Heh

Miksi?

Onko tää 50 palsta näivettymässä kun ylläpidolla pittää ohjata tänne aloituksia muilta palstoilta?

Missä vika? Meissä, muutamissa vai luonnollinen loppuhenkäys palstan elämänkaaressa?

14

341

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä saa mitä tilaa

aikanne vittuilitte, aikanne mollasitte.
      Kuka on niin masokisti että jaksaa jutella ja katsella ainaista vittuilua?
      Jos jossain muualla voi jutella ilman negaa.
      JAtkakaa keskekänne, vittuilkaa lisää, mollatkaa enemmän.
      TAi viihtykää itseksenne jollette opi, mikä palstasta tekee viihtyisän

• viivatiina

sitä saa mitä tilaa joskus vaan tulee vastaan se ettei viitti lukee ainaista keljuilua rattoisaa viikonloppua mulla se menee työn merkeissä =))))

• huohmenta

parempi keskustelun kannalta, jos kaikki toivottelisivat hyvää huomenta koko päivän?

• Kastekukka@
        huohmenta kirjoitti:

parempi keskustelun kannalta, jos kaikki toivottelisivat hyvää huomenta koko päivän?

haituvaa satelee, -5 pakkasta, aurinko nousi vaikka piilotteleekin pilvien takana.
        Elämä on hieno juttu.
        Pitkä viikonloppu edessä, ahkerat kädet,
        tulosta syntyy, pukin konttiin ja itellekkin ;))

Jes !

• ---------------

kun minä en ole asiaa huomannut.

Ei tunnu sinulla olevan aikuisen ihmisen tapoja.

• -tiina

takia täällä ei viitti enää kirjoitella.

• originel pakkasakka
        Kastekukka@ kirjoitti:

haituvaa satelee, -5 pakkasta, aurinko nousi vaikka piilotteleekin pilvien takana.
        Elämä on hieno juttu.
        Pitkä viikonloppu edessä, ahkerat kädet,
        tulosta syntyy, pukin konttiin ja itellekkin ;))

Jes !

Miull taas pikku pakkasta (en kerinny laittaa enemmän , ko piti sitä eurooppaa jäähytellä!)!Mie mittää ossa kutoa (kade ko niille ko ossaavat!!!) ,. Niin , siitä euroopan jäähyttelystä ; ka kurssit laski! Paha ja pahoillaan Heidän puolesta ko meni vallan pakkasen puolelle(ihmiset,siirty sinne miss ei kylmä oo!!!!?) Jaa , mie sitten , ko en ossaa kutoa , niin mie maalailen taivaan rantoja! Siin oon HYVÄ!:)

• -tiina

toi mun edellinen vastaus poistaja oli käyny paikalla =))))

• En tiiä mikä on.
      Eilen vaan kokeilin tuolla eri palstalla käyntiä mutta heti tuli päin joten palasin ruotuun.
      Omalla paikalla on paras olla, täälläkin :))
      No en jaksaisi useampaa palstaa kulkeakaan sen verran laiskansorttinen ihminen olen.
      Joskus "vanhaan aikaan" kun täällä vielä sai olla nauruketjuja meinas mennä pää sekaisin kun piti olla muutamassa ketjussa yhtäaikaa.

• hiljaista täällä, kuin huopatossutehtaassa): Onneks on kuitenki Tomppa, tulisilla, sibonea, ym.. vielä täällä ketjutelemassa. Ittekki oon harventanu täällä oloani. Huoh... Joskus tääl oli tosi hauskaaki, sai nauraa makeestikki:))))

• nyyhkis????

enää kukaan uskalla/ viitsi
        vittuilustakin tulee mitta täyteen
        Sanoin "kin" ...........

• ?

tänne on siirretty, kun en ole huomannut??????????????????

• kawe

vastasin *hyvää päivää ketjuun ja siirryin omien töiden pariin muutamaksi tunniksi, kun kävin katsomassa mistä palsta keskustelee huomasin ed.mainitun ketjun kadonneen.
      Miksi ketjuja poistetaan, ymmärrän toki asiattomuudet ym. provosoinnit, mutta asiallisiakin ......
      Minäkin kaipaan niitä *hupaisia ketjuja, joissa ajatus suorastaan lensi.
      Ehkä jonakin päivänä sormet löytävät oikean järjestyksen humoristisille sanoille, kollektiivisesti.........

• Paljon muuta elämää

Eihän porukka 40 palstallakaan jatkuvasti hengaile. Ilmeisesti heillä on palstan ulkopuolista elämää. Niin pitäis olla 50 ihmiselläkin, eikä vielä istuta istuta kiikkustuolissa läppäri sylissä. Tätä palstaa on hämmentäneet kuuskymppiset käävät kuluneilla kauhoillaan. Nyt se porukka on siirtynyt 60 palstalle, minne he luontevasti kuuluvatkin. Hyvä niin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4672
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3182
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2929
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      80
      1690
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1470
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      102
      1274
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      15
      1007
    8. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      921
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      25
      900
    10. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      184
      894
    Aihe