Muuan kuukasi sitten ostin Asuksen läppärin. Jo kuukauden kuluttua huomasin ettei xp:n serialkoodista ole enään mitään jäljellä. Kone kaatui ja aiheutti melkoisen ongelman. Nyt kysyisinkin viisailta. Mistä löytyy koneen serial, kun tarrassa näkyy kaikki muu muttei numerosarjaa.
Xp vinukka koodi
7
522
Vastaukset
- untokuurna
Vaikka tällä
http://www.magicaljellybean.com/keyfinder/
Koodi kannattaa kirjoittaa varmuuden vuoksi paperin kulmaan.- Jossu22
Kiitokset avusta. Softa löysi heti koodin.
- näinon sano.,.
Jossu22 kirjoitti:
Kiitokset avusta. Softa löysi heti koodin.
Se vaan ettei noi koodit lähe tuosta lapulta kun puukolla raaputtamalla ja samalla lähtee koko lappu. Taisi olla itse tehty koodiavain. Microsoft ei käytä vesiliukoisia tusseja.
- 100 100
näinon sano.,. kirjoitti:
Se vaan ettei noi koodit lähe tuosta lapulta kun puukolla raaputtamalla ja samalla lähtee koko lappu. Taisi olla itse tehty koodiavain. Microsoft ei käytä vesiliukoisia tusseja.
>>kun tarrassa näkyy kaikki muu muttei numerosarjaa
- Jossu22
näinon sano.,. kirjoitti:
Osta Asuksen miniläppäri. Kun kone kaatuu eka kerran etkä ole varmuuskopiota tehnyt, niin ei paljon naurata, kun jelppiä ei tule Asukselta eikä koneen ostopaikasta. Jos olet joskus vinukkaa asentanut, sun pitäis tietää että kaikki tarrat eivät ole muovipintaisia. Voi keijo mitä pellejä täällä liikkuu....
- SepiLL
Jossu22 kirjoitti:
Osta Asuksen miniläppäri. Kun kone kaatuu eka kerran etkä ole varmuuskopiota tehnyt, niin ei paljon naurata, kun jelppiä ei tule Asukselta eikä koneen ostopaikasta. Jos olet joskus vinukkaa asentanut, sun pitäis tietää että kaikki tarrat eivät ole muovipintaisia. Voi keijo mitä pellejä täällä liikkuu....
Meillä kersojen koneissa sama homma. Toinen Hp on 1.5 vuotias ja vanhempi 2v. Kummankaan seriaalia ei näy kunnolla. Raapustin heti talteen ne. Tulipa vain mieleen, onko tarkoituksella tehneet lätkistä tämmöisiä,
- Ei näin
näkyy läppärissä ja pöytäkoneessa monen vuosienkin jälkeen...Seliseli, ku on piraatti tullut hommattua...Jos on niin huolimaton, että ton koodin saa kulumaan pois, niin on ihan paree ostaa uus lisenssi tai soittaan microsoftin tukeen!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1225827Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744871935Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk221296Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111243Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861103Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481005- 64981
- 64916
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59895Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24884