Röökaako Maria Lund yhä raskaana?

törkeäääääää

Nainenhan poltti kuin korsteeni vielä vähän aikaa sitten, näkyi maha pystyssä polttavan, nyt oli mtv3 viihdesivulla kuva viimeisillään raskaana, mahtaako yhä vaan käryttää?

16

5260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -XXX-

Kuuleehan sen hänen pikkutytön puheäänestäkin, lauluääni samaa monotonista pikkutyttökimitystä ilman tunnetta, sävyjä ja tulkintaa. Suomen surkein ammattilaulaja!

• armanjakki

se totuus paljastuu: ei polta, jos kaveri niin sanoo..

• siivellä meneeee
        armanjakki kirjoitti:

se totuus paljastuu: ei polta, jos kaveri niin sanoo..

Olen usein kauhuissani kuunnellut Marian lauluääntä. Miten niin onnettomalla äänellä varustettu ihminen kehtaa laulaa???? On törkeää että hän kuuluisan äidinsä siivellä on päässyt laulamaan.
        Muistatteko muuten hirveät kuvat, alaston ym, joita Mariasta oli juorulehdet pullollaan 10 vuotta sitten? Todella mauttomia kuvia, suorastaan törkeitä.

• järkyttynyt
        siivellä meneeee kirjoitti:

Olen usein kauhuissani kuunnellut Marian lauluääntä. Miten niin onnettomalla äänellä varustettu ihminen kehtaa laulaa???? On törkeää että hän kuuluisan äidinsä siivellä on päässyt laulamaan.
        Muistatteko muuten hirveät kuvat, alaston ym, joita Mariasta oli juorulehdet pullollaan 10 vuotta sitten? Todella mauttomia kuvia, suorastaan törkeitä.

Olen pitkään ajatellut että millä ilveellä hän on päässyt laulajaksi, mutta ilmeisesti äitinsä siivellä...osasi tai ei sitten laulaa...itse en pidä koko laulajasta..kauheaa lapsellista kimitystä...käännän aina kanavaa ...en kestä kuunnella tahi sitten katsella sitä teennäistä pikkutytön elhtimistä....huh huh...ja se ohjelmä Oblaadi...aivan järkyttävää....

• musiikin ystävä
        järkyttynyt kirjoitti:

Olen pitkään ajatellut että millä ilveellä hän on päässyt laulajaksi, mutta ilmeisesti äitinsä siivellä...osasi tai ei sitten laulaa...itse en pidä koko laulajasta..kauheaa lapsellista kimitystä...käännän aina kanavaa ...en kestä kuunnella tahi sitten katsella sitä teennäistä pikkutytön elhtimistä....huh huh...ja se ohjelmä Oblaadi...aivan järkyttävää....

Minä tykkään Mariasta. Valtavan hyvä ja selkeä ulosanti. Nopea puhumaan ja hoksaamaan. Kaunis ja todella musikaalinen. Hän on tähti jo nyt, kielitaitoinen , kansainvälinen ym.ym.

• marlon prando
        musiikin ystävä kirjoitti:

Minä tykkään Mariasta. Valtavan hyvä ja selkeä ulosanti. Nopea puhumaan ja hoksaamaan. Kaunis ja todella musikaalinen. Hän on tähti jo nyt, kielitaitoinen , kansainvälinen ym.ym.

hyvä suustaan ja isot tissit.

• mievaaaaa
        marlon prando kirjoitti:

hyvä suustaan ja isot tissit.

Taitaa se yhä käryttää, mihin se muuttuisi kun kerran syksyllä ainakin kärytti maha pystyssä.
        Ihan megalapsellinen joka tavalla, ei uskoisi että kohta 30 vuotias.
        Ja se ohjelma mikä lie opladii, aivan kauhea, kerran erehdyin sitä hiukan katsomaan....
        Ehkä yksi suomen noloimpia ohjelmia.

• patapää orava
        järkyttynyt kirjoitti:

mutta se yksi koukkupolvi koikkelehtija pitäisi saada ohjelmasta pois.

• korvienvälikuitenkin
        mievaaaaa kirjoitti:

Taitaa se yhä käryttää, mihin se muuttuisi kun kerran syksyllä ainakin kärytti maha pystyssä.
        Ihan megalapsellinen joka tavalla, ei uskoisi että kohta 30 vuotias.
        Ja se ohjelma mikä lie opladii, aivan kauhea, kerran erehdyin sitä hiukan katsomaan....
        Ehkä yksi suomen noloimpia ohjelmia.

olen usein ihmetellyt hänen laulutaitoaan ja puhekin on niin lapsellista. Pitääkö kaikille kuuluisuuskipeille kimittäjille ja muille järjestää oma ohjelma. En ole myöskään Vapun ystävä. Hänhän ei tosin laula, mutta torstain ohjelma samaa käkätystä kuin aina muulloinkin.Lopettakaa aina samojen juontajien käyttö. Vähenee tv-ohjelmien katselu. Sitten vielä lehdet pullollaan kenen rintavako oli rohkein jne?
        Mitä välii. Älykäs pukeutuminen arvostaa katsojaa ja antaa iloa katsoa ohjelmia.
        Juontajan pitää päästä suuremmalle huomiolle kuin muut ohjelmaa tekevät. Ei kimittäjia ja itsensä esittelijöitä.

• pelkkää negaa

Sitten ihmetellään, miks se tuleva seko joutuu lapsena sairaalassa korvaushoitoon, jonka maksaa tavikset.

Pikku röökaaminen on ihan eri tasolla vaikka onkin HAITALLISTA äidille (dorka) ja sille lapselle.

Mikä "juttu" saa the ihmisen yleensä vetää röökii? Rööki maistuu paskalle ja haisee vielä paskemmalle, silti siitä pitää kiskoo aamusta iltaan. En miehenä nussis sellasta akkaa, joka röökaa, niin kovaa puutetta ei voi edes tulla.

• Idiootit

En minä myös, en voi sietää naisia jotka polttavat enkä haluaisi koskaan kumppanikseni sauhuttelevaa naista.
        Katsokaa myös näidän naisten naamoja kun ikää on hieman tullut, kyllä näkee naamasta että käryttänyt on. Ääni myös menee ja se haju, hyi helvetti.

• jos mutsi röökaa

hyvä se on lapsen oppia heti tavoille jos äiti röökaa kerta

• Tupakat pois!!

Eikö Maria muutama vuosi sitten eronnut aviomiehestään?
      Kenelle hän nyt odotytaa lasta?

Maria on kaunis ja monipuolinen taiteilija, mutta muuten vaikuttaa tosi ärsyttävältä tyypiltä:
      Puheäni on ihan hirvee, ja olemus on sellainen tyrkky!

• kurkkusyöpä

Lapsiparka kun pahoinpidellään jo kohdussa.

• verenperintö..

No jos katsoo mennyttä niin ei hän kovin kummoista mallia ole kodinperintönä saanut. Äitihän teki uraa ja mahtoiko lainkaan hoitaa lapsiaan vai oliko aina hoitajat? Rööki paloi ja viina virtasi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3230
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1620
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1389
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1344
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      158
      1259
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1188
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1019
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      932
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      47
      829
    Aihe