MINUN RAKKAUTENI.
Minä Jeshi rakastuin Mariaan ollessani 15 v.joka tuolloin oli vasta 13v ikäinen ja kaunis katsella.
Hiukset olivat tumman ruskeat ja kauniisti harjatut ja kammatut, lainehtien tuuheina.
Minä rakastuin heti Maria ja halusinkin heti mennä naimisiin, mutta äitini sanoi minun ja Marichan olevan vielä liian nuoria sellaiseen.
Minä kuvailin morsiameni kauneutta isälleni ja hän sanoi: ” Lopeta jo sinä olet liian nuori”!
Eräänä päivänä en ole liian nuori ja sitten menen naimisiin Marchiani kanssa. Kahdeksan toista ikäisenä tapasin hänet uudelleen ja olinkin jo lupautunut hänen kanssaan naimisiin myöhemmin.
Marchiam oli minulle tosi rakas seurustelin.
Äitini sanoi aina minulle: ” Et sinä saa mennä naimisiin, sillä sinut on valittu kantamaan Israelin ja koko maailman syntivelan”! Sanoin kuitenkin:” Minä menen sittenkin joskus”! En tiennyt, että oli kyse kuolemaan asti vievästä tapahtumasta, vaan Temppeli verosta, joka oli uhrin tarkoitus.
Mitä sitten tapahtuikaan? Ristille en jäänyt kuolleena vaan pääsin pakenemaan neljän ns. kuoleman jälkeen, josta on eri kirjoitus. Pakenin Syyriaan siellä Aleppo kaupungin laidalle, jossa asuin
45v 2kk 3pv. Ollessani 33v 3kk ikäinen hain Marian Migdalista ja me menimme naimisiin.
Marchiam käytti toista nimeä ollen Jeleiana ja useampia nimiä, kuten minäkin. Koska olimme pakolaisia siellä Syyriassa. Meille tuli kaksi tytärtä, Jaliana ja Jeliana Litta. Olimme hyvinkin onnellisia. Minä tein kauppatöitä ja keksin kaikenlaisia hyödyllisiä keksintöjä. Lapsistani minä tykkäsin kovasti ja elimme onnellisina, muiostamatta paljon entisiä. Enkä puhunut uskon asioista paljon mitään. Sain tarpeekseni Golgathan riististä.
Olkaa niin hyvät ja ottakaa vastaan minun kertomukseni, joka on totta!
Kirjurilta 06.12.2010.
JEESUS JA MAGDALAN MARIA.
20
418
Vastaukset
- Aukino
Jeesuksen ikävuosista 13-29 on toisenlainenkin tieto: Jeesus lähti NIMENOMAAN NAITTAIJAISIA pakoon(ei sovi äärettömälle sielulle) Persian ja Assyriaan läpi menevän karavaanin mukaan ja haki tiedon mm. Krihnasta ja Buddhasta.
http://personal.inet.fi/koulu/karppi/omat_tekstit.html
Tiibetiläisen testamentinkin löydette, ja ihan googleamalla:"Tiibetiläinen Testamentti"
Se EI ole kanoonin hyväksymä teksti, ja mm. teologisen koulutuksen saanut "DRAGONBLAZE" väitti tekstin olevan jonkun ranskalaisen kirjailijan mielikuvitusta vain. Nähtävästi varma todiste on kuitenkin se, että esim. DALAI LAAMALLA on tietoa Jeesuksen käynnistä mm. Nepalissa..- Aukino
En ole "suojannut" noita tekstejä mitenkään. En katso, että NUO hengentuotteeni NIIN omia ovat, etteikö niitä saisi kopioida ja levittää vapaasti. Mitään julkaisuoikeutta en haluaisi antaa kuitenkaan kenellekään kopioijalle, vaikkapa varmaan parilla eurolla voitte niitä tekstejä myydäkin? Jaa ei voi? En tiedä niin tarkasti Suomen lakia että tietäisin että SAAKO mutta ainahan VOI!
- Kirjuri 06.12.2010.
Kirjoittamasi on kyllä kansan tarinoita, joten se siitä. Älä siis usko sellaisiin. Kuitenkin silloin kun totuus on edessäsi ole tarkkaavainen. Kirjoitukseni on aivan oikea ja varmalta taholta saatu, Itseltään Jesniltä!
Minä olen vain kirjuri, joka saaan totuuden kirjoittaa sellaisenaan. - Pakstori
Aukino kirjoitti:
En ole "suojannut" noita tekstejä mitenkään. En katso, että NUO hengentuotteeni NIIN omia ovat, etteikö niitä saisi kopioida ja levittää vapaasti. Mitään julkaisuoikeutta en haluaisi antaa kuitenkaan kenellekään kopioijalle, vaikkapa varmaan parilla eurolla voitte niitä tekstejä myydäkin? Jaa ei voi? En tiedä niin tarkasti Suomen lakia että tietäisin että SAAKO mutta ainahan VOI!
