Testi kertoo kuolinpäiväsi ja sen, mihin todennäköisimmin kuolet.
http://www.testimaa.com/testi.php?t=kuolema
Testaa milloin kuolet
39
4194
Vastaukset
- puaahahahahahaha
Kuolen 5.7.2033.
Ei muuten pidä paikkaansa.- aaaaaaadsfdg
apua!!!!!!. kuolen tänään! en muuten kuole. kirjottelen tänne jos en kuole.
- aapauapauapaua
aaaaaaadsfdg kirjoitti:
apua!!!!!!. kuolen tänään! en muuten kuole. kirjottelen tänne jos en kuole.
Melkoiset elämäntavat sinulla, nimittäin jos testi antoi tuollaisen tuomion.
- <<<<
aapauapauapaua kirjoitti:
Melkoiset elämäntavat sinulla, nimittäin jos testi antoi tuollaisen tuomion.
21 vuotta, eli 87-vuotiaaksi:)
Jos en satu kuolemaan sitä ennen. - hienoa!
<<<< kirjoitti:
21 vuotta, eli 87-vuotiaaksi:)
Jos en satu kuolemaan sitä ennen.Elä, äläkä suostukkaan kuolemaan ennen sitä päivää! ;D Muista elää terveellisesti, se aamupuuro ja liikunta, mukavaa seuraa ja muista myös pitää hauskaa!
- vichylähde
hienoa! kirjoitti:
Elä, äläkä suostukkaan kuolemaan ennen sitä päivää! ;D Muista elää terveellisesti, se aamupuuro ja liikunta, mukavaa seuraa ja muista myös pitää hauskaa!
kuten goolemainos ohessa kehottaa!
- Järvinen kingi
vichylähde kirjoitti:
kuten goolemainos ohessa kehottaa!
Vesimyrkytyskin on realinen mahdollisuus, siis kohtuudella kaikkea.
Elän aina ja ijankaikkiseti,näin Jeesus sanoo,jotka ovat hänessä kiini,alkoijo täällä jatkuu ikuisuudessa,siirtymävaiheessa karitsan häissä,hallita voittajan kanssa ensimäiset tuhannen vuotta.
Laulella ylistys lauja voittajalle siis jumllan karitsalle,joka on suorittanut sovitus tehtävänsä maanpäällä.
pu.......D
- ihajeeeees
17.11.2071 eli 80v :D
- IHQ
Tänään. Nyt. Ihanaa.
- asdfghjklöä
vain 68-vuotiaaksi D= yhyy :( ja mulla on ihan suht hyvät elämäntavat :D
- asa masa
mä elän 69 vuotiaaks ja oon ny 13
- Toivonkipinä
Voi kun ihana testi. Jospa toteutuisi kohdalleni, sillä saisin elää vielä 39 vuotta. Olen tällä hetkellä 39 ja vakavasti sairas.. Jee, puolet viel jäljellä, vaikka epäilen..
- mies..
Minä eläisisin vielä 40 vuotta (77v). Olen syntynyt 1974 ja kuolisin tuon mukaan 12.4.2051, vähän yli syntymäpäiväni.
Toisaalta epäilen tuota testiä. Ukkipuoleni oli jo kuoleman kielissä 2005, kaikki aprikoi että kohta se kuolee. Mutta edelleen se sätkii hengissä tänäkin päivänä? Muistan pentuna kun tuo ukko söi läskisoossia, leivän päälle kunnon kerros aitoa voita ja suolaa. On nykyisin jo yli 80.- mies..
Jaa-a. No en kovin paljon pidempään eläisi vaikka parantaisin elämäntapani loppuelämäksi. Kuolisin 13.11.2056. Eli sama ottaa vähän rennommin ja nauttia elämästä :)
- mies..
mies.. kirjoitti:
Jaa-a. No en kovin paljon pidempään eläisi vaikka parantaisin elämäntapani loppuelämäksi. Kuolisin 13.11.2056. Eli sama ottaa vähän rennommin ja nauttia elämästä :)
Toivottavasti tämä Suomi24 pysyy pystyssä vielä 50 vuotta ja olen hengissä, voisin raportoida tilannetta.
- näin on...
Sian läski onkin terveellistä. Toiset vetävät kolesterolipillereitä, ja myrkyttävät maksaa... ehkä kuolevat nuorempina - en tiedä, mutta läskiä syöneiden verisuonet kiiltävät puhtaina haudassa asti.
