Pako Golgathalta yöhön...

Kirjuri 30.11.

Pako Golgathalta: 6. Sivu.

Lähdimme yöhön ja liikuimme hiljaa, Kersetti sanoi tulevansa perässä, mutta jälkeenpäin sain tietää hänen joutuneen suuriin vaikeuksiin ja hän kuoli onnettomana kotiinsa 67v 2pv. iässä. Minä Kersetti vielä todistan teille, että rakastan Herraani Jeshannaa, joka olikin minun mieleeni, enemmän kuin ne valittajat ristillään ja rukoilivat, että minä puhkaisisin heidän rintansa, niin tuskaisia he olivat. Heille ei ollut laitettu jalkapöytää laisikaan, joten tuskat olivatkin kauheita. Edestäkatsoen oikealla puolella olikin Jeshani ja hän huusi minulle: ” Tapa minut, senkin pastra, minä kuolen mielummin heti. Puhkaise minun sydämmeni, jotta pääsen tästä häpeästä pois. Mene helhevthiin, jollet tapa minua heti”: Jochif`kin sanoi minulle Kersetille: ” Tapa minut nopeasti, minä en kestä enempää”. Minä Kersetti sanoin Jocifille: ” Tapoithan sinä ylipastraatti Hannanin, kyllä sinun täytyy kärsiä siitä seuraamus, ole vaan ristillä vaikka ainiaan”. ( Hannahi oli vaatinut meitä kahta ristille, Hoshaania ja kaksoisveljeä Jeshaania, kansan syntivelan suorittamiseksi. Jocif tappoi Hannahin sänkyyn teräveitsellä ja niin Hannahi, ylipappi kuoli. ) Jeshani syntyi 15 min. minun jälkeeni Betelissä, Efratassa. Hänen ainainen tahtonsa oli Mirchiamin avulla ottaa minulta Hoshaniilta valta ja tulevaisuus, kansan lunastajana. Jeshaniin liittyy, niin ikäviä asioita, etten halua niitä kertakkaan. Jeshaniista oli tullut alio perkeleelle, vastoin tahtoaan.

Pakenimme Jersaalahin ulkomuurin ulkopuolelle, sillä siinä kohtaa ei ollutkaan kivimuuria laisinkaan. Kauempana ylhäällä muurilla oli yövartia. Vartia huusi meille kolmelle: ” kuka siellä näin myöhään liikkuu”? Vastasimme kekseliäästi: ” Meiltä on nuori tyttäremme lähtenyt ulos ja me etsimme nyt häntä kotiin vietäväksi”! Vartia teki vielä joitakin kysymyksiä ja laski sitten menemään. Pelkäsin sitä, jos hänellä olisi isoja koiria ja jos hän laskisi koirat vapaaksi, niin meille kävisi huonosti. Sitten katosimme yöhön. Jocifi, Hoshnii ( Jeshanna ) Jeshanii ( Jeshanna ) meillä oli sama nimi kumpaisellakin, niin olimme yhdessä sopineet, jos jompi kumpi olisi väistänyt tulevan ristin, niin toinen olisi ottanut sen kunnian ja oikeudet itselleen.


Mitä meillä on vielä sanomista jälkipuheena ja asioitten selventämiseksi:

On oikein, jos joku haluaa vapaalla mielellään ruveta kansan edestä kuolemaan, kansan syntien tähden, kantaakseen tulevan rangaistuksen Karman lain mukaan so. syyn ja seurauksen lain mukaan . Karman lain lisäosa vaati Luojaa syntiuhriksi, jos kansan synnit ulottuisivat taivaaseen asti. Tarkoittaa, ylipään vallanpitoon asti, Ihmisryhmää, jotka sanoivat olevansa Jumalia.


JK: Karman kauhean lain mukaan nyt onkin kaikki tapahtunut, Luoja on lunastanut kansansa! JK: Tämä krjoitus on annettu hyvässä yhteistyössä Taivaan antaman tiedon mukaan ja itsekin muistellen!

2

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjuri 30.11.

      ENEMMÄN KIRJOITUKSIA LÖYTYY SIELTÄ.

    • ARMAHTAVA MIELI

      SYYN JA SEURAUKSEN LAKI.
      Ihmisessä vallitsee omatunto. Jos rikomme sitä herkkää henkeä, niin olemme joutuneet rikkomuksen tielle ja meidän rikkomustemme määrää meidät tuomittavaksi. Tunnemme sisimmässämme syyllisyyttä ja tiedämme joutuvamme vastuuseen sanopista ja teoista.

      Siksi on asetettu vanhanaikainen uhrilaki, jonka tarkoituksena on päästää meidät synneistämme.
      Jeesus Kristus on määrätty meille, jotta saisimme sieluihimme puhtauden takaisin. Kevyen mielen, jossa ei ole synnin syyllisyyttä enää. Tosin synneistä jää kaukainen muisto, jotta emme tulisi ylpeiksi ja ynseiksi ketään kohtaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      287
      3192
    2. 202
      2898
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2484
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      223
      1958
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      14
      1392
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      162
      1231
    Aihe