Jeesuksella on ollut merkillinen suhde äitiinsä, väitetään tämän tietäneen KAIKKI äitinsä mielenliikeet ihan telepatiankin tasolla.
Maria Magdaleena oli se Jeesuksen SUURIN VIETTELYS, mutta en tiedä kumpi pahempi; Naittuminen vai naimatta jättäminen???! SItä ei Jeesuskaan tiennyt ja sanoi siksi ABBALLE:(BAR-) Tapahtukoon sinun tahtosi mukaan... Kerrotaan Barabbaksen tulleen juuri jonkun JEESUKSEN puheen vuoksi joskus aiemmin vähän liiankin vapaaksi? Tai ei liian, koska Jeesus otti SYYN Barabbaksen tekemästä murhasta, koska barabbas oli nähnyt vapaudekseen sotia Roomaan vastaan, kuten Juudaskin. - Aukino
Kirjuri 06.12.2010. kirjoitti:
Kirjoittamasi on kyllä kansan tarinoita, joten se siitä. Älä siis usko sellaisiin. Kuitenkin silloin kun totuus on edessäsi ole tarkkaavainen. Kirjoitukseni on aivan oikea ja varmalta taholta saatu, Itseltään Jesniltä!
Minä olen vain kirjuri, joka saaan totuuden kirjoittaa sellaisenaan.Zeus syrjäytti aikoinaan Kronoksen tai pikemminkin niin että ZEUS Kronoksen "poika".
Kuitenkin on syytä muistaa että historialliselle todellisuudelle EMME voi mitään, jos ja kun se Jeesuksen suhteen oli se, että hän vietti ikävuotensa 12-29 ulkomailla. - Aukino
Aukino kirjoitti:
Zeus syrjäytti aikoinaan Kronoksen tai pikemminkin niin että ZEUS Kronoksen "poika".
Kuitenkin on syytä muistaa että historialliselle todellisuudelle EMME voi mitään, jos ja kun se Jeesuksen suhteen oli se, että hän vietti ikävuotensa 12-29 ulkomailla.Maria OLI uusi tuttavuus Jeesukselle silloin kun tämä MAGDALEENANA tuli itkemään porton kyyneliään tämän jaloille, ja hieromaan niitä hiuksillaan ja samainenhan särki voidepullonsakin Jeesuksen päihin.
- Aukino
Aukino kirjoitti:
Maria OLI uusi tuttavuus Jeesukselle silloin kun tämä MAGDALEENANA tuli itkemään porton kyyneliään tämän jaloille, ja hieromaan niitä hiuksillaan ja samainenhan särki voidepullonsakin Jeesuksen päihin.
Tämä EI tietysti ole absoluuttisesti totta, silloin, JOS Jeesus on (herrojen) HERRA!
Herruus turmeltuu yhteen naiseen sitoutuessaan, HERRALLA on oltava SUURIMMAT naisyhteydet?
Kuninkaiden kuningas on muuten NEBUKADNESSAR Danielin mielestä.... - Aukino
Aukino kirjoitti:
Tämä EI tietysti ole absoluuttisesti totta, silloin, JOS Jeesus on (herrojen) HERRA!
Herruus turmeltuu yhteen naiseen sitoutuessaan, HERRALLA on oltava SUURIMMAT naisyhteydet?
Kuninkaiden kuningas on muuten NEBUKADNESSAR Danielin mielestä....En saanut niitä tekstejä Jeesuksen historiasta JESNILTÄ vaan Jeesukselta itseltään, repikää siitä:-)
- Jeshanna
Aukino kirjoitti:
En saanut niitä tekstejä Jeesuksen historiasta JESNILTÄ vaan Jeesukselta itseltään, repikää siitä:-)
Minä Jesni todistan sinulle Aukino, että en ole koskaan antanut sinulle mitään kirjoituksia.
Puhun nykyään poikani " kirjurin" kautta. Outoja asioita sinä todella kirjoitat Aukino.
Minä sanoudun niistä täydellisesti irti!
Kirjuri. - Aukino
Jeshanna kirjoitti:
Minä Jesni todistan sinulle Aukino, että en ole koskaan antanut sinulle mitään kirjoituksia.
Puhun nykyään poikani " kirjurin" kautta. Outoja asioita sinä todella kirjoitat Aukino.
Minä sanoudun niistä täydellisesti irti!
Kirjuri.Itse taas kyllä uskon tekstit, joille löytyy todisteet, ja käsittääkseni se kyseinen "Tiibetiläinen testamentti" on todistettu alkuperältään....
Mutta tuo sinun tekstisi oli tietysi ihan söpö kuvaus mistä tahansa TAVALLISEN miehen mielenliikkeestä naista kohtaan....
- lukenut
Kertoo Jeesuksen salatuista vuosista Intiassa ja Tiibetissä. Raamattu ei mainitse nuista mitään. Eivät kuulu Jeesuksen opin julistukseen. Lienevätkö totta, sellaisesta ei taida olla selviä dokumentteja. Jeesuksen morsiammen nimi oli kyllä Maria, vaan tuo oli toimen Maria kuin tuo Magdaleena eli Maria Egyptiläinen, joka oli saanut nuorena joltain munkilta profetian, että Jeesus on valinnut ko. Maria Egyptiläisen morsiammekseen.
- Kirjuri 11.12.
Viidennestä evankeliumista? Kaikki sellainen houruilu, jostain Intiasta ja Egyptin Mariasta?
Tosin nuo neljä evankeliotakaan eivät ole totta. Eivätkä asiasisällöltäänkään yhtäpitäviä. Opetuslasten nimetkin ovat erilaiset!
Evankeliumit, nuo armon sanomat ovat tarkoitettu henkiseksi tieksi! Sanoohan Jeesus, Jesu että joka tahtoo seurata minua, ottakoon ristinsa ja seuratkoon minua! Toisin sanoen, kulje se henkinen tie joka näyssä ristille vie. Näkyjen kirja on Raamattu!!!!! - Aukino
Kirjuri 11.12. kirjoitti:
Viidennestä evankeliumista? Kaikki sellainen houruilu, jostain Intiasta ja Egyptin Mariasta?
Tosin nuo neljä evankeliotakaan eivät ole totta. Eivätkä asiasisällöltäänkään yhtäpitäviä. Opetuslasten nimetkin ovat erilaiset!
Evankeliumit, nuo armon sanomat ovat tarkoitettu henkiseksi tieksi! Sanoohan Jeesus, Jesu että joka tahtoo seurata minua, ottakoon ristinsa ja seuratkoon minua! Toisin sanoen, kulje se henkinen tie joka näyssä ristille vie. Näkyjen kirja on Raamattu!!!!!Ettei Jeesuksen elämästä sen temppelissä käynnin jälkeen kerrottu Raamatussa yhtään mitään, vaan hypätään kaikissa evankeliumeissa kerralla hetkeen 30-vuotiaana Jeesus Nasaretilaisena!
Sehän jättää paljon aukkoja, ja en usko, että Jeesus olisi ollut niin tuikin tuntematon tuonakaan aikana, ellei olisi ollut muilla mailla vierahilla! - Aukino
Aukino kirjoitti:
Ettei Jeesuksen elämästä sen temppelissä käynnin jälkeen kerrottu Raamatussa yhtään mitään, vaan hypätään kaikissa evankeliumeissa kerralla hetkeen 30-vuotiaana Jeesus Nasaretilaisena!
Sehän jättää paljon aukkoja, ja en usko, että Jeesus olisi ollut niin tuikin tuntematon tuonakaan aikana, ellei olisi ollut muilla mailla vierahilla!Tiibetiläinen testamentti:
http://gamma.nic.fi/~populus/b/tibet.html
Ja sen linkin löytää täältäkin paljon muitakin:
http://personal.inet.fi/koulu/karppi/kirjoja.html - Kirjurilta 15.12.
Aukino kirjoitti:
Tiibetiläinen testamentti:
http://gamma.nic.fi/~populus/b/tibet.html
Ja sen linkin löytää täältäkin paljon muitakin:
http://personal.inet.fi/koulu/karppi/kirjoja.htmlOle hyvä ja tutustu. http://et.wikipedia.org/wiki/Kasutaja_arutelu:Hoshanii
- Hoshanii 30.11.
Kirjurilta 15.12. kirjoitti:
Ole hyvä ja tutustu. http://et.wikipedia.org/wiki/Kasutaja_arutelu:Hoshanii
Yllä mainittu wikipedian osoite ei toimi enää. Oli käytössäni liian kauan ja liian paljon kirjoitin sinne.
Terveisin: Hoshanii. - Kirjuri.
Aukino kirjoitti:
Ettei Jeesuksen elämästä sen temppelissä käynnin jälkeen kerrottu Raamatussa yhtään mitään, vaan hypätään kaikissa evankeliumeissa kerralla hetkeen 30-vuotiaana Jeesus Nasaretilaisena!
Sehän jättää paljon aukkoja, ja en usko, että Jeesus olisi ollut niin tuikin tuntematon tuonakaan aikana, ellei olisi ollut muilla mailla vierahilla!Kirjoitit, että Jeesuksen elämästä 30 v. asti ei ole kirjoituksia. Minulla on kyllä, käy vai tutustumassa niihin osoitteessa: http://en.wikipedia.org/wiki/User_talk:Hoshanii
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877