Mietityttää

KApessaaa

Vaihdoin tupakan sätkään(tästä on jo aikaa) erään tuttuni kanssa, kun niin halusi. On sellainen pilviveikko, en kehdannut polttaa kun parit savut, koska en tiedä mitä siihen oli laitettu. Menin sen jälkeen takaisin ja kaikki härnäsivät koko ajan ja kysyivät "miltä tuntuu olla pilvessä". Mä sit että "mitä helvettiä?".
Sanovat sitten, että "siinä sun röökissä oli pajaria".
Ja vielä sanoivat jälkeenpäin, että se oli skunkkia. Todella mahtavia kavereita.
Toi skunkkihan on hengenvaarallista kuuleman mukaan.

Eli mitä tässä vois tehdä, olisiko siitä oireet jo tullut vai voiko ne tulla jälkeenpäin?

Aika vitusti pelottaa nimittäin tuo skunkki, eihän siinä muuten mitään pahaa olisi ollut, koska en ole pajarista kuullut mitään pahaa, mutta tuo "skunkki" mua pelottaa! En ole itse mikään kannabisveikko, niin en voi tietää tommosia.

Toivon rehellisiä ja nopeita vastauksia.

3

286

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KApessssaa

Vielä lisäyksenä. Mulle ei tullut mitään "oloja" ja ne sanoi, että sitä oli ihan vähän siinä.

• peace mr.skunk

No ainoa apukeino on tuollaisessa paniikkitilanteessa ottaa suunta kohti troll metsää, ottaa kuorimaveitsi matkaan ja alkaa odotella vaikutuksia jotka alkavat noin vuonna 2020 klo 14.21, jolloin luulet itseäsi appelsiiniksi ja alat hitaasti kuorimaan keltaista kuortasi..

• kapessssaaaaaaaa
        peace mr.skunk kirjoitti:

No ainoa apukeino on tuollaisessa paniikkitilanteessa ottaa suunta kohti troll metsää, ottaa kuorimaveitsi matkaan ja alkaa odotella vaikutuksia jotka alkavat noin vuonna 2020 klo 14.21, jolloin luulet itseäsi appelsiiniksi ja alat hitaasti kuorimaan keltaista kuortasi..

No sain selville että skank on normikukkaa, että se siitä viiltelystä. Koeta itse!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      81
      2556
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      42
      2146
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      35
      1015
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      32
      887
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      798
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      660
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      6
      578
    8. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      525
    9. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      511
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      33
      502
    Aihe