Kari Tapio kuollut

Juna Kulkee

71

1256

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Köyhä laulaja

Legenda jo eläessään. Kyllä tuli suru puseroon kun luin uutisen.
      Ja nyt soimaan tyttö metsässä.

• Valkoiset pilvet

Syvä osanottoni Kari Tapion omaisille. Suuren mestarin ja hienon ihmisen laulu täällä ajassa on nyt ohi. Mutta laulujen kautta hän elää ikuisesti. Olen saanut valtavasti voimaa hänen lauluistaan omissa taisteluissani. Jos joku on lohduttavaa niin se että hän sai elää täysillä loppuun saakka. Nyt laitan soimaan hänen laulunsa Olen kuullut on kaupunki tuolla ja Valoon päin. Sytytän suurelle suomalaiselle ihmiselle kynttilän ja toivotan hyvää matkaa eteenpäin keikalle Valon maahan

• epäilijä-
        Valkoiset pilvet kirjoitti:

Syvä osanottoni Kari Tapion omaisille. Suuren mestarin ja hienon ihmisen laulu täällä ajassa on nyt ohi. Mutta laulujen kautta hän elää ikuisesti. Olen saanut valtavasti voimaa hänen lauluistaan omissa taisteluissani. Jos joku on lohduttavaa niin se että hän sai elää täysillä loppuun saakka. Nyt laitan soimaan hänen laulunsa Olen kuullut on kaupunki tuolla ja Valoon päin. Sytytän suurelle suomalaiselle ihmiselle kynttilän ja toivotan hyvää matkaa eteenpäin keikalle Valon maahan

Oli nähty nousevan mustaan autoon

http://www.sss.fi/autoilunmaailma/176196_515h.JPG

• Laulu silti elää
    • Muistoa kunnioittaen
    • UANNAHA!

Tästähän tehtiin juuri 10 minuuttia sitten aloitus! Minkä perkeleen takia jokaisen täytyy tehdä oma aloituksensa, vaikka voisi jatkaa aiempaan ketjuun? NARSISMIA! NAR-SIS-MI-A!

• Elämä on eriarvoista

Piialle osaan otto, miehesi mainitsi sinut lämmöllä aina TV haastatteluissa, sekä koiranne joka oli keikkamatkoillanne muka. Koiran nimi ei ole painunut mieleen, mutta hänellekin tulee varmasti ikävä Karia.

• Ikävä tulee
    • Tupakka tappaa

Eikös hän sairastanut sydäninfarktin muutama vuosi sitten? Elintavat eivät muuttuneet vaan tupakkaa paloi vanhaan malliin. Saipahan lähteä saappaat jalassa ilman kärsimyksiä mutta pahempi paikka tietenkin omaisille.

• Myrskyn jälkeen

tehtiin ohitusleikkaus ja yleensä ihminen sen jälkeen muuttaa elämäntapansa. Joissakin sairaaloissa oli ainakin aiemmin sääntö, että eivät tehneet ohitusleikkausta jos potilas ei jo ennen leikkausta parantanut elämäntapojaan. Eli lopettanut tupakointia jne...

Kari ilmeisesti halusi elää täysillä ja riskit tietäen. Oma valinta kyseessä.
        Mutta parempi lähteä ns saappaat jalassa kun kitua sängyn pohjalla.

Syvä osanottoni omaisille ja läheisille. Suuri laulaja ja tunteiden tulkki on poissa, mutta laulut jäävät elämään - varmaan ikuisesti.

• skhddkivhd

En voi uskoa.:( Vasta viime vuosina olen suomi-iskelmään perehtynyt, mutta voi kysyä, että miksi, miksi!! Miksi näille niin usein käy näin: Juice, Kirka ja Kari Tapio. Ja Badding ja monet. Nuorina kuolleet, liian nuorina.

Kari Tapio on sydämessäni jokaisena juhannuksena, kun hengitän raitista ilmaa juhannuksen koivujen vieressä. Hän kuuluu! siihen ilmapiiriin, hän kuuluu siinä raikkaudessa. Kiitos hienolle artistille. Kari Tapio ei ole korvattavissa.

• skhddkivhd
        . kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=VBwRAIsK3JQ&feature=related

Kiitos itsellesi.:) Harvoin edes avaan kenenkään linkkejä, mutta otaksuin, ettei kukaan kirjoittaisi tähän ketjuun ainakaan haluten pilailla, joten katsoin linkkisi. Aivan: " Sydämeni tänne jää"... Se oli juuri se tulkinta artisti Kari Tapiolta, jota sydämessäni ja jota juhannuskoivuja katsellessani usein olen ajatellut ja jota usein kuullut. Voimia kuolleen iskelmälegendan omaisille. Suuri menetys on Kari Tapion liian varhainen kuolema. Lahjakas ihminen. Hänen äänensä ei kuole, mutta surullista, että en koskaan tule näkemään häntä keikalla. Legenda!

• 15 kesää..

Paula Koivuniemi, meitä on muitakin jotka ovat erittäin pahoillaan Karin poismenon johdosta. Koita pitää itsesi kasassa.

• nähty on

Oikeuslääketieteenllinen laitos ja täydellinen ruumiinavaus.

Näin tehdään lain vaatimana kaikille jotka ovat kuolleet kotona, työpaikalla, vapaa-aikana, liikenneonnettomuuksissa ja itsemurhan tehneille. Eli toisin sanoen kaikille sairaalan hoitoketjun olkopuolella olleille.

Toimenpide on erittäin radikaali ja hautausalan ammattilaiset sanovatkin ettei ruumiin ulkonäköä laitokselta luovutuksen jälkeen saada täysin palautettua.

• R.I.P Kari Tapio

• Varavaraani

Jouko Mäki-Lohiluoma: Ruumiinavaus.

"Ruumiinavausta mä kävin katsomassa, obduktiohuoneella, keskussairaalassa.
        Se kundi oli iältään kuusikymmentkaksi, ja patologit sanoivat sitä kunnanjohtajaksi.
        No, kallo heti kättelyssä pantiin palasiksi, ja aivolohkot otettiin tarkasteltaviksi.
        Sitten tehtiin viilto navan alta kurkkuun asti, ja pöydän päälle laskettiin sisäelinlasti.
        Tarkasti tutkittiin kalut kaikenlaiset,
        keuhkopussit, mahalaukku, maksa, munuaiset.
        Viimein löytyi kuolinsyy, se oli vanha tuttu:
        sydänveritulppa, klassillinen juttu.
        Kuuskytkaksi vuotta, syntymästä tähän!
        Kuuskytkaksi vuotta,niin naurettavan vähän!
        Ei, Piru vieköön, ei voi kaikki olla tässä -
        enemmänhän täytyy olla ihmiselämässä!
        Tuota möykkyä mä tuijotin,
        oli lihaa, oli luuta,
        ja silloin mä tajusin, että
        ihminenhän onkin jotain aivan muuta.
        Raamit kyllä lojui pöydän päällä näkyvissä,
        mutta itse kunnanjohtaja... Tietäisinpä missä?"
        Jne...

• Rauha karin sielulle

Mies ei ollut leuhka asioistaan huolimatta, vaan nöyrä laulujen tulkitsia. Kaikkea hyvää hänen ystävilleen.

• Syvä osaanottoni
    • Sääli oli poistumine

Inhimillinen kuolinsyy.
      "Kari Tapio menehtyi sydänkohtaukseen 7. joulukuuta 2010 illalla. Taksin saavuttua puoli seitsemän jälkeen pihaan edellisyön juhlista, hänen otaksuttiin nukkuneen taksiin. Häntä koitettiin elvyttää kotipihallaan Espoon Haukilahdessa, hänen tulematta kuitenkaan tajuihinsa".

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kari_Tapio#Kuolema

Onneksi kerkes silti vielä juhlia.

• R.I.P Kari Tapio!!!!

• Kari oli isänmaan ed

• sydämeni tänne jää

hän menehtyi taksimatkan aikana, eikä ollut enää hengissä kun taksi saapui kotipihaan...? Noin on käynyt.

• koskettava laulu
        Kari oli isänmaan ed kirjoitti:

Jalkanen arvosti itsenäisyyttämme, toisin kuin rähinöivä tulokas eilen juhlien jatkoilla WC seuralainen.

http://www.youtube.com/watch?v=FkUD3oO0RAk

Hieno kunnian osoitus sotaveteraaneille.
        Teksti: Timo Mäenpää, säv. Jori Sivonen

• ihminen oli hänkin
        R.I.P Kari Tapio!!!! kirjoitti:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Kari Tapio nosti palkkansa verokortilla kuin rividuunari/art-1288354686951.html

Hänellä oli syrjähypyn hedelmä, avioton poika. Ri halunut pitää yhteyttä laillisesti tunnustettuun lapseensa.

Kuoltua koiraa kiitellään!

• Yritän pysyä asialli
    • Hyvää yötä
    • Varavaraani

Kari Tapion suosituimmista lauluista tehdään ensin kokoelmalevy, sitten tuplakokoelma, sitten tehdään vähiten tunnetuista lauluista kokoelma, sen jälkeen uskonnollisista lauluista tehdään kokoelmalevy, sitten tehdään DVD-levy Kari Tapion parhaista keikkataltioinneista, sitten DVD-levy niistä esiintymisistä, joissa Kari Tapio laulaa muiden tunnettujen artistien kanssa, sitten tehdään ns. Complete- kokoelma, johon on otettu mukaan joka ainoa Kari Tapion ikinä levyttämä biisi sekä kaikki hänen televisioesiintymisensä...

SÄÄLI, että hyvää laulajaa ja tulkitsijaa tullaan hänen kuolemansa jälkeen tuolla tavalla riistämään, mutta kapitalismi on raakaa. Ruumiinryöstöähän se on, mutta näin se nyt vain menee. Näin on jo aiemmin tehty Elvikselle ja monelle muulle tunnetulle laulajalle.

• Älä lähde hysteriaan

Kuluttajana voit jättää ostamatta nuo tuotteet. Voit tyytä niihin rakkaisiin tuotteisiin jotka olet jo hankkinut, tai katsoa mitä Internet tarjoaa.

• ylösnousemusta

Paljon mahdollista, semmostahan se Peetlehemmissä syntynyt kundikin teki, eikä se ees ollu mikään iskelmätähti. Mikälie jumalanpoika, siis omien puheittensa mukaan. Toista se on oikeitten iskelmälaulajien kanssa!

• Kiitos yle

Vaikka Yle:ä morkataan joskus aivan liikaa, niin mistä saisimme Kari Tapiosta näin paljon muistoja ? Maksulliselta plusaltako ?

• Varavaraani

Tässä valokuvassa Kari Tapio on nuorena, vuonna 1977:
      http://is11.snstatic.fi/kuvat/tapio11/img-1288355357226.jpg

Tässä hän on vanhana, vuonna 2010:
      http://is11.snstatic.fi/kuvat/tapio2/img-1288355356786.jpg

Välissä on 33 pitkää ja raskasta vuotta...

Kari Tapion kaikkein tunnetuin laulu:
      http://www.youtube.com/watch?v=J_G3VN0wo6I

Hänen toiseksi tunnetuin laulunsa:
      http://www.youtube.com/watch?v=c9LJFBsTNJw

Olen kuullut, on kaupunki tuolla...:
      http://www.youtube.com/watch?v=Oi0NQwW5j_s&feature=related

• Meillä on opittavaa

""Virheisiin ja eilisiin jäädä ei saa."

Näin laulaa Kari Tapio, 64, tuoreella levyllään Vieras paratiisissa. Säe on kappaleesta Nyt uskonkin niin, joka on laulajan itsensä sanoittama.

Se tiivistää osuvasti yli 40vuotta värikästä muusikonelämää viettäneen Tapion kokemukset: menneisyyteen mahtuu virheitä, turhaa ylpeyttä ja yksinäisyyttä, jotka on myönnettävä itselleen, mutta elämää on jatkettava siitä huolimatta, pystypäin.

- Kappale kertoo minusta ja elämästäni, Tapio vahvisti toukokuussa IS:lle.

Muistelmateoksessaan iskelmätähti on avoimesti kertonut, miten konserttiputket venähtivät toisinaan hotellireissuiksi, joiden aikana hän yritti huuhtoa alas peruuntuneiden keikkojen aiheuttaman harmin. Kun artisti vihdoin saapui kotiin, vastassa odotti vaimo ja pino laskuja.

Pitkät jaksot erossa perheestä ovat nyt jo menneisyyttä. Nykyään vaimo Pia kiertää miehensä mukana keikoilla. Myös aikuiseksi varttuneet pojat ovat isänsä taustajoukoissa.

- Perhe on minulle kaikki. En jaksaisi enää kiertää yksin, olen lopen kyllästynyt yksinäisiin hotelliöihin.

Vanhoja vaikeuksiaan hän ei halua enää muistella. Tapio uskoo uusiin mahdollisuuksiin.

- En katso taakse jääneitä virheitä enää ollenkaan. Se on ollut tietoinen päätös, mitä niitä miettimään ja energiaa tuhlaamaan, laulaja pohtii.

Tärkeänä apuna elämän eri käänteissä on kulkenut usko korkeimpaan, joka on perua jo lapsuudesta.

- Rukoilen joka yö. Lapsena kävin kirkossa joka sunnuntai ja siihen vielä pyhäkoulu päälle. Olen saanut uskosta voimaa myös vaikeina hetkinä, Tapio kertoo.

Tulevaisuudessa hänen haaveenaan onkin levyttää gospel-levy.

Uuden levyn julkaisua Kari Tapio luonnehtii yhdeksi uransa hienoimmista hetkistä. Levyllä on ikivihreitä kappaleita, joita iskelmätähti on esittänyt 70-luvulta saakka. Myös Tapion kolme lastenlasta saapuivat paikalle isoisänsä levynjulkistamistilaisuuteen. Pappa näkee jälkikasvuaan aina, kun aikataulut sallivat.

- Nyt on enemmän aikaa lapsenlapsille kuin aikoinaan, Tapio iloitsee.

- Yritän olla heille lempeä - ja olenkin.

Tällä hetkellä laulajan elämää ilahduttaa myös 14-viikkoinen westie-koiranpentu Pyry. Uusi asukki liittyi perheeseen melko pian sen jälkeen, kun edellinen lemmikki jouduttiin lopettamaan.

- Pia suri ja itki joka päivä. Emme voineet elää ilman koiraa, Tapio kertoo.

Pyryn uusi koti on Espoossa, Tapion vastikään ostamassa asunnossa Haukilahdessa.

- Koti on viihtyisä. Vihdoin tuntuu siltä, että olen tullut kotiin".

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Kari Tapion viimeinen haastattelu ISlle Rukoilen joka yö/art-1288354673443.html

• Harvinainen henkilö

"Kari Tapion elämän tukipiste oli Pia-vaimo. Kari Tapio rakasti puolisoaan syvästi, se tuli esiin niistä lukuisista haastatteluista, joissa laulaja muisti aina kiittää puolisoaan tärkeästä tuesta.

Aina joskus Kari Tapio kuitenkin joutui jättämään keikkoja väliin. Joitakin toisia laulajia olisi näiden erheiden takia ehkä pilkattu, jopa halveksittu, mutta Kari Tapion kohdalla asia oli toisin: Suomen kansa ei hylännyt idoliaan hankalimmallakaan hetkellä, sillä suomalaiset tunnistivat Kari Tapiossa itsensä".

http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/200279.shtml

Tuo kaikki on aivan totta.

• Kansa suree

"Surullista kun nämä parhaat muusikot ja taiteilijat lähtevät kaikki niin varhain näköjään, varsinkin suuret ikäluokat. Onhan tämä kova suru musiikkimaailmassa, kun Karia ovat fanittaneet eri ikäiset; lapset, nuoret, keski-ikäiset ja vanhat. Eipä ole juuri kukaan voinut välttyä kuulemasta Karin tuotantoa. Ja hienoja kappaleitahan ne ovat, onneksi niistä voi nauttia jatkossakin, vaikka Kari onkin siirtynyt autuaammille areenoille esiintymään monien muiden kanssa".

http://subject.sub.fi/forum/bb-2010-yleinen/kari-tapio-on-kuollut/?entryid=1965035

Ohhoh!! Nyt kyllä veti hiljaiseksi ja kylmät väreet menee. Lepää rauhassa Kari, ja onneksi kappaleet jäävät elämään.

• pera kestola

Aatelkaa ny, perkele! Mun isoisä kuoli 20 v. sitten ja 5 v. sitten kuoli mun isosetä!
        On täs kestämistä!

• Maailma elää
    • Rauhallisia hetkiä
    • Tulee ikävä

Miksi kaikki normaali poistuu keskuudestamme ?

• Kaikkea hyvää

Mä todella pidin kaverista ja hänen vilpittömyydestään, rehellisyydestään ja ihmisenä. Hänen kaltaisiaan saisi olla suomessa huomattavasti enemmän.

• Rungkari

EVVK

• raittius kannattaa
        Rungkari kirjoitti:

EVVK

pitänyt jättää pois jo vuosia sitten

• päihteet tappaa
        raittius kannattaa kirjoitti:

ja tupakka tappaa eniten ihmisiä suomessa kuin mikään muu. Ne ovat vieneet hautaan myös suurimman osa musiikintekijöistä ja näyttelijöistä....

• mikkowuan
        raittius kannattaa kirjoitti:

Kari otti viinaa reippaasti mutta ei sekoillut yhtä pahasti kuin minä. Minun pitää olla raittiina, koska kävin kännissä kiinni jokaiseen, tein aivan kamalia tekoja. Kari kännäsi mutta ei sentään ollut yhtä hurjaa menoa kuin itselläni. Siksi suon sen, että Kari otti viinaa rentoutuakseen; se on kuulkaas todella rankkaa ajaa tuhansia kilsoja, ja viettää hotellikuolemaa, kyllä siinä kaipaa viinan rentoutusta ja kapakoidenkin sosiaalisuutta. Kyllä tämä raitis elämä on toisaalta ok, siis itselleni välttämättömyyys, mutta kyllä sellainen rentous ja sosiaalinen ilo on myös poissa enkä saa sitä enää koskaan selvinpäin.

Kaikki kunnia Kari Tapiolle. Lepää rauhassa.

• elämä on yllätys
    • Voice:kin
    • mäki kuolen joskus

Mun isoisoisoisoisäni on kuollut aikoi sitten ja senki isoisä.

• kuis on?

Oliks tää se sama tyyppi, joka aina toisinaan esiinty nimellä DANNY? Eikös sen Dannyn tyttöystävä Armi Haavikko kuollu jo aikasemmin? Ja nyt sitten meni jätkäkin!
      Mun mielestä se Danny kohteli aina sitä Armi Haavikkoa tosi epäystävällisesti ja petti sitä muijansa kanssa. Niin että kai se sitten oli jonkinlainen rankaistus kun se nyt kuoli.

• Johnnyn puolesta!

Ei käyttäny K. Tapio nimeä Danny! Käytti aina toisinaan nimeä Johnny. Ja se Johnny oli semmonen veijari, että se aina toisinaan häippäs Israeliin.
        Niin että mä luulen, ettei se K. Tapio oo kuollu, se vaan sai tarpeekseen kun täällä satoi lunta niin perkeleesti ja se otti ja lähti Israelin aurinkoon.
        Älkää siis uskoko, mitä teille valhdellaan! K. Tapio ei oo kuollu vaan se on Israelissa salanimellä "Johnny", siellä se istuu palmun alla ryyppäämässä rommia ja virnuilee.

• Itse seuraan tätä

Ennen moderaattori kokosi yhteen keskustellut aiheet, mutta nyt Aller media antaa keskusteluiden rönsyillä kymmenillä palstoilla. En tiedä onko se hyvä, vai huono asia ?

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9518197

• surulista o!

Anna meiän surra kaikesa rauhasa Rönnin Eikkaa elikkä Tannyä!

• ketjut yhteen

Tosiaan mitä järkeä on pitää useita samasta aiheesta. Luulisi että ketjujen yhdistäminen on teknisesti yksinkertaista?

• whisky-johnny
        surulista o! kirjoitti:

Anna meiän surra kaikesa rauhasa Rönnin Eikkaa elikkä Tannyä!

Juoni kundi! Häippäsee Israeliin ryyppäämään ja kaikki luulee, että se on kuollu! Nauraa siellä kaikille tomppeleille ja ottaa isot moukut rommia ja whiskyä!

• kasvatustiet.maist.
        ketjut yhteen kirjoitti:

Tosiaan mitä järkeä on pitää useita samasta aiheesta. Luulisi että ketjujen yhdistäminen on teknisesti yksinkertaista?

Siis vaikka myllynkiveen ja upottaa merten syvyyksiin. Viet Suomen kansalta kaiken ilon ja huvituksen!

• Kiitos siitä

Hän lauloi rauhoittavaa ja mukavaa mussa.

• lähditkin.

Jatka siellä hienoa toimintaasi "ihmisenä"?

• Kauniit muistot.

Ilkka Vainio: "Saatoin eilen Karia, pääsin silittämään mestaria"
      Julkaistu 08.12.2010 10:23 (päivitetty 10:28)

MTV3 - Sanna Pietiläinen

Laulaja Kari Tapion ystävä ja hänen levyjensä tuottaja Ilkka Vainio pääsi hyvästelemään pitkäaikaisen ystävänsä. Kari Tapion perheelle läheinen Vainio kutsuttiin paikalle heti, kun laulajan oli todettu menehtyneen.

- Saatoin eilen Karia. Pääsin silittämään mestaria, sanoi kyyneleitä nieleskelevä Ilkka Vainio Huomenta Suomen haastattelussa.

- Meillä oli sopimus siitä, että ensin taivaaseen lähtevä jättää ristinsä tänne jäävälle. Kari luovutti minulle oman ristinsä.

Ilkka Vainio oli Kari Tapion keikalla viimeksi kaksi viikkoa sitten. Ensi viikolla miesten oli tarkoitus alkaa yhdessä työstää uutta hengellistä albumia.

- Kari Tapio oli paremmassa laulukunnossa kuin koskaan. Hän lähti luomisvoimansa parhaimmassa vaiheessa taivaaseen.

- Kari oli myös erittäin hyvä sanoittaja itse. Muun muassa Juna kulkee, Valoon päin, Myrskyn jälkeen -laulut hän sanoitti itse.

Vainio sanoo Kari Tapion olleen äärettömän ahkera.

- Kaikista ongelmista huolimatta hän aina nousi. Takana oli rehellisyys ja aitous. Hän ei antanut koskaan periksi.

- On sanonta: "Niin kauan elät vain, kun joku pitää muistonaan". Hän tulee elämään ikuisesti. Hän on sinivalkoinen ääni ja meille suomalaisille aina rakas.

- Nämä laulut tulevat aina elämään. Kiitos Kari kaikesta, päätti liikuttunut Vainio puhelun.

• ihmetys:

Kaiki puhu et joku ninku kuolu. Kuka se o? Eiks me kaiki kuole?

• Ei rahasta
      • joulun taikaa

Niin se sitten taas Joulu tulee! Jokos on joulukuusi varastettu? Jokos on kiljut pantu kihiseen?

• rrrautavaaarrraaa
        joulun taikaa kirjoitti:

Niin se sitten taas Joulu tulee! Jokos on joulukuusi varastettu? Jokos on kiljut pantu kihiseen?

Tapio Rautalapio on kuollut ja sinä vaan rellestät! Häpeä! Kultamitali-keihäänheittäjän ja laulajan muistoa pitää kunnioittaa kunnioittavalla tavalla! Kulta-Tapsa lauloi hyviä biisejä! Ja voitti Olymppoksen kisoissa kultamitskun!

• Kotkan kaima
        rrrautavaaarrraaa kirjoitti:

Tapio Rautalapio on kuollut ja sinä vaan rellestät! Häpeä! Kultamitali-keihäänheittäjän ja laulajan muistoa pitää kunnioittaa kunnioittavalla tavalla! Kulta-Tapsa lauloi hyviä biisejä! Ja voitti Olymppoksen kisoissa kultamitskun!

RIP=Rilluttele Ittes Pilalle (Taivaassa)

• haastattelussa

Toivottavasti lauluni kestävät, kun olen poissa.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/Kari Tapio toivoi haastattelussa Toivottavasti lauluni kestävät kun olen poissa/art-1288354764649.html

Vuosikymmenten uran tehneellä solistilla oli toisaalta myös varaa arvostella kevyen musiikin nykyilmettä. Tänä vuonna ilmestyneen Vieras paratiisissa -albumin materiaali oli haettu takavuosilta, "jolloin lauluissa oli vielä melodia".

- Nykyisin musiikista puuttuvat hyvin usein melodiat. Se on kylmä totuus, "Klabbi" linjasi.

• joulu-gubbe

Semmonen ihme tapa ihmisillä on, että aikansa elettyään ne kuukahtavat. Heittävät veivin! merkillistä, muuta en osaa tähän sanoa.

• juna män

Me Spottifain kannattajat kannatamme Spottifaita! Laitamme soimaan Kari Tapion laulaman laulun nimeltä "Onko Mikkeliin mänijöitä, juna män justiinsa".
      Täten kunnioitamme Kari Tapion muistoa.

• Totuudellisuutta.

Ihme juttu! Muutama päivä sitten kun aukasin televiission, niin siellä se Kari Tapio hoilas ihan niinku mitään ei olis tapahtunutkaan.
        Taitaa olla liioittelua kaikki puhe sen kuolemasta. Taas vedettiin nenästä tyhmää tuulipukukansaa.

• muistelisin

Tuntemattomampi artisti. Taisi Rekkamies-laulu olla kuitenkin hänen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      102
      3484
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3137
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2644
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2433
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2406
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2094
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2086
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      49
      1701
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1700
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1686
    Aihe