Olen masentunut yksineläjä :(
Menen töihin ja tulen kotiin väsyneenä ja alakuloisena :(
Help me!
Miten tuntisin itseni onnelliseksi, kun olen
koko ikäni kärsinyt masennuksesta?
Olen iloinen, vaikka oikeasti
3
581
Vastaukset
- surgeisson
Olen osapäiväiloinen. Hyvä se, ettei töihin enää tartte mennä. Pienellä eläkkeellä elää kitkuttelevalla miehellä ei niin erikoisesti ole niitä valopilkkuja ainakaan näin talviaikaan.
Tappelen totaalista tylsistymistä vastaan tiukkaa ruokavaliota ja himoliikuntaa käyttämällä. Muutaman viikon jälkeen alkaa sentään taas valoisampi aika koittamaan auringonvalon lisääntyessä.
Aurinko lomat ulkomailla piristäis, mutta kahden ihmisen lomailu on melkein pois laskuista rahan vähyyden takia.
Kahvit- ja ruokailut sentään vähän vaihtelua päivään.
Joskus aurinkokin käy ilahduttamassa läsnäolollaan. Nettikirjoittelu ei ole meikän omaa aluetta. Mutta.
Pidetään lippu edes vähän korkeammalla, ettei lumeen peity. Parin päivän päästä monet katsovat linnanjuhlia. - ex-miningcomp
kirjoittamaan, lukemaan, sanoittamaan
http://www.mikseri.net/artists/?id=101176- osittain kyrsiytynyt
Mieluusti menisin kylmästi hirteen. Seudun omasta mielestään kovin jäbä ajoi tieltä niin tiukasti, että vain ja vain vahva lumipeite pelasti sen bemarin lopullislta tärviöltä. Sii kamussa niin isoo vahinkoo ois tullu.
Tollanen jotenkii vahvistaa omaa itsetuntoo.
Sekin hyvä puoli tänäisessä tötterötällissä on että huomenna Suomikin avautuu paikoitellen.Anniskelupaikkoja auki ja voi olla kyllä tyyppejäkin peeaa tilassa. Kenosen peli on vetämässä. Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka omansa sais pitkästä aikaa pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503444Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5882208Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si882128Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171980- 201618
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431598KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar641461- 281426
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1291396Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901359