Seuraa koelauluihin?

Olen jo muutaman vuoden ajan suunnitellut osallistuvai koelauluihin, mutta aina on tullut jokin este tai jännitys on ollut liian kova. Nyt 26-vuotiaana olen vihdoin päättänyt parhaani mukaan karistaa jännityksen ja osallistua helsingin koelauluihin.. Tosin jännitys edelleen todella kova, ja kynnys mennä yksin on suuri. Mahtaisiko täältä löytyä samojen ajatusten kanssa painivaa tyttöä, joka haluisi mennä koelauluihin kanssani? En ole ilmoittautunut etukäteen, joten odotusaika tulee varmasti olemaan pitkä, joten senkään puolesta "kaveri" ei olisi pahitteeksi. Ja jos jollakulla on vinkkejä lauluvalinnan tai jännityksen suhteen, olisi mukava kuulla niistä:-)

2

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 100 män

      Älä valitse liian vaikeaa kappaletta. Opettele se kunnolla ennen kuin menet sinne koelauluihin.

      HUOM!
      Tämän luulisi kaikkien tajuavan. Opettele 2 laulua sekä englanninkielinen, että suomenkielinen. Jos olet päättänyt laulaa englanniksi ja tuomarit pyytävätkin laulamaan suomeksi voit luontevasti alkaa laulamaan suomeksi kun ei tarvitse miettiä minkäköhän laulun laulaisin. Aina tosin pelkällä lauluäänellä ja hyvällä esiintymisellä ei pärjää.

      Lauluvinkkejä mulla kyllä olisi ja varmasti sellaisia joilla erottuu joukosta siis jos osaa laulaa. Biisit on hyviä, mutta ei välttämättä supertunnettuja suomessa vielä. Jos vähänkään tajuaa niin ymmärtää. Enhän mä tässä voi alkaa niitä sanomaan silloin kaikki tietäis ja vois vetää niitä.

      Mine (musiikkivideo)
      http://www.youtube.com/watch?v=XPBwXKgDTdE

      Myspace
      http://www.myspace.com/taylorswift

      • Miettikää nyt vähän

        On typerää valita joku biisi vain siksi, että sitä ei vielä pienessä Suomessa tunneta. Laulajan pitää osata valita itselleen sopivia kappaleita, oli se sitten tunnettu tai ei, jos valitsee liian vaikean, tuntemattoman tms kappaleen, eikä se sovi omalle äänelle, mennään rytinällä pusikkoon. Lisäksi koelaulutilanteessa kappaletta ei kuunnella 10-15 sekuntia pidempään, eli jos siinä ei muuta aluksi lauleskella kuin "a-a-a-a-a-au" niin on takuuvarmaa että tuomaristo pyytää toisen biisin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe