Bua hah hah hah hah hah haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
SaPKo otti kuokkaa kunnolla aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hah hah hah hah!!!!
Kyllä nyt on savon homoilla aihetta itkuun ja hammasten kiristelyyn! HOH HOH HOH HOH HOH!!!!!!!!!!
0-5!! SaPKo hävis taas!!!!!!!!!!!!
7
218
Vastaukset
- Aina sapkolainen!!!
Eikö Heinolan poika tiedä että SaPKo hävisi tahallaan, tällä keinolla saatiin K-Vantaa reilusti HeKin edelle. SaPKolla on varaa nääs! Taitaa pojua kenkuttaa. Itke, itke, itke poloooooo!!!!!!!!!
- Savon mies.
sua korpeaa aika kovasti SaPKon pelaajien munasuojien nuuhkija. AAAAH HAH HAH!
- soromnoo
Savon mies. kirjoitti:
sua korpeaa aika kovasti SaPKon pelaajien munasuojien nuuhkija. AAAAH HAH HAH!
nuuskit omaa pesemätöntä kalustoa pallot suussa. Tosin on myös helppoa matalajalkaisella valmiiksi kumarassa kulkevalle kaljukolle
- mies savosta
Kannattaa todellakin hävitä tahallaan ja pudota viivan alle.
- Mä, vain mä!
mies savosta kirjoitti:
Kannattaa todellakin hävitä tahallaan ja pudota viivan alle.
Hyvin osaa muut jengit pudottaa "mestiksensyöpää" Hekiä viivan alapuolelle! En mä nyt väitä että Sapko seuraavaksi antaa pisteen/pisteet Hokille:=) Mutta sattuuhan niitä yllätyksiä:=)
Sapkon murskaama Leki murskaa Hekin selvästi kuitenkin! Ja Heki valuu alaspäin!!!!!!!!!!! - Mä taaaaaaaaaaaaaass
Mä, vain mä! kirjoitti:
Hyvin osaa muut jengit pudottaa "mestiksensyöpää" Hekiä viivan alapuolelle! En mä nyt väitä että Sapko seuraavaksi antaa pisteen/pisteet Hokille:=) Mutta sattuuhan niitä yllätyksiä:=)
Sapkon murskaama Leki murskaa Hekin selvästi kuitenkin! Ja Heki valuu alaspäin!!!!!!!!!!!Hyvin ne osaa Hekin (mestiksen syöpä) tiputtaa sopivilla tuloksilla oikeille sijoille!
- mä vaaaaaaaaannnnn
Mä taaaaaaaaaaaaaass kirjoitti:
Hyvin ne osaa Hekin (mestiksen syöpä) tiputtaa sopivilla tuloksilla oikeille sijoille!
Rohkeasti sapkon piti jälleen "joutua" antamaan pisteet Hokille, näin pidetään Heki viivan alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811315
- 827649
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505656- 765625
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764868Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334233- 483086
- 363014
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412555- 402470