Enkeleitä ja demoneita kanavoituna vastauksia kysymyksiin

Archityyppi

Sivusto, jolla on paljon kanavoitua materiaalia. Muun muassa tunnettuja enkeleitä ja demoneita kyselytettynä sivustolla:

http://www.utopianviews.com/

4

551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DivineLight

Miten te muut koette tämän sivun kanavoinnit?

Mulle nousi päällimmäiseksi tunteeksi pelko. Outoa. Jokin mättää jossakin ainakin omalla kohdallani....

Tunteeko joku samoin?

• wwwäiski

Nimimerkki "DivineLight", älä ole turhaan peloissasi. Kyseiseen sivustoon ei liity mitään yliluonnollista tai taikavoimia joten se ei voi tehdä mitään pahaa fyysisessä maailmassa. Kaikissa tuollaisissa mielikuvituksellisissa hömpänpömppä-kerhoissa pyritään nimenomaan pelottelemaan ihmisiä ja sitten tarjotaan joku yliluonnollinen "henkinen tie" jota pitkin kulkemalla on ikään kuin turvassa sitten niiltä pelottavilta asioilta.

Yleensä lisäksi tarvitaan rahaa. Joko pitää ostaa jotain oppimateriaalia tai sitten sitä vaan pitää lahjoittaa. Sama kuvio toistuu kaikissa näissä taikuus-, vaihtoehtohoito- ja uskontovedätyksissä.

Eli siis turhat huolet pois ja jättäkää nuo kaikki sekopäät suosiolla omaan arvoonsa! Hyvää jatkoa!

• DivineLight
        wwwäiski kirjoitti:

Nimimerkki "DivineLight", älä ole turhaan peloissasi. Kyseiseen sivustoon ei liity mitään yliluonnollista tai taikavoimia joten se ei voi tehdä mitään pahaa fyysisessä maailmassa. Kaikissa tuollaisissa mielikuvituksellisissa hömpänpömppä-kerhoissa pyritään nimenomaan pelottelemaan ihmisiä ja sitten tarjotaan joku yliluonnollinen "henkinen tie" jota pitkin kulkemalla on ikään kuin turvassa sitten niiltä pelottavilta asioilta.

Yleensä lisäksi tarvitaan rahaa. Joko pitää ostaa jotain oppimateriaalia tai sitten sitä vaan pitää lahjoittaa. Sama kuvio toistuu kaikissa näissä taikuus-, vaihtoehtohoito- ja uskontovedätyksissä.

Eli siis turhat huolet pois ja jättäkää nuo kaikki sekopäät suosiolla omaan arvoonsa! Hyvää jatkoa!

Kiitos Wäiski vastauksestasi.

En pelkää yliluonnollisia tai usko taikavoimii. Kaikki mikä tapahtuu on luonnollista. Kanavointi on aivan luonnollinen asia minulle. Henkinen tie on minunkin tieni, mutta senkin voi valita millaisen siitä tekee, miten sen haluaa kokea ja mihin uskoa. Kaikki valitsee oman tiensä. Ei ole vääriä teitä.

Minun tietoisuudessani Jumala on rakkaus, johon ei kuulu tuomitseminen tai pelottelu. Jostain syystä tätä sivustoa lukiessani en saanut rakkauden tunnetta vaan koin jotain päinvastaista. Jäin ihmettelemään ja kummastelemaan omaa tunnettani, joka nousi hyvin vahvasti pintaan.

• Varoituksen sana
        DivineLight kirjoitti:

Kiitos Wäiski vastauksestasi.

En pelkää yliluonnollisia tai usko taikavoimii. Kaikki mikä tapahtuu on luonnollista. Kanavointi on aivan luonnollinen asia minulle. Henkinen tie on minunkin tieni, mutta senkin voi valita millaisen siitä tekee, miten sen haluaa kokea ja mihin uskoa. Kaikki valitsee oman tiensä. Ei ole vääriä teitä.

Minun tietoisuudessani Jumala on rakkaus, johon ei kuulu tuomitseminen tai pelottelu. Jostain syystä tätä sivustoa lukiessani en saanut rakkauden tunnetta vaan koin jotain päinvastaista. Jäin ihmettelemään ja kummastelemaan omaa tunnettani, joka nousi hyvin vahvasti pintaan.

Älkää ottako yhteyttä henkimaailmaan!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      104
      1824
    2. 211
      1594
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1050
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1010
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      61
      937
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      54
      849
    7. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      63
      808
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      37
      797
    9. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      795
    10. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      792
    Aihe