Kävin tuossa menneellä viikolla gynegologillani. Pelkään käyntejä,tai oikeastaan jännitän ihan sikana niitä aina,mutta tämä käyntikerta olikin tavallista absurdimbi traumaattisempi reissu.
Olin tulossa melkein suoraan baarista vastaanotolle joka oli aamulla. Ja tietenkin olin taas onnistunut istuksimaan baareissa pilkkuun asti.
Ja tietenkin kesken käyntiä,sattuipa käymään niin että minä tunsin vatsassani ja pyllyssäni sen muuten "mukavan" tunteen,mitä ei missään nimessä pitäisi tai saisi gynekologin tutkiessa olla,että tulisi oikein mojova töröpieru ja sitten pidättelin sitä kovasti ja hammasta purren.
Kerroin jo aikaa varatessani tälle nuorelle uudelle gynegologille että,minä jännitän ja stressaan kamalasti näitä käyntejä. Siinäpä sitten tämä nuori lääkäriparka koitti vähän keventää tunnelmaa vitsejä kertomalla,samalla tietenkin kun teki työtänsä.
Kuten arvata saattaa niin,että kun tämä lääkäri sai vitsin kerrottua,minä pyrskähdin nauramaan ja niin myös samaan aikaan pärskähti & pamahti peräpäänikin. Ainoastaan sillä erotuksella että mahani oli hieman kurallla ja sekaisin edellisen illan dokaamisen takia. Joten lääkärin sormille,takinhihoihin,instrumentteihin ja jopa leukaparralle lenteli niitä ripulin palasia. Onneksi ei ollut ihan velliripulina vaan tuli kikkareita seassa.
En tiedä kumpi sai pahemmat traumat,minä vai tämä nuori uransa aloittanut gynegologi.
Minä Jännitän gynegologikäyntejä.Mutta mites lääkärit?
8
1277
Vastaukset
- ,,,,,,,,,,,
voiskohan nää jutut jo poistää täältä , huoh , ei ketää kiinnosta ...
- lääkäri kaikkonen
tämän luokan töppäykset kiinnostavat aina.
- hänen nimensä on....
minua kiinnostaa aina tälläiset töppäykset,ystävättäreni kertoikin minulle jostain nolosta jutusta tuossa joulun aikoihin,eikä suostunut kertomaan mitä on tapahtunut mutta nyt taidan tietää mitä !!
- seppo_myllis_2.O
voiskoha sut jo poistaa täältä, huoh tuollaiset luuserit jotka istuu perse neliön muotoisena kyttäämässä toisten töppäilyjä ei kiinnosta ketään.
tule tänne niin saat partakoneen terän ,tee itsemurha,tuollaisen idiootin elämä on muutenkin turha.
- :D
Haloo! Vessan kautta kuuluis varmaan käydä, ja muutenkin mitä vittua!?? Pilkkuun asti. Toivottavasti opit.
- repesin vitusti
HAHA vittu vähä huvittavaa :D mut sen ois pitäny ruveta rynkyttää sua helvetin kovaa pilluun.
- seppo_myllis_2.O
Niinkö te miesparat kuvittelette. Siinä vaiheessa kun minä ratkon sinua tylsällä moralla kun teurasporsasta joka olet, niin mielesi muuttuu.
- ahne valepukki!!!
Hoh hoh hoo! Täällä on paljon typeriä ihmisiä jotka uskovat kaiken mitä tänne keksii päästään.
Minä keksin edellisen tarinan tylsyyden kourissa 6.12.2010. ja melkein 800 idioottia on tämän käynyt lukemassa ja uskonut koko tarinan.
Tälläisestä pitäisi jo jakaa palkinto!
T:vuoden valepukki.
ps. ja miehenä tiedän sen verran että gynelääkärit eivät varmasti rupea kertomaan vitsejä vastaan otolla...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818