Mitäs ihmettä, 1.12. tulleessa jaksossa oli taas poliisina (päähenkilön esimies/kollega) hemmo, joka oli kuollut jo aiemmassa jaksossa???
Fringe
3
727
Vastaukset
- kghjfudnencdk
Oli ensimmäisen kauden jakso, joka oli aikaan syystä tai toisesta jätetty esittämättä ja ympättiin kakkoskauteen, kun kerran oli rahalla tehty - kertoo hieman tuotantoyhtiön kunnioituksesta katsojia kohtaan
- 3
Onneksi ymmärsin jättää katsomatta.
- ööp
sarjan loppu on väärin ei ne olis palannu siihen nurmikolle siis peter olivia ja se lapsi , koska kun ne kaljupäät poistettiin akajanalta , ei se syyskuu olis ollu waltherin labrassa estämäss sen näkemista rinnakkaismaailmaan sen lääkken valmistumista , eli se kuollu peter olis ollu elossa eikä se toinen olis ikinä ollut tässä maailmassa , joten olivian ja peterin suhdetta ei olis , eikä niiden tytärtäkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291330
- 1181167
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap99969- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279860- 48745
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 52709
- 29681
- 49619