Olen tavannut uuden ihnan kumppanin, jonka yksi ihanimmista puolista on kyky orgasmin yhteydessä ejakuloida. Nestettä tulee parhaimmillaan todella paljon ja ihan suihkuten. Kuinka yleistä tämä on naisilla ja missä asennossa saatte tämän parhaiten?
Vastaukset 5
- *naila*
Olen alkanut ejakuloida sen jälkeen, kun olen treenannut lantionpohjan lihaksia parempaan kuntoon. Ejakuloin melko usein - niin usein, että olen pikemminkin alkanut himmailla sitä, vaikka se onkin ihan kivaa. Mutta orgasmia en silti saa yhdynnässä. Paras asento on seisaalta naamat vastakkain.
- Sieltäsitätulee
Tunnen naisen, joka melkein aina saa hötkyn nussimisen päälle ja kusee valtoimenaan. Se itsekin luuli vain ejakuloivansa, mutta kusi sen vitusta suihkusi. Muuan mies väitti voivansa kusta vittuun, mitä en usko.
- dfasdg
Sieltäsitätulee kirjoitti:
Tunnen naisen, joka melkein aina saa hötkyn nussimisen päälle ja kusee valtoimenaan. Se itsekin luuli vain ejakuloivansa, mutta kusi sen vitusta suihkusi. Muuan mies väitti voivansa kusta vittuun, mitä en usko.
...oot sekaisin. Onnittelut.
- Anonyymi
Sieltäsitätulee kirjoitti:
Sairasta tekstiä
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://armtown.com/H/F6z9J3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku88843Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31774- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31603
- 18558
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466