Alumiinipäiden ennustukset

Ehkä tämä alumiinipäiden kohkailu on luonnon oma keino tiputtaa kristinuskosta hihhulismi pois. Kun tullaan vuoteen 2050, eikä mitään tälläistä hurlumheispektaakkelia., missä joku ukkeli laskeutuu taivaasta käet levällään, ole tapahtunut, niin kristinusko jalostuu liberaalimpaan muotoon, jossa Jeesuksen käytännön opetukset menevät dogmioppien edelle.

11

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoitukset

Valitettavasti mainittu luku,sitä et tule näkemään,koska jo n.8-vuoden sisällä on tuomiot jaettu.Mikä Herran tykänä,mikä helvetissä tuhat ja loput kadotuksessa,jonne näemmä kuulut.

• Hyvä on..

..erilaisia uhkauksia tänne kirjoittaa kun on varmaa ettei niistä joudu milloikaan tilille!
        Päivästä päivään samaa paskaa vuosikausia, niin sairaita kirjoittajia ei löydy miltään muulta edes S24:n sisältä kuin juuri "uskonnot ja uskomukset" palstoilta.

• kirjoitukset
        Hyvä on.. kirjoitti:

..erilaisia uhkauksia tänne kirjoittaa kun on varmaa ettei niistä joudu milloikaan tilille!
        Päivästä päivään samaa paskaa vuosikausia, niin sairaita kirjoittajia ei löydy miltään muulta edes S24:n sisältä kuin juuri "uskonnot ja uskomukset" palstoilta.

Mutta ei myöskään niin pimeitä.Maailmakin asiat ymmärtää paremmin.En minä tule vastaamaan kirjoituksistani,vaan Herramme,joka on sanasa antanut.Vai etkö osaa lukea Raamattua.Mikäli olisit viisas,niin seuraisit,miten asioiden käy.Mutta tyhmien osa on ,että he jäävät ulkopuolelle hääsalin.Puhun ja kirjoitan täyttä Raamatun profetiaa-luuletko,että Jumala minut siitä tilille vetää?Päin vastoin ellen julistaisi niin,kuin on kirjoitettu ja kuitenkin tiedä.Silloin olisi uhka todennäköisempi.

• ...teikäläiset keksii kyllä vielä keinot vedättää vuosilukuja eteenpäin. Epätoivoisimmat puhuvat jo 2030-luvusta mutta tää Israelin itsenäistymisvuosi 1948 on se teidän itse asettama giljotiini, joka viimeistään 2040-50 luvulla leikkaa teidän teorioilta siivet poikki.

• kjhttk

Tilastojen mukaan ihmisten hyvinvointi uhattuna, laudaturit jms ovat tuolloin improbatureita ja koulukkauden päässälaskutaito nollautuu, hotellien käyttöaste 0 %, jne, koulukkaiden lihasvoimat lopussa jne. Nuo ovat vain selviä tilastotietoja ja kommnetoijat voivat tehdä niihin mutkia, jos osaavat, siis rehellisesti muuttaa maailmaa paremmaksi!

• kirjoitukset
        KTS kirjoitti:

...teikäläiset keksii kyllä vielä keinot vedättää vuosilukuja eteenpäin. Epätoivoisimmat puhuvat jo 2030-luvusta mutta tää Israelin itsenäistymisvuosi 1948 on se teidän itse asettama giljotiini, joka viimeistään 2040-50 luvulla leikkaa teidän teorioilta siivet poikki.

usko nyt asiat niin kuin ne ovat.Tietenkin sinä et näitä lukuja näe,koska näemmä joudut kadotukseen.Taiitas olla parempi ajatella enste.

• uskova..

käydä näin jos Piru pystyy tuhoamaan Israelin kokonaan maan kartasta kuten monet Islamin Imaanit opettavat ja huutavat kurkku kovana Moskeijossa ja sateliittikanavissa " saatana tuhotkaa Israel koska Allah on hyvin vihainen miksi ette tee mitään annan vaihtoehdoiksi marttyyriys saatte ison palkinnon eli haaremin( Piru jota saatanaksi kutsutaan on Islamin takana). Se on ehto, että Jeesus tulisi takaisin Luukkaan Evankeliumi 13:35 Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi.' Mutta minä sanon teille: te ette näe minua, ennenkuin se aika tulee, jolloin te sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen.' Onneksi on paljon Messiaanisia seurakuntia on kasvava joukko Israelissa merkit viittaavat siihen suuntaan.
      Joku kirjoitti enää 11 vuotta armoaikaa eli viimeistään v.2021 silloin Kuningas Jeesus tulee salaisesti noutamaan seurakunnan ja 7 vuotta myöhemmin v.2028 julkisesti. Jeesus tuomarina tuomitsee jumalattomat tuhat vuotta myöhemmin eli v.3000 sitten maailmanloppu sitten luodaan uusi taivas ja maa.

Se joka huutaa Jeesus on Jumalan Poika ja Herra pelastuu.

• ...teille itse itsellenne kaivettuna. Jos juutalaisten kääntyminen kristinuskoon olis joku mittari, niin kaikki juutalaiset olisi tätä vauhtia kääntyneet kristinuskoon vuonna 200 000. Siinä ehtii jo koko ihmiskunta kuolla sukupuuttoon.

Ja kolmaskin kuoppa teoriastas löytyy. Kristinopin mukaan Jumalan armo ei riipu ihmisten teoista. Ei siitäkään, mikä on kristinuskon omaksumisasteikko kulloisenakin ajankohtana.

Kuopan kannet kiinni. Piste.

• ei salainen

matt24:30. Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.

ilm1:7. Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen.

• ei salainen kirjoitti:

matt24:30. Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.

ilm1:7. Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen.

...sillai kuvainnollisesti sielun sisäisenä tapahtumana tajunnan laajentumisprosessin yhteydessä...:o

• :)
        KTS kirjoitti:

...sillai kuvainnollisesti sielun sisäisenä tapahtumana tajunnan laajentumisprosessin yhteydessä...:o

Omapa on valintasi, mihin uskot. Suo siis sama muille.

Varmasti Jeesuksen paluu tapahtuukin jotenkin myös "henkisillä silmillä", koska kaikki, siis myös maapallon toisella puolella asuvat näkevät hänet samaan aikaan kuin toiset toisella puolen palloa asuvat. Sellainen yliluonnollinen temppu ei varmasti ole temppu eikä mikään Jumalalle, vaikka se ihmiseltä menee yli ymmärryksen. Paluu tapahtuu kuitenkin Öljymäelle Jerusalemiin, ei siis esim. Lontooseen suihkukoneella tai tv:n välityksellä. Paluuta ei myöskään voi mitenkään ymmärtää jonain tajunnan laajentumisena, koska on annettu tietty maantieteellinen paikka, johon Hän konkreettisesti saapuu. Toisekseen, asiasta on turha kiistellä, kun asia kerran jokaiselle valkenee kerran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1704
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      896
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe