Elän onnellisessa parisuhteessa miehen kanssa, joka rakastaa minua ja tekee vuokseni mitä vain. En kuitenkaan ole enää vuosiin halunnut häntä seksuaalisesti ja päivä päivältä himoitsen yhä enemmän vieraita miehiä. En pidä mieheni vartaloa lainkaan kiihottavana enkä tiedä miten kauan pystyn enää torjumaan vieraita kiihottavia miehiä...
Himoitsen muita miehiä
6
1370
Vastaukset
- vierasta
sama mulla ei enää vaimo miellytä tule tänne saat vierasta kalua kunnolla
- oiadsurlsadkfnls
mikä paljastus tuo nyt on
tuohan on kaikkien naisten mielessä koko ajan .... - lovinyouman
Ei pidä ajatella toisia vaan tääytyy rakastaa omaa puolisoa. Suhteen eteen on tehtävä työtä. Raamattu sanoo että miehn ja vaimon velvollisuus on "pitää huolta toistensa tarpeista" eikä keskinäisestä yhteydestä ei saa vetäytyä pois, koska muutoin himot heräävät" (eli ajatukset voi vaeltaa vieraisiin kun oma suhde ei toimi). Seksuaalisuu on Jumalan lahja ja puolisoiden myös miehen velvollisuus. Ongelmia ei tule kun mies ja nainen pitävät yhdessä yhtälailla toistensa tarpeista huolta= rakastavat käytännössä, ei vain puheessa ja hyvinä päivinä.
Siksi alttarilla sanotaankin "Tahdon" eikä "Haluan", kun halut hiipuu tehdään ja mennään tahdon voimalla. Kyllä ne sallitut himotkin silloin heräävät. Puhu miehesi kanssa ja hoida seksielämänne kuntoon vaikka terapeutin avulla. - "puutteessa"
Entäpä tilanne,jossa mies ei kykene
- jk
vai ninn
- -anusarska-
Minäkin himoitsen muita miehiä. Vaimo ei sitä oikein lasten takia hyväksy. Mitähän tekisi??? ampuskohan itsensä? ei kuitenkaan ole pyssyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949