Mielipiteenne John de Nugentista?
http://johndenugent.net/?p=484
Miksei Henrik Holappa koskaan haastattele Nugentia vaikka ymmärtääkseni asuikin hänen luonaan?
John de Nugent
19
1221
Vastaukset
- Aimo Jalonen
Kuulin erään puoliherran kertovan, että olisivat puheneet vain "rakkaudesta". Voiko Holappa todistaa olevansa hetero? Ei voi ja on ihmeen hiljaa kyseinen "pupu" koko asiasta.
- R.E. Septi
Ja missäs sinä olet erääseen puoliherraan tutustunut?
- Mikkifooni
Huhujen mukaan ainakin imeskellyt Nugentin "mikrofonia".
- peräsuoltansa
Nugentille pian tämän saapumisen jälkeen Yhdysvaltoihin! Vankilassa Holappa joutui ainakin kerran perseraiskatuksi, mutta oli kuulemma saanut suojelua vartijoilta kun oli ottanut heiltä suihin. Tämä tarinat todellakin todistavat Holapan olevan homo eikä ole olemassa mitään todisteita Holapan heteroudesta.
- tietävät mistä
peräsuoltansa kirjoitti:
Nugentille pian tämän saapumisen jälkeen Yhdysvaltoihin! Vankilassa Holappa joutui ainakin kerran perseraiskatuksi, mutta oli kuulemma saanut suojelua vartijoilta kun oli ottanut heiltä suihin. Tämä tarinat todellakin todistavat Holapan olevan homo eikä ole olemassa mitään todisteita Holapan heteroudesta.
puhuvat. Onko puhe siitä mistä puute vai mistä johtuu nämä pöyristyttävät yksityisyyteen liittyvät kohupaljastukset?
- JokuUkkoVaan
tietävät mistä kirjoitti:
puhuvat. Onko puhe siitä mistä puute vai mistä johtuu nämä pöyristyttävät yksityisyyteen liittyvät kohupaljastukset?
dissata - sen verran älykääpiö mies on. Ei Henkka vakuuta ketään, eikä taatusti pidempään kansallismielisessä/isänmaallisessa liikkeessä olevia. Henkalla on muutenkin vähän auktoriteettiongelmia jopa omassa liikkeessä :)))))))) Eipä hörökorvasta edes sen kummemmin välitetä edes omassa liikkeessä.
Katsotaan mitä vuosi 2011 tuo tullessaan...
Terv. HKI:n aktivistipäivän osallistuja / 6.11.10 - KM Rabortoija
JokuUkkoVaan kirjoitti:
dissata - sen verran älykääpiö mies on. Ei Henkka vakuuta ketään, eikä taatusti pidempään kansallismielisessä/isänmaallisessa liikkeessä olevia. Henkalla on muutenkin vähän auktoriteettiongelmia jopa omassa liikkeessä :)))))))) Eipä hörökorvasta edes sen kummemmin välitetä edes omassa liikkeessä.
Katsotaan mitä vuosi 2011 tuo tullessaan...
Terv. HKI:n aktivistipäivän osallistuja / 6.11.10onko Henkka homo? Voitko vahvistaa tai kieltää tuota?
- Punainen soluttaja
KM Rabortoija kirjoitti:
onko Henkka homo? Voitko vahvistaa tai kieltää tuota?
Valitettavasti.
- minulle tuli
KM Rabortoija kirjoitti:
onko Henkka homo? Voitko vahvistaa tai kieltää tuota?
yllätyksenä se että Henkka oli mitään natsiliikettä edes perustanut. Tiesin jo silloin Henkan homoudesta ja siksi se tulikin minulle yllätyksenä että oli lähtenyt mukaan natsileikkeihin. Nimenomaan Henkan oma seksuaalinen suuntautuminen eli seksuaalivähemmistöön kuuluvana tekee koko natsileikistä vähintäänkin omituisen sillä Henkan edustama aate kansallissosialismi vihaa kaikkia vähänkin poikkeavia ihmisiä. Tosin se että Henkka muutti asumaan vanhemman John De Nugentin luokse Amerikkaan ei niinkään tullut yllätyksenä, Henkka usein puhui että nauttii vanhempien miesten seurasta ja kai Henkka piti De Nugenttia charmanttina miehenä. Kenenkään yksityiselämä tai elämäntapahan ei kuulu muille.... Henkka on kuitenkin, homoudestaan huolimatta, hyvä jätkä!