- asdgfhjtdyjdjjydtj
Mulle tuli ihan sama päivänmäärä, tosin oon syntynyt -84.
- latkapelurivahapaksu
Elän 71-vuotiaaks, nyt 13 :D
- tervevaankakka
Elän kuulemma kuuskytvuotiaaks. Aika pelottavaa. Mut ei tuohon ollenkaan kannata uskoa :) Nehän on pelkkiä hömpötyksiä. Mutta mun arvioni on 84 vuotiaaksi elän. Ainakin.
Koska en tahdo kitua 100v kaikista sairauksista, tai mitä nyt onkaan. Toivoisin etten eläisi nyt ihan 90v!! ö.ö Sekin ois aika pelotavaa kitumista. :D
Tahtoisin elää 84-88 vuotiaaksi. :) Mutta toivon etten nyt iha heti kuolis xD. Mukavia kuolintestejä teille! :)
PS. Niihin ei ikinä kannata kuitenkaan luottaa, ne eivät ole ollenkaan totta :). Eikä kannata pelleillä niitten kanssa, vaikka on se kivaa :D Laittaa vaikka ''juon alkoholia joka päivä'', tai jotakin muuta vastaavaa. :)- Biff567
"Elän kuulemma kuuskytvuotiaaks. Aika pelottavaa. "
Joo. Kauheaa jos pitäisi täällä elää vielä 60-vuotiaana hourimona.
- itkumylly
apuva mä kuolen 9.7.2069 syytä ei ole
- seksikäsnainen
24.7.2059 kuolen minä tarviin nopeesti miestä rinnalle
Joka uskoo minuun ei ikänä kuole,vaan hän on siirtynyt kuolemasta elämään.
Minulla on kuolman ja tuonelan avaimet,sanoo jeesus itsen.- K. Ghost Kuolevainen
Kiitoksia vastauksista. Tunnelmaan virittävää musiikkia.
http://www.youtube.com/watch?v=yjBaBScz5Jg&feature=related - Keissa
Minulle tuli kuolinpäiväksi 13.05.1947. Ei hassumpaa kun viikon päästä olen 57-vuotias.
- miposa
jaahas testin mukaan kuolen 1.6.2136 Hittolainen.Keuhkoahtauma jyllää pahanlaisesti päällä,joten epäilen suuresti tota päivämäärää
- eläköön....
mä olen kuollut 2 vk sitten
- Keissa
Testin mukaan elän vielä 35 vuotta ja kuolen 18.11.1947. Kuolen siis 92-vuotiaana.
Tuskinpa Jumala on minulle noin pitkän elämän suunnitellut.- hmk888
Olet oikeassa. Jumala ei ole suunnitellut sinulle noin pitkää elämää, koska jumalaa ei ole olemassa.
- ...........
Kuolen tänään mutt elän 63 vuotta. Aika trolli :D
- nettis4
kuolin 4.10.2013 niin että oon nyt sitten se nettikummitus ;)
- kuoalen XDXDDXD
Mä oon 13v tyttö ja mä kuulemma kuolen 79-vuotiaana XDXDXDXD
Mut hei ihmiset, ei noihi testeihi saa missää nimessä luottaa koska iha hevonpaskaa toi oikeesti on, muutenki läppä kysymyksii! - Ei ne oo totta
:DD ei ne oo ees totta nimittäin laitoin, että olen syntynyt 2003 niinkuin olenkin ja se väitti, että kuolen tänään ja sen vieressä luki: "elät vielä 69 vuotta" että ok...
Jeesus sanoo joka uskoo minuun ei ikinä kuole on aika vaikea sitä testata kun jeesuksessa elää ikuisesti.
- peukut jesselle
Mitähän jeesus saisi tulokseksi tuosta testistä? Kerranhan se jo meni oikasemaan.
Olen kuullut huhua, että meinaa yrittää uudestaan. Näinköhän taas menee yhtä putkeen kun viimeksi.- Hirtetty
Kuolen 73 vuotiaana. Vielä paljon aikaa.
- Banaaaaaaaaaani
moi
- hyvää-päivänjatkoa
Huomio huomio !!! Kuolematestiä päivitetään parhaillaan. Odottaessasi voit tehdä mm. Friikkitestin tai Tosimiestestin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1286458Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745772324Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461590Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141351Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881196Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481045- 661038
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631022Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27998- 63956