Taas on palsta täynnä noita ateistikommari haukkuja. Jospa te haukkujat nyt sitten kertoisitte, mitä se kommunismi oikein on. Ihan vaan varmistetaan, että tiedätte, mistä puhutte.
Pannaan vielä sen verran vaikeusastetta, että copypaste-vastaukset hylätään.
Toivon, etteivät asioita ymmärtävät ateistit liikaa auttaisi, kommentoisitte vaan noita selityksiä.
Nyt on teillä tosi viisailla ateistikommari nimittelijöillä tuhannen taalan paikka näyttää, mitä osaatte.
Mitä on kommunismi?
64
602
Vastaukset
nostan tämän aloituksen. Niin mitä on kommunismi hyvät uskikset? Ja miten se liittyy esimerkiksi minuun? Olen ateisti ja selvennökseksi jollekin joka ei tiedä mitä on ateismi, en usko mihinkään jumalaan.
- beenthere
Mitä kohtaa aloituksen copypaste-jutusta et ymmärtänyt?
Ovat luultavasti samalla tasolla kuin alakoululaiset jotka haukkuvat homoiksi kaikkia niitä joista ei tykätä, tietämättä yhtään mitään tuon sanan merkityksestä.
- Kössönöm
Mutta eräänä päivänä kun kävelin bussille, tuli neljä noin kymmenvuotiasta koululaista vastaan. Takana käveli kaksi poikaa ja edessä tyttö ja poika. Taaimmaiset huusivat, että Oona ja Henri (nimet muutettu) ne yhteen soppii, huomenna mennään pussauskoppii. Toinen niistä vielä lisäsi, ja sit te saatte vauvan. Tämä tyttö sanoi, ettei me voida, kun me ollaa sisaruksii.
- beenthere
Tän aloituksen tulos on just sellainen kuin ajattelinkin. Nyt on sitten ketju, johon viitata jos tulee tuota kommaritekstiä. Voivat tähän ketjuun kirjoittaa, mitä se tarkoittaa.
Ei edes pullisteleva ja ateistikommaria runsaasti viljelevä Tosimies. osaa raottaa ääretöntä viisauttaan. Hänen taitonsa taitavat rajautua pelkästään tuohon toisten mollaamiseen. - Päätelmä
beenthere kirjoitti:
Tän aloituksen tulos on just sellainen kuin ajattelinkin. Nyt on sitten ketju, johon viitata jos tulee tuota kommaritekstiä. Voivat tähän ketjuun kirjoittaa, mitä se tarkoittaa.
Ei edes pullisteleva ja ateistikommaria runsaasti viljelevä Tosimies. osaa raottaa ääretöntä viisauttaan. Hänen taitonsa taitavat rajautua pelkästään tuohon toisten mollaamiseen.Kommunismi on ateismin veli.
Päätelmä kirjoitti:
Kommunismi on ateismin veli.
Jos Sinulla on kaksi ihokasta (so. vaatetta) anna toinen sille joka sitä tarvitsee, sanoi Jeesus. Raamatun Jeesus ei ollut kapitalismin kannattaja (kaatoi rahanvaihtajien pöydät ym), vaan eli (raamatun mukaan) idealla, kaikille tarpeensa mukaan, huolenpito heikommista jne. Eikö tuo ole kommuni-idean mukaista, jos mikä.
Kommunistisissa maissa toteutettu kommunistinen diktatuuri ei ole edes sukua tuolle ajatukselle. Se oli vain keino hallita suuria ihmismassoja, antaen vallanpitäjille kuitenkin riistokapitalistisia etuoikeuksia.
Ps raamatun Jeesus lienee useamman, aikansa saarnamiehen elämästä tehty tarina, eli yhteen jeesukseen en usko, yliluonnollisesta puhumattakaan.- Kössönöm
ikiateisti kirjoitti:
Jos Sinulla on kaksi ihokasta (so. vaatetta) anna toinen sille joka sitä tarvitsee, sanoi Jeesus. Raamatun Jeesus ei ollut kapitalismin kannattaja (kaatoi rahanvaihtajien pöydät ym), vaan eli (raamatun mukaan) idealla, kaikille tarpeensa mukaan, huolenpito heikommista jne. Eikö tuo ole kommuni-idean mukaista, jos mikä.
Kommunistisissa maissa toteutettu kommunistinen diktatuuri ei ole edes sukua tuolle ajatukselle. Se oli vain keino hallita suuria ihmismassoja, antaen vallanpitäjille kuitenkin riistokapitalistisia etuoikeuksia.
Ps raamatun Jeesus lienee useamman, aikansa saarnamiehen elämästä tehty tarina, eli yhteen jeesukseen en usko, yliluonnollisesta puhumattakaan.Nuo onnettomat kytkevät kommunismin aina Pohjois-Koreaan, Kiinaan, Itä-Saksaan ja Neuvostoliittoon. Niiden maiden poliittisella järjestelmällä ei ollut mitään tekemistä kommunismin kanssa. Parhaisten sen idea on tullut esiin luonnonkansojen (jokseenkin typerä sana, mutta en parempaakaan keksi) parissa, jossa kaikki puhaltavat yhteen hiileen.
- Réalité
ikiateisti kirjoitti:
Ps raamatun Jeesus lienee useamman, aikansa saarnamiehen elämästä tehty tarina, eli yhteen jeesukseen en usko, yliluonnollisesta puhumattakaan.Jeesus elää edelleen. Hänhän nousi kolmantena päivänä kuolleista. Silminnäkijätodisteita on riittävästi. Jos ateisti ei usko tätä, se ei tee tyhjäksi tosiasiaa.
- beenthere
Réalité kirjoitti:
Jeesus elää edelleen. Hänhän nousi kolmantena päivänä kuolleista. Silminnäkijätodisteita on riittävästi. Jos ateisti ei usko tätä, se ei tee tyhjäksi tosiasiaa.
Mutta aiheeseen et sitten osannut sanoa mitään. Toit vain luulosi julki. Mitäs jos toisit yhden niistä lukuuisista todistajista tänne kertomaan. Ai niin, ethän sinä voi, kun ei niitä ole. Mielikuvitustarina Raamatussa ei todista mitään.
- goddeloos
Réalité kirjoitti:
Jeesus elää edelleen. Hänhän nousi kolmantena päivänä kuolleista. Silminnäkijätodisteita on riittävästi. Jos ateisti ei usko tätä, se ei tee tyhjäksi tosiasiaa.
Tyhjä hauta todistaa mitä?
- häirikköuskis
ikiateisti kirjoitti:
Ps raamatun Jeesus lienee useamman, aikansa saarnamiehen elämästä tehty tarina, eli yhteen jeesukseen en usko, yliluonnollisesta puhumattakaan.veit sanat näppäimistöstäni muuten , paitsi että uskon sen olleen yksi Jeesus ( vaikkakin sennimisiä vilisi Palestiinassa niihin aikoihin.
Siksi peukutin pystyyn hienolle huomiollesi sekä Jeesuksen opista että noista asioista mitä mainitsit ns. kommunistivaltioista . Niissähän harva eliitti omistaa kaiken . Kansa on sitten tasavertaista kun kellään ei ole mitään .
- .
Kommunismi ei vaan toimi. Sosialismi sensijaan on hyvä riistokapitalismin vastavoimana.
- Kössönöm
Vai tunnetko edes määritelmää?
- beenthere
Kysyttiinkö aloituksessa kommunismin toimivuudesta.Ei. Kerro nyt ensin, mitä se kommunismi on, kun kerran tiedät, ettei se toimi. Vai oletko sinäkin vain sellainen opittujen fraasien huutelija, joka ei itseasiassa edes ymmärrä mitä huutelee?
- .
Kössönöm kirjoitti:
Vai tunnetko edes määritelmää?
En tiedäkään yhtä paljon kommunismista kuin sinä mutta en olekaan Tosimies.
Kommunismi ja sosialismi pähkinänkuoressa:
From each according to his ability, to each according to his needs.
From each according to his ability, to each according to his deeds.
Itse vain pidän tärkeänä ettei pyritä yksipuoluejärjestelmään. Pitää olla sekä oikeisto että vasemmisto. - Kössönöm
. kirjoitti:
En tiedäkään yhtä paljon kommunismista kuin sinä mutta en olekaan Tosimies.
Kommunismi ja sosialismi pähkinänkuoressa:
From each according to his ability, to each according to his needs.
From each according to his ability, to each according to his deeds.
Itse vain pidän tärkeänä ettei pyritä yksipuoluejärjestelmään. Pitää olla sekä oikeisto että vasemmisto.Te sekoitatte kommunismin aina poliittisiin järjestelmiin, joilla ei sen kanssa ole mitään tekemistä. Kommunismin periaate on alkujaan ollut sama kuin mikä yleensä on eläinmaailmassa. Ihmistä lukuunnottamatta kuitenkin, ainakaan kaikkia.
Kaikista pidetään huolta. Siinä se on on lyhykäisesti. - .
Kössönöm kirjoitti:
Te sekoitatte kommunismin aina poliittisiin järjestelmiin, joilla ei sen kanssa ole mitään tekemistä. Kommunismin periaate on alkujaan ollut sama kuin mikä yleensä on eläinmaailmassa. Ihmistä lukuunnottamatta kuitenkin, ainakaan kaikkia.
Kaikista pidetään huolta. Siinä se on on lyhykäisesti.从按劳分配到他的能力,每个根据他的需要
从按劳分配到他的能力,按劳分配他的事迹
Ongelmahan on siinä, toteutuuko ideaalit.
- Tosimies.
Kommunismi on polittinen ideologia jota voisin sanoa,luokattomaksi jäjestelmäksi jossa kaikki ovat tasaarvoisia ja tienaavat n suurinpiirtein samanverran riippumatta siitä oletko professori vai metallimies.
Yksityisyrittäjyyttä ei ole koska kaikki on ns yhteisomistuksessa.
Minä en ole tasaarvoinen kadun spurgun kanssa,olen paljon parempi.
Minun on ansaittava enemmän kuin "sinun" (metallimies) koska olen opiskellut (uhrautunut) asian eteen monilla vuosilla.
Mikä on minun on minun,mikä on sinun on sinun,mikä on minun niistä voin antaa sinulle jos niin näen.
Kommunistit ajattelevat että mikä on minun on minun,mikä on sinun on puoliksi minun,ja niin ei voi olla.
Ja mitä tulee ateismiin ja kommunsimiin niin ateistit haluavat yhteiskuntaa jossa kaikki ovat tasa-arvoisia,ei niin voi olla koska sitä emme ole.- 2328
"Ja mitä tulee ateismiin ja kommunsimiin niin ateistit haluavat yhteiskuntaa jossa kaikki ovat tasa-arvoisia,ei niin voi olla koska sitä emme ole."
Höpövitunlöpö. Minä, puoli elämääni koulun penkillä opiskellut hyväpalkkaisen työn saanut ateisti en halua että yläasteeseen koulunsa jättänyt duunari (kaikki kunnioitus duunareille) ansaitsee saman palkan kuin minä, mutta inhimillisyys ja siihen liittyvä tasa-arvo on eri asia. - goddeloos
"Minä en ole tasaarvoinen kadun spurgun kanssa,olen paljon parempi. "
- Ei sorbusta, maguaaria... - Tosimies.
2328 kirjoitti:
"Ja mitä tulee ateismiin ja kommunsimiin niin ateistit haluavat yhteiskuntaa jossa kaikki ovat tasa-arvoisia,ei niin voi olla koska sitä emme ole."
Höpövitunlöpö. Minä, puoli elämääni koulun penkillä opiskellut hyväpalkkaisen työn saanut ateisti en halua että yläasteeseen koulunsa jättänyt duunari (kaikki kunnioitus duunareille) ansaitsee saman palkan kuin minä, mutta inhimillisyys ja siihen liittyvä tasa-arvo on eri asia.mieltä kuin minä;)
Me emme voi olla tasa-arvoisia.
Sinä saat rahaa ja sen myötä hyödykkeitä,parempaa terveydenhuoltoa,voit matkustella jne,vrt duunariin.
Ihmisarvot jotka laki takaa on asia erikseen ja niitä ei pitäisi antaa enää mm vankeille.
Inhimillisyys on
Inhimillisen kehityksen indeksi eli HDI (engl. Human Development Index) on Yhdistyneiden kansakuntien kehitysohjelman (UNDP) luoma mittari, joka koostuu odotettavissa olevasta elinajasta, lukutaidosta, koulutuksesta ja elintasosta.
Eipä se niin eri asiaa ollutkaan. - Tosimies.
goddeloos kirjoitti:
- Ei sorbusta, maguaaria...shirazia ja Dom Perignota.
Ja toiseksi spurgu ei tuota mitään yhteiskunnalle,minä tuotan veroissa.
Viime vuonna n 70 000e.
