Migdalin Mariasta..

Kirjuri 3

Hoshani 7v-18v 2kk. (Ollessani 7 v ikäinen aloitin opintoni vasta Sarattinissa ja olin kuunteluoppilaana. Yhden sorttinin so 5kk 3pv ( Egyptin koulu) jälkeen sai oppivihon ja opin lukemaan ja vähän kirjoittamaanki. Kotona äitini opetti hyvin hauskasti kaikkia asioita).

Ollessani 15,2 v Alkoi murrosiän vaivat tuo aika oli hyvin vaikea, kun äitini sanoi minulle: ” Älä koskaan mene Sintrattiin ( naimisiin), koska sinun tehtäväsi on ”Tuskaroora” so. kiduttamalla kuoleminen, ihmiskunnan syntivelan tähden. Tuo oli kauheaa kuultavaa ja ajattelin sitä, miksi olen tällainen ja sellainen kohtalo on minulle määrättykin? Tosin jo pienestä pojasta asti tiesin kohtaloni ja luonteeni olevan aivan erilainen, kuin toisten. Tunsin usein etten tähän perheeseen kuulunut.

Ollessani 16 v 7kk vanha olimme Jocifin kanssa markkinoilla ”pulamashe” so. katselemassa, silloin koin elämäni pahimman yllätykse. Jocif myi minut Kernetille ” Kreethien ” valtiolle työmieheksi 1v 4kk. Saden 30 suurta hopearahaa, josta Kernetti vaati itselleen 15 hopearahaa talon velan edestä. Olisipa ottanut vielä 3 lisääkin, mutta Jocif ei olisi sitä millään raaskinut antaa. Pelivelkaa oli hänellä 3 pientä hopearahaa, jotka Jocefi joutui maksamaan. Kolatti, Kernetti oli mitä kieroin sukulaismies.

Ollessani 18v 2kk ikäinen aloitin minä uudelleen koulun Jashivan ja olinkin hyvä oppilas ja nöyrä ja tarkkavainen. Sitten minä menin taas kouluun, joka oli minulle raskain so. elämänkouluun, jota olenkin jatkanut nyt ja tulevaisuuteenkin asti ja edelleenkin. Elämän koulu on pitkä koulu, jota emme osaa arvata aina ja tulevaisuuden koulu, minua vastaan. Tiedän sen silloin ja ajattelenkin tehdä itsemurhan, tuolloin ajattelin. En kuitenkaan päätynyt siihen, sillä niin vaikeaksi oli elämä tehty minulle raukalle ja niin epäoikeudenmukaiseksikin ja vaikeaksikin ja se on vale ajattelin ja muutankin tulevaisuuteni paremmaksi.

18v 2kk vanhana aloinkin kiinnostumaan enemmän naisista, nuorista ja vanhemmistakin. Eräänä päivänä aloin kiinnostumaan eri Pelethin tytärestä, Migdalin Marishasta ( Marchim )joka oli mitä kaunein ja puhtain puheissaan ja teoissaan. Marshialla oli kaunis katse ja hieno hymy ja hän olikin kiinnostava minusta ja kiinnostunut minuunkin. Tukka oli hyvin kaunis ja iho, ihme kyllä vaalea. Posket olivat punaiset ja herkät. Kyllä minussa miehuus tuntui, niin kuin toisissakin nuorissa miehissä. Olen kuitenkin aina ollut jokseenkin siveä luonteeltani ja puheissani varsinkin. Halasimme usein ja suutelimmekin , toisella tavalla kun nykyään, otasalle ja poskelle. Aina oikealle poskelle.

Jatkan elämäkertani kirjoittamista, minä Hoshani ( Jeesus jota Kristukseksi sanotaan ) MA TANAN ESTONIA WIKIPEDIAT.

0

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
        Tunteet
        12
        4320
      2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
        Maailman menoa
        82
        2171
      3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
        Maailman menoa
        555
        1711
      4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
        Ikävä
        99
        1425
      5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
        Ikävä
        67
        1147
      6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
        Ikävä
        33
        1078
      7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
        Maailman menoa
        216
        957
      8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
        Ikävä
        60
        903
      9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
        Suomalaiset julkkikset
        3
        878
      10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
        Ikävä
        171
        874
      Aihe