan =))))

• Muistelisin että joskus on minulle käynyt samoin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3850
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      187
      3100
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2966
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2461
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      363
      2260
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1880
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1575
    8. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      33
      1485
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1398
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1372
    Aihe