Vaihdoin tupakan sätkään(tästä on jo aikaa) erään tuttuni kanssa, kun niin halusi. On sellainen pilviveikko, en kehdannut polttaa kun parit savut, koska en tiedä mitä siihen oli laitettu. Menin sen jälkeen takaisin ja kaikki härnäsivät koko ajan ja kysyivät "miltä tuntuu olla pilvessä". Mä sit että "mitä helvettiä?".
Sanovat sitten, että "siinä sun röökissä oli pajaria".
Ja vielä sanoivat jälkeenpäin, että se oli skunkkia. Todella mahtavia kavereita.
Toi skunkkihan on hengenvaarallista kuuleman mukaan.
Eli mitä tässä vois tehdä, olisiko siitä oireet jo tullut vai voiko ne tulla jälkeenpäin?
Aika vitusti pelottaa nimittäin tuo skunkki, eihän siinä muuten mitään pahaa olisi ollut, koska en ole pajarista kuullut mitään pahaa, mutta tuo "skunkki" mua pelottaa! En ole itse mikään kannabisveikko, niin en voi tietää tommosia.
Toivon rehellisiä ja nopeita vastauksia.
Mietityttää
3
222
Vastaukset
- KApessssaa
Vielä lisäyksenä. Mulle ei tullut mitään "oloja" ja ne sanoi, että sitä oli ihan vähän siinä.
- peace mr.skunk
No ainoa apukeino on tuollaisessa paniikkitilanteessa ottaa suunta kohti troll metsää, ottaa kuorimaveitsi matkaan ja alkaa odotella vaikutuksia jotka alkavat noin vuonna 2020 klo 14.21, jolloin luulet itseäsi appelsiiniksi ja alat hitaasti kuorimaan keltaista kuortasi..
- kapessssaaaaaaaa
peace mr.skunk kirjoitti:
No ainoa apukeino on tuollaisessa paniikkitilanteessa ottaa suunta kohti troll metsää, ottaa kuorimaveitsi matkaan ja alkaa odotella vaikutuksia jotka alkavat noin vuonna 2020 klo 14.21, jolloin luulet itseäsi appelsiiniksi ja alat hitaasti kuorimaan keltaista kuortasi..
No sain selville että skank on normikukkaa, että se siitä viiltelystä. Koeta itse!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575499- 934367
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752604Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721131Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61853
- 28833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46826Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102799Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52789