Siis myydäänkö Hyvinkäällä missään kivoja vaatteita XL-kokoisille naisille? Seppälä ja Lindex ei tule kysymykseen, ovat kamalia roikkuvia säkkejä/huonolaatuisia...
Mistä kivoja XL-kokoisia vaatteita naiselle?
11
2468
Vastaukset
- 15+7
No Mona-Lisa lienee isojenkin tyttöjen kauppa. En osaa sanoa millaisia vaatteita siellä on.
- bbw
Mona-Lisa on kallis ja usein vaatteet ovat tätimäisiä. Eipä täällä ole meille oikein kivoja vaatteita.
Itse tilaan usein Ellokselta, nettikaupassa on nykyisin ainakin kalliimpiakin vaatteita, en tiedä sitten onko laatukin parempi.
Eikös Riksussa ole jokin NP? Vai mikä sen nimi onkaan. En itse ole käynyt, tuskinpa sitä on noihin uusiin tilohin tulossa.
- Sieltä täältä
Niin, mikä pakko on ostaa pelkästään sieltä? Oletko kenties lisäksi liikuntavammainen: et pääse muualle ostoksille?
- tosi hottis babe
olen niiin lihava lyllerö etten tosiaankaan pääse liikkumaan, mistä arvasit?? Kyselin vaatteita isokokoisille, enkä välttämättä lihaville tai liikuntavammaisille...
- lähetäperuuta
Älä viitsi olla moukka.
- täti sininen
FLO on Hobby Hallin ja Tailissime Elloksen tuotemerkki, eli postimyynnistähän niitä kyllä on, ei nyt mitään hirveän suurta valikoimaa kylläkään. En sitten tiedä, pitääkö nuoret noista malleista.
Toiveissahan olisi, että me isommatkin naiset voisimme ostaa vaatteita Hyvinkäältä, mutta eipä siltä näytä. Vaikka liikkeitä on tullut pilvin pimein ja katukuvakin varmaan kertoo, että kaikki eivät ole S-kokoa suinkaan. Kaikki täditkään eivät halua tätimäisiä vaatteita - ei tosin niitä leggareitakaan!- M-kokoa
Eihän nykyään myydä kuin nuorisovaaatetta. Ei auta, vaikka ei olisi isokokoinenkaan. Vissiin helsingistä pikkuputiikeista saa: ne rahastaa jo ovenavauksesta sata euroa ja sovituksesta kaksisataa.
- XL-urheilija
Niin ja löytyykö mistään XL-kokoisia urheiluvaatteita??? Siis kivoja urheiluvaatteita kuntosalille tai jumppaan...Ainakin Intersport Hyvinkäällä myy vain minikokoisia toppeja...
- Liikeidea!
Tässä on kyllä sellanen markkinarako, että ihmetellä pitää miksei mikään yritys tartu tähän! Isommille (iso voi siis tarkoittaa myös pitkää tai lihaksikasta) ihmisille urheiluvaatteita, normaaleja käyttövaatteita - ei telttoja, kohtuuhintaan. Ostajia luulisi olevan Hyvinkäälläkin.
Seppälässä on vissiin yksi kokonainen rekki isompia vaatteita, ja ne viedään käsistä heti. Lindex on vähentänyt valikoimaansa ja harrastaa myös ihme kaapujen myyntiä. - trolli = hillybilly
hehe..oli arvattavaa, että joku ääliö päästää trollaajan päästön =))))
hanki sinä jostain aivot...ai niin, teidän suvussa niillä ei ole käyttöä:)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406663
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242422- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197