Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Näin isäni enkelin hahmossa

enkelin kasvot

Oman isäni kuoleman jälkeen näin isäni enkelin hahmossa valkoisin siivin ja valkoinen vaate päällä.Kotini pihassa odottamassa minua.Enkelillä oli isäni kasvot.Isälläni oli ennen kuolemaansa tapana käydä minun luona kahvilla kun teki lenkki reissuja.Olen miettinyt tätä tapausta että mitähän se tarkoittaa ja kun puhuin siitä äidilleni niin ei uskonut minua.Näin selvästi isäni enkelin hahmossa.Näin jälkikäteen olen miettinyt oliko hänellä tarkoitus tulla hakemaan minut taivaaseen.Mitähän tämä tarkoittaa... onkohan minulla yliluonnollisia kykyjä nähdä asioita.

16

1087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DivineLight

      Olen kuullut ja lukenut, että monesti rakkaat läheiset tulevat "hyvästelemään" kuolemansa jälkeen. Sinulla on näkemisen kyky...ei se ole mitään yliluonnollista vaan ihan luonnollista. Voit jutella isäsi kanssa milloin tahansa. Hän kyllä kuulee. Voit myös pyytää apua häneltä asioihin joihin kaipaat tukea. Hän kyllä auttaa parhaansa mukaan. Isäsi varmasti halusi sinun näkevän hänet jotta uskoisit siihen, että hänen on nyt siirtynyt toiselle puolelle ja on enkelinä siellä. Kaikki on hyvin.

      • isää ikävä

        ONKO MAHDOLLISTA ETTÄ ISÄNI SEURAA TAIVAASTA TEKEMISIÄNI JA JOHDATTAA MINUA OIKEALLE TIELLE ETTEI MINULLE SATU MITÄÄN PAHAA.TAPAANKO ISÄNI TAIVAASSA KUN ON MINUN AIKA LÄHTEÄ.ONKO MINULLA OMA SUOJELUSENKELI...


      • vastaan+
        isää ikävä kirjoitti:

        ONKO MAHDOLLISTA ETTÄ ISÄNI SEURAA TAIVAASTA TEKEMISIÄNI JA JOHDATTAA MINUA OIKEALLE TIELLE ETTEI MINULLE SATU MITÄÄN PAHAA.TAPAANKO ISÄNI TAIVAASSA KUN ON MINUN AIKA LÄHTEÄ.ONKO MINULLA OMA SUOJELUSENKELI...

        Tapaat varmasti isäsi taivaassa,niinkuin me jokainen kerran vielä kohtaamme.On ihanaa omistaa näkemisen kyky jota kaikilla ei ole,onnea,ja valoa.


      • DivineLight
        isää ikävä kirjoitti:

        ONKO MAHDOLLISTA ETTÄ ISÄNI SEURAA TAIVAASTA TEKEMISIÄNI JA JOHDATTAA MINUA OIKEALLE TIELLE ETTEI MINULLE SATU MITÄÄN PAHAA.TAPAANKO ISÄNI TAIVAASSA KUN ON MINUN AIKA LÄHTEÄ.ONKO MINULLA OMA SUOJELUSENKELI...

        Isäsi on läsnä aina kun haluat ja aina kun häntä ajattelet. Voit jutella isäsi kanssa. Hän kyllä kuulee ja jopa vastaakin sinulle...ole vain avoin näkemään ja kuulemaan vastaukset. Ne voivat tulla tavoilla, joita emme osaa odottaa. Voit pyytää isäsi apu, neuvoja ja johdatusta aivan samoin kuin voit pyytää apua enkeleiltä, Jeesukselta ja Jumalaltakin sen mukaan mihin itse uskot. Kaikki kuulevat ja kaikki vastaavat. On vain meistä itsestämme kiinni osaammeko kuulla vastaukset. Kuulemista ja yhteyttä voi harjoitella kääntymällä sisäänpäin. Intuition avulla kuulemme vastauksia ja voimme nähdä myös merkkejä (vastauksia) ulkoisessa maailmassamme. Me olemme yhtä joka hetki kaiken kanssa. Tietoisuutemme taso vain ei vielä täysin hahmota tätä todeksi, mutta olemme tiellä muistamiseen, jossa tietoisuutemme kasvaa, rakkaus kasvaa ja muistaminen siitä keitä todella olemme.

        Emme ole todellisuudessa erossa koskaan....mistään. Sinä et ole erossa isästä kuten en minäkään ole erossa äidistäni, joka on myös matkanut matkaansa. Elämme tällä hetkellä erillisyyden harhassa. Kuvittelemme kaiken erilliseksi, Jumalan ja jo toiselle puolelle siirtyneet. Jopa toisemme täällä vielä elävät kanssakulkijamme kuvittelemme erillisiksi itsestämme. Tämä erillisyyden harha aiheuttaa suurta kärsimystä meille.

        Kuitenkin olemme kaikki yhtä. Joka hetki. Valomme on sama ja samasta Rakkauden Lähteestä ja päämäärämme on sama. Pelko on turhaa. Kuolemakin on vain matkaa. Koko olemisemme on vain matkaa Rakkauteen. Olemme Rakkaus ja matkalla Rakkauteen. Rakkautemme kasvaa. Valomme voimistuu.

        Voimia sinulle kanssakulkijani. Läheisen ihmisen menettäminen jättää ison ikävän. Suru on kuljettava läpi. Anna surulle aikaa. Aikakin auttaa. Tulee vielä päivä kun hymyilet taas ja ilo on läsnä. Rakkaus voittaa surunkin. Olet rakastettu. Enemmän kuin koskaan arvaatkaan.


    • deluusio

      Psykoosi on vakava mielenterveyden häiriö, jossa todellisuudentaju hämärtyy ja vääristyy usein karkealla tavalla siten, että henkilöllä on huomattavia vaikeuksia erottaa, mikä on totta ja mikä ei.

      Psykoosi voi joskus laueta myös vaikean järkytyksen eli traumaattisen tapahtuman seurauksena (esim. omaisen kuolema) tai elimellisestä syystä. nyt ystävä hyvä hakeudu lääkäriin niin saat apua

      • Ohje

        1. Joh. 4
        1. "Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
        2. Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
        3. ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa."


      • ei tietoa
        Ohje kirjoitti:

        1. Joh. 4
        1. "Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
        2. Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
        3. ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa."

        1. Joh. 4 MITÄ TARKOITTAA TEKSTI NOIN YMMÄRETTÄVÄSSÄ MIELESSÄ MITEN SE KUULUU ENKELEIHIN JA NÄKEMISEN KYKYYN.


      • muistaa!
        ei tietoa kirjoitti:

        1. Joh. 4 MITÄ TARKOITTAA TEKSTI NOIN YMMÄRETTÄVÄSSÄ MIELESSÄ MITEN SE KUULUU ENKELEIHIN JA NÄKEMISEN KYKYYN.

        Jos sinulle ilmestyy enkeli, niin kysy siltä että tunnustaako tämä Jeesuksen Kristukseksi, ihmiseksi tulleeksi. Jos enkeli tunnustaa, se on Jumalan enkeli. Jos se ei tunnusta, se on saatanan lähettämä ja kyllä katoaa saman tien. Se että enkeli on vaikkapa edesmenneen isäsi näköinen, ei tarkoita että se on isäsi. Jumala ei salli kuolleiden ihmisten ilmestyä.
        2. Kor. 11:14 "...sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."
        Tästä varoitetaan:
        5. Mooses 18:10 "Älköön keskuudessasi olko ketään, joka panee poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, tahi joka tekee taikoja, ennustelee merkeistä, harjoittaa noituutta tai velhoutta,"


    • Pupu pensaassa

      Ne ovat ehkä paljonkin henkilökohtaisia ja kahdenkeskeisiä tapahtumia.Mikään uskovaisten lauma,ei voi asiasta mitään uskonsa kommenttia julkituoda,koska ei asia heitä koske.Minulla on myös aivan hyviä kokemuksia isänikuoleman jälkeen hänen viestistään.Ihmisillä on kokemuksia kappeleista ja hautajaisista ja niiden juhlallisuuksista jne.jotka myös ovat olleet vanajan ja saattajan välisiä. Miksi kyseinen on sitten sen kummempaa,kuin vaikka ruumiista irtoamiset taikka meedion selvillessaamat vaikeat asiat`? Viellä miksi ihmisten täytyy panna vastaan kaikin ruumiin ja sielun voimin asioissa joista heillä ei ole mitään tietoa? Ottaisivat selvää ennen asioista?

      • uskonkin...

        enkeleihin niin nuo siivet jotka enkeleille kuvataan on vain symboli enkelin keveydestä.Tämä osoittaa mielestäni että kysymyksessä oli vain hallusinaatio.Enkelillä ei ole siipiä ne eivät tarvitse siipiä


      • Greyeys
        uskonkin... kirjoitti:

        enkeleihin niin nuo siivet jotka enkeleille kuvataan on vain symboli enkelin keveydestä.Tämä osoittaa mielestäni että kysymyksessä oli vain hallusinaatio.Enkelillä ei ole siipiä ne eivät tarvitse siipiä

        Kuvaamalla enkeli siivelliseksi.
        Luin tuossa vanhoja juttuja enkeleistä ja taas pisti silmään kun aikuiset viisaudessaan selittävät lapsille ettei enkeleitä ole.

        Henkimaailmassa on Enkeleitä. Tätä vain on mahdotonta mennä edes lähipiirissä uskottavasti sanomaan kenellekään jolla ei ole omakohtaista kokemusta jostakin selittämättömästä ilmiöstä.

        Hämmästyttävän monilla ihmisillä on kokemuksia mutta ihmiset sivuuttavat ne hallusinaatioina ja mielen-terveyshoitajat tarjoavat lääkkeitä näkyjen estämiseen.

        Joskus joku tyttö kertoi saavansa lääkitystä koska kuuli ääniä, puhetta, vaikkei puheen tuottajaa ollut havaittavissa.
        Sanoin tytölle: Sinä kuulet puhuvan äänen n. 6-7 metrin etäisyydessä itsestäsi, et pääsi sisässä.
        Tyttö ilostui ja hämmästyi miten voin tietää miten hän äänet kuulee.

        Sanoin: Helppoa, kuulen itsekin;)


    • sagamar76

      Minulla on suojelusenkelinä tänään mies joka oli pieni hetki elämässäni ennen pois menoaan. Hän oli vielä nuori ja perheellinen ja hyvin nöyrä ja lempeä ihmisenä. Olen hyvin herkkä henkimaailman asioihin ja tämä mies puhui kanssani hengessä kerran noin vuosi sitten. Näin hänen kasvot ilmassa ja keskustelimme mm miksi hänen piti mennä pois niin aikaisin. Noin kuukausi sen jälkeen puhuin medion kanssa puhelimessa ja hän sai ilmestyksen toiselta puolelta. Medio kuvaili miehen jonka kanssa olin puhunut, ja sanoi että hän on tullut suojelusenkelikseni koska hän on huolissaan kun valitsen vääriä ihmisiä elämääni.

      Myös toinen merkki tuli tämän keskustelun jälkeen miehen /enkelin kanssa: hänen tyttärensä juoksi kaupungilla minua vastaan (8 vuoden jälkeen) ja alkoi kertomaan asioita, jolloin aistin että hänellä oli vaikeaa elämässään. Sain mahdollisuuden sanoa hänelle asioita omasta elämästäni joka avasi tämän tyttären silmät. Hänen isänsä oli hyvin rakastava ja toivoi parasta lastensa tulevaisuuteen. Tunsin juuri silloin että hän, nyt suojelusenkelinä, halusi että sanon ne asiat jotka sanoin tälle tyttärelleen joka oli onneton elämässään.

      Nyt viimeisen vuoden sisällä on tapahtunut ihmeitä minun ihmissuhteissani, helvetti mikä on aina ollut elämässäni on kääntynyt ja olet löytänyt yhtäkkiä suoranaisia enkeleitä elämääni jotka tukevat ja nostavat minua ihmisenä, ja olen löytänyt sukulaissielun jota rakastan syvästi.

    • Uriel:

      Isäsi henki se on voinut olla mutta isäsi ei ole enkeli. Ihmisestä ei voi tulla enkeliä. Kaikki enkelit on luotu ennen ihmisiä.. Mutta hyvin mahdollista että isäsi on tullut esim. hyvästelemään sinut

    • Saagapolku

      Yliluonnollista ei ole olemassa.

      Isäsi herättelee sinua muistamaan kuka olet.
      Sinut on luotu Rakkaudesta.
      Olet Rakkautta mikä on sinun, kuten kaikkien meidän oikea olomuotomme ja ydin itsemme.
      Voit aina kutsua Hänet luoksesi.
      Hän ei kuitenkaan voi tulla kenttääsi omin luvin.
      Hengessä noudatetaan Vapaata Tahtoa.
      Sinua Rakastetaan Hyvin paljon ja Isäsi ilmaisee sen sinulle.
      Ja ikäväsi on ohimenevää kuin silmänräpäytys kokonaisuudessa.
      Laitan ohessa pienen kauniin tarinan pienestä sielusta.
      http://eidualistinen.blogspot.com/2011/01/olipa-kerran-pieni-sielu.html
      Sekä hieman surusta.
      http://eidualistinen.blogspot.com/2011/03/suru.html

      Kun minu isäni kuoli, niin Hän tuli myös tyköni sanomaan että kaikki on hyvin sekä että Hän odottaa verhon toisella puolen meitä.
      Hautajaisissa haudalla Hän oli läsnä kaiken kattavana Valona tilanteen ympärillä ilmoittaakseen tunteellaan kuinka paljon hän rakastaa meitä.
      Nykyisin voin saada Häneen yhteyden tarvittaessani.
      Nytkin Hän on läsnä kun pyysin ja se tekee minulle rakkauden kyyneleitä jotka tipahtelevat pöydälleni.
      Se ei ole enään ikävää eikä surua, vaan Rakkautta, jonka tiedostan Ykseytenä, koska muuten se ei olisi mahdollista.

      Et ole koskaan erillään Isästäsi.
      Se ei ole edes teoriassakaan mahdollista.
      Rakkaudella :)

    • Laduntallailija..

      Nämä ovat tyypillisä kokemuksia läheisen kuoleman jälkeen. Surukin on valtava. Mutta raamattu opettaa, ettei edesmenneeseen ihmiseen voi saada yhteyttä. Raamattu jopa kieltää olematta yhteyksissä vainajahenkiin, koska ne ovat demoneita, ja ovat muuntautuneet itseään edesmenneeksi ihmiseksi tai enkeliksi. Enkeleitä on, kuten raamattu ilmoittaa, sekä Jumalan lähettämiä, että langenneita enkeleitä.

      Eli se, minkä näit, ei ollut isäsi, eikä Jumalan lähettämä enkeli. Mutta mistä tietää, vaikka näkisit oikeankin enkelin, tai olisit vaikka tietämättäsi nähnyt?- Mutta tärkein on kuitenkin se, että uskoo vaikkei näe, sillä usko ei ole näkemistä näin inhimillisin silmin!

      • Oksubad

        Laduntallailija..
        Taisit astua harhaan.
        Kyllä jokainen tietää kun isänsä näkee.
        Oletko tietoinen siitä että Raamattu on muokattu aikoinaan valtaatekevän etujen mukaiseksi.
        Se ettei muka enkeleitä suvaita kertoo vain siitä etteivät halua että muistaisit itse olevasi enkeli ja näinollet et olisi maallisessa hallinnassa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1457
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      68
      1241
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe