Vielä on voimissaan

26

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kehoitusta

      (lainaus)

      Tunnettu ateisti: ”Haluaisin rohkaista useampia tekemään abortin”

      Joel Kontinen

      Omaperäisistä tempauksistaan tunnettu Minnesotan yliopiston biologian apulaisprofessori PZ Myers kirjoitti hiljattain blogissaan abortista. Hän sanoo kannattavansa abortteja ja haluavansa rohkaista useampia tekemään abortin.

      Myers ottaa kantaa internetissä äskettäin suuren suosion saaneeseen kyselyyn, jossa aborttia pohtiva pariskunta kysyy muilta, mitä heidän pitäisi tehdä. Koko sivusto on kaikesta päätellen huijausta, mutta Myersin näkemykset ovat todellisia.

      Miksi kiivaaksi jumalankieltäjäksi tunnustautuva Myers on niin viehättynyt kuolemasta? Hän sanoo, että sikiöstä eroon pääseminen ei ole mikään iso juttu, koska se ei vielä edes ole ihminen.

      Aivan kuten Peter Singer, Myers näyttää olevan älyllisesti rehellinen ateisti, joka myöntää, ettei ihmisen elämällä ole mitään itseisarvoa.

      Kristinusko korostaa ihmisen luontaista arvoa. Toisin kuin Haeckelin väärennettyjen sikiökuvien innoittamat darvinistit uskovat, ihminen on ihminen jo ennen syntymäänsä. Jumalan kuvana hän on äärimmäisen arvokas.


      Lähde:

      http://scienceblogs.com/pharyngula/2010/11/an_online_abortion_poll_for_re.php

      http://bwanajoe.blogspot.com/2010/12/tunnettu-ateisti-haluaisin-rohkaista.html

      • a.

        Kertoisiko joku että onko abortoidun mielestä noilla mitään eroa?


      • 34
        a. kirjoitti:

        Kertoisiko joku että onko abortoidun mielestä noilla mitään eroa?

        Kysy abortoidulta.


      • Bwana-Joen kannattaisi kantaa vastaavaa huolta paljon paljon abortteja suuremmasta ongelmasta eli liiasta väestönkasvusta.


      • a. kirjoitti:

        Kertoisiko joku että onko abortoidun mielestä noilla mitään eroa?

        missä tuota mielipidettä voisi käydä kysymässä?


    • a.

      perustuu vain ja ainoastaan siihen mitä kristillisessä seurakunnassa tapahtui Raamattuun kirjoitetun sanan mukaan. Ei tuollaista silloin sallittu. eikä sotilaspappeja eikä ylipäätään sanaa pastori mainita koko Raamatussa. Kristityiltä oli kaikki väkivaltainen käytös kielletty, paitsi oman ja omaisten hegen puolustaminen rikollisten uhatessa.

      Olen pettynyt ns.kritillisiin kirkkoihin siinä että heille ei laiton väkivallan käyttö ole lainkaan vierasta.
      Turkanan ev. lut kirkko on ihan yhtä syylllinen väkivaltaan kuin tuo likittämänsä naisen polttaja pastorikin. Ja kuulumalla tuohon kirkkoon sotilaspastoreineen Turkana antaa sille kannatuksensa ja on todellisuudessa yhtä verivelkainen kuin tuo naisen polttanut pastorikin.

      Turkana on vain tekopyhä helvettikypsä ulkokultainen teeskentelijä. Jos Turkana pääsee taivaaseen niin sitten ei Saatanallakaan ole mitään hätää. Aborttimurhaajamyönteinen hoitsumme Turkana on syylllinen 'isolla Ässällä niinkun Saatana itse. Ero ei ole iso.

      • Sinä olet juuri tuollainen fundamentalisti, joka kivittäisi ihmisiä aviorikoksista. Niin, ja en kuulu kirkkoon, kuten olen sinulle lukuisia keroja jo kertonut.


      • Apo-Calypso

        Itsepä olet moneen kertaan todistanut kuuluvasi samanlaiseen uskonnolliseen roskaväkeen kuin tuon uutisen "kristityt", turha kitistä kun lirupaskat ovat jo housuissa.


      • 34

        Sinulla ei kuule ole paljon varaa puhua tekopyhyydestä.


      • a.
        moloch_horridus kirjoitti:

        Sinä olet juuri tuollainen fundamentalisti, joka kivittäisi ihmisiä aviorikoksista. Niin, ja en kuulu kirkkoon, kuten olen sinulle lukuisia keroja jo kertonut.

        Mutta kuulut siis kuitenkin johonkin nykyiseen uskisporukkaan joka hyväksyy vapaat abosrtit????

        Alahan kalppia pois sieltäkin. Ei ole lahkosi ev.luttia parempi tässsä asiassa.

        Kehoittaisin lähtemään sieltäkin hiiteen jos kerran saavat sinut hyväksymään vapaan abortin.
        Miksi olla osana tukemassa murhanhimoista saatanaalista uskontoa? Hä?
        Kerrohan syy siihen?

        Liity minun ja Paavalin ja Pietarin alkuseurakuntaan.


      • a. kirjoitti:

        Mutta kuulut siis kuitenkin johonkin nykyiseen uskisporukkaan joka hyväksyy vapaat abosrtit????

        Alahan kalppia pois sieltäkin. Ei ole lahkosi ev.luttia parempi tässsä asiassa.

        Kehoittaisin lähtemään sieltäkin hiiteen jos kerran saavat sinut hyväksymään vapaan abortin.
        Miksi olla osana tukemassa murhanhimoista saatanaalista uskontoa? Hä?
        Kerrohan syy siihen?

        Liity minun ja Paavalin ja Pietarin alkuseurakuntaan.

        vieläkään valjennut mikä ero on vapaalla abortilla ja Suomen lakien hyväksymällä abortilla?


      • a.
        Apo-Calypso kirjoitti:

        Itsepä olet moneen kertaan todistanut kuuluvasi samanlaiseen uskonnolliseen roskaväkeen kuin tuon uutisen "kristityt", turha kitistä kun lirupaskat ovat jo housuissa.

        Minulla ei ole mitän hävettävää oman yhdenmiehen uskontoni kanssa. En ole mukana missään eettisesti arveluttavassa käytöksessä johon monet kirkot ja kaikki uskisvolutionistit syyllistyvät. Sinä myös kirkkoinesi.

        Veli Turkananikin ymmärsi vihdoin erota kirkosta, mutta miten on sinun kanssasi? Riittääkö kantti?

        Turhaan pelkäät taivaspaikkasi puolesta, ei sinne mene yksikään evolutti.


      • a.
        reynard.the.fox kirjoitti:

        vieläkään valjennut mikä ero on vapaalla abortilla ja Suomen lakien hyväksymällä abortilla?

        saliikoj oku taho abortin vai ei. Kristitty, siis todellinen kristitty ei vapaata aborttia salli. Piste.


      • a.
        34 kirjoitti:

        Sinulla ei kuule ole paljon varaa puhua tekopyhyydestä.

        minua? Mokoma perusteellisesti petetty aivopesty evokki.


      • Apo-Calypso
        a. kirjoitti:

        saliikoj oku taho abortin vai ei. Kristitty, siis todellinen kristitty ei vapaata aborttia salli. Piste.

        Toisin sanoen, kaltaisesi "kristitty" uskonnollinen roskaväki ei kunnioita Suomen lakeja, ja ovat lähtökohtaisesti maanpettureita.

        Tämähän on tiedetty jo aikoja...


      • Apo-Calypso
        a. kirjoitti:

        Minulla ei ole mitän hävettävää oman yhdenmiehen uskontoni kanssa. En ole mukana missään eettisesti arveluttavassa käytöksessä johon monet kirkot ja kaikki uskisvolutionistit syyllistyvät. Sinä myös kirkkoinesi.

        Veli Turkananikin ymmärsi vihdoin erota kirkosta, mutta miten on sinun kanssasi? Riittääkö kantti?

        Turhaan pelkäät taivaspaikkasi puolesta, ei sinne mene yksikään evolutti.

