Viihdyt greeeen palstalla vaikka kukaan ei ole kanssasi samaa mieltä? Yritätkö opettaa jotain uutta oppia?
Miksi?
Vai onko tarkoituksesi vain hyökätä Semperin kimppuun. Et sinä Semperin uskoa horjuta. Hän on oikeamielinen ja totuuden mies. Ja samaan sarjaan lasken itsenikin. Joskin olemme eri mieltä joistakin asioista, mutta ei se pelastumiseen vaikuta.
Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu. Se on yksinkertainen totuus. Tosin monelle vaikea uskoa.
Kaikki, jotka uskovat, että Jeesus Kristus on sovittanut syntimme pelastuvat, armosta.
Muuta ei vaadita. Ei mitään muuta kuin armo, ei omia tekoja. Ei edes ratkaisua, joka sekin on oma teko.
Tämä oli minun käsitykseni pelastuksesta, joku muu voi tietenkin olla eri mieltä.
En ole ollut greenillä, golf?
1
169
Vastaukset
- misuliini
olet sitä mielte etteikö joku olisi jonkun kanssa samaa mieltä? Täällä on kuitenkin usempi jotka uskaltaa kyseenalaistaa jotakin mitä sinä edustat. He eivät ole sen vähempiarvoisia kuin sinä ja edustajasi. Jokaisella on oikeus olla täälläkin ja vaikka opettaisi uutta oppia. Mitä sitten? Eikö syötetty oppi kestäkään jos joku ravisuttaa taloasi? Semper ja muut ovat jotakin mieltä, jotkut muut toista.Voisiko siitä kantaa hedelmiä, omia ajatuksia? Koska viimeksi kyseenalaistit jotakin? Niin toivoisin itsesi kannalta että sanoisit tänään. Rakkaudella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204744
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741534Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2541416Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341151Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043