Eli elätän n kaksi spurgua?!!? - Kössönöm
- Ei niin, koska sinä olet minua paljon alemmalla tasolla, koska olet niin helvetin paljon minua tyhmempi. "Minä en ole tasaarvoinen kadun spurgun kanssa,olen paljon parempi. "
Höpöhöpö. Sinä olet alhaisempi olento kuin kadun spurgu, koska niiden jutuissa on sentään enemmän järkeä.
"Ja mitä tulee ateismiin ja kommunsimiin niin ateistit haluavat yhteiskuntaa jossa kaikki ovat tasa-arvoisia,ei niin voi olla koska sitä emme ole. "
Tässä tuleekin hyvin esiin se, että sinä et ymmärrä, mitä on ateismi, kommunismi tai tasa-arvo.- 2351
Tosimies. kirjoitti:
mieltä kuin minä;)
Me emme voi olla tasa-arvoisia.
Sinä saat rahaa ja sen myötä hyödykkeitä,parempaa terveydenhuoltoa,voit matkustella jne,vrt duunariin.
Ihmisarvot jotka laki takaa on asia erikseen ja niitä ei pitäisi antaa enää mm vankeille.
Inhimillisyys on
Inhimillisen kehityksen indeksi eli HDI (engl. Human Development Index) on Yhdistyneiden kansakuntien kehitysohjelman (UNDP) luoma mittari, joka koostuu odotettavissa olevasta elinajasta, lukutaidosta, koulutuksesta ja elintasosta.
Eipä se niin eri asiaa ollutkaan.Inhimillisyydellä tuossa kirjoituksessani tarkoitin sitä että esimerkiksi duunaria ei saa kohdella vähempiarvoisena kun korkeasti koulutettua, tai jos ei ole valtaväestöön kuuluva hetero, häntäkään ei saa syrjiä esimerkiksi työpaikan saamisen suhteen. Ei nyt mennä liian syvällisesti pohtimaan wikipediassa määriteltyä inhimillisyyttä vaan keskitytään ihan arkipäivän asioihin jotka koskettavat meitä jokapäiväisessä elämässämme.
- Tosimies.
ertert kirjoitti:
Höpöhöpö. Sinä olet alhaisempi olento kuin kadun spurgu, koska niiden jutuissa on sentään enemmän järkeä.
"Ja mitä tulee ateismiin ja kommunsimiin niin ateistit haluavat yhteiskuntaa jossa kaikki ovat tasa-arvoisia,ei niin voi olla koska sitä emme ole. "
Tässä tuleekin hyvin esiin se, että sinä et ymmärrä, mitä on ateismi, kommunismi tai tasa-arvo.alkoholistiperheestä,no tsori en voi auttaa;)
- Tosimies.
Kössönöm kirjoitti:
- Ei niin, koska sinä olet minua paljon alemmalla tasolla, koska olet niin helvetin paljon minua tyhmempi.minut mihinkä tahansa älykkyystestiin niin täten saatat vain itsesi naurunalaiseksi.
- beenthere
Mielenkiintoinen ajatus. Kerropa, missä asioissa ei tasa-arvoa voi olla. Ja sitten jos vielä selvität, mitä sinä ymmärrät tuolla haetulla tasa-arvolla. Missä kohtaa tuo tasa-arvo ei sovi sinulle? - Tosimies.
2351 kirjoitti:
Inhimillisyydellä tuossa kirjoituksessani tarkoitin sitä että esimerkiksi duunaria ei saa kohdella vähempiarvoisena kun korkeasti koulutettua, tai jos ei ole valtaväestöön kuuluva hetero, häntäkään ei saa syrjiä esimerkiksi työpaikan saamisen suhteen. Ei nyt mennä liian syvällisesti pohtimaan wikipediassa määriteltyä inhimillisyyttä vaan keskitytään ihan arkipäivän asioihin jotka koskettavat meitä jokapäiväisessä elämässämme.
palkata,hän ei jää isyys tai äityislomille.
Jos palkkaisin homon niin pitäisin siitä eittei sanoisi muille olevansa homo,koska siitä tulisi vain ongelmia.
Vammaista en koskaan palkkaisi,niin kauheaa kuin se onkin niin yritytkset eivät ole hyväntekijöitä kuin mainosmielessä.
"duunaria ei saa kohdella vähempiarvoisena kun korkeasti koulutettua"
Lakihan muuten velvoittaa palkkaamaan parhaiten koulutetun;) - Tosimies.
beenthere kirjoitti:
Mielenkiintoinen ajatus. Kerropa, missä asioissa ei tasa-arvoa voi olla. Ja sitten jos vielä selvität, mitä sinä ymmärrät tuolla haetulla tasa-arvolla. Missä kohtaa tuo tasa-arvo ei sovi sinulle?et vaan tiedosta sitä.
Lue muut viestini,en jaksA TAAS,,, - Tango_Delirium
Käsi ylös he, joille tuli yllätyksenä, ettei tosimies tiedä, mitä tasa-arvo tarkoittaa.
- beenthere
Tosimies. kirjoitti:
et vaan tiedosta sitä.
Lue muut viestini,en jaksA TAAS,,,Itsehän sinä tähän keskusteluun tulit. Selitä nyt mitä kirjoitit.
Minä en ole, en ole koskaan ollut, enkä tule olemaan kommunisti. Mutta se mitä luulet minun kommunismiksi on sitä inhimillisyyden ja tasa-arvon hakua jota minulla kyllä on.
Kummallista, ettet ymmärrä eroa kommunismin ja tasa-arvon välillä. Selittyy kyllä varmaan sillä, ettet tiedä alkuunkaan, mitä tasa-arvo käsitteenä pitää sisällään. Sinä kun tunnut lähtevän aina omasta navasta noissa jutuissasi, etkä pääse sieltä navasta kovin kauas. Tosimies. kirjoitti:
alkoholistiperheestä,no tsori en voi auttaa;)
Taas se nähtiin, että ei sinulla mitään oikeita argumentteja olekaan.
- Tosimies.
beenthere kirjoitti:
Itsehän sinä tähän keskusteluun tulit. Selitä nyt mitä kirjoitit.
Minä en ole, en ole koskaan ollut, enkä tule olemaan kommunisti. Mutta se mitä luulet minun kommunismiksi on sitä inhimillisyyden ja tasa-arvon hakua jota minulla kyllä on.
Kummallista, ettet ymmärrä eroa kommunismin ja tasa-arvon välillä. Selittyy kyllä varmaan sillä, ettet tiedä alkuunkaan, mitä tasa-arvo käsitteenä pitää sisällään. Sinä kun tunnut lähtevän aina omasta navasta noissa jutuissasi, etkä pääse sieltä navasta kovin kauas.sitä tavanomaista kommunistin lässytystä.
- beenthere
Tosimies. kirjoitti:
sitä tavanomaista kommunistin lässytystä.
Ai, nytkö jo loppu argumentit ja mentiin tutulle mollauslinjalle.
- Tosimies.
Tango_Delirium kirjoitti:
Käsi ylös he, joille tuli yllätyksenä, ettei tosimies tiedä, mitä tasa-arvo tarkoittaa.
ottaa tosissaan koska olet mielisairas.
Olet vieläkin masennuksesta sairaslomalla,olet jäävi keskusteluihin.
Diagnoosillasi olisit saanut monesta duunista kenkää,sitä on tasa-arvo. - Tosimies.
beenthere kirjoitti:
Ai, nytkö jo loppu argumentit ja mentiin tutulle mollauslinjalle.
kommari,onhan se nyt aivan selvää.
Kaksi päivää riittää siihen kun toteaa sen kun seuraa juttujasi. - Tango_Delirium
Tosimies. kirjoitti:
ottaa tosissaan koska olet mielisairas.
Olet vieläkin masennuksesta sairaslomalla,olet jäävi keskusteluihin.
Diagnoosillasi olisit saanut monesta duunista kenkää,sitä on tasa-arvo.Hihhih... Arvasin!
Perusteettomat vihjailusi todistavat ainoastaan omaa tyhmyyttäsi. - beenthere
Tosimies. kirjoitti:
kommari,onhan se nyt aivan selvää.
Kaksi päivää riittää siihen kun toteaa sen kun seuraa juttujasi.Eikö sinulle ole kukaan koskaan opettanut tapoja ja keskustelutaitoa? Keskustelu ei lähde toisen mollauksesta, vaan omien näkemysten esittelystä ja pyydettäessä tarkentamisesta. Sen jälkeen kuunnellaan tai luetaan, mitä toinen vasta-argumentoi ja kommentoidaan sitä.
Sinulta loppuvat aina argumentit heti ekan kommentin jälkeen ja sen jälkeen keskityt täysillä keskustelukumppanin mollaukseen.
Arvaapa miltä se näiden kommenttien lukijoista näyttää? Ei ainakaan hyvältä sinun kannaltasi.
Eikö kannattaisi opetella edes alkeelliset tavat? - khjkhkhjkhjkhjkhjkhj
' koska olen opiskellut (uhrautunut) asian eteen monilla vuosilla. '
Missä ihmeessä sinä olet opiskellut, siellä ei ainakaan ole opetettu sinua kirjoittamaan. Ehkä olet käynyt peruskoulun luokkia moneen kertaan, ja siksi sanot, että olet opiskellut vuosia. - Kössönöm
Tosimies. kirjoitti:
minut mihinkä tahansa älykkyystestiin niin täten saatat vain itsesi naurunalaiseksi.
kirjoituksistasi millään tavalla välity.
- Semis+
Tosimies. kirjoitti:
palkata,hän ei jää isyys tai äityislomille.
Jos palkkaisin homon niin pitäisin siitä eittei sanoisi muille olevansa homo,koska siitä tulisi vain ongelmia.
Vammaista en koskaan palkkaisi,niin kauheaa kuin se onkin niin yritytkset eivät ole hyväntekijöitä kuin mainosmielessä.
"duunaria ei saa kohdella vähempiarvoisena kun korkeasti koulutettua"
Lakihan muuten velvoittaa palkkaamaan parhaiten koulutetun;)"Lakihan muuten velvoittaa palkkaamaan parhaiten koulutetun;)"
Minkä maan laki?
Kyllä Suomessa voi palkata työhön pätevimmän ja pätevin ei tarkoita parhaiten koulutettua. Ja laki ei velvoita minua myöskään palkkaamaan edes pätevintä. Usein yrityksille riittää kyllin hyvä työntekijä.
Huippukoulutettu työnhakija saattaa vaatia 3000 euroa liksaa, pätevä työntekijä voi hyäksyä 2800 euroa ja riittävän hyvä puolestaan 2500 euroa. Tämä kolmannen tyyppinen työnhakija saattaa olla pitemmän päälle paras kustannustehokkuudeltaan, johon kuuluu myös lojaalisuus ja ennemmin tai myöhemmin hän on jo kategoriassa "pätevä" - toki tästä palkkataso nousee, mutta niin se nousee muillakin. - Kantapää
khjkhkhjkhjkhjkhjkhj kirjoitti:
' koska olen opiskellut (uhrautunut) asian eteen monilla vuosilla. '
Missä ihmeessä sinä olet opiskellut, siellä ei ainakaan ole opetettu sinua kirjoittamaan. Ehkä olet käynyt peruskoulun luokkia moneen kertaan, ja siksi sanot, että olet opiskellut vuosia.että tuo hänen monivuotinen opiskelunsa tarkoittaa jotain sen suuntaista, että hän kävi jonkinlaisen erityisopetuksen ekaluokan uusiksi noin kymmenen kertaa kunnes koululla totesivat että on aivan tyystin toivoton tapaus ja erottivat..
- ++++++++++++++
Olet väärässä. Tietenkään kaikki ei ole tasa-arvoisia, mikä on hyvä sillä tarvitsemme esim toimitusjohtajia ja roskautojen kuljettajia. Kaikki ei voi olla toimitusjohtajia.
Tasa-arvo ajatus on siinä, että kaikkia kohdeltaisiin tasa-arvoisina. - goddeloos
Tosimies. kirjoitti:
shirazia ja Dom Perignota.
Ja toiseksi spurgu ei tuota mitään yhteiskunnalle,minä tuotan veroissa.
Viime vuonna n 70 000e.
Eli elätän n kaksi spurgua?!!?"shirazia ja Dom Perignota. "
- poju latasi viikon vitsin :)
Ihmettelen valintaasi. Dom Pérignon on sinulle märkä haave ja halvin shiraz (tiedätkö mikä shiraz edes on?) maksaa paljon vähemmän kuin sorbus :p
"Ja toiseksi spurgu ei tuota mitään yhteiskunnalle,minä tuotan veroissa.
Viime vuonna n 70 000e. "
- Älä viitsi valehdella.
"Eli elätän n kaksi spurgua?!!? "
- Sinut ja vaimosi?
"Nyt on teillä tosi viisailla ateistikommari nimittelijöillä tuhannen taalan paikka näyttää, mitä osaatte. "
Nimimerkki Tosimies käyttää kommunistia haukkumasana samalla tavalla kuin jenkkien oikeistokristityt. Eihän siinä nimittelyssä ole järjen häivää, kuten ei monissa muissakaan niiden jutuissa.- Tosmies.
Sinä olet palstan punaisin,se on jo nähty!
Vieläkö tuet Hamasia?? - beenthere
Tosmies. kirjoitti:
Vieläkö tuet Hamasia??Sinulla tuntuu olevan nämä määriteltävät ihanasti sekaisin päässä. Mitähän punaista tuossakin kommentissa taas oli.
Mitä jos vähän aikaa hiljentyisit ja miettisit ennen noita kommenttejasi. Saattaisi nuo typerät termien heittelyt vääriin kohtiin vähetä. Sulle ne taitaa nuo termit olla enemmän kuin kirosanoja kuin sisällöllisesti merkityksellisiä sanoja. - Tosimies.
beenthere kirjoitti:
Sinulla tuntuu olevan nämä määriteltävät ihanasti sekaisin päässä. Mitähän punaista tuossakin kommentissa taas oli.
Mitä jos vähän aikaa hiljentyisit ja miettisit ennen noita kommenttejasi. Saattaisi nuo typerät termien heittelyt vääriin kohtiin vähetä. Sulle ne taitaa nuo termit olla enemmän kuin kirosanoja kuin sisällöllisesti merkityksellisiä sanoja.punikki jo ennenkin paljastanut aivan täys kommariksi!
Miksi puolustat häntä,ellet itse ole "samasta" puolueesta. - beenthere
Tosimies. kirjoitti:
punikki jo ennenkin paljastanut aivan täys kommariksi!
Miksi puolustat häntä,ellet itse ole "samasta" puolueesta.Punikki:-D
Kiitos taas näistäkin nauruista. Onhan se väärin nauraa toisen tyhmyydelle, mutta kun sitä noin itse tyrkytät, niin en kanna edes huonoa omaatuntoa asiasta. - Tosimies.
beenthere kirjoitti:
Punikki:-D
Kiitos taas näistäkin nauruista. Onhan se väärin nauraa toisen tyhmyydelle, mutta kun sitä noin itse tyrkytät, niin en kanna edes huonoa omaatuntoa asiasta.se killisilmäisyys kun sekosiot muiden viesteihin?
Et kai sinäkin uuten Israel vastaisena kommarina tue Hamsia kuten tuo eferti vai mikä liekeekään? Tosmies. kirjoitti:
Vieläkö tuet Hamasia??Tosimies. kirjoitti:
se killisilmäisyys kun sekosiot muiden viesteihin?
Et kai sinäkin uuten Israel vastaisena kommarina tue Hamsia kuten tuo eferti vai mikä liekeekään?- beenthere
Tosimies. kirjoitti:
se killisilmäisyys kun sekosiot muiden viesteihin?
Et kai sinäkin uuten Israel vastaisena kommarina tue Hamsia kuten tuo eferti vai mikä liekeekään?Ei tällä kertaa. Minua vain huvitti tuo sinun epätoivoinen pakosi oikeasta keskustelunaiheesta tuolla punikkisyytöksellä.
- Ei auta allah
beenthere kirjoitti:
Ei tällä kertaa. Minua vain huvitti tuo sinun epätoivoinen pakosi oikeasta keskustelunaiheesta tuolla punikkisyytöksellä.
Israel voittaa arabit.
- qweqweqwfgdhe
Turha ateistikommarille on mitään yrittää selittää, muuttakaa Venäjälle jos kaipaatte ateismia, Suomi on ja tulee aina olemaan Kristillinen maa.
Kommunismi on samanlaista murhaamista kuin Kiinassa, Pohjois Koreassa, Venäjällä eli ex. Neuvostoliitossa, Vietnamissa jne. Juuri noissa maissa ei tiedetä mitään Kristinuskon arvoista ja moraalista, siksi ne eivät olekkaan kyenneet saavuttamaan juuri mitään ja niitä vihataan maailmanlaajuisesti.
Eurooppa ja Yhdysvallat sen sijaan ovat menestyneitä koska ovat hyväksyneet Jeesuksen opetukset.- Kantapää
sinä tuossa juuri mukavasti vahvistit sitä hypoteesia, jota varmasti useimmat tässä ketjussa kirjoittavat ateistit olettavat teistä kommarikortilla ratsastajista.
Väität tuossa kommentissa mm. että Suomi olisi muka kristillinen maa, kommunismi=murhaamista, esität epäsuorasti sen vanhan valheen ettei muka voi olla moraalinen jos ei ole kristitty, ja loppuun vielä väität että nykyinen korkea elintasomme olisi historiallisesti epämääräisen kaksituhatta vuotta sitten kuolleen puusepän ansiota.
Tästä voi vetää ainakin seuraavanlaisia johtopäätöksiä:
1) Sinä et ymmärrä kommunismista yhtään mitään
2) Et tiedä mitä tarkoittaa kun maassa on uskonnonvapaus
3) Sinulla on hyvin löyhä ja suppea käsitys moraalista
4) Olet surkeasti perillä historiasta
5) Kykenet tekemään loogisia päätelmiä heikosti
Yhteenveto: Yleissivistyksesi on aivan kuralla Tässä kuvassa ilmeisesti sitä Jeesusta yritetään viedä Vietnamiin yhdysvaltalaisten toimesta:
http://www.anunews.net/blog/wp-content/uploads/2010/07/aa-Vietnam-War-kids-fleeing-agent-orange.jpg
Kuvasta huomaa hyvin nuorten vietnamilaiskommarien pohjattoman pahuuden. Kun heille kerrotaan rakastavasta Jeesus-sedästä, niin suupielet vääntyvät heti itkuun.- qweqwrqeqwew
Aatami9 kirjoitti:
Tässä kuvassa ilmeisesti sitä Jeesusta yritetään viedä Vietnamiin yhdysvaltalaisten toimesta:
http://www.anunews.net/blog/wp-content/uploads/2010/07/aa-Vietnam-War-kids-fleeing-agent-orange.jpg
Kuvasta huomaa hyvin nuorten vietnamilaiskommarien pohjattoman pahuuden. Kun heille kerrotaan rakastavasta Jeesus-sedästä, niin suupielet vääntyvät heti itkuun.Kuvassa näkyvät sotilaat eivät ole oikeita Krsitittyjä koska julmuudet eivät kuulu Kristuksen opetuksiin eivätkä Raamatun kuvaileman Jumalan tahtoon.
- beenthere
qweqwrqeqwew kirjoitti:
Kuvassa näkyvät sotilaat eivät ole oikeita Krsitittyjä koska julmuudet eivät kuulu Kristuksen opetuksiin eivätkä Raamatun kuvaileman Jumalan tahtoon.
Miksi minulle tuli mieleen Skotlanti?
qweqwrqeqwew kirjoitti:
Kuvassa näkyvät sotilaat eivät ole oikeita Krsitittyjä koska julmuudet eivät kuulu Kristuksen opetuksiin eivätkä Raamatun kuvaileman Jumalan tahtoon.
Niin, ja minä en ole oikea ateisti, koska oikeat ateistit eivät koskaan vaivautuisi vastaamaan kaltaisellesi vajakeille, kuten Dawkins ja Hitchens opettavat.
- arjuuna
Aatami9 kirjoitti:
Niin, ja minä en ole oikea ateisti, koska oikeat ateistit eivät koskaan vaivautuisi vastaamaan kaltaisellesi vajakeille, kuten Dawkins ja Hitchens opettavat.
On sama kuin paratiisi, joka on henkinen tila jossa eletään, eikä se ole uskon asia, vaan ymmärryksen asia miksi ihminen joutui siitä tilasta pois ja kun tämän ymmärrämme, olemme siinä tilassa jälleen, eikä se ole uskon asia.
Tuo paratiisi on jo täällä maan päällä joten uskovaisilla, jotka olettavat sen olevan kuoleman jälkee taivaassa, tulevat siinä asiassa pettymään.
Mikään kommunistinen järjestelmä ei ole kommunistinen, sitä on käytetty vain keppihevosena ja vallan välineenä, jonka nimissä kaikki kauheudet on tehty
Samoin Jeesuksen opetuksia on kritinusko, ja sen piirissä olevat aatteet käyttäneet oikeutuksena kauheuksien tekemiseen.
Niiden molempien hyvät ideat ovat antaneet oikeutuksen, niiden toteuttamiseen keinoja kaihtamatta
Paluu paratiisitilaan on kuitenkin henkilökohtainen asia, sillä mitä me olemme yksilöinä sitä on koko yhteiskunta, ja kun yksilö muuttuu, niin muuttuu koko yhteskunta, eikä tarvita mitään järjestelmiä, sillä se muuttos luo oman järjestyksensä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei194983Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271575- 1011450
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi701389Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3281309- 491298
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721200Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12541035- 86935
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?50928