Andy´s Taverna?

Hyvän ruuan ystävä

Aamupostin tekstiviestipalstalla joku kirjoitti että Kahvela Taivaanlatvan paikalla on nyt Andyn Taverna josta saa kreikkalaista ruokaa. Mahtoikohan kirjoittaja tarkoittaa Kahvela Mummon Mökkiä Hämeenkatu 31:ssa/ Koulukatu 8:ssa? Netistä löytyi pari sivua joissa oli tuo Andy´s Taverna mainittu. Omia kotisivuja, aukioloaikoja yms. ei kuitenkaan löytynyt.

Onko kenelläkään tietoa paikasta, aukioloajoista, ruokalistasta, jne?

14

1686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naapurin tyttö

Jos asuisin Hyvinkäällä, niin kävelisin sinne katsomaan millainen mesta se on...tai onko mitään.......silleen asiat selvis aikaa ennen nettiä.....ja hyvin pärjättiin ja asiat selvis.......

• Yäkss!

olet siis aitoa paskaa maistanut! Kerro nyt lisää kun kokemuksesta tiedät.

• entinen ministeri
        Yäkss! kirjoitti:

olet siis aitoa paskaa maistanut! Kerro nyt lisää kun kokemuksesta tiedät.

nimimerkki "Kreikka huijaa" ei maininnut ruuan mausta yhtään mitään.
        Nimimerkillä "Yäkss!" olisi kehittämistä luetun ymmärtämisessään.

• Yäkss!
        entinen ministeri kirjoitti:

nimimerkki "Kreikka huijaa" ei maininnut ruuan mausta yhtään mitään.
        Nimimerkillä "Yäkss!" olisi kehittämistä luetun ymmärtämisessään.

Lähdetään siitä, että ruokakattaus ei ollut jo kertaalleen syötyä. Olisihan siitä jo ollut isommatkin otsikot liikenteessä. Ainoa mahdollisuus on siis että jos ruoka on nim. kreikka huijaan mukaan paskaa, niin hän on sitä maistanut ,ja aiemman/aiempien kokemustensa perusteella tietää miltä paska maistuu.

• Jes!

Maukasta ruokaa tarjolla, hinnatkin edullisia.
      Ihanaa kun hyvinkäältäkin saa muutakin kuin perus mäkkäriä tai kiinalaista.
      Palvelu ystävällistä, suosittelen varsinkin kreikkalaisen ruuan ystäville!

• expert_1

Tavernahan on jokin hyvin maanläheinen ruokapaikka.tulee mieleen kreikkamatkat,missä vaatimattomammassa ruokapaikassa koko FAMILY söi turistien kanssa samaan aikaan...Olen käynyt monta kertaa Andyn ruokapaikassa -joka on varmaan hyvinkääläisille enemmän tuttu Kahvela Taivaanlatva-entinen siis.Paikka ei mitenkään loista,mutta täytyy sanoa että jokainen yrittäjä on jättänyt hyvinkääläisille muistonsa-erikoisuudella nimittäin.Nyt siinä kuitenkin toimii kyproslainen Andy ,joka syntynyt ja asunut englannissa yli 30 v-siitä varmaankin englantilainen aamiainen,jota saa aamu 7 alkaen(pekonia,munaa,herkkusienia,paahtoleipää).ruokalistaan kuuluu salaatteja(mm.herkullinen munasalaatti)vartaassa paistettua lihaa ja kotitekoisia aitoja viinilehti-kääryleitä.ananas-rahkapiirakkaa ja kreikkalaista kahvia.olen käynyt syömässä monta kertaa ja kummastelen paskanpuhujia.onko kenties ollut huono päivä,koska paikan omistaja on aina hyvätuulinen.paikka on muuutenkin idyllinen ja huippusiisti.SUOSITTELEN.

• voi harmi
        expert_1 kirjoitti:

Tavernahan on jokin hyvin maanläheinen ruokapaikka.tulee mieleen kreikkamatkat,missä vaatimattomammassa ruokapaikassa koko FAMILY söi turistien kanssa samaan aikaan...Olen käynyt monta kertaa Andyn ruokapaikassa -joka on varmaan hyvinkääläisille enemmän tuttu Kahvela Taivaanlatva-entinen siis.Paikka ei mitenkään loista,mutta täytyy sanoa että jokainen yrittäjä on jättänyt hyvinkääläisille muistonsa-erikoisuudella nimittäin.Nyt siinä kuitenkin toimii kyproslainen Andy ,joka syntynyt ja asunut englannissa yli 30 v-siitä varmaankin englantilainen aamiainen,jota saa aamu 7 alkaen(pekonia,munaa,herkkusienia,paahtoleipää).ruokalistaan kuuluu salaatteja(mm.herkullinen munasalaatti)vartaassa paistettua lihaa ja kotitekoisia aitoja viinilehti-kääryleitä.ananas-rahkapiirakkaa ja kreikkalaista kahvia.olen käynyt syömässä monta kertaa ja kummastelen paskanpuhujia.onko kenties ollut huono päivä,koska paikan omistaja on aina hyvätuulinen.paikka on muuutenkin idyllinen ja huippusiisti.SUOSITTELEN.

mutta ruokaihmistä se vakuutti lähinnä siitä, että paikan voi ohittaa huoletta. Hyvää ruokaa on toki monenlaista ja jokaisella on omanlainen käsitys siitä, mitä se on, tuo ei mahdu minun käsitykseeno hyvästä ruoasta.

