Tiedän että Nurmijärvelläkin asuu monia lentoemäntiä jotka Finnairilla töissä (kuten ex-pääministerin puoliso,joka hengaa nykyään ex-turvamiehensä kanssa). Ja HUOM, en ota työtaisteluun kantaan ,onko lakko oikein vain väärin!! Annan vaan ihmisille asiasta taustatietoa. Eilisen päivän Iltalehden (01.12) mukaan keskipalkka lentoemännillä ja stuerteilla Finnairilla 3320€/kk ,ilman mahdollisia päivärahoja. Keskimääräinen työaika kuukaudessa 90-95 tuntia. Matematiikalla tulee aika kova tuntipalkka!! Kun yleensä muilla aloilla työaika kuukaudessa n160 tuntia per kuukausi.
Nurmijärvellä keskimääräinen
kk-tulot
4
728
Vastaukset
- %%&
Hyvä idea olla ottamatta kantaa kun ihmisillä nyt on tapana puolustaa itseään ja omia etujaan ja se nyt ei sen kummemmin ole oikein kuin väärinkään. Hyvä, että pidättäydyit!
- tuli vaan mieleen
Meillähän lähes kaikillahan on oikeus, mahdollisuus valita mihin ammattiin kouluttautuu ja mitä työtä tekee..
- pääpuu 22
Istut hellan päällä levy kutosella toinen jalka pakastimessa.. Keskimäärin sul on hyvä olla.
Paras tilastollisesta keskiarvosta silmiini osunut analyysi.
Bravo, pääpuu22!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943792
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473175Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002807- 1342457
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572450- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172377Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212304Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232296- 642080