- KM Rabortoija
minulle tuli kirjoitti:
yllätyksenä se että Henkka oli mitään natsiliikettä edes perustanut. Tiesin jo silloin Henkan homoudesta ja siksi se tulikin minulle yllätyksenä että oli lähtenyt mukaan natsileikkeihin. Nimenomaan Henkan oma seksuaalinen suuntautuminen eli seksuaalivähemmistöön kuuluvana tekee koko natsileikistä vähintäänkin omituisen sillä Henkan edustama aate kansallissosialismi vihaa kaikkia vähänkin poikkeavia ihmisiä. Tosin se että Henkka muutti asumaan vanhemman John De Nugentin luokse Amerikkaan ei niinkään tullut yllätyksenä, Henkka usein puhui että nauttii vanhempien miesten seurasta ja kai Henkka piti De Nugenttia charmanttina miehenä. Kenenkään yksityiselämä tai elämäntapahan ei kuulu muille.... Henkka on kuitenkin, homoudestaan huolimatta, hyvä jätkä!
poikaystäviä? Muita kuin De Nugent? Onko Henkka sinkku nykyisin?
- PunainenKostaja
minulle tuli kirjoitti:
eihän ne tietty ole meikäläisiä, mutta pilataan niitten maine...kiäh!
- SVL-ex-aktivisti
PunainenKostaja kirjoitti:
eihän ne tietty ole meikäläisiä, mutta pilataan niitten maine...kiäh!
tietää Holapan seksuaalisesta suuntauksesta. Hödärin puheet entisesta rakastetustaan Nugentista joskus meni liikkeen tapaamisissa vähän liian pitkälle. Mikrofonia Holappa oli tykännyt imeä ja hartaasti. Nyt olen onneksi päässyt tuosta natsipelleilystä pois ja olen omieni - oikeiden isänmaallisten - parissa, jonne Holapoideilta ja hörökorvalta on pääsy kielletty.
- ranneliike
Eli tekikö "teemulahtiset"
- 19+20
ranneliike kirjoitti:
Eli tekikö "teemulahtiset"
että sellaista.
- kuusennokka
Punainen soluttaja kirjoitti:
Valitettavasti.
Miten niin valitettavasti?
- km-keskustelija
Kertoilkaa niitä homovitsejä jossain muussa threadissa. Kiinnostaisi kuulla jos joku oikeasti tietää Nugentista jotain kun itse en tiedä mitään vaikka olen jenkki-sceneä pitkään seurannutkin.
- luuletsä88
luuletsä et saat täältä jotain järkevästiotettavaa infoa?
- 13+11
Kysy Holapalta. Saa varmaan yhteyden kansallisen vastarinnan kautta... Mutta etköhän tiedä jo kaiken oleellisen asiasta. Vai kiinnostaako imeä Nugentin mikrofonia?
- öyhöttäjä88888888888
13+11 kirjoitti:
Kysy Holapalta. Saa varmaan yhteyden kansallisen vastarinnan kautta... Mutta etköhän tiedä jo kaiken oleellisen asiasta. Vai kiinnostaako imeä Nugentin mikrofonia?
Kylläpä nyt taas oikeat isänmaalliset piehtaroivat Holapan homoudessa kiinni. Jopa PIFfillä on asiallisempaa keskustelua ylipäänsä patriooteista ja Holapasta. On se kyllä ihmeellistä miten nämä oikeat isänmaalliset jaksavat päivästä toiseen puida tuota kulunutta aihetta "Holappa on homo". Kertonee tämäkin koko keskusteluketju näistä älykköisämmaallisista jotain, jos noin alapäävetoisia juttuja jaksetaan jauhaa ja nähdä homoa ja homostelua kaikkialla... ja vielä yksityiskohtaisesti kuvailla tuntemattoman henkilön homostelua jonkun toisen tuntemattoman, amerikassa asuvan, miehen kanssa.... Tuo kyllä ainakin minusta kuulostaa homolta. Näyttää siltä että oikeat isänmaalliset ovat näyttäneet todelliset kasvonsa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126