• maistanut kans
        voi harmi kirjoitti:

mutta ruokaihmistä se vakuutti lähinnä siitä, että paikan voi ohittaa huoletta. Hyvää ruokaa on toki monenlaista ja jokaisella on omanlainen käsitys siitä, mitä se on, tuo ei mahdu minun käsitykseeno hyvästä ruoasta.

olet todennäköisesti hyvinkäällä asuva korkea-arvostettu ruokaKRIITIKKO.hah.aivan naurettavaa tekstia.suurin osa siellä käyneistä tutuista kyllä ovat todella nauttineet tilamaansa ruokaa.kaunista joulua sinulle possun kera.

• Syöty on.
        maistanut kans kirjoitti:

olet todennäköisesti hyvinkäällä asuva korkea-arvostettu ruokaKRIITIKKO.hah.aivan naurettavaa tekstia.suurin osa siellä käyneistä tutuista kyllä ovat todella nauttineet tilamaansa ruokaa.kaunista joulua sinulle possun kera.

Olisi kiva jos kahvelankin tapainen paikka vielä Hyvinkäältä löytyisi, mutta tää on kiva myös. Omistaja kertoi valinneensa yhtäältä englantilaisen aamiaisen ja toisaalta kreikkalaista ruokaa, koska niitä ei Hyvinkäällä ole tarjolla. Pitkät aukioloajat, olikohan aamuseiskasta iltaseiskaan arkisin ja lauantaisinkin suht hyvin, mutta pitäjä on ehkä sellaista sukupolvea, joka ei ole tottunut mainostamaan netissä.

• perjantia

Kävimme siellä ravintolassa viime perjantaina syömässä. Se oli hurja pettymys: likaisia ruoka-astioita ei korjattu pöydästä pois, vesikannu oli edellisiltä asiakkailta, lasi likainen... Saatan kuulostaa joltain kriitikolta, mutta ehkä meillä sitten oli vain huono tuuri. Halpaa siellä kyllä oli, mutta kyllä mielummin maksan enemmän ja saan parempaa tilalle. Ruokalistakin piti ulkona pakkasella mennä katsomaan. Eikä sekään ollut mukavaa, kun kokilla ei ollut hattua ja keittiöön näki suoraan. Oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen kerta kun sinne menttin! Eikä ollut "kreikkalainen" salaatti kuin kuvittelin.

• Ou nou

Oltiin isolla porukalla syömässä kyseisessä paikassa, ruoka oli aivan kamala ja paikka hirveä. Siellä oli niin kylmä että piti istua takki päällä. Meille tarjottiin ns. Speciaali Menu joka maksoi 15 Euroa!!!!!!!!!!!!!

Me oltiin niin tyrmiystyneet koko tästä paikasta, ettei edes kehdattu mitään sanoa. Maksettin ja poistuttiin......ja varmasti ei koskaan tulla uudestaan!

• Haisuliinu

Kyseinen paikka oli todellinen pettymus minulle. Olin innoissani, kun menin sinne: aitoa kreikkalaista ruokaa!!!

Hinta 15eur oli todella korkea nähden siihen, mitä sain:
      - alkuruoka: katkarapucocktail (joka oli kohtuullisen makuinen)
      - pääruoka: noin 15kpl mauttomia ranskalaisia, kaksi todella pientä viininlehkäärylettä, kaksi ihan kohtuullisen makuista lihapullaa, kaksi todella kovaa ja jänteistä lihanpalaa sekä todella pieni määrä ihan hyvänmakuista salaattia
      Pääruoka oli aivan kylmää. Lisukkeeksi tarjottiin Felixin majoneesia ja Felixin ketsuppia!! Olisi nyt voinut luulla, että tarjolla olisi ollut jotain kreikkalaista kastiketta.

Ravintolan sisustus on mielestäni ankea. Yläkerran sisustukseen ei ole panostettu yhtään. Ehkä he myöhemmin panostavat sisutukseenkin, jos paikka alkaa menestyä.
      Lisäksi ravintolassa oli niin kylmä, että olin aivan jäässä. Jotain musiikkia olisin myös ravintolaan toivonut. Nyt siellä ei kuulunut kuin keittiön äänet.

Minä en aio enää koskaan käydä ko. ravintolassa.
      Mutta suosittelen itse kutakin itse käyvän paikan päällä, ja tekevän omat päätelmänsä.

• Hyvin syönyt

tietää juurikaan kreikkalaisesta tavernameiningistä. Tuollaista se niissä on. Siis mukavaa, kodinomaista touhua, jossa keittiön äänet kuuluvat pöytiin, hyväntuulinen ja touhukas isäntä tarjoilee sapuskaa ja kertoo juttuja. Aivan erilaista kuin esim Rossoissa ja Martinoissa yms joista saa samanlaista/samanmakuista tusinaruokaa kuin ABC-ruokaloista. Pihvit niissä on esipaistettu, kastikkeet sotkettu jauhoista, leikkeet sitkeitä ja kuivia, ja tarjoilijat mykkiä ja synkkiä kuin itkun partaalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2628
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      203
      1668
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1600
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1461
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1222
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1005
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      969
    8. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      45