Moraalitonta toimintaa

kepun kasaan menee

On väärin, että sosiaalidemokaatisjohtoisen RAY:n pelihelveteissä saavat peliriippuvaiset pelata pankkikortilla.

4

634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei pelaava

      mustakin aika huijaamisen makua,kun ensin laitetaan pieni tarra jossa kehotetaan ottamaan yhteyttä jos on peliriippuvainen,mutta sitten koneen kylkeen lyödään korttilukija. jos ei sattumalta ole kolikoita taskuissa niin korttia peliin?? voi jumalauta,mistä ne rassut siinä pelinhimoissaan tietää paljonko on hilloo enään tilillä??
      ei kun kaikki peliin....

      • khjjjv

        Kortinlukija ei luultavasti hyväksy pelaamista , jos kade ei riitä.


      • Gableri***
        khjjjv kirjoitti:

        Kortinlukija ei luultavasti hyväksy pelaamista , jos kade ei riitä.

        Itse kärsin pahasta peliriippuvuudesta noiden kolikkopelien kanssa ja kysyin RAY:lta voinko kieltää kortillani pelaamisen kokonaan jollain tavalla. Täyskieltoa ei pysty tekemään, vaan ainoa mahdollisuus on säätää laittamalla kortti koneeseen ja asettamalla päivärajaksi 0. Tämän tietysti pystyy muuttamaan jälkikäteen, mutta muutos tulee voimaan vasta vuorokauden päästä. Ja arvatkaa vaan onnistuuko se rajan lyöminen nollaan siinä hetkessä kun olet koneen ääressä ja kortti koneen sisässä.

        On minun mielestäni uskomatonta, että tällaisella tietotekniikan aikakaudella ei pystytä tekemään täyskieltoa kortille vaikka sitä itse henkilökohtaisesti pyydän ja kerron rehellisesti syyn. Mutta niinhän se taitaa olla, että me peliriippuvaiset suurimmaksi osaksi rahoitetaan RAY:n toimintaa ja meistä halutaan pitää kiinni..

        Mutta ei tässä nyt vielä konkursissa olla ja hyvähän se on,että rahat menee hyvään tarkoitukseen terveydenhoitoon, nuorille, kulttuuriin, keskustalle sekä johtajien taskuun.


      • ray_nettiteami
        Gableri*** kirjoitti:

        Itse kärsin pahasta peliriippuvuudesta noiden kolikkopelien kanssa ja kysyin RAY:lta voinko kieltää kortillani pelaamisen kokonaan jollain tavalla. Täyskieltoa ei pysty tekemään, vaan ainoa mahdollisuus on säätää laittamalla kortti koneeseen ja asettamalla päivärajaksi 0. Tämän tietysti pystyy muuttamaan jälkikäteen, mutta muutos tulee voimaan vasta vuorokauden päästä. Ja arvatkaa vaan onnistuuko se rajan lyöminen nollaan siinä hetkessä kun olet koneen ääressä ja kortti koneen sisässä.

        On minun mielestäni uskomatonta, että tällaisella tietotekniikan aikakaudella ei pystytä tekemään täyskieltoa kortille vaikka sitä itse henkilökohtaisesti pyydän ja kerron rehellisesti syyn. Mutta niinhän se taitaa olla, että me peliriippuvaiset suurimmaksi osaksi rahoitetaan RAY:n toimintaa ja meistä halutaan pitää kiinni..

        Mutta ei tässä nyt vielä konkursissa olla ja hyvähän se on,että rahat menee hyvään tarkoitukseen terveydenhoitoon, nuorille, kulttuuriin, keskustalle sekä johtajien taskuun.

        Moi,

        Pahoittelut, että koet tekniset ratkaisut kohdaltasi vääränlaisiksi. Tällä hetkellä ei ole muuta mahdollisuutta 0 euron pelirajan asettamiseen kuin kortin käyttäminen kertaalleen yhdessä maksupäätteellisessä raha-automaatissa. Kortilla maksaessa RAY ei tunnista eikä tallenna pelaajan henkilötietoja. RAY tunnistaa ainoastaan maksuvälineen, eli kortin.

        Varsin ymmärrettävästi koet kortin käyttämisen kertaalleen raha-automaatissa kohdallasi vaaralliseksi toimenpiteeksi. Kohdallasi olisi enemmän kuin tärkeää saada peliraja 0 euroon joka käytännössä tarkoittaa siis pelikieltoa kyseisellä maksuvälineellä. Olisiko sinulla vaikka joku luottohenkilö, jonka voisit ottaa mukaan pelikiellon asettamisen yhteyteen?

        Joka tapauksessa muistathan olla kertaalleen yhteydessä peliongelmaisten auttavaan puhelimeen Peluuriin. Peluuri pystyy kertomaan sinulle kotiseudullasi mahdollisesti olevista auttavista tahoista, kuten esimerkiksi vertaisryhmät. Peluurin ilmaisnumero 0800 100 101 on auki arkisin 12 - 18. Puhelimitse tai osoitteesta http://www.peluuri.fi/mista_apua/ löytyy myös infoa esimerkiksi Peli poikki -hoitomallista.


        Voimia ja jaksamista toivottaen,
        ray_nettiteami


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      63
      930
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      363
      688
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe