Esitän mielipiteeni henkilöstä
En ymmärrä miksi hän oli jatkuvasti selittämässä MM-kisojen erätauoilla,ennen peliä yms. jotain siellä..
Kyllähän häneltä varmaan ihan jotain asiantuntemustakin löytyy mutta se mies on vaan niin RAIVOSTUTTAVAN leuhka ja muka tietäväinen!
Eikö sinne parempaa asiantuntijaa ois saanu!!
Ja mikä pahinta..Tämä samainen henkilö sanoi MM-lähetyksessä USA:n pelin jälkeen..En muista ketä vastaan pelasivat mutta voittivat kuitenkin!
Seuraava peli USA:lla oli sitten Tsekkiä vastaan..Niin tämä idiootti Pietilä sanoi että "nyt soi USA:n kansallislaulu viimeisen kerran!Se on aivan varmaa " Kun oli Tsekki tulossa vastaan..
Vaikka Tsekki olikin ennakkosuosikki eikä oikein kukaan uskonut USA:n kaatavan Tsekkiä niin kuitenkin aivan TÖRKEÄÄ mennä sanomaan tolleen MM-lähetyksessä!!
Ja kun USA sitten hienosti kaatoi Tsekin upeassa pelissä ja heidän kansallislaulu soitettiin niin en olisi kyllä sen jälkeen enää Pietilänä kehdannut mennä TV:n selittämään taas jotain MUKA niin tietäväisenä!!
Todella häpeällistä!!
Se oli sitten minun mielipiteeni..
että sellasia Terkkuja vaan sille Pietilän Sakelle!
Sakari Pietilästä!
Tytsy
2
393
Vastaukset
- qaz
Mua ei Pietilässä oikeestaan muu vituta kun se että ukko ei koskaan vastaa toimittajan kysymyksiin. Kysy toimittaja mitä tahansa ni se alkaa puhuun jostain ihan muusta. Yleensä se alottaa suunnilleen näin :"mutta jos ny ajatellaan tätä peliä kauttaaltaan nii plaa plaa"
- Titanic
no moi. Lähettäisitko mulle tsekin kansallis laulun 1.12.2005 tai 2.12.2005 mennessä.
mulla kun olis projekti johon tartteen sen.
kiitos jo etukäteen hirveesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011641- 2101517
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31990Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K55809En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k49771Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702