Ihana enkelikokemus

Kaunis muisto

Minulle Enkeli näyttäyti juuri silloin,kun sitä eniten kaipasin,en vain silloin vielä tiennyt Enkeleistä mitään.
En tiennyt,että edessä olisi suuria elämänmuutoksia.Vanhin lapseni joutui onnettomuuteen,josta onneksi selvisi naarmuitta,mieheni jäi kiinni uskottomuudesta,jota seurasi avioero.Muutin uuteen paikkaan ja jouduin etsimään uutta työtäkin.
Kaikki asiat järjestyivät kuin ihmeen kautta,en olisi voinut uskoa sitä.
Minun Enkelini on kaunis-siipinen Enkeli,ihmisen pituinen,kokemus oli niin ihana ja lämmin,että muistan sen varmasti aina.

8

925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ziivi

      Rakkautta ovat Enkelit.

    • DivineLight

      Ihana kokemus kaiken muun vaikeuden keskellä. Olet rakastettu aina!

    • Nature75

      Miellyttävin kokemukseni enkeleistä oli joitakin vuosia sitten, kun tulin suoraan avannosta lumeen kellahtaen. Olihan siinä sitten kokeiltava tehdä lumienkeli. Siitä sitten saunaan... Ja kyllä teki niin maan perkeleen hyvää! Enkeleistä lumienkelit ovat todella kokemisen arvoisia :)

    • levytila

      mitään niin paljon kuin pilkkujen/pisteiden jälkeen välilyönnittömyyttä. Onko se merkki vähä-älyisyydestä? En tiedä, enkä kommentoi, mutta mitä tämä "enkeli" sitten sinulle teki? Oletko varma ettei hän vain hyväksikäyttänyt sinua? Ehkä hän oli vain kiimainen ninja! Soittaisin itse jonnekin auttavalle linjalle!!!

      • Kaunis muisto

        Sun kannattaa todellakin hakea apua.


      • GloibalEvolution

        henkilökohtaisen todellisuuden. Mitä tahansa ajattelemme, sellaiseksi muutumme, ellemme jo sitä ole.


    • GlobalEvolution

      yksi askel meitä ihmisiä edellä oleva olentolaji. Täynnä kauneutta ja iloa. Yksi askel jäljessä meitä ovat eläimet. Evoluutio on ainainen ja etenevä.

    • jepaaa

      Kiva :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe