Venäjän katulapset

apua tarpeeseen

Juuri kävi ovella nuori kerääjä se keräsi rahaa Venäjän katulapsien hyväksi, heitä on lähes kymmenen miljoonaa. Asuvat kellareissa ja viemäreissä joissa on kuulemma lämmin mutta haju on ällöttävä. Annoin kymmenen euroa hyvään tarkoitukseen. Hyväntekeväisyysorganisatio on iir-tv. Meinasin ruveta kyselemään eivätkö oligarkit auta yhtään mutta sitten ajattelin että eihän se ole rikkaiden asia auttaa köyhiä.

9

328

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä en anna rahaa mihinkään sellaiseen keräykseen, jossa rahat viedään Venäjälle. Isäni perhe lahjoitti Stalinille kaksi maatilaa ja äitini perhe yhden maatilan, joten meidän sukumme on siis maksanut katulapsiavustuksen yli 60 vuotta sitten. Kyllä näistä maatiloista pitäisi riittää muutama rupla katulasten kuntouttamiseenkin. Ihan turha on kerääjien kalastella meiltä evakoilta mitään säälipisteitä.

PS. Katulasten auttaminen olisi oligarkkien asia, sillä hehän juuri ovat ryöstäneet itselleen Venäjän kansallisomaisuuden.

• i,km76re

Miten ne nyt ovat maatiloja? Vuositolkulla olet hokenut että isoja kartanoita musiikkihuoneineen ja pianoineen? Sulla jutut muuttu kai kusitulanteesi mukaan?

• epäilijä...

Netistä löytyy kyseinen keruuorganisaatio ja miehitys. Se on kohtalaisen suuri, väkisin tuli mieleen ajatus että taitaa mennä kaikki raha organisaation pyörittämiseen. Siellä on merkittävästi venäläisiä mukana.31

• epäilijä... kirjoitti:

Netistä löytyy kyseinen keruuorganisaatio ja miehitys. Se on kohtalaisen suuri, väkisin tuli mieleen ajatus että taitaa mennä kaikki raha organisaation pyörittämiseen. Siellä on merkittävästi venäläisiä mukana.31

Jos organisaatiossa on myös venäläisiä mukana, niin silloin rahat menevät todennäköisesti keräyksen järjestäneille oligarkeille. Yksikään katulapsi ei taatusti saa ropoakaan keräyksen tuotosta. Minun suhtautumistapani tähän keräykseen on ainoa oikea.

• organisaatio...

Se on nimeltään IRR-TV, uskonnollinen järjestö, joka parantaa maailmaa vähän kaikkialla.
      Olen joskus lahjoittanut jotain ja niinpä saan jatkuvasti sähköpostiini ajantasatiedot avustamisesta maailman eri kolkilta. Varmaan järjestö on ihan asiallinen avustusjärjestö, joten eipä lahjoituksesi ole mennyt hukkaan.

• apua tarpeeseen

Lapsivankeja on Venäjällä satoja tuhansia. Esitteessä kerrottiin: "Täällä vankilassa on kurjaa, pulaa vähän kaikesta."
      Haastan Koroljovin ja Krookilan isännän sekä Abrahamin jokaisen kympillä keräykseen.

• optimistinen...

Tämän päivän Hesarissa kerrotaan miten Medvedev on linjapuheessaan julistanut että lasten aseman parantaminen on hänen tärkein tehtävänsä. Jos jotain tehdään niin se tarkoittaisi että katulapsille järjestettäisiin ruuan jakelua ja vankiloissakin olevien elämää hiukan parannettaisiin.
      Ainoa pieni miinus on että alkoholin välitystä lapsille pyrittäisiin vaikeuttamaan. Siitä tehtäisiin rangaistava.
      Joka tapauksessa näillä menetelmillä Venäjän väestönkasvu kenties saadaan nousevalle kasvu-uralle.

• uudistukset....

Lasten ja nuorten asema on Neuvostoajoista huonontunut melkoisesti. Koulutukseen pitäisi kiinnittää erityistä huomiota, kaikille pitäisi tarjota kunnollista koulutusta ja huolehtia siitä, että nuoret valmistuvat ammattiin. Nykyisessä markkinataloudessa rahan valta käyttää nuoria hyväkseen. Työmarkkinat tarjoavat aliarvostettua työtä yliopiston loppututkinnon suorittaneille nuorille esimerkiksi kaupan aloilla.

• Puppua puppua
        uudistukset.... kirjoitti:

Lasten ja nuorten asema on Neuvostoajoista huonontunut melkoisesti. Koulutukseen pitäisi kiinnittää erityistä huomiota, kaikille pitäisi tarjota kunnollista koulutusta ja huolehtia siitä, että nuoret valmistuvat ammattiin. Nykyisessä markkinataloudessa rahan valta käyttää nuoria hyväkseen. Työmarkkinat tarjoavat aliarvostettua työtä yliopiston loppututkinnon suorittaneille nuorille esimerkiksi kaupan aloilla.

Ihan tuli eduskuntaan pyrkivän poliitikon puhe mieleen, täynnä fraaseja. Ei miljoonien katulapsien ja vankiloissa viruvien lapsien tilanne muutu korulauseilla miksikään!
        Lisää hyviä ajatuksia Venäjän rikosten puolustamiseksi löytyy seur. osoitteesta:

http://puppulausegeneraattori.fi/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1559
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1212
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1202
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe