Kysymys Raylle:

Most Def!

Miksi te kustannatte kansanedustajille heidän virkistymismatkansa? Mä vaan kelailin et eikös niillä ole suht hyvät liksat siellä muutenkin. Tarkoitan siis sitä että kyllä kait niillä olis varaa maksaa matkansa itsekin. Nehän saa muutenkin matkustaa ilmaiseksi takseilla ja syödä valtion piikkiin. Eiku ihan vaan funtsin että mihinkä ne käyttää niitä rahojaan kun ei niille mikään maksa mitään.

Pointti mulla oli se että Ray mainostaa itseään "hyväntekijänä" ja auttaa niitä ketkä sitä todella tarvitsee. Ei kait se kenenkään poliitikon pakko ole päästä ilmaiselle lomalle Rayn piikkiin. Vaikka nyt Rayn päämiehet/naiset istuukin eduskunnassa niin tarviiko niitä hilloja silti kotiin päin vetää. Eikö niitä matkoja voisi antaa vähäosaisille joilla niihin ei koskaan muuten ole varaa?

9

888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reiskake

      Mistähän näin päättelet sherlokki? Oletko kenties joku kansanedustajista? Jos nyt tarkoitat tätä Nuorisosäätiötä niin asiahan meni niin että -Ray tukee nuorisosäätiötä -> Nuorisosäätiö päätti antaa rahaa tukeakseen puoluetta, joten RAY ei ole antantu senttejään Eduskuntaan vaan päätöksen teki Nuorisosäätiö! Onko yli 250milj. euroa mielestäsi liian pieni summa kansanterveydelle?? jos näin on niin miksipä et tee itse lahjoitusta vähävaraisille?? Ja jos et tiennyt että Suomi on tällähetkellä paska maa ja nallekarkkeja ei riitä kaikille niin miksi et lähtisi vaikuttamaan itse asioihin vaan itket täällä?

      • Koodari Make

        Älä puutu asiohin joista et näköjään mitään tiedä.


      • --------------------

        "Onko yli 250milj. euroa mielestäsi liian pieni summa kansanterveydelle??"

        Ehdottomasti! Eihän tuolla summalla edes hoida niitä raukkoja jotka RAY on onnistunut koukuttamaan ja tuhoamaan heidän elämänsä tunkemalla niitä paskamaatteja joka vitun kulmaan.


      • XDXDXDXDXD
        -------------------- kirjoitti:

        "Onko yli 250milj. euroa mielestäsi liian pieni summa kansanterveydelle??"

        Ehdottomasti! Eihän tuolla summalla edes hoida niitä raukkoja jotka RAY on onnistunut koukuttamaan ja tuhoamaan heidän elämänsä tunkemalla niitä paskamaatteja joka vitun kulmaan.

        tuo pelikoneitten pelaaminenhan on ihan jokaisen oma päätös... vähä osaisuus ei ehkä ole taas jokaisen itse valittavissa!!


      • 2+12=?
        -------------------- kirjoitti:

        "Onko yli 250milj. euroa mielestäsi liian pieni summa kansanterveydelle??"

        Ehdottomasti! Eihän tuolla summalla edes hoida niitä raukkoja jotka RAY on onnistunut koukuttamaan ja tuhoamaan heidän elämänsä tunkemalla niitä paskamaatteja joka vitun kulmaan.

        kun olet itse hävinnyt vähäiset rahasi pelikoneeseen?


      • Fuulat Ry
        XDXDXDXDXD kirjoitti:

        tuo pelikoneitten pelaaminenhan on ihan jokaisen oma päätös... vähä osaisuus ei ehkä ole taas jokaisen itse valittavissa!!

        Et siis ole koskaan kuullut peliruuppuvuudesta? Se on sairaus jonka nuo pelikoneet aiheuttaa. Ja riski sairastua siihen suurenee sen ansiosta kun noita pelejä ripotellaan joka puolelle. Ei se ole todellakaan oma päätös enää siinä vaiheessa kun pelaamisesta tulee pakkomielle. Niin että haloo vaan itelles idiootti!


      • PH
        Fuulat Ry kirjoitti:

        Et siis ole koskaan kuullut peliruuppuvuudesta? Se on sairaus jonka nuo pelikoneet aiheuttaa. Ja riski sairastua siihen suurenee sen ansiosta kun noita pelejä ripotellaan joka puolelle. Ei se ole todellakaan oma päätös enää siinä vaiheessa kun pelaamisesta tulee pakkomielle. Niin että haloo vaan itelles idiootti!

        Pakko kysyä, että avaudutko myös Alkolle ja kaupoille, koska heidän myymänsä alkoholi aiheuttaa vielä enemmän riippuvuuksia, alkoholismia ? Pitäisi varmaan nämä kaikki myös poistaa koska niitä ripotellaan kaikkialle.

        Vai onko tämä vain RAY:ta vastaan oleva vihakampanja ?

        Lisäksi huomioithan että RAY tukee peliriippuvuudesta kärsivien hoitoa ja lisäksi pelipisteillä/pelipöydissä on mahdollista solmia pelikielto. Tämä ei tietenkään poista mahdollisuutta pelata automaatteja kaupoissa.


      • Fuulat Ry
        PH kirjoitti:

        Pakko kysyä, että avaudutko myös Alkolle ja kaupoille, koska heidän myymänsä alkoholi aiheuttaa vielä enemmän riippuvuuksia, alkoholismia ? Pitäisi varmaan nämä kaikki myös poistaa koska niitä ripotellaan kaikkialle.

        Vai onko tämä vain RAY:ta vastaan oleva vihakampanja ?

        Lisäksi huomioithan että RAY tukee peliriippuvuudesta kärsivien hoitoa ja lisäksi pelipisteillä/pelipöydissä on mahdollista solmia pelikielto. Tämä ei tietenkään poista mahdollisuutta pelata automaatteja kaupoissa.

        Viinaa ei myydäkään joka kulmassa alaikäsille. Rayn pelejä taas voi pelata heti kun napeille vaan yltää.

        En siis avaudu.


    • ray_nettiteami

      Moi!

      Tarkat faktat RAY:n avustuksista on löydettävissä vaivattomasti täältä
      http://www.raha-automaattiyhdistys.fi/avustustoiminta/datakuutio/index.php

      Tänä vuonna Valtioneuvosto jakoi RAY:n voittovaroista avustuksia sosiaali- ja terveysjärjestöille 278,2 miljoonaa euroa. Lisäksi Valtiokonttorille osoitettiin 102,8 miljoonaa euroa sotiemme veteraanien hoitoon ja kuntoutukseen. Yhteensä suomalaiseen hyvinvointiin ohjataan kuluvana vuonna siis 381 miljoonaa euroa.

      Viestissäsi kyselet "eikö niitä matkoja vois antaa vähäosaisille...". Parhaimpana esimerkkinä pyrkimyksestä tukea vähäosaisempien lomailua toiminee RAY:n myöntämät avustukset Lomaliitolle vaikka tämän kuluvan vuosikymmenen aikana. Vuosien 2000 - 2009 välisenä aikana RAY tuki Lomaliiton kautta sosiaalista lomatoimintaa 21,9 miljoonalla eurolla.


      Ystävällisin terveisin,
      RAY_nettiteami

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      70
      1362
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      957
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      712
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      369
      703
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe