Minkä takia Lidl harhaanjohtaa asiakkaita petollisella informaatiolla?
Kuva: http://img535.imageshack.us/img535/1312/lidloypetosab.jpg
..
Herää kysymys, onko ketjun johto määrännyt henkilöstön rikkomaan lakia ja esittämään virheellistä informaatiota. Vai onko henkilöstö yksinkertaisesti niin tyhmää, ettei parhaan taitonsa ja osaamisensa näyttäen kykene silti esittämään oikeaa informaatiota? Tai ehkä se olikin johto joka on noin tyhmää?
Lidl ja petokset!
11
778
Vastaukset
- idl huijaus
- Esimerkki
palasuklaapaketti maksoi ennen (vuosi sitten) -,59 eur /pkt NYT -,99 eur/pkt, hiuslakka maksoi ennen 1,49 eur/pl NYT 2,29 eur/pl, Digestivekeksit maksoi ennen -,49 eurIpkt NYT -,85 eur/pkt. Ei kannata köyhän enää ostaa edes suklaata tai laittaa hiuksiaan. Lidli huijaa meitä kansalaisia koko ajan, joku tuote on olevinaan halpa ja kaikki loput kovalla hinnalla, linssiin vedetään.
- jklkjjlk
Mikäs tossa kuvassa sit on harhaanjohtavaa?
- Ma(i)steri
100% halvempi on jo ilmainen ja yli 200%:sta pitäisi saada rahaakin. Eli ostat Lidlistä juuston, se ei maksa mitään ja kassa antaa vastarahaksi 2 x kilpailijan juuston hinnan verran rahaa.
- Yksinkertaisille_111
Ma(i)steri kirjoitti:
100% halvempi on jo ilmainen ja yli 200%:sta pitäisi saada rahaakin. Eli ostat Lidlistä juuston, se ei maksa mitään ja kassa antaa vastarahaksi 2 x kilpailijan juuston hinnan verran rahaa.
Ajatteles poika asiaa näin:
Sinun tuotteesi maksaa yhden euron. Naapurilla vastaava tuote maksaa 4 euroa. Kuinka paljon halvempi on sinun tuotteesi verrattuna naapurin tuotteeseen?
Tuskin ymmärsit, joten teen vielä havainnetaulukon:
Mikäli naapurin tuote maksaa 2 euroa, on sinun tuotteesi 100 % halvempi. 3 euroa ja 200 % halvempi. 4 euroa ja 300 % halvempi.
Jos maisteri on tuolla tasolla, niin eipä siihenkään nimikkeeseen paljoa vaadita.
Tämä ketju taas osoittaa, kuinka tyhmiä ihmiset ovat...huhhuh... - M a t i k a n o p e
Yksinkertaisille_111 kirjoitti:
Ajatteles poika asiaa näin:
Sinun tuotteesi maksaa yhden euron. Naapurilla vastaava tuote maksaa 4 euroa. Kuinka paljon halvempi on sinun tuotteesi verrattuna naapurin tuotteeseen?
Tuskin ymmärsit, joten teen vielä havainnetaulukon:
Mikäli naapurin tuote maksaa 2 euroa, on sinun tuotteesi 100 % halvempi. 3 euroa ja 200 % halvempi. 4 euroa ja 300 % halvempi.
Jos maisteri on tuolla tasolla, niin eipä siihenkään nimikkeeseen paljoa vaadita.
Tämä ketju taas osoittaa, kuinka tyhmiä ihmiset ovat...huhhuh...vielä hieman sieltä peruskoulun matikan oppikirjasta prosenttilaskua.
- Insinööri123
M a t i k a n o p e kirjoitti:
vielä hieman sieltä peruskoulun matikan oppikirjasta prosenttilaskua.
Yksinkertaisille_111 laski sikäli väärin, että hän on laskenut montako prosenttia on nousu ja lasku. Kuinka monta prosenttia on eri juttu.
Naapurin tuote maksaa 2, sinun maksaa 1. Saadaan 200 %:a. Jos naapurilla maksaa 4 ja sinulla 1, saadaan 400 %. - Ma(i)steri
Yksinkertaisille_111 kirjoitti:
Ajatteles poika asiaa näin:
Sinun tuotteesi maksaa yhden euron. Naapurilla vastaava tuote maksaa 4 euroa. Kuinka paljon halvempi on sinun tuotteesi verrattuna naapurin tuotteeseen?
Tuskin ymmärsit, joten teen vielä havainnetaulukon:
Mikäli naapurin tuote maksaa 2 euroa, on sinun tuotteesi 100 % halvempi. 3 euroa ja 200 % halvempi. 4 euroa ja 300 % halvempi.
Jos maisteri on tuolla tasolla, niin eipä siihenkään nimikkeeseen paljoa vaadita.
Tämä ketju taas osoittaa, kuinka tyhmiä ihmiset ovat...huhhuh...Jos toisen tuote maksaa euron ja toisen 4 egee, on 4 egen tuote 300% kaliimpi, eli hinnaltaan 400% verrattuna euron tuotteeseen, mutta euron tuote on 75% halvempi kuin 4 euron tuote.
Maisterin nimekkeeseen ei paljoa vaadita, eivarsinkaan ma(i)sterin nimikkeeseen, mutta niimerkille Yksinkertaisille_111 sekin jää ainakin matematikan osalta haaveeksi.
- ...
Kyllä nyt jokainen tervejärkinen tajuaa että kyseessä on ns. painovirhepaholainen.
Kyllä eräs autokauppakin myi keväällä -06 mallista Audi A6:sta kaikin varustein 4500,-- voivoileipä
hukassa?
- Petsovahti
Hengitä välillä. Sähän hyperventiloit ittes tainnoksiin. Tulipoahana hyvät naurut. Käy muuten tekemäss rikosilmoitus tosta. Kannattaa tehdä osoitteessa: http://www.hus.fi/default.asp?path=1,32,660,546,959,3817
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 94542
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43486
- 47437