Viikonlopun suunnitelmat

realismus

Aion viikonloppuna mennä baariin ja jututtaa mahdollisimman monia naisia ja vongatakin heistä useampia. En aio antaa raadollisimpienkaan pakkien lannistaa itseäni, vaan aion nauraa itselleni ja naisille. En myöskään jututa liian kovatasoisia naisia, vaan kaikkia rillipäisistä seinäruusuista zumbattuihin tavis :iin. Näin se homma etenee!

10

266

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkkua

      Tämä viikonloppu on pikkujouluviikonloppu, siispä pysyn kotona siivoamassa kaiken maailman amatöörien riekkuessa kylillä.

    • jep jep

      Kyllähän se on puhdasta numeropeliä ja pakkeja on pakko kestää.

      mutta näin se homma etenee

    • YTM-EVP

      Eli aion viettää mukavan illan työkavereiden kanssa, enkä missään nimessä iske naisia. Rentouttavaa!

    • Opti-/Pessimismus

      Nettitreffit lauantai-iltana. Hoikka ja nätti tyttö kuvien perusteella, fiksu ja hauskakin vielä. Parasta toivotaan, pahinta pelätään.

    • Saattaisin lähteä kylille ajelemaan, kun korjasin ohjaustehostimen autosta äsken :)
      Oli kyllä kylmä olla monta tuntia 15 asteen pakkasessa maata vasten, siis auton ja maan välissä...
      Mutta joo mitäpä sitä muuta tekisi, heh ?

    • tietysti

      En missään nimessä mene baarin, baarissa pyörii juuri sinun kaltaisia miehiä, onneksi et tulisi kumminkaan minua iskemään, koska olen liian kovatasoinen. Minä menen ostamaan glögipullon, leivon joulutorttuja, poltan tuikkuja ja sytytän takkaan tulta, luen hyvän kirjan, käyn lenkillä ja nautin viikonlopusta.

    • ehhehehoho

      Vähän samanlaisia suunnitelmia tiedossa, tosin ihan järkyimmät naiset jätän rauhaan jos en sitten liikaa maistele viinaksia!
      Onnea matkaan! ;-)

      • from russia wit love

        "Ei ole olemassa rumia naisia, on vain liian vähän vodkaa" ;)


    • Ei noin

      Kävin töiden jälkeen salilla, sitten erään naisen luona.

      Huomenna aamutreenit. Päivällä pitäisi nähdä kaupungilla yksi kaveri. Ilta on vähän auki, mutta saatan olla ihan kotona.

      Sunnuntaista ei mitään tietoa. Reenit on aina vaihtoehto ja vois siivota.

    • zombiebaby

      Kämpässä on kylmä ja huomenna ostan maton. Teen töitä, kun on pakko saada juttuja valmiiksi. Jotain urheilua ja kirjan lukua.....ja hankin jotain uutta musiikkia. En halua tavata ketään. Aivot on väsymyksestä kierroksilla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1595
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1302
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      877
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      805
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      701
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      674
    Aihe