Sivusto, jolla on paljon kanavoitua materiaalia. Muun muassa tunnettuja enkeleitä ja demoneita kyselytettynä sivustolla:
http://www.utopianviews.com/
Enkeleitä ja demoneita kanavoituna vastauksia kysymyksiin
4
533
Vastaukset
- DivineLight
Miten te muut koette tämän sivun kanavoinnit?
Mulle nousi päällimmäiseksi tunteeksi pelko. Outoa. Jokin mättää jossakin ainakin omalla kohdallani....
Tunteeko joku samoin?- wwwäiski
Nimimerkki "DivineLight", älä ole turhaan peloissasi. Kyseiseen sivustoon ei liity mitään yliluonnollista tai taikavoimia joten se ei voi tehdä mitään pahaa fyysisessä maailmassa. Kaikissa tuollaisissa mielikuvituksellisissa hömpänpömppä-kerhoissa pyritään nimenomaan pelottelemaan ihmisiä ja sitten tarjotaan joku yliluonnollinen "henkinen tie" jota pitkin kulkemalla on ikään kuin turvassa sitten niiltä pelottavilta asioilta.
Yleensä lisäksi tarvitaan rahaa. Joko pitää ostaa jotain oppimateriaalia tai sitten sitä vaan pitää lahjoittaa. Sama kuvio toistuu kaikissa näissä taikuus-, vaihtoehtohoito- ja uskontovedätyksissä.
Eli siis turhat huolet pois ja jättäkää nuo kaikki sekopäät suosiolla omaan arvoonsa! Hyvää jatkoa! - DivineLight
wwwäiski kirjoitti:
Nimimerkki "DivineLight", älä ole turhaan peloissasi. Kyseiseen sivustoon ei liity mitään yliluonnollista tai taikavoimia joten se ei voi tehdä mitään pahaa fyysisessä maailmassa. Kaikissa tuollaisissa mielikuvituksellisissa hömpänpömppä-kerhoissa pyritään nimenomaan pelottelemaan ihmisiä ja sitten tarjotaan joku yliluonnollinen "henkinen tie" jota pitkin kulkemalla on ikään kuin turvassa sitten niiltä pelottavilta asioilta.
Yleensä lisäksi tarvitaan rahaa. Joko pitää ostaa jotain oppimateriaalia tai sitten sitä vaan pitää lahjoittaa. Sama kuvio toistuu kaikissa näissä taikuus-, vaihtoehtohoito- ja uskontovedätyksissä.
Eli siis turhat huolet pois ja jättäkää nuo kaikki sekopäät suosiolla omaan arvoonsa! Hyvää jatkoa!Kiitos Wäiski vastauksestasi.
En pelkää yliluonnollisia tai usko taikavoimii. Kaikki mikä tapahtuu on luonnollista. Kanavointi on aivan luonnollinen asia minulle. Henkinen tie on minunkin tieni, mutta senkin voi valita millaisen siitä tekee, miten sen haluaa kokea ja mihin uskoa. Kaikki valitsee oman tiensä. Ei ole vääriä teitä.
Minun tietoisuudessani Jumala on rakkaus, johon ei kuulu tuomitseminen tai pelottelu. Jostain syystä tätä sivustoa lukiessani en saanut rakkauden tunnetta vaan koin jotain päinvastaista. Jäin ihmettelemään ja kummastelemaan omaa tunnettani, joka nousi hyvin vahvasti pintaan. - Varoituksen sana
DivineLight kirjoitti:
Kiitos Wäiski vastauksestasi.
En pelkää yliluonnollisia tai usko taikavoimii. Kaikki mikä tapahtuu on luonnollista. Kanavointi on aivan luonnollinen asia minulle. Henkinen tie on minunkin tieni, mutta senkin voi valita millaisen siitä tekee, miten sen haluaa kokea ja mihin uskoa. Kaikki valitsee oman tiensä. Ei ole vääriä teitä.
Minun tietoisuudessani Jumala on rakkaus, johon ei kuulu tuomitseminen tai pelottelu. Jostain syystä tätä sivustoa lukiessani en saanut rakkauden tunnetta vaan koin jotain päinvastaista. Jäin ihmettelemään ja kummastelemaan omaa tunnettani, joka nousi hyvin vahvasti pintaan.Älkää ottako yhteyttä henkimaailmaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446