Kamala myötähäpeä aina kun Laura Sippola "laulaa". Kuinka voi olla mahdollista, että tämäkin nainen on muka musiikin ammattilainen, parempia lauluesityksiä kuulee karaokeravintoloissakin. Muutenkin hänestä aina tulee mieleen transvestiitti, niin kömpelöltä korkkareilla kävely näyttää, samoin naamavärkki aivan kuin transsulla. Johanna Försti sentään osaa laulaa, ei näitä kahta voi edes verrata keskenään, kuin yö ja päivä.
Obladii
3
701
Vastaukset
- maisakerttu
En ole aikaisemmin katsonut kun jo mainospätkät ovat saaneet aikaan inhon väristyksiä. Nyt kuitenkin jostain syystä lauantaina jäin sitä seuraamaan. Nuo mainitsemasi nimet eivät sano minulle mitään mutta tämä Maria Lund! Voi kauhistus miten kammottava ääni ja teennäinen esiintyminen!
Miten on mahdollista että tuollainen kääkättäjä on valittu juontajaksi TV-ohjelmaan?
Eipä tarvitse toista kertaa katsoa tätä ohjelmaa.- Hopladii....
Siis siitä Sippolasta, joka ei osaa laulaa minkäänlaista musiikkia. Koikkelehtii miten sattuu... Aivan hirveää katsottavaa ja kuunneltavaa. Ja Maria nyt on ääneltään mitä on, ei äitinsä veroinen tosiaan....veikkaan että toista kautta ohjelmaa ei tule. Tai jos tulee, niin vetäjät vaihtuu.
- Häkeltynyt
Olen nyt nähnyt kyseisestä ohjelmasta pari jaksoa ja ihmetellyt tätä Sippolaa toden teolla. -Mitä, miten ja miksi??? En kerta kaikkiaan voi ymmärtää, miksi ja miten hän on mukana kyseisessä ohjelmassa. Ohjelma ei nyt kovin loistelias ole muutenkaan, eikä M. Lund mitenkään pätevä juontaja, mutta hänkin sentään osaa laulaa. Koska en itse ollut kuullut Sippolasta aiemmin ajattelin, että hän on joku uusi "löytö". Hämmästyinpä suuresti, kun googlasin hänet. -Hyvänen aika, hänkö muka on jo uraa luonut, kokenut artisti, laulaja-lauluntekijä?!? Olenko ainoa, joka ei ole kuullutkaan hänestä aiemmin? Ehkä jotakin kuitenkin kertoo se, että "keikat" ovat vielä lähinnä baareissa tms. Lauran sivulla mainitaan hänen absoluuttinen sävelkorva. Ei kai sitä sitten käy tässä kieltäminen (lienee siis jonkun muunkin arvio asiasta kuin hänen itsensä), mutta voiko olla niin, että se pätee säveltämiseen ja soittamiseen, muttei laulamiseen. Luulenpa, että kyseistä artistia olisi parempi nähdä musisoimassa. Saattaisi kommentit olla myönteisempiä tällöin. Tällä hetkellä ei kyllä esiinny edukseen, eikä ohjelma toimi ainakaan myönteisenä mainoksena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364600Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763035- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 251613
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894