Kuka on tuo uuden vartiointiliikkeen komea, hymyllään jalat alta vievä ja kohtelias vartija? Siellä näkemistäni uusista miehistä se lyhyempi.
Juttelee mukavasti ihmisille, on jämäkän ja fiksun oloinen.. oikein namu! Millähän sen sais kotiin turvahommiin..;)
-asiakastyttö-
CM Kuusamo vartija!
kuusamongirl
3
829
Vastaukset
- tarpeessa?
>:(
- univormutnamnam
Ei liity kyseiseen vartijaan, mutta se vartijan univormu kuten esim poliisinkin on vain semmoisia, että laittaavat hyvännäköisen miehen päällä naisen halut liikkeelle ja mielikuvituksen lentoon ;P
- aasiakas
Aloittaja puhuu asiaa!
Kyseinen mies on tosi namu - piti käydä kattomassa.. ottaisin minäkin;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667