Astro?

auton etsijä

Poikani on kiinnostunut Chervolet Astrosta ja pyytänyt apuani auton etsimisestä pääkaupunki seudulta.
Saisinko veuvoja:
Mistä löytyy?
Mitä otettava huomioon?
Bensa vai diesel?
Muuta huomioitavaa?

Kiitoksia avustanne!!!!!!!!!!

20

14299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....minä....

      nätti ja iso ja hyvillä penkeillä löytyy:www.aitoareena.fi
      näin auton paikanpäällä ja on tosi nätti.

    • Laku

      hintoja, liikkeet yleensäkin ja jotkut yksityiset eivät oikein tiedä missä mennään. Samalla rahalla voi saada -91:n, kuin -86:nkin ja jopa enemmän varustellun mallin. Vanhoissa moni kakku päältä kaunis. Vikoja... laatikko luistaa (turbo ei pidä), perä, maalipinta, virtalukko, ilmastointi ei toimi, käyntihäiriöitä, sähkövikoja (jos minkälaisia)...niinkuin autoissa yleensäkin. Muuten hyviä vehkeitä cruisailla.

    • kato

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=1500000000000041&posting=22000000002939239

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=1500000000000041&posting=22000000002376453

      Hyrylän ja kehätien trokareilta löytyy mutta pitävät kyllä kovaa hintaa sinällään sääli kun eivät juuri mitään ole Astroista maksaneet eikä maksa vaikka myyntiin tarjoaisi.

      Yleensä ovat paljon ajettuja kun tosihyvä ajaa ja hyväpeltisiä kun sinkittyjä ei moottoriongelmia eikä ole Dieselinä.Osta yksityiseltä jos löydät sellaisen.Eivät huijaa niin paljon kuin trokarit

      • teme

        älä mene soitellen sotaan etsi joku chevy asiantuntija ja ota mukaan katsomaan. hyvin huolletut astrot on maukkaita autoja mutta pommeja jotka vie kaikki rahat ja autoilun ilonkin löytyy. useimmissa astroissa on paljon tois arvoisia lisävarusteita joita myyjät ei viitsi korjata.


    • Timppa

      Itselläni on astro van -90 olen ollut erittäin tyytyväinen autoon. Ainut mitä suurempaa mulla meni tai voiko sanoa edes suurempaa mut kuitenkin. Sytytysmoduli. Vaihdoin sen liikkeessä ja oliko tuo 140 euroa töineen. En muista tarkalleen. Polttoaineen kulutushan niissä on mitä on... 16-18 litraa. Mutta ovat ne niin hyviä ajella että kyllä se on sen väärti. Tosin itse olen myymässä autoani pois kun en enää tarvitse tilaa minkä takia sen aikoinani itselleni hommasin. Auto on lahdessa. Jos kiinnostaa ota yhteyttä sähköpostiini [email protected] Pääsen vastailemaan takasin ens viikolla.

      • Laku

        jopas on kulutus, sekalaisessa rauhallisessa ajossa menee -91:nen 11-12l/100km.


      • astro fun
        Laku kirjoitti:

        jopas on kulutus, sekalaisessa rauhallisessa ajossa menee -91:nen 11-12l/100km.

        Kyllä on vikaa jos yli viidentoista litran menee normaaliajossa. mulla vm 92 menee keskimäärin 13 l seka ajossa.


      • Starcraft
        astro fun kirjoitti:

        Kyllä on vikaa jos yli viidentoista litran menee normaaliajossa. mulla vm 92 menee keskimäärin 13 l seka ajossa.

        Mulla Astro vm -91 vie kaupunki ajossa ihan siinä 12-14L välillä myös...
        perus rauhallista ajoa, ei kaasu pohjassa valoista eikä ylinopeuksia, ei ohitteluja... sillä pysyy kulutus kurissa hyvin... maantie ajossa kun pysytään alle 100km/h vauhdissa niin siinäkin pysyy hyvin kurissa...(yleensä kyllä onkin 80km/h lätkä perseessä jonka takia ei saisikaan ajaa kovempaa;)

        Itse olen -91 astroon tyytyväinen!
        Suosittelen ostaa KUNHAN ensin sen käy läpi kunnolla: vaihteistoöljyt puhtaat(ei haise palaneelle, Kone öljyt suht puhtaat niinku yleensä pitäs olla, perä ei ulise missään kiihdytysvaiheessa, ohjaus ei muljuile/vaapu.
        bensan ei pitäs sisälle haista. Ja kun meet isommalle kentälle niin ajele ympyrää ja kuuntele koliseeko/muljuaako nivelet ym...


      • jakke_IC
        Starcraft kirjoitti:

        Mulla Astro vm -91 vie kaupunki ajossa ihan siinä 12-14L välillä myös...
        perus rauhallista ajoa, ei kaasu pohjassa valoista eikä ylinopeuksia, ei ohitteluja... sillä pysyy kulutus kurissa hyvin... maantie ajossa kun pysytään alle 100km/h vauhdissa niin siinäkin pysyy hyvin kurissa...(yleensä kyllä onkin 80km/h lätkä perseessä jonka takia ei saisikaan ajaa kovempaa;)

        Itse olen -91 astroon tyytyväinen!
        Suosittelen ostaa KUNHAN ensin sen käy läpi kunnolla: vaihteistoöljyt puhtaat(ei haise palaneelle, Kone öljyt suht puhtaat niinku yleensä pitäs olla, perä ei ulise missään kiihdytysvaiheessa, ohjaus ei muljuile/vaapu.
        bensan ei pitäs sisälle haista. Ja kun meet isommalle kentälle niin ajele ympyrää ja kuuntele koliseeko/muljuaako nivelet ym...

        voipihan se olla jos on se vahempi kaasari astro. Viepi vissiin aikapaljon enemmän ku EFI.


      • jakke_IC
        jakke_IC kirjoitti:

        voipihan se olla jos on se vahempi kaasari astro. Viepi vissiin aikapaljon enemmän ku EFI.

        Laittakaa joku vihiä missä on keskuslukon ohjain poxi. astrossa menee ovet lukkoon napista, mut ei aukee. katkaisiat on vaihdettu. voihan toki olla piuha jostain sopivasti poikki. Jos jollain kokemusta vastaavasta nii ilmotelkaa. ei kyl varmaan oo sopiva paikka kysellä...


      • astroone1
        jakke_IC kirjoitti:

        Laittakaa joku vihiä missä on keskuslukon ohjain poxi. astrossa menee ovet lukkoon napista, mut ei aukee. katkaisiat on vaihdettu. voihan toki olla piuha jostain sopivasti poikki. Jos jollain kokemusta vastaavasta nii ilmotelkaa. ei kyl varmaan oo sopiva paikka kysellä...

        vänkäripuolella jalkatilassa. ja kuuntele napsuuko se rele kun yrität aukasta niin paikallistat paremmin vielä. 3 johtoa tulee katkaisijalle keskelle virta ja auki ja kiinni. mitata onko yhteys aukeavalla piirillä poksille.


      • JenkkiFani
        jakke_IC kirjoitti:

        voipihan se olla jos on se vahempi kaasari astro. Viepi vissiin aikapaljon enemmän ku EFI.

        Vanhalla kaverin astrolla meni kaupunkilla pakkasilla ajaessa 25l/100km.. Itsellä oli myös yksi jenkki aikanaan ja pinta kaasulla oli kulutus 18l/100km:) No pakkohan ison auton on jotain viedäkin:)


      • chevy astro
        JenkkiFani kirjoitti:

        Vanhalla kaverin astrolla meni kaupunkilla pakkasilla ajaessa 25l/100km.. Itsellä oli myös yksi jenkki aikanaan ja pinta kaasulla oli kulutus 18l/100km:) No pakkohan ison auton on jotain viedäkin:)

        ittellä ollu 370tkm ajettu -90 ja normihuollot suoritettu, pelaa aina luotettavasti, työpaikalla mulle vinoillaan bensankulutuksesta yms...mutta sitten häpeillen myönnetään niiden omien bemareiden ja audien mersujen yms merkkien huoltojen ja korjauksien maksavan maltaita....ja ne on aina jotenkin rikki tms...astro pelittää kelillä kuin kelillä ja osat pilahintaisia verrattuna nykyautoihin/pakuihin.


      • MattiasLerppaHuuli
        chevy astro kirjoitti:

        ittellä ollu 370tkm ajettu -90 ja normihuollot suoritettu, pelaa aina luotettavasti, työpaikalla mulle vinoillaan bensankulutuksesta yms...mutta sitten häpeillen myönnetään niiden omien bemareiden ja audien mersujen yms merkkien huoltojen ja korjauksien maksavan maltaita....ja ne on aina jotenkin rikki tms...astro pelittää kelillä kuin kelillä ja osat pilahintaisia verrattuna nykyautoihin/pakuihin.

        Astro on typeryyden huippu-auto. Ei mersuun ainakaan osat paljoa maksa, ja toisekseen kyllä astron kulutus on sitä luokkaa että sillä rahalla vaihtaa parempaan autoonkin melko nopeesti.

        On itselläkin ollut 500tkm ajettuja autoja, ja eikä oo tarvinnut tehdä oikeastaan mitään erikoista korjausta, ja kulutus oli n.7l/100km silti. Jokainen tietysti tyylillään, mutta en tajua mitä erikoista jossain astrossa näkee, siinä ei ole mitään ominaisuutta mikä sitä puoltaisi. Olen siis ajannut kyseisellä vehkeellä.


      • astroone
        MattiasLerppaHuuli kirjoitti:

        Astro on typeryyden huippu-auto. Ei mersuun ainakaan osat paljoa maksa, ja toisekseen kyllä astron kulutus on sitä luokkaa että sillä rahalla vaihtaa parempaan autoonkin melko nopeesti.

        On itselläkin ollut 500tkm ajettuja autoja, ja eikä oo tarvinnut tehdä oikeastaan mitään erikoista korjausta, ja kulutus oli n.7l/100km silti. Jokainen tietysti tyylillään, mutta en tajua mitä erikoista jossain astrossa näkee, siinä ei ole mitään ominaisuutta mikä sitä puoltaisi. Olen siis ajannut kyseisellä vehkeellä.

        Se on hankala tajuta kun ei ole persettä ajaa edes pikku jenkillä.....jota ei voi myöntää. pulloja viemällä ei se pitkälle kulje.

        12l itsellä keskikulutus ollut monet vuodet ja ei vois parempaa kulkinetta olla 3 penskan kans......

        PS::::


        Vm-01 MB eemeli pihassa mutta kumminki ennemmin kipuan sinne astroon. Ja niin se tekee emäntäki. Todella nätti nais ihmiselläkin pyörittää. kun vertaa esim vania....jA MB:TÄ ;)


    • miketa

      Eiköhän se tuo kulkimen hinta kuitenkin ratkaise? Jos vähän välttämättä tarvii niin ei toi kulutus ratkaise mitään!!

    • romu syntyessään

      Isähän tuntuu olevat yhtä fiksu kuin poika.
      Täältähän se "viisastenkivi" löytyy.

    • make902

      minkalainen on vaihtaa chervolet astroon etu iskari??

      • RemppaReiska69

        Helppo


    • El Pollo del Muerta

      Riippumatta siitä, onko kyseessä taka- vai nelivetoversio, keula ylös ja pukit etupalkin alle. Pyörä irti ja hallitunkilla kevennät alatukivartta ja iskari irti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      788
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      646
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      628
    Aihe