Shoppailuhullu

Minäkö?

Olen shoppailuhullu, rakastan varsinkin takkeja yli kaiken, laskeskelin, että olen kahden viime vuoden aikana ostanut takkeja 4300 eurolla, osa on ollut alennuksessa, joten jos olisin maksanut jokaisesta täyden hinnan, olisin maksanut 7100 euora. Suosin sellaisia merkkejä kuin Rils, Face, Mexx, STI, Moncler, Manuela Conti, Espirit ym. Ihan turha kysyä, mitä teen niin monella takilla, käytän sen mukaan kun ehdin, joku jää kaappiin, en vain voi vastustaa kaunista takkia. Juu.. kaappitilaa löytyy ruhtinaallisesti. Ja voisihan maksaa yhdestä takista 1000,- eihän silloin kovin montaa takkia saisikaan, mutta nautin siitä, että minulla löytyy säälle kun säälle sopivan paksu ja sopivan lämmin takki, ja saa valita takin muun vaatetuksen mukaan. Onneksi en ole tämän takia taloudellisissa ongelmissa, ei ole luottovelkaa, eikä sen puolin muitakaan velkoja. En ole joutunut luopumaan mistään muusta tämän hulluuden takia. Asunto on oma ja kauniisti ja laadukkaasti sisustettu, minulla on kaikkea muutakin mitä tarvitsen. Takit vaan ovat niin ihania. Toki ostelen myös aika paljon kenkiä ja saappaita, mutta en samalla lailla. Olenko yksin tämän hulluuden kanssa, vai löytyykö muita? Laukkuhulluja, Kenkähulluja?

2

372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takkihullu

Tunnustaudun myös takkihulluksi (myös kenkä-, vaate- & laukkuhulluksi).

Viimeksi kun laskin, niin takkeja oli 29kpl. Tämän jälkeen on tullut suunnilleen pari ostettua lisää.

• Anonyymi

Löytyy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      22
      2798
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1912
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      67
      1769
    4. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      52
      1765
    5. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1683
    6. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      121
      1674
    7. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      70
      1450
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1245
    9. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1198
    10. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1198
    Aihe