        Itsepä tulit määritelleeksi oman asemasi uskonnollisen roskaväen joukossa kinutessasi "Mooseksen" lakia nykypäivään. Myöhäistä kitistä kun paskat ovat jo housuissasi.

        Suhteeni Suomen kirkkoon on oma asiani, ei sinun, tai kaltaisesi ääriuskonnollisen, patologisista valehtelijoista koostuvan roskaväen asia.

        Sopii repiä siitä.


      • 34
        34 kirjoitti:

        Sinulla ei kuule ole paljon varaa puhua tekopyhyydestä.

        Minua ei kannata yrittää ärsyttää.


      • a. kirjoitti:

        Mutta kuulut siis kuitenkin johonkin nykyiseen uskisporukkaan joka hyväksyy vapaat abosrtit????

        Alahan kalppia pois sieltäkin. Ei ole lahkosi ev.luttia parempi tässsä asiassa.

        Kehoittaisin lähtemään sieltäkin hiiteen jos kerran saavat sinut hyväksymään vapaan abortin.
        Miksi olla osana tukemassa murhanhimoista saatanaalista uskontoa? Hä?
        Kerrohan syy siihen?

        Liity minun ja Paavalin ja Pietarin alkuseurakuntaan.

        Mitä kaikkea kieltäisit jos poliittinen päätösvalta olisi sinun?

        Sallisitko abortin edes (a) raiskatulle alaikäiselle tai (b) jos raskaus uhkaisi äidin henkeä? Miten perustelet näkökantasi?


      • Apo-Calypso
        a. kirjoitti:

        minua? Mokoma perusteellisesti petetty aivopesty evokki.

        Tulipa paha!

        Oikein sydäntäni vääntää, olenko sittenkin tehnyt vääryyttä palstan puhtaimmalle pulmuselle, joka on sentään opiskellut "Sanghain kirkkoyliopistossa" "psygologiaa", sakea ryypäten Kiinan kulttuurivallankumouksen aikaan, ja matkoillaan etsiskellyt ja löytänyt ydinvoimaloita Moskovan keskuksesta, ja opintoreissujen välillä kasvatellut ihan omaa rakasta hirvinautaansa muumuunsa avustuksella, ja ratkaissut ihan ikiomassa genetiikan laboratoriossaan, oman navettansa kylmäkeittiössä perimän ongelman verisukulaisuuskäsitteellään...

        En sittenkään taida olla väärässä. Kaltaisesi patologinen valehtelija on, ja on syntymästään saakka ollut patologinen valehtelija, ja pysyy patologisena valehtelijana kuolemaansa saakka.

        Hassua, kuinka tämä jb/a./jb007/viksumpi/korfu/pollliisi/jne. jne. -pelle jaksaa yrittää näytellä täysipäista, vaikka kaikki merkit osoittavat hänen olevan vakavia mielenterveysongelmia poteva, vaikeista unihäiriöistä kärsivä antisosiaalinen, megalomaaninen narsissisti, jonka hänen oma perheensäkin on jo hyljännyt.

        Hakeudu jo vähitellen hoitoon, oman terveytesi vuoksi.


      • a. kirjoitti:

        Mutta kuulut siis kuitenkin johonkin nykyiseen uskisporukkaan joka hyväksyy vapaat abosrtit????

        Alahan kalppia pois sieltäkin. Ei ole lahkosi ev.luttia parempi tässsä asiassa.

        Kehoittaisin lähtemään sieltäkin hiiteen jos kerran saavat sinut hyväksymään vapaan abortin.
        Miksi olla osana tukemassa murhanhimoista saatanaalista uskontoa? Hä?
        Kerrohan syy siihen?

        Liity minun ja Paavalin ja Pietarin alkuseurakuntaan.

        ""Mutta kuulut siis kuitenkin johonkin nykyiseen uskisporukkaan joka hyväksyy vapaat abosrtit????""

        En kuulu mihinkään uskonnolliseen yhteisöön.

        ""Alahan kalppia pois sieltäkin. Ei ole lahkosi ev.luttia parempi tässsä asiassa.

        Kehoittaisin lähtemään sieltäkin hiiteen jos kerran saavat sinut hyväksymään vapaan abortin.
        Miksi olla osana tukemassa murhanhimoista saatanaalista uskontoa? Hä?
        Kerrohan syy siihen?""

        En myöskään tue murhanhimoisia uskontoja, päinvastoin, esim. vastustan Mooseksen lain käyttöönottoa jyrkästi.

        ""Liity minun ja Paavalin ja Pietarin alkuseurakuntaan.""

        Sinä et ole alkuseurakuntalainen, jotka sen sijaan että olisivat keränneet suuria maallisia omaisuuksia, jakoivat omaisuutensa köyhille Jeesuksen käskyn mukaisesti ja sen sijaan että valehtelisivat sen minkä kerkesivät, pyrkivät käsittääkseni olemaan mahdollisimman rehellisiä.


      • a. kirjoitti:

        Minulla ei ole mitän hävettävää oman yhdenmiehen uskontoni kanssa. En ole mukana missään eettisesti arveluttavassa käytöksessä johon monet kirkot ja kaikki uskisvolutionistit syyllistyvät. Sinä myös kirkkoinesi.

        Veli Turkananikin ymmärsi vihdoin erota kirkosta, mutta miten on sinun kanssasi? Riittääkö kantti?

        Turhaan pelkäät taivaspaikkasi puolesta, ei sinne mene yksikään evolutti.

        "En ole mukana missään eettisesti arveluttavassa käytöksessä johon monet kirkot ja kaikki uskisvolutionistit syyllistyvät."

        Onko tietoinen valehtelu sinun mielestäsi eettisesti hyväksyttävää?


      • poikjuhg
        a. kirjoitti:

        Minulla ei ole mitän hävettävää oman yhdenmiehen uskontoni kanssa. En ole mukana missään eettisesti arveluttavassa käytöksessä johon monet kirkot ja kaikki uskisvolutionistit syyllistyvät. Sinä myös kirkkoinesi.

        Veli Turkananikin ymmärsi vihdoin erota kirkosta, mutta miten on sinun kanssasi? Riittääkö kantti?

        Turhaan pelkäät taivaspaikkasi puolesta, ei sinne mene yksikään evolutti.

        "Minulla ei ole mitän hävettävää oman yhdenmiehen uskontoni kanssa."

        Paitsi jatkuva valehtelusi, todennäköisesti sekä tahaton että tahallinen, ja viime päivinä yleistynyt taipumuksesi toisten nimittelyyn, kun he eivät halua uskoa sinun "totuuksiasi".

        Mahdatko olla kovinkaan varma omasta taivaspaikastasi?


      • 34
        a. kirjoitti:

        Minulla ei ole mitän hävettävää oman yhdenmiehen uskontoni kanssa. En ole mukana missään eettisesti arveluttavassa käytöksessä johon monet kirkot ja kaikki uskisvolutionistit syyllistyvät. Sinä myös kirkkoinesi.

        Veli Turkananikin ymmärsi vihdoin erota kirkosta, mutta miten on sinun kanssasi? Riittääkö kantti?

        Turhaan pelkäät taivaspaikkasi puolesta, ei sinne mene yksikään evolutti.

        "oman yhdenmiehen uskontoni kanssa."

        Mitä? Eivätkö edes Behe, Leisola ja Reinikainen enää halua leikkiä kanssasi? Yksin oot, sinä ihminen, jne.


      • ufffaffaa 23
        a. kirjoitti:

        minua? Mokoma perusteellisesti petetty aivopesty evokki.

        "perusteellisesti petetty aivopesty"...

        Mitenkähän tuo kuulostaakin kretun suusta niin hassulta?


      • kuvaa mainiosti se, että syntymättömällä lapsella on sinun maailmassasi enemmän arvoa kuin raiskatulla naisella.


      • Kuulkaa suuren jiibeen moraalia! Kenelläkään muulla ei ole yhtä sairasta, kieroutunutta elämänkatsomusta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe