rakas päiväkirja.

babe 29v 175/65kg

Kävin tuossa menneellä viikolla gynegologillani. Pelkään käyntejä,tai oikeastaan jännitän ihan sikana niitä aina,mutta tämä käyntikerta olikin tavallista absurdimbi traumaattisempi reissu.
Olin tulossa melkein suoraan baarista vastaanotolle joka oli aamulla. Ja tietenkin olin taas onnistunut istuksimaan baareissa pilkkuun asti.
Ja tietenkin kesken käyntiä,sattuipa käymään niin että minä tunsin vatsassani ja pyllyssäni sen muuten "mukavan" tunteen,mitä ei missään nimessä pitäisi tai saisi gynekologin tutkiessa olla,että tulisi oikein mojova töröpieru ja sitten pidättelin sitä kovasti ja hammasta purren.
Kerroin jo aikaa varatessani tälle nuorelle uudelle gynegologille että,minä jännitän ja stressaan kamalasti näitä käyntejä. Siinäpä sitten tämä nuori lääkäriparka koitti vähän keventää tunnelmaa vitsejä kertomalla,samalla tietenkin kun teki työtänsä.
Kuten arvata saattaa niin,että kun tämä lääkäri sai vitsin kerrottua,minä pyrskähdin nauramaan ja niin myös samaan aikaan pärskähti & pamahti peräpäänikin. Ainoastaan sillä erotuksella että mahani oli hieman kurallla ja sekaisin edellisen illan dokaamisen takia. Joten lääkärin sormille,takinhihoihin,instrumentteihin ja jopa leukaparralle lenteli niitä ripulin palasia. Onneksi ei ollut ihan velliripulina vaan tuli kikkareita seassa.
En tiedä kumpi sai pahemmat traumat,minä vai tämä nuori uransa aloittanut gynegologi.

3

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • D-kuppi16v182cm29kg

      minä kans aamulla paskansin pöydälle kun olin baarissa neljään ja aamupala tarjotaan kaheksalta niin johan sitä mojovasti tulikin

      • syöttämällä paskaa

        Sinähän oletkin melkoisen alipainoinen laiha hintti .


      • Onnea Suomi
        syöttämällä paskaa kirjoitti:

        Sinähän oletkin melkoisen alipainoinen laiha hintti .

        täälläkin ollaan :-)
        ihan jakkaralta lankesin kun lueskelin itsenäisyytemme juhlapäivän
        päiväkirjamerkintöjä ...
        alipainoinen melkoinen mojova hinttikin :-D
        taitaa olla gynekologihintillä paskanroiskeet leukaparrassa painona ...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe