Olen iloinen, vaikka oikeasti

olenkin surullinen

Olen masentunut yksineläjä :(
Menen töihin ja tulen kotiin väsyneenä ja alakuloisena :(
Help me!
Miten tuntisin itseni onnelliseksi, kun olen
koko ikäni kärsinyt masennuksesta?

3

538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surgeisson

      Olen osapäiväiloinen. Hyvä se, ettei töihin enää tartte mennä. Pienellä eläkkeellä elää kitkuttelevalla miehellä ei niin erikoisesti ole niitä valopilkkuja ainakaan näin talviaikaan.
      Tappelen totaalista tylsistymistä vastaan tiukkaa ruokavaliota ja himoliikuntaa käyttämällä. Muutaman viikon jälkeen alkaa sentään taas valoisampi aika koittamaan auringonvalon lisääntyessä.

      Aurinko lomat ulkomailla piristäis, mutta kahden ihmisen lomailu on melkein pois laskuista rahan vähyyden takia.
      Kahvit- ja ruokailut sentään vähän vaihtelua päivään.
      Joskus aurinkokin käy ilahduttamassa läsnäolollaan. Nettikirjoittelu ei ole meikän omaa aluetta. Mutta.

      Pidetään lippu edes vähän korkeammalla, ettei lumeen peity. Parin päivän päästä monet katsovat linnanjuhlia.

    • ex-miningcomp
      • osittain kyrsiytynyt

        Mieluusti menisin kylmästi hirteen. Seudun omasta mielestään kovin jäbä ajoi tieltä niin tiukasti, että vain ja vain vahva lumipeite pelasti sen bemarin lopullislta tärviöltä. Sii kamussa niin isoo vahinkoo ois tullu.
        Tollanen jotenkii vahvistaa omaa itsetuntoo.
        Sekin hyvä puoli tänäisessä tötterötällissä on että huomenna Suomikin avautuu paikoitellen.Anniskelupaikkoja auki ja voi olla kyllä tyyppejäkin peeaa tilassa. Kenosen peli on vetämässä. Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka omansa sais pitkästä aikaa pois.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      132
      2071
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      375
      1538
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1146
    4. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      108
      962
    5. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      949
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      92
      923
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      908
    8. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      848
    9. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      788
    10. Seksuaalinen halukkuus ja kyvykkyys

      Tulee mieleeni kysyä, onko palstalla enää ihmisiä joilla olisi se voimakas seksuaalinen halukkuus vastakkaiseen sukupuol
      Sinkut
      99
      691
    Aihe