Bua hah hah hah hah hah haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
SaPKo otti kuokkaa kunnolla aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hah hah hah hah!!!!
Kyllä nyt on savon homoilla aihetta itkuun ja hammasten kiristelyyn! HOH HOH HOH HOH HOH!!!!!!!!!!
0-5!! SaPKo hävis taas!!!!!!!!!!!!
7
290
Vastaukset 7
- Aina sapkolainen!!!
Eikö Heinolan poika tiedä että SaPKo hävisi tahallaan, tällä keinolla saatiin K-Vantaa reilusti HeKin edelle. SaPKolla on varaa nääs! Taitaa pojua kenkuttaa. Itke, itke, itke poloooooo!!!!!!!!!
- Savon mies.
sua korpeaa aika kovasti SaPKon pelaajien munasuojien nuuhkija. AAAAH HAH HAH!
- soromnoo
Savon mies. kirjoitti:
sua korpeaa aika kovasti SaPKon pelaajien munasuojien nuuhkija. AAAAH HAH HAH!
nuuskit omaa pesemätöntä kalustoa pallot suussa. Tosin on myös helppoa matalajalkaisella valmiiksi kumarassa kulkevalle kaljukolle
- mies savosta
Kannattaa todellakin hävitä tahallaan ja pudota viivan alle.
- Mä, vain mä!
mies savosta kirjoitti:
Kannattaa todellakin hävitä tahallaan ja pudota viivan alle.
Hyvin osaa muut jengit pudottaa "mestiksensyöpää" Hekiä viivan alapuolelle! En mä nyt väitä että Sapko seuraavaksi antaa pisteen/pisteet Hokille:=) Mutta sattuuhan niitä yllätyksiä:=)
Sapkon murskaama Leki murskaa Hekin selvästi kuitenkin! Ja Heki valuu alaspäin!!!!!!!!!!! - Mä taaaaaaaaaaaaaass
Mä, vain mä! kirjoitti:
Hyvin osaa muut jengit pudottaa "mestiksensyöpää" Hekiä viivan alapuolelle! En mä nyt väitä että Sapko seuraavaksi antaa pisteen/pisteet Hokille:=) Mutta sattuuhan niitä yllätyksiä:=)
Sapkon murskaama Leki murskaa Hekin selvästi kuitenkin! Ja Heki valuu alaspäin!!!!!!!!!!!Hyvin ne osaa Hekin (mestiksen syöpä) tiputtaa sopivilla tuloksilla oikeille sijoille!
- mä vaaaaaaaaannnnn
Mä taaaaaaaaaaaaaass kirjoitti:
Hyvin ne osaa Hekin (mestiksen syöpä) tiputtaa sopivilla tuloksilla oikeille sijoille!
Rohkeasti sapkon piti jälleen "joutua" antamaan pisteet Hokille, näin pidetään Heki viivan alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546