Sain vielä tehtäväksi informoida seuraavat asiat.
Jeesuksen tulemukseen liittyvät perustiedot ja ”Johannes Kastajan” eli Branhamin sanoman perustan kuvaus olivat julkisilla foorumeilla kaikkiaan noin kahdeksan vuoden ajan ja kaikki ne jotka ovat halunneet omaksua tuon perustan, ovat jo Luojan läsnäolossa jatkoa varten. Enää noita selityksiä julkisilla foorumeilla ei enää tarvita.
Luoja odottaa nyt niin kauan kun profetiaperusteisissa lahkoissa vaikuttava ydinryhmä (antikristus ja väärä profeetta) saavat tuotua esiin lihallisuuteen eli tämän maailman viisauteen perustuvan kattavan kuvauksen Jeesuksen tulemuksesta. Tämän perusta on Lausannen julistus. Eli mitään ei ole odotettavissa ainakaan ennen maaliskuun puolta väliä. Luoja toimii vasta vastustajiensa jälkeen.
Luoja kuitenkin ohjaa koko ajan niitä tahoja joita antikristus ja väärä profeetta vainoavat. Esimerkkinä perinteinen luterilainen kirkko, joka on muutosprosessissa Jeesuksen tulemusta varten
.
Kohti uutta
3
220
Vastaukset
on ollut ja mennyt. Samoin hänen ennustama tuomiopäivä ja Amerikan tuhoutuminen vuonna 1977 on "hedelmä", joka kertoo sen mikä arvo tulevaisuuden ennustuksiin nähden kyseisellä miehellä on.
Hedelmistään puu tunnetan.
En usko, että ihmiset ja vielä vähemmän Jumala tykkää siitä että ennustetaan valhetta.
Hänen mukaan vuonna 1906 (syntymä vuosi) on alkanut Ilmestyskirjan viimeisen seurakunnan Laodikean aika ja sen sanansaattaja olisi juuri Branham itse. Ilmestysten myötä hän on tulkinnut, että hän oli tuo lopunaikojen profeetta ja tien valmistaja pian saapuvalle Kristukselle.
Auto-onnettomuus teki näköjään lopun hänen toiminnastaan, mutta kirjoitukset ja puheet jäävät aina elämään ja ihmiset takertuvat niihin vaikka ei ole mitään takeita niiden paikkansa pitävyydestä. Tarkoitan hänen ennustuksia, en mahdollisia tapahtuneita ihmeitä.
Itsellä herää kysymys: Liittyykö Branhamilaisuus kuinka tiiviisti helluntailiikkeeseen tänä päivänä?
Niin kuin Elvis oli ja meni, niin meni myös W. Branhamin aika ohi ja maailma jatkaa kulkuaan eteenpäin maaliskuunkin 2011 jälkeenkin.- kirjoitukset
Tuo pitää paikkansa Brahami ole sekatyömies-ei siis valittu.Ammattimiehet ovat eri asia.
- yksin armosta
Branhamilaisuudesta olen kuullut vasta viime vuosina ja olen ikäni elänyt eri helluntaiseurakunnissa eli ei todellakaan ole päivän puheenaihe. Mieheni tietää jonkun pienen branhamilaisen lahkon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201797
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991608Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy491144Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441020Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s46848Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37770