Miksi videossa esitetty teesi on teille mahdotonta?
http://www.youtube.com/watch?v=eqZBHmaxhnA&feature=recentu
Vetoatte tietenkin satukirjoihinne mutta kyseessä on kuitenkin ihmisen oikeus elää ja olla oma itsensä! Eikö teidän omatunto edes yhtään soimaa polkiessanne ihmisiä?
olisi kiva saada ihan oikeita vastauksia uskiksilta... joten tosimies/multinikki vastaa tänne paljon ja todistaa että niitä ei saa :)
Pähkinä uskovalle
50
544
Vastaukset
- Kössönöm
että kaikilla on ihmisoikeudet. Ne haluaa talloa ihmisiä jalkoihinsa. Sitä sanotaan uskonnolliseksi ylimielisyydeksi.
Minä en tajua miten joku voi leuhkia sillä, että uskoo näkumättömiin henkiolentoihin ja ihan oikeasti vieläpä kuvittelee olevansa parempi ihminen kuin muut, koska kuulee "jumalan" ääniä ja on jopa "tavannut" jeesuksen.- En avannut linkkiä
enkä tiedä, mitä se sisälsi, mutta minulla ei ole mitään tarvetta polkea ketään jalkoihini, enkä kuvittele
mitään, enkä ole siksi myöskään ylimielinen, vaikka uskossa olenkin, koska pelastus on Jumalan armoa. - jkbfoabso
En avannut linkkiä kirjoitti:
enkä tiedä, mitä se sisälsi, mutta minulla ei ole mitään tarvetta polkea ketään jalkoihini, enkä kuvittele
mitään, enkä ole siksi myöskään ylimielinen, vaikka uskossa olenkin, koska pelastus on Jumalan armoa.Ihmisellä on vapaa tahto. Jumala kutsuu jollain tavalla jokaista, nyt myös sinua ateistia. On sinun tyhmyyttäsi jos et kutsua ota vastaan. Usko vaatii ihmiseltä tiettyä epäitsekyyttä ja alistuvuutta. Tätä ateisteilla ei ilmeisesti ole. Vain jumala pystyy viisaudessaan luomaan täydellisen yhteiskunnan, joka paratiisissa meitä odottaa. Uskossa et ateisti hyvä häviä mitään.
1. Tarvitset pelastajaa, koska kaikki me olemme syntisiä syntiinlankeemuksen tähden.
2. Tämä pelastaja on Jeesus Kristus joka Golgatalla sovitti syntimme.
3. Jumala antoi siis poikansa, koskaa rakastaa luotujaan ja haluaa heidän pelastuvan. jkbfoabso kirjoitti:
Ihmisellä on vapaa tahto. Jumala kutsuu jollain tavalla jokaista, nyt myös sinua ateistia. On sinun tyhmyyttäsi jos et kutsua ota vastaan. Usko vaatii ihmiseltä tiettyä epäitsekyyttä ja alistuvuutta. Tätä ateisteilla ei ilmeisesti ole. Vain jumala pystyy viisaudessaan luomaan täydellisen yhteiskunnan, joka paratiisissa meitä odottaa. Uskossa et ateisti hyvä häviä mitään.
1. Tarvitset pelastajaa, koska kaikki me olemme syntisiä syntiinlankeemuksen tähden.
3. Jumala antoi siis poikansa, koskaa rakastaa luotujaan ja haluaa heidän pelastuvan."Uskossa et ateisti hyvä häviä mitään."
Uskon ihan sillä samalla hetkellä ihan mihin tahansa, kun saan asiasta selkeät ja luotettavat todisteet. Jos alan uskomaan johonkin vain siksi että joku haluaa niin, silloin menetän realistisen maailmankuvani ja henkisen vapauteni.
Jos uskon mitä minulle uskotellaan, menetän elämäni.- goddeloos
En avannut linkkiä kirjoitti:
mitään, enkä ole siksi myöskään ylimielinen, vaikka uskossa olenkin, koska pelastus on Jumalan armoa."enkä tiedä, mitä se sisälsi, mutta minulla ei ole mitään tarvetta polkea ketään jalkoihini, enkä kuvittele
mitään, enkä ole siksi myöskään ylimielinen, vaikka uskossa olenkin, koska pelastus on Jumalan armoa. "
- Et avannut koska pelkäsit sanomaa kenties? Jo uskomalla jumalaan ja raamattuun poljet ihmisoikeuksia, laitat ihmiset eri arvoiseen asemaan... - terveen järkeni
jkbfoabso kirjoitti:
Ihmisellä on vapaa tahto. Jumala kutsuu jollain tavalla jokaista, nyt myös sinua ateistia. On sinun tyhmyyttäsi jos et kutsua ota vastaan. Usko vaatii ihmiseltä tiettyä epäitsekyyttä ja alistuvuutta. Tätä ateisteilla ei ilmeisesti ole. Vain jumala pystyy viisaudessaan luomaan täydellisen yhteiskunnan, joka paratiisissa meitä odottaa. Uskossa et ateisti hyvä häviä mitään.
3. Jumala antoi siis poikansa, koskaa rakastaa luotujaan ja haluaa heidän pelastuvan."Uskossa et ateisti hyvä häviä mitään."
Väärin. Kyllä minä menettäisin terveen järkeni ja minusta tulisi sellainen aivoton ja
kriittiseen ajatteluun kykenemätön raamatturobotti kuin sinusta.
Jumala nämä syntiinlankeemusolosuhteet itse järjesti ja kaikkivaltiaana tiesi mitä
tulisi tapahtumaan. Mutta silti ne siis järjesti ja tästä huonosta järjestelystä sitten
rankaisee koko ihmiskuntaa, vielä syntymättömiäkin jotka eivät mitenkään voi olla
syyllisiä. Sitä paitsi kollektiiviset rangaistukset ovat väärin ja oikeusmurha ja jopa
ihmiset tajuavat tämän, mutta "armollinen" kaikkivaltias ei tajua??
3. Jumala antoi siis poikansa, koskaa rakastaa luotujaan ja haluaa heidän pelastuvan.
Siis jumala joka oli itse oma isänsä uhrasi itsensä verisesti itselleen voidakseen muuttaa asian,
jonka oli itse päättänyt ja josta kaikkivaltiaana joka tapauksessa aina päättää vain itse?
Ei siis järjen hiventäkään.
Mutta jos kaikkivaltias todellakin haluaa pelastaa kaikki ihmiset, niin silloinhan kaikki aina
pelastuvat, sillä eihän mikään voi estää kaikkivaltiasta toteuttamasta omaa tahtoaan.
Ei paina siinä mikään muu asia, ei ihmisen oma tahto eikä yhtään mikään yhtään mitään,
sillä mikään asia ei voi mennä kaikkivaltiaan tahdon yläpuolelle. Kaikkivaltias päättää kaiken. Olen uskossa,enkä koe olevani parempi kuin kukaan toinenkaan..Jumalan silmissä olemme kaikki aivan yhtä syntisiä ja tasavertaisia! Sitäpaitsi meidän kuuluisi rakastaa toinen toisiamme..ei tuomita!
Omasta mielestä eri uskontoja on siksi niin paljon, kun on meitä erilaisia ihmisiäkin..jokainen löytää oman yhteytensä uskoa:-)
En koskaan voi korostaa liikaa lähimmäisen rakkautta..sitä meiltä odotetaan!
Siunausta kaikille!- en alistu tuollaisee
jkbfoabso kirjoitti:
3. Jumala antoi siis poikansa, koskaa rakastaa luotujaan ja haluaa heidän pelastuvan.Tuollaisella "uskossa et häviä mitään" logiikan perusteella sitten pitäisi uskoa. Saman tien voisi arpoa itselleen jonkin muun uskonnon toivoen että osuu oikeaan ja paratiisi odottaa. Samalla häviää omistamalla elämänsä johonkin yliluonnolliseen ajattelutapaan, eikä halua nähdä asioita järkevästi.
- Mutta niin ja ei
en alistu tuollaisee kirjoitti:
Tuollaisella "uskossa et häviä mitään" logiikan perusteella sitten pitäisi uskoa. Saman tien voisi arpoa itselleen jonkin muun uskonnon toivoen että osuu oikeaan ja paratiisi odottaa. Samalla häviää omistamalla elämänsä johonkin yliluonnolliseen ajattelutapaan, eikä halua nähdä asioita järkevästi.
Arpominen ei tuohon logiikkaan uppoa. Pitäisi tasapuolisesti harjoittaa jokaista uskontoa, näin pelaisit varmanpäälle, mutta varmuus katoaa, jos iso paha Jumala onkin kateellinen koska palvot myös muita jumaluuksia. Hummm......... arpominen onkin se oikea vaihtoehto, hehheh.
- -
kalatar-73 kirjoitti:
Olen uskossa,enkä koe olevani parempi kuin kukaan toinenkaan..Jumalan silmissä olemme kaikki aivan yhtä syntisiä ja tasavertaisia! Sitäpaitsi meidän kuuluisi rakastaa toinen toisiamme..ei tuomita!
Omasta mielestä eri uskontoja on siksi niin paljon, kun on meitä erilaisia ihmisiäkin..jokainen löytää oman yhteytensä uskoa:-)
Siunausta kaikille!Mutta mitä tapahtuu sitten kun joku vetäisee ässän hihastaan eli raamatun ja käyttää jotakin sen kohtaa "väärin" tuhotakseen ihmisoikeudet? Seuraatko raamattua vai moraaliasi? Ja jos vain raamattu antaa moraalisi ja arvosi sinä et voi tehdä moraalisia päätöksiä ilman sitä kirjaa.
- En avannut
goddeloos kirjoitti:
"enkä tiedä, mitä se sisälsi, mutta minulla ei ole mitään tarvetta polkea ketään jalkoihini, enkä kuvittele
mitään, enkä ole siksi myöskään ylimielinen, vaikka uskossa olenkin, koska pelastus on Jumalan armoa. "
- Et avannut koska pelkäsit sanomaa kenties? Jo uskomalla jumalaan ja raamattuun poljet ihmisoikeuksia, laitat ihmiset eri arvoiseen asemaan...mutta sinä voisit kertoa lyhyesti, mitä linkki piti sisällään, että tiedän, mitä tarkoitat, kun väität
minun polkeneen ihmisoikeuksia ? - Raamatussahan
kalatar-73 kirjoitti:
Olen uskossa,enkä koe olevani parempi kuin kukaan toinenkaan..Jumalan silmissä olemme kaikki aivan yhtä syntisiä ja tasavertaisia! Sitäpaitsi meidän kuuluisi rakastaa toinen toisiamme..ei tuomita!
Siunausta kaikille!sanotaan, että laupeutta Jumala tahtoo enemmän, kuin uhria..eli kaikki perustuu rakkaudelle ja ilman rakkautta kaikki tekomme ovat turhia.
- goddeloos
En avannut kirjoitti:
mutta sinä voisit kertoa lyhyesti, mitä linkki piti sisällään, että tiedän, mitä tarkoitat, kun väität
minun polkeneen ihmisoikeuksia ?"mutta sinä voisit kertoa lyhyesti, mitä linkki piti sisällään, että tiedän, mitä tarkoitat, kun väität
minun polkeneen ihmisoikeuksia ? "
- Miksi minä tekisin työn sinun puolestasi?
Senkun klikkaat linkkiä. Siellä puhutaan välissä ihan Suomeakin :p - Telaketju jyrää
Phoebus kirjoitti:
"Uskossa et ateisti hyvä häviä mitään."
Uskon ihan sillä samalla hetkellä ihan mihin tahansa, kun saan asiasta selkeät ja luotettavat todisteet. Jos alan uskomaan johonkin vain siksi että joku haluaa niin, silloin menetän realistisen maailmankuvani ja henkisen vapauteni.
Jos uskon mitä minulle uskotellaan, menetän elämäni."Jos uskon mitä minulle uskotellaan, menetän elämäni. "
Mitä sinä menetät alkoholinko jne. jne elämän sinä voitat ja aurinko paistaa sinulle pilvisenäkin päivänä, ymmärrätkö? - -
Telaketju jyrää kirjoitti:
"Jos uskon mitä minulle uskotellaan, menetän elämäni. "
Mitä sinä menetät alkoholinko jne. jne elämän sinä voitat ja aurinko paistaa sinulle pilvisenäkin päivänä, ymmärrätkö?vastailla jos ei ymmärrä sanaakaan tekstistä, johon vastaa?
Telaketju jyrää kirjoitti:
"Jos uskon mitä minulle uskotellaan, menetän elämäni. "
Mitä sinä menetät alkoholinko jne. jne elämän sinä voitat ja aurinko paistaa sinulle pilvisenäkin päivänä, ymmärrätkö?Nyt elämäni ja ratkaisuni ovat täysin omiani. En tarvitse enkä halua mitään kuviteltua henkiolentoa tai sellaisen edustajiksi itseään luulevia ihmisiä kontrolloimaan tekemisiäni. Tiedän itsekkin riittävän hyvin mikä on oikein ja mikä väärin, olenhan ihminen. Tiedän myös mistä löydän onnen ja hyvän sisällön elämälleni.
En odota elämän olevan jatkuvaa päivänpaistetta. En halua sulkea silmiäni maailmamme ikäviltä, rumilta ja hirvittäviltäkään asioilta. Haluan elää rikkaan ja täyden elämän niin riemuineen kuin murheineenkin. En tarvitse mitään henkiolentolohduttajaa, jota ei kaiken lisäksi ole olemassakaan muualla kuin ihmisten mielikuvituksessa.
Minulla on vain tämä yksi elämäni. En tasan tarkkaan anna sekuntiakaan siitä minkään ihmisen keksimän henkiolentojärjestelmän käskyläisenä olemiseen. Soon vissi se!- kumpa ymmärtäisit
Ei me uskovaiset olla yhtään sen parempia jumalanluomuksia. Olemme vain armosta ottaneet vastaan pelastuksen. Se on kaikille ihmisille mahollista. Sinulle myös. Kaikki ihmiset ovat Jumalan edessä tasapäisiä ja samalla lähtöviivalla. Ei tarvitse kadehdia. Ota sinäkin vastaan pelastus!
kumpa ymmärtäisit kirjoitti:
Ei me uskovaiset olla yhtään sen parempia jumalanluomuksia. Olemme vain armosta ottaneet vastaan pelastuksen. Se on kaikille ihmisille mahollista. Sinulle myös. Kaikki ihmiset ovat Jumalan edessä tasapäisiä ja samalla lähtöviivalla. Ei tarvitse kadehdia. Ota sinäkin vastaan pelastus!
En minä kadehdi harhaisuuttasi. Säälin lähinnä.
- oi miksi
Miksi videolla esitetyt perusteet ovat myrkkyä ateisteille ja he hanakasti vääristelevät sanoman?
http://www.youtube.com/watch?v=1LdUqKh4QZI- Kantapää
Siksi että ne ovat erillaisuuskammoisten mistään mitään tietämättömien paimentolaisten kokoon kyhäämää valheellista ikivanhaa paskaa, jolla ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä..
(surullisella tavalla huvittavaa sakkia muuten nuo jumalanhullut) - Kun et usko
Kantapää kirjoitti:
Siksi että ne ovat erillaisuuskammoisten mistään mitään tietämättömien paimentolaisten kokoon kyhäämää valheellista ikivanhaa paskaa, jolla ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä..
(surullisella tavalla huvittavaa sakkia muuten nuo jumalanhullut)et ymmärrä. Jeesus elää ja vaikuttaa meidänkin ajassamme ja Hän ilmaisee sen, mikä on totta ja mikä ei
ja mikä on syntiä ja mikä ei eli kaikki, mikä on vastoin Hänen tahtoaan on syntiä. - goddeloos
Kun et usko kirjoitti:
et ymmärrä. Jeesus elää ja vaikuttaa meidänkin ajassamme ja Hän ilmaisee sen, mikä on totta ja mikä ei
ja mikä on syntiä ja mikä ei eli kaikki, mikä on vastoin Hänen tahtoaan on syntiä.Kun uskot, et ymmärrä mitään. jumalaa/jumalia ei ole, jesse ei ollut mikään messias ja raamattu on julma ja huono satukirja. Uskonnoton ei voi olla syntinen ja raamatun moraali on ahterista!
Kun et usko kirjoitti:
et ymmärrä. Jeesus elää ja vaikuttaa meidänkin ajassamme ja Hän ilmaisee sen, mikä on totta ja mikä ei
ja mikä on syntiä ja mikä ei eli kaikki, mikä on vastoin Hänen tahtoaan on syntiä.Mutta homot pitää tappaa?
- Kukaa käskee tappaa?
UskonnotonLähimmäinen kirjoitti:
Mutta homot pitää tappaa?
Mistä moinen ajatus on tullut, että homot pitää tappaa ?
Ei ihmisellä ole lupaa tappaa ketään, mutta Jumala on
meidän tuomarimme ja tekojemme tähden tulee tuomio,
ellei parannusta syntielämästä tehdä ja syntiä on kaikki
se, mikä on vastoin Jumalan tahtoa.
- 1 + 13
Homoilkaa ja lesboilkaa ja tyttöilkää niin paljon kun haluatte mutta meidän raamattuumme ette koske. Kirjoittakaa vaikka sellainen jossa vain homoseksuaalisuus on sallittu.
- Rauli Badding
Eurooppalainen kulttuuri saa kiittää kristinuskoa meille edelleen kohtuullisen yleisestä ajatusmallista, että kaikki ihmiset ovat samanarvoisia. Ja myöskin siitä arvoasetelmasta (jonka nykyateisti saattaa jo kiistääkin), että ihminen on arvokkaampi kuin koira, lehmä, kivi tai puu.
Ihmisarvo toteutuu seksuaalivähemmistöille Suomessa varsin hyvin, maailmalta löytyy helposti toisenlaisiakin esimerkkejä. Jos kiusaamista tai väkivaltaa esiintyy, on se tietysti kristillisesti väärin (mutta ateistisesti ajatellen se varmaankaan ei voi olla, koska absoluuttisia arvoja ei oikein voida määrittää). Näin ainakin, jos Raamattua luetaan Raamatun hengen mukaisesti.
Ateismin liitto seksuaalivähemmistöyden kanssa on mielenkiintoinen. Molemmat ihmisryhmät mieltävät kokeneensa suurta vääryyttä vallitsevan kulttuurin taholta. Valitettavasti on myös niin, että tämä kokemus ei nykytilassa perustu objektiiviseen todellisuuteen, vaan sisäiseen kokemukseen joka ei valitettavasti muutu edes ulkoisia olosuhteita muuttamalla.
Jos ja kun kirkko lopettaa kaiken Raamatun opetuksen, ateistia ahdistaa edelleen. Kun koulujen uskonnonopetus loppuu, ateistia ahdistaa edelleen. Jos maailmasta löytyy yksikin Raamattu tai Raamattuunsa uskova kristitty, ateistia valitettavasti aina vain ahdistaa. Esimerkkiä voi hakea ateistisista ideaalimaista, nostetaan esimerkiksi vaikkapa...Pohjois-Korea! Aina vain pienemmästä määrästä kristillisyyttä kasvaa aina vain suurempi mörkö, jota ei ikinä onnistuta hävittämään. Sama trauma koskee koskee seksuaalivähemmistöjä: tunne siitä, ettei kaikki ole kuten pitää, seuraa mukana vaikka kaikki vallitsevat rakenteet ja lait muutettaisiin.
Mistä sitten pohjimmaltaan on kysymys? Vanha katekismus kertoo asian oivallisesti:
”Jumala on luonut ihmisen elämään hänen yhteydessään. Sen tähden ihmissydän saa rauhan vain Jumalassa. Jumalan ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen tunteminen ja Jumalan lapseksi pääseminen on elämämme kallein asia…Luonnollisessa tilassaan ihminen on vailla todellista onnea. Hän on rauhaton ja tyytymätön elämään. Tämä johtuu siitä, että ihminen on luopunut Jumalasta ja langennut syntiin … Syntiin langenneen ihmisen kauhistavin onnettomuus on, että hän on Jumalan pyhän vihan alainen. Jos ihminen jää Jumalan vihan alaiseksi, hän joutuu kadotukseen. Kun Jumalan sana osoittaa ihmiselle, että hän on luopunut, hän tuntee omassatunnossaan syyllisyytensä. Hän on täydellisesti avuton itse parantamaan tilaansa. Jumala herättää hänessä pelastuksen kaipuun. Samalla tavoin synnin painama ihmiskunta kokonaisuudessaan tarvitsee pelastusta. Tämän pelastuksen Jumala on antanut meille Jeesuksessa Kristuksessa” (Kristinoppi lyhyesti esitettynä, 1948; 1, 21, 27-28).Työnnä se Pohjois-Korea hanuriis. Siellä on ihan samanlaisia hihhuleita kuin sinä: heillä on Juche-aate, sinulla Jeesus-aate. Huomaatko miten samankaltaisiakin nimet ovat, ei voine olla sattumaa?
>>Eurooppalainen kulttuuri saa kiittää kristinuskoa meille edelleen kohtuullisen yleisestä ajatusmallista, että kaikki ihmiset ovat samanarvoisia. Ja myöskin siitä arvoasetelmasta (jonka nykyateisti saattaa jo kiistääkin), että ihminen on arvokkaampi kuin koira, lehmä, kivi tai puu.
- häirikköuskis
ihmisoikeudet ja taistelen kristittyjen keskuudessa , jotta kirkossa olisi ihan kaikille samat oikeudet , ja velvollisuudet .
Siksi en halua erota kirkosta , koska näin voin olla enemmän heikommille avuksi .
Rokki ryvettyy , mutta viis siitä .
Tuo tosimiesvouhka on lähes yksin . Siksi on niin katkera ja vihainen , poloinen . Säälitään sitä .- Ihmisoikeudet ovat
kaikilla, mutta jos kyse on homoudesta, niin sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa, koska kysehän on
synnistä aivan samalla tavalla, kuin varkaudessa, murhassa, aviorikoksessa..jne, eihän niitäkään hyväksytä
ja koska kyse on synnistä: joka tarkoittaa tekoa, joka ovat vastoin Jumalan tahtoa, niin sellaisia ei tule
minkään kirkon/seurakunnan hyväksyä. - Raamattu on yes
Ihmisoikeudet ovat kirjoitti:
kaikilla, mutta jos kyse on homoudesta, niin sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa, koska kysehän on
synnistä aivan samalla tavalla, kuin varkaudessa, murhassa, aviorikoksessa..jne, eihän niitäkään hyväksytä
ja koska kyse on synnistä: joka tarkoittaa tekoa, joka ovat vastoin Jumalan tahtoa, niin sellaisia ei tule
minkään kirkon/seurakunnan hyväksyä.Jos puhutaan satukirjoista, niin Darwinin ja hänen hengenheimolaistensa kirjat ovat juuri niitä. Ja aikaihmiset lukevat vielä niitä! Pitäisi aikuistua.
- goddeloos
Raamattu on yes kirjoitti:
Jos puhutaan satukirjoista, niin Darwinin ja hänen hengenheimolaistensa kirjat ovat juuri niitä. Ja aikaihmiset lukevat vielä niitä! Pitäisi aikuistua.
"Jos puhutaan satukirjoista, niin Darwinin ja hänen hengenheimolaistensa kirjat ovat juuri niitä. Ja aikaihmiset lukevat vielä niitä! Pitäisi aikuistua. "
- just, hyvä vitsi - Aufbau
goddeloos kirjoitti:
"Jos puhutaan satukirjoista, niin Darwinin ja hänen hengenheimolaistensa kirjat ovat juuri niitä. Ja aikaihmiset lukevat vielä niitä! Pitäisi aikuistua. "
- just, hyvä vitsiNäitä kirjoja kannattaa ostaa (ja lukea), silloin jää harhat pois.
http://www.kp-art.fi/taustaa/taustaa2/ - 4+6
Aufbau kirjoitti:
Näitä kirjoja kannattaa ostaa (ja lukea), silloin jää harhat pois.
http://www.kp-art.fi/taustaa/taustaa2/Voi sitä typeryyden ja olkiukkojen määrää, Pälikön olisi pitänyt pysyä postikorttien rustailussa.
- Hyväksy vaan
4+6 kirjoitti:
Voi sitä typeryyden ja olkiukkojen määrää, Pälikön olisi pitänyt pysyä postikorttien rustailussa.
Ei auta itku ja parku. Luominen on tosiasia, sitä ei voi muuksi muuttaa.
- 4+6
Hyväksy vaan kirjoitti:
Ei auta itku ja parku. Luominen on tosiasia, sitä ei voi muuksi muuttaa.
Luominen ei muutu tosiasiaksi, vaikka kuinka jankuttaisit. Esitä todisteita, niin voimme jatkaa siitä.
- Nyt näinpäin
4+6 kirjoitti:
Luominen ei muutu tosiasiaksi, vaikka kuinka jankuttaisit. Esitä todisteita, niin voimme jatkaa siitä.
Esitä todisteita lajien välisestä evoluutiosta. Kiitos!
- 4+6
Nyt näinpäin kirjoitti:
Älä väistele, luomisesta oli kyse. Sitäpaitsi, vaikka evoluutio-teoria kumottaisiin tänään, se ei todista luomisesta mitään.
- Täsmätietoa
Nyt näinpäin kirjoitti:
Pekka Reinikainen vakuuttaa:
http://ohjelmat.yle.fi/hullu_juttu/pekka_reinikainen_vastaa_0
http://www.pekkareinikainen.info/fi/index.php?option=com_content&task=view&id=25&Itemid=27
http://www.uusitie.com/fin/etusivu/uusin_lehti/?id=20&selectedNumber=192&selNews=995 Nyt näinpäin kirjoitti:
http://scholar.google.com/scholar?hl=en&q=macroevolution&btnG=Search&as_sdt=2001&as_ylo=&as_vis=0
Siinäpä niitä olis, n. 18,000. Luotan ateistisen pöyhkeästi siihen, että määrä korvaa laadun, vaikka kajahtaneiden hihhulien pelle-reinikais-tason väitteet ovatkin paljon vakuuttavampia.- Minun vuoroni vaatia
Täsmätietoa kirjoitti:
http://www.pekkareinikainen.info/fi/index.php?option=com_content&task=view&id=25&Itemid=27
http://www.uusitie.com/fin/etusivu/uusin_lehti/?id=20&selectedNumber=192&selNews=995No, onko lajien välistä evoluutiota? Vaadin todisteita!
- Hui!
Aatami9 kirjoitti:
http://scholar.google.com/scholar?hl=en&q=macroevolution&btnG=Search&as_sdt=2001&as_ylo=&as_vis=0
Siinäpä niitä olis, n. 18,000. Luotan ateistisen pöyhkeästi siihen, että määrä korvaa laadun, vaikka kajahtaneiden hihhulien pelle-reinikais-tason väitteet ovatkin paljon vakuuttavampia.Reinikaispelko!
- 4+6
Minun vuoroni vaatia kirjoitti:
No, onko lajien välistä evoluutiota? Vaadin todisteita!
Sinulla ei siis ole esittää ensimmäistäkään todistetta luomisesta.
Hui! kirjoitti:
Reinikaispelko!
Voisitko kertoa, mitkä noista Reinikainen on todistanut vääriksi?
- Vastauksesi = 0
Hui! kirjoitti:
Reinikaispelko!
Älä kiertele kysymystä, 4 6. Olet tuuliajolla.
- 4+6
Vastauksesi = 0 kirjoitti:
Älä kiertele kysymystä, 4 6. Olet tuuliajolla.
'' Luominen on tosiasia, sitä ei voi muuksi muuttaa.''
Kuka kiertelee ja väistelee, sinä sanoit luomista tosiasiaksi, kun minä pyysin todisteita, sinä käännät sen evoluutioon, mitä jos esittäisit väitteellesi todisteita.
Jos sinulla ei ole todisteita voisit siirtyä kreationismi ja älykäs suunnittelu-palstalle, siellä viihtyvät muutkin väistelijät jotka eivät halua puhua luomisesta. Nyt näinpäin kirjoitti:
"Esitä todisteita lajien välisestä evoluutiosta."
Koko pyyntösi ei ole edes järjellinen. Mitä tarkoittaa lajien välinen evoluutio?Täsmätietoa kirjoitti:
http://www.uusitie.com/fin/etusivu/uusin_lehti/?id=20&selectedNumber=192&selNews=995"Pekka Reinikainen vakuuttaa: "
Vain tietämättömän uskonnollisen hölmön.- everinom
4+6 kirjoitti:
Sinulla ei siis ole esittää ensimmäistäkään todistetta luomisesta.
Kukaan ei voi todistaa luomista, mutta evoluution voi todistaa kolmos luokkalainenkin.
- 4+6
everinom kirjoitti:
Kukaan ei voi todistaa luomista, mutta evoluution voi todistaa kolmos luokkalainenkin.
Totta, siksi onkin hauska kysellä luomista puoltavia todisteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976