"olen komea" ?????

TÄH??

En tiedä mutta minut on kasvatettu niin että "oma kehu LÖYHKÄÄ".
On ihmeellistä kun joskus lukee jonkun miehen deitti-ilmoitusta, ja hän listaa kuvausta itsestään: "olen komea". Välittömästi tulee vastenmielinen tunne sellaisesta. Ei kuulkaa miehet itseään pidä mennä kehuskelemaa, Antaa sen vastapuolen tehdä omat johtopäätöksensä. Tuollainen vain ampuu itseään jalkaan ja vie pisteitä pois. Ja kuvanhan voi esittä jo heti alkuun.

15

931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghkjhghjgjhk

      Minua opetettiin:
      Tunne oma arvosi, anna arvo toisillekin.

      Itselläni muutamia maailmanennätyksiä ja paljon muita saavutuksia joilla en ole koskaan kehuskellut.

      Naisväki, miten teillä?

      • 10+8

        Vaikka en oo nainen mutta...

        Mä en vielä tiedä että onko musta mihinkään, mutta kovasti treenataan kuiteski. Mä rikon ton mahdollisesti sun nimissä olleen pingispallon pomputuksen ennätyksen kyllä vielä ja vedän ne 8 hampurilaista/olut putkee kanssa joku päivä. Muuten tässä ei ole kyllä paljoa menossa kehumista.

        Nii naisväki, mites teijän saavutukset?


      • juupas juu

        se profiili sun, missä listataan kaikki maailmanennätykset ja muut mitalit?


    • niinniinniin

      Liki kaikki miehet, joilla on ollut deitti-ilmoituksessa kuva ja kuvailee itseään komeaksi tai hyvännäköiseksi, ovat olleet lähinnä tavallisen näköisiä...

    • on kiinnostunut

      Komea, rikas, menestynyt, tai kuka tahansa itseensä tyytyväinen on kauhistus huonosta itsetunnosta kärsivälle naiselle, jopa joku hyvännäköinen vaate toisella, saattaa saada kateellisen naisen raivoon.

      • urkkikurkki

        tulin näille sivuille ihan sattumalta ja totean että perhana. olen tavallinen ja etsin tavallista, suurin osa meistä on tavallisia, ei tavallisia on sitten jotkut tunnetut ja menestyneet henkilöt...muusikot poliitikot, kaiken kansan tunnetut henkilöt on minusta ei tavallisia. ja kaikki me ollaan tai suurin osa eronneita ja karanneita niin silti vielä profiilissa väitetään että ollaan luotettavia ja hyviä ja kaiken puolin parhaita. mutta minä itse tietenkin olen se paras ei mitään vikaa...


    • vaatimattomuutta

      Puhutpa asiaa.

      Match.comissa on profiileissa kohta, johon saa ruksittaa arvion omasta ulkonäöstään: kuuma pakkaus / erittäin viehättävä / viehättävä / keskiverto / jotain huonoa (en nyt muista). Ne tyypit, jotka ruksaavat kohdan "kuuma pakkaus" tai "erittäin viehättävä", ovat aika surkuhupaisia. Kuvasta yleensä näkee, että kyseessä on ihan tavallinen mattimeikäläinen.
      Vastaavasti ne, jotka rastittavat kohdan "keskiverto", antavat heti positiivisemman vaikutelman itsestään. Kuvasta voi sitten itse nähdä, ettei naama ainakaan pahempi ole kuin näillä "kuumilla pakkauksilla".

      Ei toki itseään tarvitse väheksyä, mutta överiksi vedetty itsekehu on ainoastaan naurettavaa.

      • sitäpä sitä

        "Ei toki itseään tarvitse väheksyä, mutta överiksi vedetty itsekehu on ainoastaan naurettavaa. "

        Ja tätähän nykypäivänä riittää molemmin puolin.


      • "Match.comissa on profiileissa kohta, johon saa ruksittaa arvion omasta ulkonäöstään: kuuma pakkaus / erittäin viehättävä / viehättävä / keskiverto / jotain huonoa (en nyt muista)"
        Jos olisin tuolla niin kait minä laittaisin tuon keskiverron tai ehkä huonomman, omasta mielestäni jos olisi pakko laittaa. Hankala sanoa kun kukaan ei ole ikinä sanonut ulkonäöstäni mitään, varmaan aika keskiverto siis.
        Tai jättäisin tuon kohdan kokonaan auki, minkä luultavasti tekisin.


    • ...

      Minua taas naurattaa naiset jotka kehuvat itseään kauniiksi vaikka heillä on kuvallinen profiili. (Varsinkin jos siel kuvas möllöttää joku ylipainoinen/tylsä nainen.)

      Voin ehkä jotenkin ymmärtää sen jos, kuvaton kehuu itseään kauniiksi/komeaksi mutta, jos on kuva niin eiköhän porukka osaa vetää itse omat johtopäätökset siitä, että onko kaunis vai ei.

      • kaikki kaunista :)

        Eiks se oo niinkin, et kauneus/komeus on katsojan silmäs...
        Ja miksei sais olla sitä mieltä, et on komee/kaunis. Onks noi muka niin yksselitteisiä määritelmii, häh?


      • sanat paljastaa
        kaikki kaunista :) kirjoitti:

        Eiks se oo niinkin, et kauneus/komeus on katsojan silmäs...
        Ja miksei sais olla sitä mieltä, et on komee/kaunis. Onks noi muka niin yksselitteisiä määritelmii, häh?

        Jotkut vaan luulee itsestään liikaa....parempi toisen kuin itsensä kehuminen :)


    • -miekkone

      Kannattaa mielummin laittaa vaatimukseksi kaunis tai nätti tyttö, niin se karsii suurimman osan niistä, jotka tietävät eteti heillä ole varaa komistukseen.

    • jhgf

      niissä deitti-ilmoituksessa saa vähän kehuakin itseä? pääasiahan on saada ihmiset kiinnostumaan, ne päättää sit itte haluaako tutustua.

    • juupas juu

      menin kerran treffeille tällaisen "profiilissa maininta komea" miehen kanssa.
      Mies oli melkoisen ruma ja myös vanhempi mitä oli profiilissaan ilmoittanut!

      Sen jälkeen en ole suostunut enää treffeille yhdenkään "komean" kanssa.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1575
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1292
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1040
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      867
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      785
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      685
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      658
    Aihe