Mieleeni muistui 13.11.2010 lauantaita vasten yöllä näkemäni uni:
Näin selkeästi osan Pohjois-Euroopan karttaa. Siinä näkyi koko Suomi ja ihmeekseni meidän itärajamme oli kokonaan poissa! Toinen merkillinen seikka oli se, että Venäjän raja kulki Ural-vuoristoa myöten alas eli joko Venäjä oli jaettu kahtia tai sen itäiset alueet Uralista itään päin olivat valloitetut tai itsenäistyneet! Myös Baltian maista Viro ja Latvia olivat osina Länsi-Venäjää.
Mulle jäi epäselväksi, että mistä aikakaudesta tuossa oli kyse(?) Toivottavasti mahdollisimman kaukaisesta!
Venäjä jakautuu kahtia?
103
1438
Vastaukset
- yksin armosta
Luin juuri eilen tämän:
"Kun Pohjoisnavan kansat yhtyvät
idässä suuri pelko,kauhu vallitsee.
Näin valtansa huippuun nousee uusi maa
veren miehelle näin luku uusitaan".
Tämä oli Nostradamus-ketjussa. En itse tiedä kyseisestä miehestä mitään enkä hänen ennustustensa mahdollisesta lähteestä (oliko uskovainen?). Mutta jäin tätä miettimään.
Olen myös miettinyt Raamatun ennustusta Gadin maasta: "Ylistetty olkoon Herra, joka tekee laajaksi Gadin maan! Gad on asettunut aloilleen kuin leijona, valmiina raatelemaan käsivarren ja pään. Hän valitsi itselleen parhaan osan, hän sai ruhtinaan osuuden. Kun kansan päämiehet kokoontuivat, hän teki Herralle otollisia tekoja, täytti Hänen käskynsä yhdessä Israelin kanssa." (5.Moos.33:20-21)
Lukuisat ovat ne profetiat, jotka ennustavat ainakin Jumalan sanan ja voiman leviämisen juuri Suomen kautta itänaapuriin. Osa siitä varmasti on jo toteutunutkin, mutta ei ehkä se suurin. Jäämme mielenkiinnolla odottamaan mitä tuleman pitää! Kuva, jonka näit, ei välttämättä tarkoita pahoja asioita!Suomen liittyminen Venäjään ei merkinnyt mitään katastrofia, vaan ehkä paremminkin päinvastoin! Hyvä sanoma Yeshuasta leviää silloin paljon tehokkaammin Venäjälle ja silloin päästään eroon pakkoruotsistakin :) Samalla Suomen (tuossa vaiheessa) pilviä hipova ulkomaanvelka katoaa, kun Suomea ei ole enää kansana. Hurraa!
Ps. Pakkoruotsin korvaa tietenkin uusi 'äidinkieli': Venäjä! Eikös olisikin mielenkiintoista opetella kyrilliset kirjaimet ja kun on oppinut puhumaan ja lukemaan venäjää, niin voi lukea myös venäläisiä klassikoita alkuperäiskielellä! Wau!- yksin armosta
Yakov kirjoitti:
Suomen liittyminen Venäjään ei merkinnyt mitään katastrofia, vaan ehkä paremminkin päinvastoin! Hyvä sanoma Yeshuasta leviää silloin paljon tehokkaammin Venäjälle ja silloin päästään eroon pakkoruotsistakin :) Samalla Suomen (tuossa vaiheessa) pilviä hipova ulkomaanvelka katoaa, kun Suomea ei ole enää kansana. Hurraa!
Ps. Pakkoruotsin korvaa tietenkin uusi 'äidinkieli': Venäjä! Eikös olisikin mielenkiintoista opetella kyrilliset kirjaimet ja kun on oppinut puhumaan ja lukemaan venäjää, niin voi lukea myös venäläisiä klassikoita alkuperäiskielellä! Wau!No enpä tuota nyt tiedä... olisiko mukava opiskella venäjää... Ehkäpä silloin ei enää tarvitse! Kukas sen tietää? Jumalan tiet tulevat olemaan joka tapauksessa hyvin ihmeelliset!
yksin armosta kirjoitti:
No enpä tuota nyt tiedä... olisiko mukava opiskella venäjää... Ehkäpä silloin ei enää tarvitse! Kukas sen tietää? Jumalan tiet tulevat olemaan joka tapauksessa hyvin ihmeelliset!
...riippuu paljon opettajan taidoista. Myös motivaatiolla on suuri merkitys, sillä jos kaikki elintarvikeiden nimet ja muukin info olisi vain venäjäksi, niin se lisäisi motivaatiota rutkasti;)
Жизнь обучения и могут быть извлечены из русских.
(Vapaa käännös: Elämä on oppimista ja sitä voidaan oppia myös venäjäksi)- sunnyriver
Yakov kirjoitti:
Suomen liittyminen Venäjään ei merkinnyt mitään katastrofia, vaan ehkä paremminkin päinvastoin! Hyvä sanoma Yeshuasta leviää silloin paljon tehokkaammin Venäjälle ja silloin päästään eroon pakkoruotsistakin :) Samalla Suomen (tuossa vaiheessa) pilviä hipova ulkomaanvelka katoaa, kun Suomea ei ole enää kansana. Hurraa!
Ps. Pakkoruotsin korvaa tietenkin uusi 'äidinkieli': Venäjä! Eikös olisikin mielenkiintoista opetella kyrilliset kirjaimet ja kun on oppinut puhumaan ja lukemaan venäjää, niin voi lukea myös venäläisiä klassikoita alkuperäiskielellä! Wau!Helppohan se on puhua, kun ei Venäjä höngy muutaman kymmenen kilometrin päässä... Voi-huutoja on Suomelle, Virolle ja Latvialle tullut minullekin, samoin Saarenmaalla vieraillessamme Jumala näytti
näyssä suuren määrän koivuisia ristejä, joista osa oli vanhoja, osa aivan uudesta koivuista
tehtyjä - tulevaan viittaavia?
Ja sitten tämä maa vain jatkaa Ruususen untaan. Sen verran paljon olen leireillä kulkenut Venäjän
puolella vuosikaudet, että minä kyllä mieluummin hipsisin Ruotsiin/Saksaan/Englantiin, kun nämä toteutuvat. Mutta tässä rajanpinnassa ollaan edelleenkin, tulevia ennakoivat herätykset ovat täällä
alkamassa, mutta muu Suomi ei paljon ajan merkkejä katsele, materia, mäyräkoirat ja maksimaalinen
vapaus maan syntitaakan täyttämisessä tuntuvat kiinnostavan paljon enemmän. sunnyriver kirjoitti:
Helppohan se on puhua, kun ei Venäjä höngy muutaman kymmenen kilometrin päässä... Voi-huutoja on Suomelle, Virolle ja Latvialle tullut minullekin, samoin Saarenmaalla vieraillessamme Jumala näytti
näyssä suuren määrän koivuisia ristejä, joista osa oli vanhoja, osa aivan uudesta koivuista
tehtyjä - tulevaan viittaavia?
Ja sitten tämä maa vain jatkaa Ruususen untaan. Sen verran paljon olen leireillä kulkenut Venäjän
puolella vuosikaudet, että minä kyllä mieluummin hipsisin Ruotsiin/Saksaan/Englantiin, kun nämä toteutuvat. Mutta tässä rajanpinnassa ollaan edelleenkin, tulevia ennakoivat herätykset ovat täällä
alkamassa, mutta muu Suomi ei paljon ajan merkkejä katsele, materia, mäyräkoirat ja maksimaalinen
vapaus maan syntitaakan täyttämisessä tuntuvat kiinnostavan paljon enemmän....olevia firmoja, nyt viimeksi STX-Hesan telakasta puolet. Kun firmoja ostelee vähitellen ja lisäksi parhaita järvenrantatontteja, niin ei aikaakaan, niin suomalaiset huomaa pian asuvansa Venäjällä!
Suomen arvokkaita malmiesiintymiä myydään surutta ulkomaiseen omistukseen, samoin suurkaupunkien kiinteistöjä ja nekin ovat vapaata riistaa myös venäläisille sijoittajille.
Tuntuu välillä uskomattomalta pohtia, että missä hölmölässä me asummekaan!- 24/7/12
Yakov kirjoitti:
...riippuu paljon opettajan taidoista. Myös motivaatiolla on suuri merkitys, sillä jos kaikki elintarvikeiden nimet ja muukin info olisi vain venäjäksi, niin se lisäisi motivaatiota rutkasti;)
Жизнь обучения и могут быть извлечены из русских.
(Vapaa käännös: Elämä on oppimista ja sitä voidaan oppia myös venäjäksi)Kieliä on mukava opiskella vain silloin kun se ei ole pakkopullaa.
- työläiskansaa
Yakov kirjoitti:
...olevia firmoja, nyt viimeksi STX-Hesan telakasta puolet. Kun firmoja ostelee vähitellen ja lisäksi parhaita järvenrantatontteja, niin ei aikaakaan, niin suomalaiset huomaa pian asuvansa Venäjällä!
Suomen arvokkaita malmiesiintymiä myydään surutta ulkomaiseen omistukseen, samoin suurkaupunkien kiinteistöjä ja nekin ovat vapaata riistaa myös venäläisille sijoittajille.
Tuntuu välillä uskomattomalta pohtia, että missä hölmölässä me asummekaan!Eihän sitten kauan mene, kun suomalaiset työttömätkin pääsee töihin noihin firmoihin. Käykö kuin 60-luvun radikaalisuuden nousussa: kaikki kynnellekykenevät tehtaisiin töihin minimipalkalla ja tuotteet Venäjälle? Ennen tehtaisiin lähti maaseutuihmiset ja nytkö koulutettu kansa? Tapahtumat etenivät silloinkin vasemmistoradikaalisuudessa -70-luvun molemmin puolin nopeasti 5 vuodessa. Näin Suomen maaseutu tyhjennettiin. Ateistinen päiväkoti korvasi entisajan lasten maaseutukasvatuksen. Nyt sen kasvatit, nuoret vanhemmat eivät tiedä, että lapselle olisi tärkeintä oman kodin rauha ja siellä rakastava hoitaja. Siis tehdastyöläinen jo meni, mutta päiväkoti jätettiin: mitä odottamaan?
No, mielestäni hölmölässä on asuttu jo siitä saakka, kun vasemmistoradikaalisuuden vaatimat muutokset sopi koko kansalle ja maalta marssittiin pois. 24/7/12 kirjoitti:
Kieliä on mukava opiskella vain silloin kun se ei ole pakkopullaa.
...ja toinen toisemme motivoituneiksi siitä, että Venäjän kieltä jos mitä kannattaa ehdottomasti opiskella! Sitten kun alueemme ulottuu Uralille saakka on siitä sekin etu, että markkina-alueemme kasvaa rutkasti ja sekös pistää taloudenkin pyörät rullaamaan ihan rullaati rullaa... Silloin köyhiä ei enää löydy maastamme suurennuslasillakaan etsien!
Tällaisia ajatuksia synnytti unelma Suur-Suomesta ja saattaa sellaiseksi jäädäkin :)työläiskansaa kirjoitti:
Eihän sitten kauan mene, kun suomalaiset työttömätkin pääsee töihin noihin firmoihin. Käykö kuin 60-luvun radikaalisuuden nousussa: kaikki kynnellekykenevät tehtaisiin töihin minimipalkalla ja tuotteet Venäjälle? Ennen tehtaisiin lähti maaseutuihmiset ja nytkö koulutettu kansa? Tapahtumat etenivät silloinkin vasemmistoradikaalisuudessa -70-luvun molemmin puolin nopeasti 5 vuodessa. Näin Suomen maaseutu tyhjennettiin. Ateistinen päiväkoti korvasi entisajan lasten maaseutukasvatuksen. Nyt sen kasvatit, nuoret vanhemmat eivät tiedä, että lapselle olisi tärkeintä oman kodin rauha ja siellä rakastava hoitaja. Siis tehdastyöläinen jo meni, mutta päiväkoti jätettiin: mitä odottamaan?
No, mielestäni hölmölässä on asuttu jo siitä saakka, kun vasemmistoradikaalisuuden vaatimat muutokset sopi koko kansalle ja maalta marssittiin pois....ja haasteita (ihan kokoomuspoliitikkojenkin mielestä) Venäjä meille tarjoaakaan, kun maamme itärajaa siirretään Uralille asti!
Jokaiselle riittää kesämökkirantaa ja asuntonsa ympärille 100ha pottu- ja muutakin maata ja metsänriistaa, eikä kaloista ole pulaa, sen enempää kuin metsän marjoista ja sienistäkään! Silloin voimme taas palata perheisiin, joissa on tusina lapsia hoitamassa suuria viljelystonttejamme. Iloitaan, riemuitaan ja ylistetään yhdessä Herraa!
- Kristuksen kuningask
OIkein mielenkiintoinen uni ja todennäköisesti myös oikeansuuntainenkin. Siksipä kysynkin vielä lisätietoja ja tarkennukseksi, että näitkö tuossa unessa muita rajoja Suomeen liittyen etenkin länteen päin katsottaessa? Oliko siellä raja tai rajoja vastassa? Entä etelän suunnassa?
Näin karttaa etelässä vain Latviaan saakka ja vaikken nähnyt Latvian etelärajaa, niin sen itäraja puuttui.
- Tuom.
Yakov kirjoitti:
Näin karttaa etelässä vain Latviaan saakka ja vaikken nähnyt Latvian etelärajaa, niin sen itäraja puuttui.
Itse näin vaan Baltian maiden joutuvan naapurinsa haltuun ajan myötä. Yksityiskohdista en kerro enempää.
Mutta tuutkittuani valtakuntamme rajaa, niin mitään merkittävää en ole sen suhteen nähnýt. Mutta jatkuvaa tulimerta rajanpinnassa. "Veikkaan" että Suomea kohtaa enmmänkin ihan raamatulliset lopunajan tapahtumat. Mutta valtiollisesta kohtalosta en näe huolta, en myöskään laajentumispyrkimysten suhteen.
Rajapinnoista en ole huolissaan muualla kuin Balttian maista. Saas nähdä? Tuom. kirjoitti:
Itse näin vaan Baltian maiden joutuvan naapurinsa haltuun ajan myötä. Yksityiskohdista en kerro enempää.
Mutta tuutkittuani valtakuntamme rajaa, niin mitään merkittävää en ole sen suhteen nähnýt. Mutta jatkuvaa tulimerta rajanpinnassa. "Veikkaan" että Suomea kohtaa enmmänkin ihan raamatulliset lopunajan tapahtumat. Mutta valtiollisesta kohtalosta en näe huolta, en myöskään laajentumispyrkimysten suhteen.
Rajapinnoista en ole huolissaan muualla kuin Balttian maista. Saas nähdä?...Latvian Riiassa juutalaisten hautuumaalla oli tärvelty kymmeniä juutalaisten hautakiviä hakaristein. Se on merkki riivaajahenkien aktivoitumisesta siinä maassa. Suomen poliittinen johto on ollut johdonmukaisesti Israel-vastainen, koska se on syyttänyt Israelia Lähi-Idän ongelmista, mutta jättänyt todellisen syyllisen eli arabit tuomitsematta.
Viro taasen on ollut mielestäni liian koppava isolle itänaapurilleen ja luottaa tuohon pettävään ruokosauvaan eli Natoon.
Kaikki tällainen skisma johtaa sopivan ajan tullen kostotoimiin, jossa vahvempi aina vetää pidemmän korren, ellei J-la armossaan auta heikompaa osapuolta. Ei tarvita kuin riittävän suuri lama, niin kansojen rajoja voidaan paljonkin siirrellä ja vallata kokonaisia valtakuntia, minkä voimme oppia historiasta, myös oman kansamme historiasta.
Mielestäni olisi paljon suurempi ihme se, ettei Suomea enää vallattaisi, koska Suomi on vallattu aiemminkin ja maamme on ollut vuosisatojen ajan miehitettynä aikakausina, jolloin maamme asukkaat elivät paljon siveellisemmin ja J-laa kunnioittavammin kuin nykyään!
- kirjoitukset
Aikausi olisi Raamatun profetian mukaan tuleva-talvi-kevät.
...suomalaisten (vapaiden) miesten ja naisten kantsii etsiä kiireen vilkkaa itselleen venäjänkielen taitoinen aviopuoliso, mutta sen pitää tapahtua Herrassa, kuten UT:ssa opetetaan. Toineen mahdollisuus on muuttaa riittävän kauas muille maille...
Tähän on nyt syytä lisätä, että tämä on ihan mun oma mielipide ja jokainen tutkikoon asiaa Herran edessä!
Ei siis mitään uutta auringon alla. Venäjän karhu on nousemassa ja saa kohta käskyn syödä paljon lihaa. Siinä menee Suomet, Virot ja Latviat.
- Vapaa suunta
Googin sota , kun on aluillaan tulee ensin varmistaa selusta ja sivusta, siis lännestä tulee ja idästä. On öljyä ,kultaa, platinaa ja muutakin löydetty, ja niitä saa siinä samalla ?
Mikään sota ei ole ihannoitavaa ja tulevaisuuden sodat ovat hirveitä , mutta voimme vain turvata Jumalaan , joka sallii, niin voi myös varjella tarpeen mukaan.
http://www.youtube.com/watch?v=t4x5zZ2NOkU
http://www.youtube.com/watch?v=Sp4itGaKQHY&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=qciKZUItFrc&feature=related miten voimme välttyä Venäjän miehitykseltä: Suomi ottaa hetimmiten mielettömän suuren valtiovelan Usa:sta ja silloin Nato olisi ihmeen innokas puolustamaan Suomea itäisen naapurimme hyökkäysaikeilta peläten muutoin menettävänsä kaikki saatavansa meiltä.
Vapaa suunta kirjoitti:
Googin sota , kun on aluillaan tulee ensin varmistaa selusta ja sivusta, siis lännestä tulee ja idästä. On öljyä ,kultaa, platinaa ja muutakin löydetty, ja niitä saa siinä samalla ?
Mikään sota ei ole ihannoitavaa ja tulevaisuuden sodat ovat hirveitä , mutta voimme vain turvata Jumalaan , joka sallii, niin voi myös varjella tarpeen mukaan.
http://www.youtube.com/watch?v=t4x5zZ2NOkU
http://www.youtube.com/watch?v=Sp4itGaKQHY&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=qciKZUItFrc&feature=relatedKun suomalaiset ihan itse valitsivat Setan entisen puheenjohtajaan pressaksemme ja vieläpä toistamiseen, niin sen seurauksena kansa sai juuri sitä mitä tilasikin: Homo- ja lesborappio edennyt jo rankaisujen asteelle, koska homoparit tanssivat linnan juhlisssa 'pirunpolkkaa'! Ei Korkein kauaa enää katsele sellaista menoa mitä tässä valtakunnassa harjoitetaan, vaan on tekevä siitä lopun, kenties äkkilopun!
Siksi meidän Yeshuaan uskovien on juuri nyt syytä olla varuillamme ja ylöstempausvalmiina!Yakov kirjoitti:
miten voimme välttyä Venäjän miehitykseltä: Suomi ottaa hetimmiten mielettömän suuren valtiovelan Usa:sta ja silloin Nato olisi ihmeen innokas puolustamaan Suomea itäisen naapurimme hyökkäysaikeilta peläten muutoin menettävänsä kaikki saatavansa meiltä.
...kuten huomasitkin. Ainoa apu Suomelle ja kenelle tahansa ihmiselle tulee ylhäältä!
Jos kansamme nöyrtyy, katuu syntejään ja palaa Israelin Pyhän luokse armoa anoen ENNEN kuin J-lan ankarat tuomiot vyöryvät maaamme päälle, niin J-la armahtaa meitä vielä ja antaa maallemme siunauksen!
- vähän oikeita
jer23:25. Minä olen kuullut, mitä sanovat nuo profeetat, jotka ennustavat minun nimessäni valhetta sanoen: 'Minä olen nähnyt unta, olen nähnyt unta'.
26. Kuinka kauan? Mitä on mielessä noilla profeetoilla, jotka ennustavat valhetta, ennustavat oman sydämensä petosta?
27. Aikovatko he unillaan, joita he kertovat toinen toisellensa, saattaa minun kansani unhottamaan minun nimeni, niinkuin heidän isänsä ovat unhottaneet minun nimeni Baalin tähden?
28. Se profeetta, jolla on uni, kertokoon unensa; mutta se, jolla on minun sanani, puhukoon minun sanani uskollisesti. Mitä tekevät oljet jyvien seassa? sanoo Herra.
nyt on satoja uni miehityksistä onko meitä historia pelotellut liikaaJos panit merkille, laitoin avaukseni otsikon loppuun kysymysmerkin(?)
Siis lukija itse arvioikoon oliko uni Herralta vaiko vain uni muiden unien joukossa.
Jos käykin niin, ettei uni toteudu, niin se voi johtua monesta eri tekijästä:
- Uni ei ollutkaan Herrasta.
- Uni tosin oli Herralta, mutta Hän ei toteuttanutkaan uhkaustaan, koska kristityt rukoilivat armoa.
- Uni toteutuu, mutta niin pitkän ajan päästä, ettemme ole itse enää sitä todistamassa ja siksi nykysukupolvi voi pitää unta vääränä.
Toteutumissaikana elävä sukupolvi tietenkin muistelisi mua profeettana ja kaivelisi esille kaikki (ne tuhannet) Yakov-nikillä kirjoittamani tekstit esille, joita olen skrivannut näillä Uskonto-foorumeilla.
Mainittakoon lisäksi se seikka, etten ollut ennen unen näkemistä itse lainkaan pohtinut uneen liittyviä asioita ja vielä vähemmän kuvitellut Venäjän voivan jakautua kahtia ja vieläpä siten, että rajalinta vedetään Uralilta alas.Yakov kirjoitti:
Jos panit merkille, laitoin avaukseni otsikon loppuun kysymysmerkin(?)
Siis lukija itse arvioikoon oliko uni Herralta vaiko vain uni muiden unien joukossa.
Jos käykin niin, ettei uni toteudu, niin se voi johtua monesta eri tekijästä:
- Uni ei ollutkaan Herrasta.
- Uni tosin oli Herralta, mutta Hän ei toteuttanutkaan uhkaustaan, koska kristityt rukoilivat armoa.
- Uni toteutuu, mutta niin pitkän ajan päästä, ettemme ole itse enää sitä todistamassa ja siksi nykysukupolvi voi pitää unta vääränä.
Toteutumissaikana elävä sukupolvi tietenkin muistelisi mua profeettana ja kaivelisi esille kaikki (ne tuhannet) Yakov-nikillä kirjoittamani tekstit esille, joita olen skrivannut näillä Uskonto-foorumeilla.
Mainittakoon lisäksi se seikka, etten ollut ennen unen näkemistä itse lainkaan pohtinut uneen liittyviä asioita ja vielä vähemmän kuvitellut Venäjän voivan jakautua kahtia ja vieläpä siten, että rajalinta vedetään Uralilta alas.Yakov kirjoitti:
"Näin selkeästi osan Pohjois-Euroopan karttaa. Siinä näkyi koko Suomi ja ihmeekseni meidän itärajamme oli kokonaan poissa! Toinen merkillinen seikka oli se, että Venäjän raja kulki Ural-vuoristoa myöten alas eli joko Venäjä oli jaettu kahtia tai sen itäiset alueet Uralista itään päin olivat valloitetut tai itsenäistyneet! Myös Baltian maista Viro ja Latvia olivat osina Länsi-Venäjää."
Yakov
Uskon sinun nähneen oikein.
Jossain vaiheessa tulevaisuudessa Suomella ei ole itärajaa, koska silloin Suomi on osa Venäjää. Tämä tilanne kestää tosin vain vähän aikaa, jonkä jälkeen kaikki muuttuu.
Uskon myös, että tulee tilanne, jolloin Venäjän itäraja on tosiaankin Uralin vuoristossa, mikä on seurausta siitä, että Kiina on valloittanut Siperian.
Se että näit Baltian maista Viron ja Latvian olevan osana Länsi-Venäjää, tulee myös nähdäkseni toteutumaan, koska Venäjä tarvitsee tulevassa kansainvälisessä kriisissä itselleen mahdollisimman paljon eteentyönnettyjä puskurivyöhykkeitä oman turvallisuutensa takia. Luulen, että mukana on myös Liettua.JoukoPiho kirjoitti:
Yakov kirjoitti:
"Näin selkeästi osan Pohjois-Euroopan karttaa. Siinä näkyi koko Suomi ja ihmeekseni meidän itärajamme oli kokonaan poissa! Toinen merkillinen seikka oli se, että Venäjän raja kulki Ural-vuoristoa myöten alas eli joko Venäjä oli jaettu kahtia tai sen itäiset alueet Uralista itään päin olivat valloitetut tai itsenäistyneet! Myös Baltian maista Viro ja Latvia olivat osina Länsi-Venäjää."
Yakov
Jossain vaiheessa tulevaisuudessa Suomella ei ole itärajaa, koska silloin Suomi on osa Venäjää. Tämä tilanne kestää tosin vain vähän aikaa, jonkä jälkeen kaikki muuttuu.
Uskon myös, että tulee tilanne, jolloin Venäjän itäraja on tosiaankin Uralin vuoristossa, mikä on seurausta siitä, että Kiina on valloittanut Siperian.
Se että näit Baltian maista Viron ja Latvian olevan osana Länsi-Venäjää, tulee myös nähdäkseni toteutumaan, koska Venäjä tarvitsee tulevassa kansainvälisessä kriisissä itselleen mahdollisimman paljon eteentyönnettyjä puskurivyöhykkeitä oman turvallisuutensa takia. Luulen, että mukana on myös Liettua....ja ehkä Valko-Venäjäkin tulevat kuulumaan jossain vaiheessa tulevaisuutta Länsi-Venäjään(?)
Unessa en nähnyt karttaa etelän sunnassa kuin osittain Latviaan asti.
Aikakausi saattaa olla Hesekielissä mainitun suuren sodan jälkeinen, sillä siinä sodassa Googin armeija tuhotaaan perinpohjin ja sanatarkkaan sanoen (uskoakseni samaan sotaan liittyen) on Jooelissa profetoitu seuraaavaa: (Jooel 2:20)
"Pohjoisesta tulevan armeijan (Goog eli Venäjä liittolaisineen) minä heitän kaauaksi sinusta (Israel) ja vien sen autioon ja karuun maahan, joka rajoittuu äärimmäiseen mereen idässä ja viimeiseen mereen pohjoisessa."
Kun otamme huomioon myös Hesekielin luvun 39:2 alkuperäisen jakeen "Minä kuljetan sinua, talutan sinua, nostatan sinut pohjan periltä ja annan sinun hyökätä Israelin vuorille ja jätän sinusta (Goog eli Venäjä) jäljelle kuudennen osan." Koska venäläisiä on nyt yhteensä noin 145 miljoonaaa ja heistäkin vain noin 90 miljoonaa on aitoja venäläisiä loppujen ollessa useista muista kansallisuuksista, niin Googin sodan jälkeen jää aitoja venäläisiä eloon vain noin 15 miljoonaa!
On sanoittakin selvää, ettei tuollainen väestömäärä kykene silloin pitämään hallussaan tai edes valvonnassaan nykyistä maailman pinta-alaltaan suurimman valtion maa-, vesi- ja merialueita!- Inhottava realisti
Yakov kirjoitti:
...ja ehkä Valko-Venäjäkin tulevat kuulumaan jossain vaiheessa tulevaisuutta Länsi-Venäjään(?)
Unessa en nähnyt karttaa etelän sunnassa kuin osittain Latviaan asti.
Aikakausi saattaa olla Hesekielissä mainitun suuren sodan jälkeinen, sillä siinä sodassa Googin armeija tuhotaaan perinpohjin ja sanatarkkaan sanoen (uskoakseni samaan sotaan liittyen) on Jooelissa profetoitu seuraaavaa: (Jooel 2:20)
"Pohjoisesta tulevan armeijan (Goog eli Venäjä liittolaisineen) minä heitän kaauaksi sinusta (Israel) ja vien sen autioon ja karuun maahan, joka rajoittuu äärimmäiseen mereen idässä ja viimeiseen mereen pohjoisessa."
Kun otamme huomioon myös Hesekielin luvun 39:2 alkuperäisen jakeen "Minä kuljetan sinua, talutan sinua, nostatan sinut pohjan periltä ja annan sinun hyökätä Israelin vuorille ja jätän sinusta (Goog eli Venäjä) jäljelle kuudennen osan." Koska venäläisiä on nyt yhteensä noin 145 miljoonaaa ja heistäkin vain noin 90 miljoonaa on aitoja venäläisiä loppujen ollessa useista muista kansallisuuksista, niin Googin sodan jälkeen jää aitoja venäläisiä eloon vain noin 15 miljoonaa!
On sanoittakin selvää, ettei tuollainen väestömäärä kykene silloin pitämään hallussaan tai edes valvonnassaan nykyistä maailman pinta-alaltaan suurimman valtion maa-, vesi- ja merialueita!Raamatussa ei Venäjästä puhuta.
Raamatun ihmisille "maailma" oli Välimeren ympäristö. - yksin armosta
Inhottava realisti kirjoitti:
Raamatussa ei Venäjästä puhuta.
Raamatun ihmisille "maailma" oli Välimeren ympäristö.Ai luuletko ettei Jumalalle ollut muuta maailmaa?
- Voijummijammi!
Raamatun ihmisille "maailma" oli Välimeren ympäristö.On se vaan kumma jos nähdään unta,niin sen sisältö tarkoittaa hihhuleiden mielestä tulevia tapahtumia. Unet ovat kooste ihmisen alitajuntaan kertyneistä tapahtumista joita hän on kokenut lähiaikoina. Jos hihhulilla ei ole elämässään muuta kuin omat sekavat ympyränsä,niin mistäkä muusta sitten ahdistuneita unia nähtäisiin. Koittakaa keksiä itsellenne jotain järkevää tekemistä,että ajatukset olisivat terveemmällä pohjalla.
- Inhottava realisti
yksin armosta kirjoitti:
Ai luuletko ettei Jumalalle ollut muuta maailmaa?
Profetiat olivat ihmisten suusta tulevia.
Ne ihmiset eivät tienneet maailmasta juuri mitään. Inhottava realisti kirjoitti:
Raamatun ihmisille "maailma" oli Välimeren ympäristö....mitä tulee Raamatuntuntemukseesi!
Raamatussa jo se maininta, että Nooan pojista polveutuivat kaikki maanpiirin kansat, vetää pohjan pois sun luuloiltasi!
Luemme jakeet: (1. Moos. 10)
10:1 Tämä on kertomus Nooan poikien, Seemin, Haamin ja Jaafetin, suvusta. Heille syntyi poikia vedenpaisumuksen jälkeen.
10:32 Nämä olivat Nooan poikien heimot sukukuntiensa ja kansakuntiensa mukaan; ja niistä haarautuivat kansat maan päälle vedenpaisumuksen jälkeen.
Raamatussa mainittu Goog on (tarkennettuna Gog) on ehdottomasti nykyisen Venäjän entinen nimi. Entisaikaan Venäjän tullissa luki isolla tekstillä "GOG" ja Venäjältä tuoduissa tuotteissa luki "Made in Gog". Myös Hesekielin maininta (Israelista katsoen) "pohjan periltä" voi viitata vain Venäjään. Ota kartta käteesi ja katso, niin näet, ettei Israelista katsoen pohjan perillä ole muita kansoja kuin Venäjä!Voijummijammi! kirjoitti:
On se vaan kumma jos nähdään unta,niin sen sisältö tarkoittaa hihhuleiden mielestä tulevia tapahtumia. Unet ovat kooste ihmisen alitajuntaan kertyneistä tapahtumista joita hän on kokenut lähiaikoina. Jos hihhulilla ei ole elämässään muuta kuin omat sekavat ympyränsä,niin mistäkä muusta sitten ahdistuneita unia nähtäisiin. Koittakaa keksiä itsellenne jotain järkevää tekemistä,että ajatukset olisivat terveemmällä pohjalla.
Enkä mä ollut edes ajatellut Venäjää minään uhkana. Sitä vastoin totuudesta jo ajat sitten luopuneet suomalaiset oikeistolaiset, jotka ovat suurpääomanomistajia kokevat Venäjän uhkanaan. Juuri heitä pelottaaa Venäjä siksi, että heiltähän vietäisiin heidän suuromaisuutensa, jonka he ovat vilpillisesti anastaneet 'maakansan köyhiltä'!
Mun pääomani ja aarteeni ovat ylhäällä taivaan tilillä, joita ei Venäjä eikä mikään muukaan maallinen mahti voi anastaa!
Missäs sä piilottelet pääomaasi?Inhottava realisti kirjoitti:
Profetiat olivat ihmisten suusta tulevia.
Ne ihmiset eivät tienneet maailmasta juuri mitään.ja osa heistä kirjoitutti sihteerinsä avulla muistiin - ei omia ajatuksiaan tai kuvitelmiaan, vaan - sen, mitä he saivat J-lalta. Tämä on sanottu näin myös Raamatussa:
2.Pietarin kirje:
1:21 sillä ei koskaan ole mitään (Raamatun) profetiaa tuotu esiin ihmisen tahdosta, vaan Pyhän Hengen johtamina ihmiset ovat puhuneet sen, minkä saivat Jumalalta.
Kyse ei siis ollut ihmisten tiedosta, vaan kuten edellä muuan ihmettelikin sinun luulevan, kyse oli Kaikkitietävän J-lan tiedosta!- ennustajaeukkkoko
JoukoPiho kirjoitti:
Yakov kirjoitti:
Yakov
Se että näit Baltian maista Viron ja Latvian olevan osana Länsi-Venäjää, tulee myös nähdäkseni toteutumaan, koska Venäjä tarvitsee tulevassa kansainvälisessä kriisissä itselleen mahdollisimman paljon eteentyönnettyjä puskurivyöhykkeitä oman turvallisuutensa takia. Luulen, että mukana on myös Liettua.Tajuatko jouko piho miten naurettavilta nämä tulkintasi eri ihmisten unista ja näyistä vaikuttavat vallankin nyt, kun olet vihdoin viimein Jumalan johdatuksesta päässyt itsenäisyyspuolueen kansanedustajaehdokkaaksi?
En ymmärrä mitä sinulle on tapahtunut. - Inhottava realisti
Yakov kirjoitti:
ja osa heistä kirjoitutti sihteerinsä avulla muistiin - ei omia ajatuksiaan tai kuvitelmiaan, vaan - sen, mitä he saivat J-lalta. Tämä on sanottu näin myös Raamatussa:
2.Pietarin kirje:
1:21 sillä ei koskaan ole mitään (Raamatun) profetiaa tuotu esiin ihmisen tahdosta, vaan Pyhän Hengen johtamina ihmiset ovat puhuneet sen, minkä saivat Jumalalta.
Kyse ei siis ollut ihmisten tiedosta, vaan kuten edellä muuan ihmettelikin sinun luulevan, kyse oli Kaikkitietävän J-lan tiedosta!Tiedätkö sen tiedon olleen Jumalalta vai uskotko niin? Jos tiedät, MITEN tiedät?
Oletatko, että vaikkapa sana "kaukainen" merkitsi antiikin ihmisille samaa kuin meille?
Kuvitteletko, että Jumala "valitulle kansalleen" joutessaan antoi ennustuksia, jotka koskivat sellaisia alueita, joiden nämä eivät tienneet olevan olemassakaan? - jossain raamatussa
ennustajaeukkkoko kirjoitti:
Tajuatko jouko piho miten naurettavilta nämä tulkintasi eri ihmisten unista ja näyistä vaikuttavat vallankin nyt, kun olet vihdoin viimein Jumalan johdatuksesta päässyt itsenäisyyspuolueen kansanedustajaehdokkaaksi?
En ymmärrä mitä sinulle on tapahtunut.en nyt saa mieleen raamatun kohtaa jossa sanotaan että venäjä jakantuu 6 osaan,muistaako joku sen raamatun kohdan voitko laittaa sen tänne
- sunnyriver
JoukoPiho kirjoitti:
Yakov kirjoitti:
Yakov
Se että näit Baltian maista Viron ja Latvian olevan osana Länsi-Venäjää, tulee myös nähdäkseni toteutumaan, koska Venäjä tarvitsee tulevassa kansainvälisessä kriisissä itselleen mahdollisimman paljon eteentyönnettyjä puskurivyöhykkeitä oman turvallisuutensa takia. Luulen, että mukana on myös Liettua.Olin joskus kymmenkunta vuotta sitten Terijoen suunnalla lasten leirillä ja silloin Herra eräänä
yönä antoi sanat: "Suomalaista maata" Ja seuraavana päivänä eräs siellä asuva suomalaisuskova
sanoi nuo samat sanat siinä merityksessä, että Herra antaa suomalaisen maan takaisin suomalaisille.
Vastaavasti nämä pohjoisemman Karjalan Suomen puoleiset osat eivät vanhastaan ole olleet
suomalaisia, vaan siteet ovat olleet vahvat Venäjälle. Eli esim. Suomen puolen talonpojat auttoivat
Kainuun ja Kajaanin hävittämisessä venäläisiä, kun Simo Hurtan ruåtsalaiseen hirmuhallintoon
kyllääntyivät.
Siis jonkinlaisen miehityskauden jälkeen saattaa ollakin niin, että etelä tulee takaisin, pohjoisempi Karjala taas palaa vanhaan yhteyteen. Siis nimenomaan saattaa käydä.
Jumalan tahto on, että kansa palaa Jumalan luo sanoja mukanaan,
eli tunnustaa syntinsä ja oikaisee elämänsä niin että jää Jumalan suojelukseen
itsenäisenä kansana.
Jossakin vaiheessa idäntyötä aloittaessamme käytettiin suomalaisten Venäjän evankelioinnista
sanontaa:
Joko menemme (siis vapaaehtoisesti) tai menemme ja itkemme.
Venäjä on joka tapauksessa Suomelle annettu tehtävä.
Ennustaminen on vaikeaa ja varsinkin tulevaisuuden ennustaminen, niin on joku sanonut.
Kaikkein eniten toivon kuitenkin sitä, että suomalaiset palaisivat Jumalan suojaan ja vapaaehtoisesti
lähettäisivät liikkeelle ne monet, joilla on lähetyskutsu. - sunnyriver
Yakov kirjoitti:
Enkä mä ollut edes ajatellut Venäjää minään uhkana. Sitä vastoin totuudesta jo ajat sitten luopuneet suomalaiset oikeistolaiset, jotka ovat suurpääomanomistajia kokevat Venäjän uhkanaan. Juuri heitä pelottaaa Venäjä siksi, että heiltähän vietäisiin heidän suuromaisuutensa, jonka he ovat vilpillisesti anastaneet 'maakansan köyhiltä'!
Mun pääomani ja aarteeni ovat ylhäällä taivaan tilillä, joita ei Venäjä eikä mikään muukaan maallinen mahti voi anastaa!
Missäs sä piilottelet pääomaasi?Vaan mitähän Jumala mahtoi tarkoittaa sanoessaan eräästä savolaisesta
vapaitten suuntien seurakunnasta, että sen pitäisi luopua venäläistyylisestiä hallinnosta
ja siirtyä läntiseen hallintomalliin?
Seurakunnan tilanne oli sellainen, että siellä oli kyllä vanhimmisto päättämässä, mutta
päätökset teki pitkälti eräs pitkään Venäjäntyötä tehnyt ja sikäläisen hallintomallin itseensä
imenyt veli. No, tilanne pistettiin uusiksi, johtava veli ja muut jäivät sivuun ja ottivat
tilalle uuden työntekijän, joka taas tsaarina tsaarin paikalla määrää, miten toimitaan,
eikä Herran toivomasta lännen mallista ole tietoakaan. (Eli mallista, jossa useamman
vanhimman yhteisö pohtii asioita ja rukoilee paastoaa, kunnes saa Herralta varmuuden, miten menetellä).
Tarkoitan vain, että ei Herra tuntunut pitävän venäläistä mallia edes
yhdelle seurakunnalle toivottavana, miten sitten koko Suomelle? jossain raamatussa kirjoitti:
en nyt saa mieleen raamatun kohtaa jossa sanotaan että venäjä jakantuu 6 osaan,muistaako joku sen raamatun kohdan voitko laittaa sen tänne
Hesekielin luvun 39:2 alkuperäinen hebrealainen jae kuuluu suomennettuna näin:
"Minä kuljetan sinua, talutan sinua, nostatan sinut pohjan periltä ja annan sinun hyökätä Israelin vuorille ja jätän sinusta (Goog eli Venäjä) jäljelle kuudennen osan (1/6)."
Koska venäläisiä on nyt yhteensä noin 145 miljoonaaa ja heistäkin vain noin 90 miljoonaa on aitoja venäläisiä loppujen ollessa useista muista kansallisuuksista, niin Googin sodan jälkeen jää aitoja venäläisiä eloon vain noin 15 miljoonaa!
Kuten olen hieman ylempänä maininnut, tulee Venäjä ilmeisesti jakaantumaan kahteen osaan, koska Jooelin mukaan (2:20) Herra syöksee Venäjän Aasian itäisille-ja pohjoisille merenrantamaille. Silloin Venäjä saattaa jakautua kahtia(?), sillä ei 15 miljoonainen kanta-venäläinen kansa kykene hallitsemaan yli 10 000 km pitkää ranta-aluetta eli pohjois- ja itä-Venäjää, eikä edes valvomaan sen rajoja!
Luemme Jooel 2:20
"Pohjoisesta tulevan armeijan (Goog eli Venäjä liittolaisineen) minä heitän kauaksi sinusta (Israel) ja vien sen autioon ja karuun maahan, joka rajoittuu äärimmäiseen mereen idässä ja viimeiseen mereen pohjoisessa."Inhottava realisti kirjoitti:
Tiedätkö sen tiedon olleen Jumalalta vai uskotko niin? Jos tiedät, MITEN tiedät?
Oletatko, että vaikkapa sana "kaukainen" merkitsi antiikin ihmisille samaa kuin meille?
Kuvitteletko, että Jumala "valitulle kansalleen" joutessaan antoi ennustuksia, jotka koskivat sellaisia alueita, joiden nämä eivät tienneet olevan olemassakaan?...että minä tiedän, koska minä tunnen Hänet, johon minä uskon.
Silloin mun ei tarvitse olettaa, ei kuvitella, eikä haihatella kuten niiden, jotka eivät ole tutustuneet Raamatun J-laan henkilökohtaisesti!sunnyriver kirjoitti:
Vaan mitähän Jumala mahtoi tarkoittaa sanoessaan eräästä savolaisesta
vapaitten suuntien seurakunnasta, että sen pitäisi luopua venäläistyylisestiä hallinnosta
ja siirtyä läntiseen hallintomalliin?
Seurakunnan tilanne oli sellainen, että siellä oli kyllä vanhimmisto päättämässä, mutta
päätökset teki pitkälti eräs pitkään Venäjäntyötä tehnyt ja sikäläisen hallintomallin itseensä
imenyt veli. No, tilanne pistettiin uusiksi, johtava veli ja muut jäivät sivuun ja ottivat
tilalle uuden työntekijän, joka taas tsaarina tsaarin paikalla määrää, miten toimitaan,
eikä Herran toivomasta lännen mallista ole tietoakaan. (Eli mallista, jossa useamman
vanhimman yhteisö pohtii asioita ja rukoilee paastoaa, kunnes saa Herralta varmuuden, miten menetellä).
Tarkoitan vain, että ei Herra tuntunut pitävän venäläistä mallia edes
yhdelle seurakunnalle toivottavana, miten sitten koko Suomelle?...kristillisten srk:ien hallintomalleissa hurraamista ole!
Vapaissakin seurakunnissa sen jäsenet äänestävät demokraattisella periaatteella kuhunkin seurakuntaan paimenen, joka sitten valtuutetaan toimimaan muiden veljien ja sisarten yläpuolella. Kyseessä on ns. Nikolaiittain harhaoppi!
Apostolinen malli oli sellainen, jossa paikallis-srk:issa oli apostolin tai evankelistan asettama vanhimmisto, joka käyttää korkeinta valtaa omassa srk:ssaan. Sen mukaan yhdessä srk:ssa oli useita vanhemmistoveljiä, jotka kaikki olivat paimenia.- Inhottava realisti
Yakov kirjoitti:
...että minä tiedän, koska minä tunnen Hänet, johon minä uskon.
Silloin mun ei tarvitse olettaa, ei kuvitella, eikä haihatella kuten niiden, jotka eivät ole tutustuneet Raamatun J-laan henkilökohtaisesti!Miten voit olla niin varma siitä, että "tiedät"?
Mistä se absoluuttinen varmuus oikein kumpuaa? Oletko nähnyt palavia pensaita? Onko kyyhkynen laskeutunut olkapäällesi ja onko taivaasta kuulunut ääni?
Oletko täysin varma siitä, että se "tietosi" on objektiivista eikä tapahdu vain päässäsi? Oletko tutustunut ihmisen psyyken toimintaan ja siihen, miksi jotkut ovat uskonnollisia, jotkut eivät?
Jos sinun EI tarvitse "haihatella", miksi kuitenkin sitä teet? Haihattelet täällä täysin päästä vedettyjä ennustuksia sen mukaan, että satut jostakin asiasta unta näkemään. Eikö se ole haihattelua?
Mistä IHMEESTÄ tiedät, ettei uni ole vain unta? Sanooko jokin ääni sinulle sen? Vai HALUATKO unesi kenties olevan profetia?
Mitä sitten, jos tuo profetiaunesi EI toteudukaan? Oliko se siis vain unta vai tuliko sinulle tulkintavirhe? Millä aikaperiodilla tuo Ehdottoman Varma enneunesi EHKÄ toteutuu? 10 , 100 vaiko 1000 vuotta?
Onko kaikki se reaalimaailman tosiasioista puhuminen, jota minäkin harrastan, vain haihattelua? Vain laillasi uskovatko hahmottavat totuudet niin menneestä kuin tulevastakin? - Inhottava realisti
Yakov kirjoitti:
...kristillisten srk:ien hallintomalleissa hurraamista ole!
Vapaissakin seurakunnissa sen jäsenet äänestävät demokraattisella periaatteella kuhunkin seurakuntaan paimenen, joka sitten valtuutetaan toimimaan muiden veljien ja sisarten yläpuolella. Kyseessä on ns. Nikolaiittain harhaoppi!
Apostolinen malli oli sellainen, jossa paikallis-srk:issa oli apostolin tai evankelistan asettama vanhimmisto, joka käyttää korkeinta valtaa omassa srk:ssaan. Sen mukaan yhdessä srk:ssa oli useita vanhemmistoveljiä, jotka kaikki olivat paimenia.Antiikin ajan maailma nyt vain SATTUI olemaan toisenlainen!
Noihin aikoihin Israelin maassa paimenen ammatti oli yleinen. Israel EI ollut mikään merkittävä suurvalta vaan karu pikkumaa, jossa asui poikkeuksellisen itsepäistä kansaa. Rooma hallitsi aluetta niin hyvin kuin pystyi.
JOS teistä jotkut kuvittelette elävänne jotenkin sillä AIDOLLA ja ALKUPERÄISELLÄ alkuseurakuntien tyylillä, ELÄKÄÄ samoin kuin he! Älkää jättäkö toimianne puolitiehen. Hylätkää nykymaailma rappeutuneine tapoineen ja siirtykää tarkalleen niihin samoihin toimintatapoihin ja elinkeinoihin kuin tuon ajan ihmiset!
JOS ette niin tee, ETTE elä samoin kuin alkuseurakunta ja ETTE siis ole oikeassa uskossa vaan pyritte sitä heikiin keinoin jäljittelemään. Inhottava realisti kirjoitti:
Miten voit olla niin varma siitä, että "tiedät"?
Mistä se absoluuttinen varmuus oikein kumpuaa? Oletko nähnyt palavia pensaita? Onko kyyhkynen laskeutunut olkapäällesi ja onko taivaasta kuulunut ääni?
Oletko täysin varma siitä, että se "tietosi" on objektiivista eikä tapahdu vain päässäsi? Oletko tutustunut ihmisen psyyken toimintaan ja siihen, miksi jotkut ovat uskonnollisia, jotkut eivät?
Jos sinun EI tarvitse "haihatella", miksi kuitenkin sitä teet? Haihattelet täällä täysin päästä vedettyjä ennustuksia sen mukaan, että satut jostakin asiasta unta näkemään. Eikö se ole haihattelua?
Mistä IHMEESTÄ tiedät, ettei uni ole vain unta? Sanooko jokin ääni sinulle sen? Vai HALUATKO unesi kenties olevan profetia?
Mitä sitten, jos tuo profetiaunesi EI toteudukaan? Oliko se siis vain unta vai tuliko sinulle tulkintavirhe? Millä aikaperiodilla tuo Ehdottoman Varma enneunesi EHKÄ toteutuu? 10 , 100 vaiko 1000 vuotta?
Onko kaikki se reaalimaailman tosiasioista puhuminen, jota minäkin harrastan, vain haihattelua? Vain laillasi uskovatko hahmottavat totuudet niin menneestä kuin tulevastakin?Ensinnäkään en ole väittänyt untani 'profetia'-uneksi. Kerroin vain nähneeni kuvailemani unen. Piste.
Lukijoiden vastuulle jää uskovatko he sen olevan profetiaa vaiko vain unta.
Kun olen sitten alkanut myöhemmin (tässä keskusteluketjussa) pohtia unen toteutumismahdollisuuksia, niin olen yllättynyt, miten nykyinen tilanne Venäjällä (laskeva väestömäärä, nyt vain 145 milj.) ja Hesekielin ja Jooelin profetiat yhdessä vahvistavat ihan uneni mahdollisuuksia toteutua ajallaan, minkä voit lukea palautteistani. Mitään aikamäärää en unen toteutumiselle unessa nähnyt.
Mainittakoon, että olen nähnyt useita unia aiemminkin, nimittäin sellaisia, jotka ovat myös tarkoin toteutuneet. Osa niistä vasta useiden vuosien päästä ja osa niistä vain muutaman päivän kuluttua, eräskin toteutui samana päivänä, kun olin yöllä nähnyt unen siitä.
Miksi sitten olen niin varma J-lan olemassaolosta ja siitä, että juuri Hän on innoittanut Raamatun kirjoittajat kirjoittamaan sen, minkä he ovat kirjoittaneet?
Olen todellakin omin korvin kuullut Hänen puheensa 12-vuotiaana ollessani yksin kotona, mutta Hän puhui minulle vasta sen jälkeen, kun olin jo tehnyt aidon ratkaisun ottaa Hänen Poikansa Yeshuan vastaan Vapahtajanani ja antanut Hänelle lupauksen. Myös Hän antoi mulle lupauksen käyttäen Jesajan kirjan sanoja. Vasta 10 vuotta myöhemmin löysin tuota lupausta käsittelevän jakeen Jesajasta, kun luin Raamattua alusta alkaen ensi kertaa läpi. Siksi tiedän, että Jesajan kirja on J-lan innoittama! UT:ssa on Jesajan kirjalla erittäin keskeinen osa, koska Jesaja kuvaa VT:n kirjoittajista selkeimmin J-lan Poikaa Uhrikaritsana ja tämän kärsimyksiä sekä sen jälkeistä koroittamista kaikkien ihmisten yläpuolelle. (Jes. 53)
Olen saanut kokea niin monta ja niin mahtavaa yliluonnollista tapahtumaa rukousvastauksina, että jos kertoisin niistä yksityiskohtaisesti, niin menisi useita päiviä ja silloinkaan en ehtisi kertoa kuin osan niistä. Jos epäilisin niiden olleen sattumia, niin olisin mieletön! Voit lukea todistukseni kotisivuiltani:
http://www.yeshua-is-adonai.comoj.com/Inhottava realisti kirjoitti:
Antiikin ajan maailma nyt vain SATTUI olemaan toisenlainen!
Noihin aikoihin Israelin maassa paimenen ammatti oli yleinen. Israel EI ollut mikään merkittävä suurvalta vaan karu pikkumaa, jossa asui poikkeuksellisen itsepäistä kansaa. Rooma hallitsi aluetta niin hyvin kuin pystyi.
JOS teistä jotkut kuvittelette elävänne jotenkin sillä AIDOLLA ja ALKUPERÄISELLÄ alkuseurakuntien tyylillä, ELÄKÄÄ samoin kuin he! Älkää jättäkö toimianne puolitiehen. Hylätkää nykymaailma rappeutuneine tapoineen ja siirtykää tarkalleen niihin samoihin toimintatapoihin ja elinkeinoihin kuin tuon ajan ihmiset!
JOS ette niin tee, ETTE elä samoin kuin alkuseurakunta ja ETTE siis ole oikeassa uskossa vaan pyritte sitä heikiin keinoin jäljittelemään....ollut kyse. Totta kai meidän tulee elää nykyisessä maailmanajassa niissä elinolosuhteissa ja niitä vastaavissa ammateissa, joita nyt on olemassa, mikäli voimme tehdä ko. töitä hyvän omantunnon säilyttäen.
Mä olen eräässä vaiheessa joutunut hylkäämään hyvän työpaikan, koska olisin siinä joutunut rikkomaan J-lan pyhiä säädöksiä, jotka ovat peräisin jopa 2500 vuotta vanhemmalta ajalta kuin viittaamasi ajankohta. J-la, joka taivaasta näki mitä tein, palkitsi sen mulle ja antoi mulle vielä paljon paremman duunin sen sijaan! Hän nimenomaan ANTOI sen, sillä en olisi sellaista työpaikkaa edes tavoitellut, koska minun kykyni, koulutukseni ja työkokemukseni eivät sen vaatimuksiin yltäneet, eivät lähellekään! Kyseistä tointa tarjottiin minulle ja mua pyydettiin menemään työhönottohaastatteluun ja luvattiin maksaa matkat. Ilman sitä en olisi edes mennyt työhönottohaastatteluun, sillä minun piti matkustaa Ruotsin länsirannikolta Suomeen.
Kun viittaan apostoliseen seurakuntaan ja sen oppikäytäntöihin, niin viittaan sen usko- ja moraalioppeihin ja nehän ovat suorassa kytköksessä koko Vanhaan Testamenttiin, ollen sen opetuksia vielä paljon ankarammat ja tiukemmat!
Vertaa nyt esim. Vuorisaarnaan: Matt. 5:27-30
5:27 Te olette kuulleet sanotuksi: 'Älä tee huorin.'
5:28 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa.
5:29 Jos sinun oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; sillä parempi on sinulle, että yksi jäsenistäsi joutuu hukkaan, kuin että koko ruumiisi heitetään helvettiin.
5:30 Ja jos sinun oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä luotasi; sillä parempi on sinulle, että yksi jäsenistäsi joutuu hukkaan, kuin että koko ruumiisi menee helvettiin.- Inhottava realisti
Yakov kirjoitti:
...ollut kyse. Totta kai meidän tulee elää nykyisessä maailmanajassa niissä elinolosuhteissa ja niitä vastaavissa ammateissa, joita nyt on olemassa, mikäli voimme tehdä ko. töitä hyvän omantunnon säilyttäen.
Mä olen eräässä vaiheessa joutunut hylkäämään hyvän työpaikan, koska olisin siinä joutunut rikkomaan J-lan pyhiä säädöksiä, jotka ovat peräisin jopa 2500 vuotta vanhemmalta ajalta kuin viittaamasi ajankohta. J-la, joka taivaasta näki mitä tein, palkitsi sen mulle ja antoi mulle vielä paljon paremman duunin sen sijaan! Hän nimenomaan ANTOI sen, sillä en olisi sellaista työpaikkaa edes tavoitellut, koska minun kykyni, koulutukseni ja työkokemukseni eivät sen vaatimuksiin yltäneet, eivät lähellekään! Kyseistä tointa tarjottiin minulle ja mua pyydettiin menemään työhönottohaastatteluun ja luvattiin maksaa matkat. Ilman sitä en olisi edes mennyt työhönottohaastatteluun, sillä minun piti matkustaa Ruotsin länsirannikolta Suomeen.
Kun viittaan apostoliseen seurakuntaan ja sen oppikäytäntöihin, niin viittaan sen usko- ja moraalioppeihin ja nehän ovat suorassa kytköksessä koko Vanhaan Testamenttiin, ollen sen opetuksia vielä paljon ankarammat ja tiukemmat!
Vertaa nyt esim. Vuorisaarnaan: Matt. 5:27-30
5:27 Te olette kuulleet sanotuksi: 'Älä tee huorin.'
5:28 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa.
5:29 Jos sinun oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; sillä parempi on sinulle, että yksi jäsenistäsi joutuu hukkaan, kuin että koko ruumiisi heitetään helvettiin.
5:30 Ja jos sinun oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä luotasi; sillä parempi on sinulle, että yksi jäsenistäsi joutuu hukkaan, kuin että koko ruumiisi menee helvettiin.Kerrohan nyt sitten tuo työpaikkajupakka kaikkine taustoineen, niin voimme arvioida sen yliluonnollisen voiman vaikutuksen tapauksessa.
Kerrohan nyt sitten tuo työpaikkajupakka kaikkine taustoineen, niin voimme arvioida sen yliluonnollisen voiman vaikutuksen tapauksessa.
Kerron pääkohdat, koska muutoin tekstiä tulee liikaa. Olin tammikuussa 1979 eräänä maanantaiaamuna menossa töihin Dannikeen, mikä sijaitsee noin 20km Boråsista itään. Muistin, että mua odotti inhottava työ: läpi ruostuneen Volvo farmarin alaosien hionta maalaamista varten. Kun istuin bussissa sen takapenkissä ainoana matkustajana, niin aloin purkaa murhettani Herralle sanoen, etten halunnut tällaista elämää, jossa joudun palelemaan maatessani kylmällä betonilattialla hiomassa ruostuneita autoja.
Kesken murehtimiseni ikään kuin korvani olisi avattu toiseen ulottuvuuteen ja aloin kuulla mahtavaa kuorolaulua, jota säesti iso taivaallinen orkesteri: ”Vain ristin tie vie onneen ja rauhaan, Jeesus sen meille viittonut on. Vain ristin tie vie onneen ja rauhaan, pyhien seuraan ja lepohon!”
Tuo laulu poisti kerralla murheet mielestäni ja kun jäin bussista pois, niin hypin riemusta pitkin vesikuoppia täynnä olevaa hiekkatietä ja ylistin suureen ääneen Herraa! Rukoilin sanoen: ”Nyt tiedän Sinun Pyhä Jumala kuuntelevan minua ja siksi pyydän Poikasi Jeesuksen Nimessä, että annat mulle hyvän työpaikan Suomesta! Kiitos siitä! Aamen!”
Se työpäivä kului huomaamatta, kun sama laulu soi lakkaamatta sydämessäni tuoden mulle iloa, lämpöä ja lohdutusta. Kyseinen työpäivä on ollut elämäni onnellisin työpäivä, vaikka jouduin tekemään likaista ja raskasta työtä ja palelin. Onnellisin siksi, että rakkauden Jumala oli kanssani!
Noin viikko siitä olin poikkeuksellisesti kahvitauolla firman alakerrassa (muistaakseni ekaa kertaa) ja kun puhelin soi, niin sisäinen ääni sanoi mulle ”Puhelu on sinulle ja sen aiheuttajana on Herra”(?) Se todella oli mulle ja kyseessä oli isäni, joka ekaa kertaa moneen vuoteen soitti mulle ja sanoi: ”Ota heti yhteyttä erääseen henkilöön Tampereella, joka on soitellut ympäri Suomea etsien sinun nimistäsi koneteknikkoa. Tämä on varmaan sinun elämäsi tilaisuus saada hyvä työpaikka Suomesta!” Isäni antoi nimen ja puh. nro:n. Soitin ja kyseinen mies antoi mulle erään toisen henkilön puh.nro:n, jolle oli suositellut mua. Kun soitin toiselle henkilölle Orion Yhtymään Espooseen, niin hän (peitenimi) Kari siirsi puhelun alaiselleen (peitenimi) Rami, joka kertoi heidän etsivän ilman lehti-ilmoitusta erittäin monipuolista työkokemusta ja koulutusta omaavaa instrumenttisuunniittelijaa. Kerroin olevani vain koneteknikko ja olleeni noin 3 vuotta poissa omalta alaltani. Hän oli hetken vaiti ja jatkoi, että tule kuitenkin työhonottohaastatteluun, koska sua on suositeltu silloin ja silloin. Sanoin, että tulen, jos saan töistä vapaata ja jos matkani maksetaan.
Tulin työhönottohaastatteluun sovittuna aikana ja näin edellisenä yönä unen, joka liittyi tuohon työpaikkaan. Unessa olin ko. firmassa ja poistumassa sieltä, jolloin enkeli otti mua kädestä kiinni ja sanoi: ”Jää tänne, sillä täällä on sulle töitä!” Mulla ei ollut esittää mitään työtodistuksia, koska olin heittänyt ne menemään, sillä ne olivat olleet liian hyviä ja työsuhteet lyhytkestoisia estäen mua saamasta mitään pysyvää työpaikkaa 3 vuoden aikana. Mua haastateltiin ristikuulustellen kolmen miehen toimesta noin tunnin. Olin tehnyt Herralle lupauksen, että kerron työhönottohaastattelussa vain pelkän totuuden ilman ns. ’valkoisia valheita’. Jouduin vastaamaan sellaisiin kysymyksiin, jotka liittyivät uskooni. Kun multa tivattiin palkkavaatimusta, niin sanoin tyytyväni ohje-kk-palkkaan huomioiden se 3 vuotta, jotka olen ollut pois alaltani. Kun mua painostettiin kolmasti sanomaan jokin summa, niin mulla meni kruunut ja markat sekasin ja esitin erehdyksessä kovan palkkavaatimuksen. Tekninen johtaja meinasi pudota tuoliltaan! Silloin sanoin, että tuo palkkavaatimukseni pysyy! Siihen loppui keskustelumme. Aavistin, että he päättivät, ettei mu oteta. Matkani maksettiin, samoin myös päivärahat 4:ltä pv:ltä. He lupasivat soittaa mulle viimeistään viikon päästä.
Ehdin kertoa jo pikkuveljelleni, että Herra on hommaamassa mulle hyvää duunia Suomesta, sillä tunnistin Hänen äänensä. Kun sitten kului viiko ja toinenkin tuosta haastattelusta, niin soitin itse firmaan ja kysyin, miten oli valinnan käynyt. Rami vastasi, että valitettavasti 7:stä haastatellusta oli yksi yli muiden. Tällä oli instrumenttiteknistä suunnittelukokemusta 4 vuotta ja elektroniikkasuunnittelukokemusta useita vuosia, joten hänet valittiin. Kiitin vastauksesta ja kerroin heidän varmana saaneen hyvän työntekijän ja toivotin Jumalan siunausta! (Jatkuu alla)Yakov kirjoitti:
Kerron pääkohdat, koska muutoin tekstiä tulee liikaa. Olin tammikuussa 1979 eräänä maanantaiaamuna menossa töihin Dannikeen, mikä sijaitsee noin 20km Boråsista itään. Muistin, että mua odotti inhottava työ: läpi ruostuneen Volvo farmarin alaosien hionta maalaamista varten. Kun istuin bussissa sen takapenkissä ainoana matkustajana, niin aloin purkaa murhettani Herralle sanoen, etten halunnut tällaista elämää, jossa joudun palelemaan maatessani kylmällä betonilattialla hiomassa ruostuneita autoja.
Kesken murehtimiseni ikään kuin korvani olisi avattu toiseen ulottuvuuteen ja aloin kuulla mahtavaa kuorolaulua, jota säesti iso taivaallinen orkesteri: ”Vain ristin tie vie onneen ja rauhaan, Jeesus sen meille viittonut on. Vain ristin tie vie onneen ja rauhaan, pyhien seuraan ja lepohon!”
Tuo laulu poisti kerralla murheet mielestäni ja kun jäin bussista pois, niin hypin riemusta pitkin vesikuoppia täynnä olevaa hiekkatietä ja ylistin suureen ääneen Herraa! Rukoilin sanoen: ”Nyt tiedän Sinun Pyhä Jumala kuuntelevan minua ja siksi pyydän Poikasi Jeesuksen Nimessä, että annat mulle hyvän työpaikan Suomesta! Kiitos siitä! Aamen!”
Se työpäivä kului huomaamatta, kun sama laulu soi lakkaamatta sydämessäni tuoden mulle iloa, lämpöä ja lohdutusta. Kyseinen työpäivä on ollut elämäni onnellisin työpäivä, vaikka jouduin tekemään likaista ja raskasta työtä ja palelin. Onnellisin siksi, että rakkauden Jumala oli kanssani!
Noin viikko siitä olin poikkeuksellisesti kahvitauolla firman alakerrassa (muistaakseni ekaa kertaa) ja kun puhelin soi, niin sisäinen ääni sanoi mulle ”Puhelu on sinulle ja sen aiheuttajana on Herra”(?) Se todella oli mulle ja kyseessä oli isäni, joka ekaa kertaa moneen vuoteen soitti mulle ja sanoi: ”Ota heti yhteyttä erääseen henkilöön Tampereella, joka on soitellut ympäri Suomea etsien sinun nimistäsi koneteknikkoa. Tämä on varmaan sinun elämäsi tilaisuus saada hyvä työpaikka Suomesta!” Isäni antoi nimen ja puh. nro:n. Soitin ja kyseinen mies antoi mulle erään toisen henkilön puh.nro:n, jolle oli suositellut mua. Kun soitin toiselle henkilölle Orion Yhtymään Espooseen, niin hän (peitenimi) Kari siirsi puhelun alaiselleen (peitenimi) Rami, joka kertoi heidän etsivän ilman lehti-ilmoitusta erittäin monipuolista työkokemusta ja koulutusta omaavaa instrumenttisuunniittelijaa. Kerroin olevani vain koneteknikko ja olleeni noin 3 vuotta poissa omalta alaltani. Hän oli hetken vaiti ja jatkoi, että tule kuitenkin työhonottohaastatteluun, koska sua on suositeltu silloin ja silloin. Sanoin, että tulen, jos saan töistä vapaata ja jos matkani maksetaan.
Tulin työhönottohaastatteluun sovittuna aikana ja näin edellisenä yönä unen, joka liittyi tuohon työpaikkaan. Unessa olin ko. firmassa ja poistumassa sieltä, jolloin enkeli otti mua kädestä kiinni ja sanoi: ”Jää tänne, sillä täällä on sulle töitä!” Mulla ei ollut esittää mitään työtodistuksia, koska olin heittänyt ne menemään, sillä ne olivat olleet liian hyviä ja työsuhteet lyhytkestoisia estäen mua saamasta mitään pysyvää työpaikkaa 3 vuoden aikana. Mua haastateltiin ristikuulustellen kolmen miehen toimesta noin tunnin. Olin tehnyt Herralle lupauksen, että kerron työhönottohaastattelussa vain pelkän totuuden ilman ns. ’valkoisia valheita’. Jouduin vastaamaan sellaisiin kysymyksiin, jotka liittyivät uskooni. Kun multa tivattiin palkkavaatimusta, niin sanoin tyytyväni ohje-kk-palkkaan huomioiden se 3 vuotta, jotka olen ollut pois alaltani. Kun mua painostettiin kolmasti sanomaan jokin summa, niin mulla meni kruunut ja markat sekasin ja esitin erehdyksessä kovan palkkavaatimuksen. Tekninen johtaja meinasi pudota tuoliltaan! Silloin sanoin, että tuo palkkavaatimukseni pysyy! Siihen loppui keskustelumme. Aavistin, että he päättivät, ettei mu oteta. Matkani maksettiin, samoin myös päivärahat 4:ltä pv:ltä. He lupasivat soittaa mulle viimeistään viikon päästä.
Ehdin kertoa jo pikkuveljelleni, että Herra on hommaamassa mulle hyvää duunia Suomesta, sillä tunnistin Hänen äänensä. Kun sitten kului viiko ja toinenkin tuosta haastattelusta, niin soitin itse firmaan ja kysyin, miten oli valinnan käynyt. Rami vastasi, että valitettavasti 7:stä haastatellusta oli yksi yli muiden. Tällä oli instrumenttiteknistä suunnittelukokemusta 4 vuotta ja elektroniikkasuunnittelukokemusta useita vuosia, joten hänet valittiin. Kiitin vastauksesta ja kerroin heidän varmana saaneen hyvän työntekijän ja toivotin Jumalan siunausta! (Jatkuu alla)Kun tapasin pikkuveljeni ja kerroin mitä mulle vastattiin ko. firmasta, niin näin hänen kasvoiltaan säälivän ilmeen, joka sanoiksi puettuna oli näin ”Voi veli parkaa, joka on mennyt sekaisin uskonnosta!” Veljeni ei ollut tuolloin uskossa. Jatkoin sanoen hänelle: ”Olen varma, että tunnistin Herran äänen ja tiedän Hänen olleen asian takana, mutten käsitä, miksi tässä näin kävi.”
Seuraavana päivänä mulle soitettiin taas ko. firmasta, Espoosta ja sanottiin, että vieläkö olen halukas ottamaan sen toimen vastaan? Ramin mukaan asiassa on tapahtunut yllättävä käänne, sillä valittu henkilö kieltäytyi ottamasta tointa vastaan kertomatta mitään syytä! Rami jatkoi, että ristikuulustelun perusteella mä olin paras haastatelluista, sillä kerroin AINOANA kaikessa vain totuuden ja koska he etsivät täysin luotettavaa miestä, niin heidän seuraava valintansa osui minuun! (Kyseessä olivat näet erittäin salaiset projektit, joista ei saanut hiiskua sanaakaan firman ulkopuolella!)
Aloitin työni Orionilla 1.3.1979 ja sain juuri sen palkan, mitä olin pyytänytkin! Eka projekti, jota aloin jatkosuunnittelemaan löi minut ällikällä, sillä juuri se oli kuulemma huippusalainen ja olin nähnyt siitä laitteesta 6,5 vuotta aiemmin selkeän unen jopa 4:nä perättäisenä yönä ja kirjoittanut kyseisen merkillisen laitteen toimintaperiaatteen isoon saarnaajan Raamattuuni, jossa on leveät muistiinpanoreunukset! Voisin kertoa lukuisista ihmeistä, joita tuona Orionilla oloaikanani tapahtui, mutta ne ovat erillisiä asioita.- Inhottava realisti
Yakov kirjoitti:
Kun tapasin pikkuveljeni ja kerroin mitä mulle vastattiin ko. firmasta, niin näin hänen kasvoiltaan säälivän ilmeen, joka sanoiksi puettuna oli näin ”Voi veli parkaa, joka on mennyt sekaisin uskonnosta!” Veljeni ei ollut tuolloin uskossa. Jatkoin sanoen hänelle: ”Olen varma, että tunnistin Herran äänen ja tiedän Hänen olleen asian takana, mutten käsitä, miksi tässä näin kävi.”
Seuraavana päivänä mulle soitettiin taas ko. firmasta, Espoosta ja sanottiin, että vieläkö olen halukas ottamaan sen toimen vastaan? Ramin mukaan asiassa on tapahtunut yllättävä käänne, sillä valittu henkilö kieltäytyi ottamasta tointa vastaan kertomatta mitään syytä! Rami jatkoi, että ristikuulustelun perusteella mä olin paras haastatelluista, sillä kerroin AINOANA kaikessa vain totuuden ja koska he etsivät täysin luotettavaa miestä, niin heidän seuraava valintansa osui minuun! (Kyseessä olivat näet erittäin salaiset projektit, joista ei saanut hiiskua sanaakaan firman ulkopuolella!)
Aloitin työni Orionilla 1.3.1979 ja sain juuri sen palkan, mitä olin pyytänytkin! Eka projekti, jota aloin jatkosuunnittelemaan löi minut ällikällä, sillä juuri se oli kuulemma huippusalainen ja olin nähnyt siitä laitteesta 6,5 vuotta aiemmin selkeän unen jopa 4:nä perättäisenä yönä ja kirjoittanut kyseisen merkillisen laitteen toimintaperiaatteen isoon saarnaajan Raamattuuni, jossa on leveät muistiinpanoreunukset! Voisin kertoa lukuisista ihmeistä, joita tuona Orionilla oloaikanani tapahtui, mutta ne ovat erillisiä asioita.Kiitokset rehellisestä kertomuksestasi.
Itse pidän suurena ihmeidentekijänä isääsi. Sama koskee myös heitä, jotka sinua suosittelivat.
Ennalta näkemisistäsi ja kuulemistasi äänistä en pysty kommentoimaan mitään. Inhottava realisti kirjoitti:
Kiitokset rehellisestä kertomuksestasi.
Itse pidän suurena ihmeidentekijänä isääsi. Sama koskee myös heitä, jotka sinua suosittelivat.
Ennalta näkemisistäsi ja kuulemistasi äänistä en pysty kommentoimaan mitään.Saattoi asia olla tarkennettuna niin, ettei hän ollut koskaan tuota aiemmin soittanut mulle, koska piti mua uskoni vuoksi lopullisesti tärähtäneenä, eikä pitänyt yhtään siitä, että yritin käännyttää häntä. Hän oli saanut puh. nro:n firmaan, ei minulta vaan pikkuveljeltäni!
Nyt me soittelemme säännöllisesti. Mies joka mua alunperin suositteli oli piirtämön esimies Tampereella, muinaisessa Sarvis Oy:ssä, joka toimi muinoin Aaltosen Kenkätehtaat Oy:n yhteydessä. Olin ollut siellä töissä 1,5 kk edellisvuoden kesänä eli 1978 ja työni liittyi erääseen Rationalisointikurssiin. Hän huomasi, että olin tarkka ja hoidin työni hyvin.
Hän oli soitellut todellakin lukuisiin paikkoihin eri puolilla Suomen Ruotsinkielistä aluetta ja lopulta tavoitti isäni.
Unohdin mainita, ettei mulla ollut lainkaan työkokemusta instrumenttisuunnittelusta, eikä elektroniikasuunnittelusta, mitkä kumpikin olivat edellytyksiä ko. tehtävään valittavalle! Mielestäni suuria ihmeitä nekin, nimittäin että silti minut valittiin!
Lupasin jo työhönottohaastattelussa 1979, että jos saan ko. toimen, niin mikäli minusta riippuu, työskentelen siellä vähintään 3 vuotta. Pidin lupaukseni ja olin siellä töissä 3v 3kk, kunnes Herra johdatti minut sieltä Tukholmaan (ilman että olisin itse sinne aikonut) monien ihmeiden kautta. Sieltä eGöteborgiin ja lopulta tänne Turkuun.- yksin armosta
Yakov kirjoitti:
Ensinnäkään en ole väittänyt untani 'profetia'-uneksi. Kerroin vain nähneeni kuvailemani unen. Piste.
Lukijoiden vastuulle jää uskovatko he sen olevan profetiaa vaiko vain unta.
Kun olen sitten alkanut myöhemmin (tässä keskusteluketjussa) pohtia unen toteutumismahdollisuuksia, niin olen yllättynyt, miten nykyinen tilanne Venäjällä (laskeva väestömäärä, nyt vain 145 milj.) ja Hesekielin ja Jooelin profetiat yhdessä vahvistavat ihan uneni mahdollisuuksia toteutua ajallaan, minkä voit lukea palautteistani. Mitään aikamäärää en unen toteutumiselle unessa nähnyt.
Mainittakoon, että olen nähnyt useita unia aiemminkin, nimittäin sellaisia, jotka ovat myös tarkoin toteutuneet. Osa niistä vasta useiden vuosien päästä ja osa niistä vain muutaman päivän kuluttua, eräskin toteutui samana päivänä, kun olin yöllä nähnyt unen siitä.
Miksi sitten olen niin varma J-lan olemassaolosta ja siitä, että juuri Hän on innoittanut Raamatun kirjoittajat kirjoittamaan sen, minkä he ovat kirjoittaneet?
Olen todellakin omin korvin kuullut Hänen puheensa 12-vuotiaana ollessani yksin kotona, mutta Hän puhui minulle vasta sen jälkeen, kun olin jo tehnyt aidon ratkaisun ottaa Hänen Poikansa Yeshuan vastaan Vapahtajanani ja antanut Hänelle lupauksen. Myös Hän antoi mulle lupauksen käyttäen Jesajan kirjan sanoja. Vasta 10 vuotta myöhemmin löysin tuota lupausta käsittelevän jakeen Jesajasta, kun luin Raamattua alusta alkaen ensi kertaa läpi. Siksi tiedän, että Jesajan kirja on J-lan innoittama! UT:ssa on Jesajan kirjalla erittäin keskeinen osa, koska Jesaja kuvaa VT:n kirjoittajista selkeimmin J-lan Poikaa Uhrikaritsana ja tämän kärsimyksiä sekä sen jälkeistä koroittamista kaikkien ihmisten yläpuolelle. (Jes. 53)
Olen saanut kokea niin monta ja niin mahtavaa yliluonnollista tapahtumaa rukousvastauksina, että jos kertoisin niistä yksityiskohtaisesti, niin menisi useita päiviä ja silloinkaan en ehtisi kertoa kuin osan niistä. Jos epäilisin niiden olleen sattumia, niin olisin mieletön! Voit lukea todistukseni kotisivuiltani:
http://www.yeshua-is-adonai.comoj.com/Olipa ihanat kotisivut! Asutaan muuten samalla suunnalla... Ja taitaa tuo synnyinpaikkakin olla lähellä... Että samaa verenperintöä!!
(Ilmankos tunnuit niin läheiseltä!) - ola,
Yakov kirjoitti:
Hesekielin luvun 39:2 alkuperäinen hebrealainen jae kuuluu suomennettuna näin:
"Minä kuljetan sinua, talutan sinua, nostatan sinut pohjan periltä ja annan sinun hyökätä Israelin vuorille ja jätän sinusta (Goog eli Venäjä) jäljelle kuudennen osan (1/6)."
Koska venäläisiä on nyt yhteensä noin 145 miljoonaaa ja heistäkin vain noin 90 miljoonaa on aitoja venäläisiä loppujen ollessa useista muista kansallisuuksista, niin Googin sodan jälkeen jää aitoja venäläisiä eloon vain noin 15 miljoonaa!
Kuten olen hieman ylempänä maininnut, tulee Venäjä ilmeisesti jakaantumaan kahteen osaan, koska Jooelin mukaan (2:20) Herra syöksee Venäjän Aasian itäisille-ja pohjoisille merenrantamaille. Silloin Venäjä saattaa jakautua kahtia(?), sillä ei 15 miljoonainen kanta-venäläinen kansa kykene hallitsemaan yli 10 000 km pitkää ranta-aluetta eli pohjois- ja itä-Venäjää, eikä edes valvomaan sen rajoja!
Luemme Jooel 2:20
"Pohjoisesta tulevan armeijan (Goog eli Venäjä liittolaisineen) minä heitän kauaksi sinusta (Israel) ja vien sen autioon ja karuun maahan, joka rajoittuu äärimmäiseen mereen idässä ja viimeiseen mereen pohjoisessa."Goog ei viittaa Venäjään, vaan se viittaa Turkkiin. Googin sodassa Israelin kimppuun käyvät sitä ympäröivät muslimimaat Turkin johdolla.
"Sinä, ihmisen poika, käännä itses Gogia vastaan, joka on Magogin maalla, ja on ylimmäinen Mesekin ja Tubalin päämies, ja ennusta hänestä"
Mesek ja Tubal sijaitsivat Hesekielin aikaan nykyisen Turkin alueella. "Roos" ei viittaa Rossijaan/Venäjään, vaan tarkoittaa päällikköä. Tuubal sijaitsi Hesekielin aikaan nykyisen Turkin alueella, kuten Mesek, Toogarma ja Goomer.
http://kotisivukone.fi/files/danielinprofetiat.julkaisee.fi/kuvat/assyyria.jpg
Gog viittaa Lyydian (länsi-Turkissa) kuninkaaseen Gygekseen. Assyrialaisissa kirjoituksissa Gyges on Gu-gu ja "mat Gu-gu" Gygeksen maa siis Magog.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gyges_of_Lydia
Hesekielin luettelemat Israelin viholliset vastaavat nykypäivän poliittista tilannetta: "pohjan perillä" Turkki, Idässä Persia eli Iran, Etelässä Nubia eli Sudan ja Lännessä Put eli Libya. - tuhat ja yksi
ola, kirjoitti:
Goog ei viittaa Venäjään, vaan se viittaa Turkkiin. Googin sodassa Israelin kimppuun käyvät sitä ympäröivät muslimimaat Turkin johdolla.
"Sinä, ihmisen poika, käännä itses Gogia vastaan, joka on Magogin maalla, ja on ylimmäinen Mesekin ja Tubalin päämies, ja ennusta hänestä"
Mesek ja Tubal sijaitsivat Hesekielin aikaan nykyisen Turkin alueella. "Roos" ei viittaa Rossijaan/Venäjään, vaan tarkoittaa päällikköä. Tuubal sijaitsi Hesekielin aikaan nykyisen Turkin alueella, kuten Mesek, Toogarma ja Goomer.
http://kotisivukone.fi/files/danielinprofetiat.julkaisee.fi/kuvat/assyyria.jpg
Gog viittaa Lyydian (länsi-Turkissa) kuninkaaseen Gygekseen. Assyrialaisissa kirjoituksissa Gyges on Gu-gu ja "mat Gu-gu" Gygeksen maa siis Magog.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gyges_of_Lydia
Hesekielin luettelemat Israelin viholliset vastaavat nykypäivän poliittista tilannetta: "pohjan perillä" Turkki, Idässä Persia eli Iran, Etelässä Nubia eli Sudan ja Lännessä Put eli Libya.jotta Assurian vallan lopulla tuontyyppinen tilanne oli kansojen suhteen Ja Gyges Lyydiasta oli se kuninnas joka oli sodassa Egyptin nubia ,libyan puut jne,Roosit ja Mesekit kuin sanoitkin.
Kaikista hassuinta on tuo uskovien tulkinta jos mihinkin mikä vähänkin risahtaa ,ja eksytyskirjallisuutta myydään valtavat määrät aivan selvän harhatulkinnan siivittämänä.
Ja tarksati ottaen sodat ajoittuvat Assurian ja Babylonian vallan vaihtumisen aikoihin siinä tuhoutuivat myös molemmat juutalaisvaltiot Israel n,722, eaa. ja Juudan, 586 eaa.
Mutta Kristinuskon mytölogiassa asioille on annettu mielkuvistustakin suuremmat mahdollisuudet elää harharetkiään tähän saakka ja tulevaisuudessakin niistä viriää aina vain uudellaisia tulkintoja. - tuhat ja yksi
Kiitokset rehellisestä kertomuksestasi.
Ennalta näkemisistäsi ja kuulemistasi äänistä en pysty kommentoimaan mitään.Nyt olet löytänyt "Jumalan miehen" ?
Tosi kertomuksinnen ,tuhat ja yksi ei vielä luovuta , sillä kyllä tähtikuvio firmalla on varaa palkata 3,3 vuodeksi edullinen pojakloppi ja katsoa miten hän pärjää,
(Ja 1979,1980,) ja 1981 meni umpee Jeesusken tulo ja ylöstempaus , se siitä harhasta .
Ja muuten Yakovin kaltaisia tarvitaan ,jotta ihmiset lopultakin alkavat ymmärtää tämän ihmiskuntaa riepottelevan Kristinuskon harhan , seuraa vähän näitä hänen keskustelujaan niin ei jääne epäselvyyttä. - tuhat ja yksi
Yakov kirjoitti:
Saattoi asia olla tarkennettuna niin, ettei hän ollut koskaan tuota aiemmin soittanut mulle, koska piti mua uskoni vuoksi lopullisesti tärähtäneenä, eikä pitänyt yhtään siitä, että yritin käännyttää häntä. Hän oli saanut puh. nro:n firmaan, ei minulta vaan pikkuveljeltäni!
Nyt me soittelemme säännöllisesti. Mies joka mua alunperin suositteli oli piirtämön esimies Tampereella, muinaisessa Sarvis Oy:ssä, joka toimi muinoin Aaltosen Kenkätehtaat Oy:n yhteydessä. Olin ollut siellä töissä 1,5 kk edellisvuoden kesänä eli 1978 ja työni liittyi erääseen Rationalisointikurssiin. Hän huomasi, että olin tarkka ja hoidin työni hyvin.
Hän oli soitellut todellakin lukuisiin paikkoihin eri puolilla Suomen Ruotsinkielistä aluetta ja lopulta tavoitti isäni.
Unohdin mainita, ettei mulla ollut lainkaan työkokemusta instrumenttisuunnittelusta, eikä elektroniikasuunnittelusta, mitkä kumpikin olivat edellytyksiä ko. tehtävään valittavalle! Mielestäni suuria ihmeitä nekin, nimittäin että silti minut valittiin!
Lupasin jo työhönottohaastattelussa 1979, että jos saan ko. toimen, niin mikäli minusta riippuu, työskentelen siellä vähintään 3 vuotta. Pidin lupaukseni ja olin siellä töissä 3v 3kk, kunnes Herra johdatti minut sieltä Tukholmaan (ilman että olisin itse sinne aikonut) monien ihmeiden kautta. Sieltä eGöteborgiin ja lopulta tänne Turkuun.on minulta jäänyt pimentoon , sinäkö sen sieltä laitoit tulemaan ?
tuhat ja yksi kirjoitti:
on minulta jäänyt pimentoon , sinäkö sen sieltä laitoit tulemaan ?
Tunnen hyvin kaverin, joka sen laittoi liikenteeseen. En ole alunperinkään uskonut sen olleen Herrasta. Mies, joka sen uskoo saaneensa Herralta on kyllä saanut joitakin ihan oikeita profetioita, jotka ovat toteutuneet. Siksi moni uskova uskoo myös tuon profetian olevan aito. Tunnen miehen jo noin 40 vuoden takaa.
Taidat olla koukussa tuohon profetiaan(?)yksin armosta kirjoitti:
Olipa ihanat kotisivut! Asutaan muuten samalla suunnalla... Ja taitaa tuo synnyinpaikkakin olla lähellä... Että samaa verenperintöä!!
(Ilmankos tunnuit niin läheiseltä!)...jotka kulkevat samaa tietä matkalla samaan osoitteeseen! HalleluYah!
Jos tavataan, niin jutellaan, eix vaan?
Siunausta Yeshuassa!tuhat ja yksi kirjoitti:
Nyt olet löytänyt "Jumalan miehen" ?
Tosi kertomuksinnen ,tuhat ja yksi ei vielä luovuta , sillä kyllä tähtikuvio firmalla on varaa palkata 3,3 vuodeksi edullinen pojakloppi ja katsoa miten hän pärjää,
(Ja 1979,1980,) ja 1981 meni umpee Jeesusken tulo ja ylöstempaus , se siitä harhasta .
Ja muuten Yakovin kaltaisia tarvitaan ,jotta ihmiset lopultakin alkavat ymmärtää tämän ihmiskuntaa riepottelevan Kristinuskon harhan , seuraa vähän näitä hänen keskustelujaan niin ei jääne epäselvyyttä.Kröhöm! (venyttelee henkseleitä)
Firman oli pakko palkata, kun Iso Herra vaati niin! HalleluYah!
Iso Herra päätti siirtää mut' sieltä Tukholmaan, vaikka olisin mielelläni ollut vielä pidempään tuossa firmassa, koska siellä oli tosi hyvät safkat ja sain upean ja edullisen työsuhdeasunnonkin Espoon Kuitinmäestä. Asuin ylimmässä, 8. krs:ssa, josta oli upeat näköalat länteen, havumetsiä ja sinivaaroja silmän kantamattomiin. Perustin erään työnjohtajan kanssa firmaan myös Raamattupiirin, jossa kokoonnuimme firman tiloissa kerran viikossa. Piiri oli yhteiskristillinen, jossa meitä oli useista eri herätysliikkeistä. Kokoonnuimme myös toinen toistemme kodeissa.
Oli muuten hyvin merkillinen tapa, miten Herra sai mut irroitetuksi Orion Yhtymä Oy Analyticasta ja johdatetuksi minut Tukholmaaan, jossa Hän oli järkännyt mulle asunnonkin valmiiksi ja duunin! Mä olin ilmeisesti niin 'kova luu' siinä tiimissä, että vain noin vuosi lähtöni jälkeen meni firma konkkaan! Surku niitä kohtaan, jotka silloin menettivät duuninsa (muutama kaihoisa huokaus heidän puolestaan...), mutta Herra ei ole valinnut mua pelastamaan firmoja, vaan sieluja!
Jokos sä olet ottanut Yeshuan Herranasi vastaan ja varmistanut taivaspaikkasi, vai ootko sä vielä pihalla pelastuksesta kuin lumiukko kevätsateilla?- tuhat ja yksi
Yakov kirjoitti:
Kröhöm! (venyttelee henkseleitä)
Firman oli pakko palkata, kun Iso Herra vaati niin! HalleluYah!
Iso Herra päätti siirtää mut' sieltä Tukholmaan, vaikka olisin mielelläni ollut vielä pidempään tuossa firmassa, koska siellä oli tosi hyvät safkat ja sain upean ja edullisen työsuhdeasunnonkin Espoon Kuitinmäestä. Asuin ylimmässä, 8. krs:ssa, josta oli upeat näköalat länteen, havumetsiä ja sinivaaroja silmän kantamattomiin. Perustin erään työnjohtajan kanssa firmaan myös Raamattupiirin, jossa kokoonnuimme firman tiloissa kerran viikossa. Piiri oli yhteiskristillinen, jossa meitä oli useista eri herätysliikkeistä. Kokoonnuimme myös toinen toistemme kodeissa.
Oli muuten hyvin merkillinen tapa, miten Herra sai mut irroitetuksi Orion Yhtymä Oy Analyticasta ja johdatetuksi minut Tukholmaaan, jossa Hän oli järkännyt mulle asunnonkin valmiiksi ja duunin! Mä olin ilmeisesti niin 'kova luu' siinä tiimissä, että vain noin vuosi lähtöni jälkeen meni firma konkkaan! Surku niitä kohtaan, jotka silloin menettivät duuninsa (muutama kaihoisa huokaus heidän puolestaan...), mutta Herra ei ole valinnut mua pelastamaan firmoja, vaan sieluja!
Jokos sä olet ottanut Yeshuan Herranasi vastaan ja varmistanut taivaspaikkasi, vai ootko sä vielä pihalla pelastuksesta kuin lumiukko kevätsateilla?ettei minulle ole sopivaa paukutella henkseleitä!
Ja toisaalta en koe tuollaista elämän johdatusta johon sinä näytät uskovan, ihan kaikkeen enlöydä ratkaisua ja kaikkiin asioihin en edes hae ratkaisua joittenkin asioitten kanssa on vain elettävä eikä tiedä miksi ,sitä se elämä on.
Ulkona kuin lumiukko 20 asteen pakkasessa ,Jeesuksessa näen uskontoharhan en mitään pelastusta ja tälle muulle en oivalla sen ihmeellisempää merkitystä, elämä on jo sinäänsä riittävän hieno asia ei sitä tule uskonnon synnillä pilata. tuhat ja yksi kirjoitti:
jotta Assurian vallan lopulla tuontyyppinen tilanne oli kansojen suhteen Ja Gyges Lyydiasta oli se kuninnas joka oli sodassa Egyptin nubia ,libyan puut jne,Roosit ja Mesekit kuin sanoitkin.
Kaikista hassuinta on tuo uskovien tulkinta jos mihinkin mikä vähänkin risahtaa ,ja eksytyskirjallisuutta myydään valtavat määrät aivan selvän harhatulkinnan siivittämänä.
Ja tarksati ottaen sodat ajoittuvat Assurian ja Babylonian vallan vaihtumisen aikoihin siinä tuhoutuivat myös molemmat juutalaisvaltiot Israel n,722, eaa. ja Juudan, 586 eaa.
Mutta Kristinuskon mytölogiassa asioille on annettu mielkuvistustakin suuremmat mahdollisuudet elää harharetkiään tähän saakka ja tulevaisuudessakin niistä viriää aina vain uudellaisia tulkintoja.On hyvä tutkistella näitä profetioita ja siitä kiitos palautteistanne, mutta ihmisjärki ei riitä siinä tehtävässä, vaan pitää olla ensin uudestisyntynyt ja sitten vielä hyvin perillä Raamatun Sanasta.
Ikävikseni mun on todettava, että olette kumpikin erehtyneet tulkinnassanne, siksi on nyt kohdallaan antaa pieni ABC-opastus teille ja mahdollisille teidän laillanne luuleville:
A) Hesekielin mukaan Goog on J-lan houkuttelemana lähtevä "vuotten lopulla" sotimaan Israelia vastaan (Hes.38:8)
- "Vuotten loppu" ei ole tullut menneisyydessä, vaan se tulee vasta tulevaisuudessa, vuotten lopulla! Mikään aiempi aikakausi ei ole siis voinut tulla kyseeseen!
B) Lisäksi hän on lähtevä "asuinpaikastaan, "POHJAN PERILTÄ" Israelia vastaan (Hes.38:15)
- Tänä aikakautena, vuotten lopulla asuu Israelista katsoen pohjan perillä VAIN Venäjä!
C) Googin (eli Venäjän) liittolaisina luetellaan mm. Persia (nykyinen Iran), Etiopia, Puut (nykyinen Libya), Goomer (nykyinen Saksa), Toogarma eli Valko-Venäjä, koska senkin on mainittu olevan "pohjan perillä" ja on ilmeisesti Googin sodan aikana jo osa Venäjää. (Hes. 38:5-6)
- Näemme nykyisin päivälehdistä, miten Venäjä on hyvissä väleissä Iranin ja noiden luettelemieni kansojen kanssa. Se osaltaan vahvistaa sen, että tuo "vuotten loppu" on pian käsillä.- tuhat ja yksi
Yakov kirjoitti:
Tunnen hyvin kaverin, joka sen laittoi liikenteeseen. En ole alunperinkään uskonut sen olleen Herrasta. Mies, joka sen uskoo saaneensa Herralta on kyllä saanut joitakin ihan oikeita profetioita, jotka ovat toteutuneet. Siksi moni uskova uskoo myös tuon profetian olevan aito. Tunnen miehen jo noin 40 vuoden takaa.
Taidat olla koukussa tuohon profetiaan(?)mutta olisi hyvä tietääsekin kuka nimenomaan keksi "Tukholman profetian" Syväntö sen muistaakseni toi Suomeen, tuo Syväntö ja hänen jälkeläisensäkkin ovat harhoissaan kuuluisiksi tulleet.
En uskonut alkuunkaan tuohon profetiaan ,koska olin jo siihen mennessä päässyt selvyyteen tuon uskonliikkeen kavalista valheista, uskonto ideologiaan tulo voi olla nopeampikin tempoista mutta siitä irtipääsy kestää vähän pidemmän ajan , koska on yleensä jo sisäistänyt uskoon liittyviä asioita ja tuollainen prosesi oli käynnistynyt minuun jo lapsuudesta saakka kulttuuri sidonnaisuudessa.
Mutta nyt ole aikalailla vapaa tuosta Kristinuskon harhasta ,ja olin kauan irti siitä en ottanut minkäänlaista kantaa vastaan en puolesta ,mutta sitten pääti julkaista sen "Danielin unet" tutkimukseni Danielin kirjasta ja nyt aikaani tuhlaten kirjoittelen vähän muutakin , ainakin sen jotta Kristinusko on harhaa ja sen nimisä ennustetaan harhaennustuksia joihin ei tietämättömyyttään tule uskoa.
Kukahan keksi sen Tukholman profetian ? salaisudet tulkoon julki! - tuhat ja yksi
Yakov kirjoitti:
On hyvä tutkistella näitä profetioita ja siitä kiitos palautteistanne, mutta ihmisjärki ei riitä siinä tehtävässä, vaan pitää olla ensin uudestisyntynyt ja sitten vielä hyvin perillä Raamatun Sanasta.
Ikävikseni mun on todettava, että olette kumpikin erehtyneet tulkinnassanne, siksi on nyt kohdallaan antaa pieni ABC-opastus teille ja mahdollisille teidän laillanne luuleville:
A) Hesekielin mukaan Goog on J-lan houkuttelemana lähtevä "vuotten lopulla" sotimaan Israelia vastaan (Hes.38:8)
- "Vuotten loppu" ei ole tullut menneisyydessä, vaan se tulee vasta tulevaisuudessa, vuotten lopulla! Mikään aiempi aikakausi ei ole siis voinut tulla kyseeseen!
B) Lisäksi hän on lähtevä "asuinpaikastaan, "POHJAN PERILTÄ" Israelia vastaan (Hes.38:15)
- Tänä aikakautena, vuotten lopulla asuu Israelista katsoen pohjan perillä VAIN Venäjä!
C) Googin (eli Venäjän) liittolaisina luetellaan mm. Persia (nykyinen Iran), Etiopia, Puut (nykyinen Libya), Goomer (nykyinen Saksa), Toogarma eli Valko-Venäjä, koska senkin on mainittu olevan "pohjan perillä" ja on ilmeisesti Googin sodan aikana jo osa Venäjää. (Hes. 38:5-6)
- Näemme nykyisin päivälehdistä, miten Venäjä on hyvissä väleissä Iranin ja noiden luettelemieni kansojen kanssa. Se osaltaan vahvistaa sen, että tuo "vuotten loppu" on pian käsillä.jotta Assuria,Lyydia, Nubia,Heettiläiset, Israel tuhon, 722 eaa. Juuda tuho n, 586 eaa.
Ja näitten valtojen aikain lopulla " vuotten lopulla".
- Siinä oli sinulle Pyhää Henkeä ja Uudestisyntymistä riittävästi ja lisäksi vielä Elämän ja Tiedon Henkeäkin.
Ja kysymyksenä;
Mistä ilmansuunnasta tulivat Assurialaiset vahvistettuna voittamillaan Heettiläisillä ja muilla kansoilla ? tuhat ja yksi kirjoitti:
mutta olisi hyvä tietääsekin kuka nimenomaan keksi "Tukholman profetian" Syväntö sen muistaakseni toi Suomeen, tuo Syväntö ja hänen jälkeläisensäkkin ovat harhoissaan kuuluisiksi tulleet.
En uskonut alkuunkaan tuohon profetiaan ,koska olin jo siihen mennessä päässyt selvyyteen tuon uskonliikkeen kavalista valheista, uskonto ideologiaan tulo voi olla nopeampikin tempoista mutta siitä irtipääsy kestää vähän pidemmän ajan , koska on yleensä jo sisäistänyt uskoon liittyviä asioita ja tuollainen prosesi oli käynnistynyt minuun jo lapsuudesta saakka kulttuuri sidonnaisuudessa.
Mutta nyt ole aikalailla vapaa tuosta Kristinuskon harhasta ,ja olin kauan irti siitä en ottanut minkäänlaista kantaa vastaan en puolesta ,mutta sitten pääti julkaista sen "Danielin unet" tutkimukseni Danielin kirjasta ja nyt aikaani tuhlaten kirjoittelen vähän muutakin , ainakin sen jotta Kristinusko on harhaa ja sen nimisä ennustetaan harhaennustuksia joihin ei tietämättömyyttään tule uskoa.
Kukahan keksi sen Tukholman profetian ? salaisudet tulkoon julki!...päässyt matkansa päähän.
Et tee mitään tuolla tiedolla ja sen sijaan kehotan sinua ottamaan selville elintärkeän tiedon, JOTA TODELLA TARVITSET:
Kuka kuoli Golgatan ristillä sinunkin puolestasi noin 1980 vuotta sitten ja miksi et tahdo ottaa Häntä vastaan Herranasi ja Vapahtajanasi?tuhat ja yksi kirjoitti:
ettei minulle ole sopivaa paukutella henkseleitä!
Ja toisaalta en koe tuollaista elämän johdatusta johon sinä näytät uskovan, ihan kaikkeen enlöydä ratkaisua ja kaikkiin asioihin en edes hae ratkaisua joittenkin asioitten kanssa on vain elettävä eikä tiedä miksi ,sitä se elämä on.
Ulkona kuin lumiukko 20 asteen pakkasessa ,Jeesuksessa näen uskontoharhan en mitään pelastusta ja tälle muulle en oivalla sen ihmeellisempää merkitystä, elämä on jo sinäänsä riittävän hieno asia ei sitä tule uskonnon synnillä pilata....sun olisikin naisena hieman epäsopivaa alkaa paukutella henkseleitä :)
Mäkin vain kuvaannollisesti, en polleasti paukutellut vaan, nöyrästi venyttelin henkseleitä koska mulla oli kerskauksen aiheena se, että olen SUUREN J-lan valitsema mies, enkä mikä tahansa tusinamies!
Kerskaan silti ainoastaan Herrastani Yeshuasta, joka on arvollinen saamaan voiman ja rikkauden ja viisauden ja väkevyyden ja kunnian ja kirkkauden ja ylistyksen. Raikukoon Hänelle halki taivaiden ja maan: HalleluYah ainiaan!
Ylistä sinäkin J-lan Pyhää Karitsaa, Yeshuaa, kuoleman ja perkeleen vallan kukistajaa!
HalleluYah!tuhat ja yksi kirjoitti:
jotta Assuria,Lyydia, Nubia,Heettiläiset, Israel tuhon, 722 eaa. Juuda tuho n, 586 eaa.
Ja näitten valtojen aikain lopulla " vuotten lopulla".
- Siinä oli sinulle Pyhää Henkeä ja Uudestisyntymistä riittävästi ja lisäksi vielä Elämän ja Tiedon Henkeäkin.
Ja kysymyksenä;
Mistä ilmansuunnasta tulivat Assurialaiset vahvistettuna voittamillaan Heettiläisillä ja muilla kansoilla ?...sä olet jämähtänyt jonnekin esihistorialliseen aikaan. Olet super-taantumuksellinen!
Mahdatkohan olla Super'in jäsen ja kotoisin paikkakunnalta nimeltä "Taantumus", mikä sijaitsee Turun ja Porin välillä?
Tulepa sieltä jo vihdoinkin tähän aikakauteen A.D. 2010!
Tuo kysymyksesi ilmansuunnasta ei selitä mitään noista kolmesta maininnastani A,B ja C, sillä tulivathan Roomalaisetkin Israelista katsoen pohjoisesta ja hyökkäsivät Israeliin, mutta hekään eivät tulleet "vuotten lopulla".- tuhat ja yksi
Yakov kirjoitti:
...sä olet jämähtänyt jonnekin esihistorialliseen aikaan. Olet super-taantumuksellinen!
Mahdatkohan olla Super'in jäsen ja kotoisin paikkakunnalta nimeltä "Taantumus", mikä sijaitsee Turun ja Porin välillä?
Tulepa sieltä jo vihdoinkin tähän aikakauteen A.D. 2010!
Tuo kysymyksesi ilmansuunnasta ei selitä mitään noista kolmesta maininnastani A,B ja C, sillä tulivathan Roomalaisetkin Israelista katsoen pohjoisesta ja hyökkäsivät Israeliin, mutta hekään eivät tulleet "vuotten lopulla".tulivat niin silloin lakkasi juutalaispappishallinto ,jonka Makkabit olivat perustaneet !
- tuhat ja yksi
Yakov kirjoitti:
...sun olisikin naisena hieman epäsopivaa alkaa paukutella henkseleitä :)
Mäkin vain kuvaannollisesti, en polleasti paukutellut vaan, nöyrästi venyttelin henkseleitä koska mulla oli kerskauksen aiheena se, että olen SUUREN J-lan valitsema mies, enkä mikä tahansa tusinamies!
Kerskaan silti ainoastaan Herrastani Yeshuasta, joka on arvollinen saamaan voiman ja rikkauden ja viisauden ja väkevyyden ja kunnian ja kirkkauden ja ylistyksen. Raikukoon Hänelle halki taivaiden ja maan: HalleluYah ainiaan!
Ylistä sinäkin J-lan Pyhää Karitsaa, Yeshuaa, kuoleman ja perkeleen vallan kukistajaa!
HalleluYah!Paukutella henkseleitä ei oo, ei oo ei oo edes homo ei oo edes lesbo.
ja tietosi olitaas nolla! - tuhat ja yksi
Yakov kirjoitti:
...päässyt matkansa päähän.
Et tee mitään tuolla tiedolla ja sen sijaan kehotan sinua ottamaan selville elintärkeän tiedon, JOTA TODELLA TARVITSET:
Kuka kuoli Golgatan ristillä sinunkin puolestasi noin 1980 vuotta sitten ja miksi et tahdo ottaa Häntä vastaan Herranasi ja Vapahtajanasi?koska uskon ja uskonnon avulla saa petää ihmisiä vapaasti ja tuokin "Tukholman profetia" lla pettänyt on jo manan majoilla , nauttimassa hyvyydestä Jumalansa kanssa ja hekottelevat porukassa kuinka hyvän juone ovat ihmisten naarraamiseksi keksineet !
( johon en usko!)
Ja samoin en usko tuohon Jeesus juttuunkaan , koska samat valehtelijat sitä totuutena esittää! - Toinen realisti.
Yakov kirjoitti:
On hyvä tutkistella näitä profetioita ja siitä kiitos palautteistanne, mutta ihmisjärki ei riitä siinä tehtävässä, vaan pitää olla ensin uudestisyntynyt ja sitten vielä hyvin perillä Raamatun Sanasta.
- Näemme nykyisin päivälehdistä, miten Venäjä on hyvissä väleissä Iranin ja noiden luettelemieni kansojen kanssa. Se osaltaan vahvistaa sen, että tuo "vuotten loppu" on pian käsillä.Pieni täsmennys siihen,että Venäjä olisi hyvissä väleissä Iranin kanssa.Aivan tuossa alkusyksystä uutisoitiin lehdissä,että Venäjä on ottanut etäisyyttä Iraniin ja alkanut lähestyä Israelia aivan diplomaattitasolla.
Venäjän suhteet vaikkapa Valko-Venäjään sekä vaikka Saksaan ovat puhtaasti taloudellisia eli kaupallisia.Ja Venäjän suurin pyrkimys taloudenkin sektorilla on päästä WTO:n eli Maailman kauppajärjestön jäseneksi. tuhat ja yksi kirjoitti:
Paukutella henkseleitä ei oo, ei oo ei oo edes homo ei oo edes lesbo.
ja tietosi olitaas nolla!Keskustelumme ei liity homoihin eikä lesboihin vähäisimmässäkään määrin!
Lisäksi mun tietoni on liian syvää sun käsittää, koska annoit sille arvosanan nolla. Hmmm... ehkä unohditkin laittaa ykkösen nollan eteen ;o)tuhat ja yksi kirjoitti:
tulivat niin silloin lakkasi juutalaispappishallinto ,jonka Makkabit olivat perustaneet !
...silloinkin vielä yli 2000 vuotta!
Siirry nyt jo vihdoinkin aikaan jossa elämme ja jätä ne pölyiset esihistorialliset uskonkäsityksesi menneisyyden hämärään!Toinen realisti. kirjoitti:
Pieni täsmennys siihen,että Venäjä olisi hyvissä väleissä Iranin kanssa.Aivan tuossa alkusyksystä uutisoitiin lehdissä,että Venäjä on ottanut etäisyyttä Iraniin ja alkanut lähestyä Israelia aivan diplomaattitasolla.
Venäjän suhteet vaikkapa Valko-Venäjään sekä vaikka Saksaan ovat puhtaasti taloudellisia eli kaupallisia.Ja Venäjän suurin pyrkimys taloudenkin sektorilla on päästä WTO:n eli Maailman kauppajärjestön jäseneksi....rakentanut Iraniin ydinvoimalan? Oikea vastaus: Venäjä!
Venäjä on muutenkin sijoittanut paljon Iraniin.
Olet siinä oikeassa, että Venäjällä on puhtaasti taloudelliset intressit esim. Saksan kanssa. Tämän maailman jumala on nimeltään Mammona ja juuri taloudelliset intressit ovatkin tuon epäjumalan vahvimmat aseet sitoa orjuuttamansa ihmiset ja kansat noudattamana tahtoansa!
Ei pidä unohtaa Venäjän tililleen lähimenneisyydessä hankkimaa ylen raskasta syntikuormaa Stalinin vainoissa (20 miljoonaa pientalonpoikaa tuhottiin) ja kommunistisen Neuvostoliiton harjoittamaa sortoa kristittyjä, juutalaisia ja muita toisinajattelevia kohtaan, samoin sen 70-vuotista sortokautta pieniä jaa suurempiakin satelliittivaltioitaan kohtaan! Raamattu ja kansojen historiakin (jos sitä osaa oikein lukea) todistavat, että J-la kirjaa ylös kunkin kansan harjoittamat synnit ja kun niiden määrä on täyttynyt, Hän rankaisee sitä kansaa ja valtakuntaa!
Tämän vuoksi Saksa tulee vielä joutumaan verenvuodatuksen tantereeksi ja Venäjälle tulee käymään tarkalleen niin kuin Hesekiel ja Jooel ovat ennustaneet! J-la ei muutu!Toinen realisti. kirjoitti:
Pieni täsmennys siihen,että Venäjä olisi hyvissä väleissä Iranin kanssa.Aivan tuossa alkusyksystä uutisoitiin lehdissä,että Venäjä on ottanut etäisyyttä Iraniin ja alkanut lähestyä Israelia aivan diplomaattitasolla.
Venäjän suhteet vaikkapa Valko-Venäjään sekä vaikka Saksaan ovat puhtaasti taloudellisia eli kaupallisia.Ja Venäjän suurin pyrkimys taloudenkin sektorilla on päästä WTO:n eli Maailman kauppajärjestön jäseneksi....rakentanut Iraniin ydinvoimalan? Oikea vastaus: Venäjä!
Olet siinä oikeassa, että Venäjällä on puhtaasti taloudelliset intressit esim. Saksan kanssa. Tämän maailman jumala on nimeltään Mammona ja juuri taloudelliset intressit ovatkin tuon epäjumalan vahvimmat aseet sitoa orjuuttamansa ihmiset ja kansat noudattamana tahtoansa!
Ei pidä unohtaa Venäjän tililleen lähimenneisyydessä hankkimaa ylen raskasta syntikuormaa Stalinin vainoissa (20 miljoonaa pientalonpoikaa tuhottiin) ja kommunistisen Neuvostoliiton harjoittamaa sortoa kristittyjä, juutalaisia ja muita toisinajattelevia kohtaan, samoin sen 70-vuotista sortokautta pieniä jaa suurempiakin satelliittivaltioitaan kohtaan! Raamattu ja kansojen historiakin (jos sitä osaa oikein lukea) todistavat, että J-la kirjaa ylös kunkin kansan harjoittamat synnit ja kun niiden määrä on täyttynyt, Hän rankaisee sitä kansaa ja valtakuntaa!
Tämän vuoksi Saksa tulee vielä joutumaan verenvuodatuksen tantereeksi ja Venäjälle tulee käymään tarkalleen niin kuin Hesekiel ja Jooel ovat ennustaneet! J-la ei muutu!- Toinen realisti.
Yakov kirjoitti:
...rakentanut Iraniin ydinvoimalan? Oikea vastaus: Venäjä!
Tämän vuoksi Saksa tulee vielä joutumaan verenvuodatuksen tantereeksi ja Venäjälle tulee käymään tarkalleen niin kuin Hesekiel ja Jooel ovat ennustaneet! J-la ei muutu!En näe mitään merkitystä sillä,että Venäjä on rakentanut Iraniin ydinvoimalan.Venäjä on rakentanut niitä muuallekin.Neuvostoliiton aikana NL rakensi Suomeen ensimmäisen ydinvoimalan.Se on sitä normaalia kaupankäyntiä.
Mutta uraanin rikastaminen ja plutoniumin tuottaminen onkin sitten eri asia.Iranin arvellaan kehittävän omaa fissioreaktioon (atomipommi) perustuvaa ydiasetta.Mutta se ei olekaan mikään helppo juttu.Ydinase,imploosioon perustuva fissiopommi,on periaatteeltaan yksinkertainen mutta teknisesti äärettömän vaikea rakennettava.Saati fuusioreaktioon perustuva fuusio-eli vetypommi joka toimii fissio-fuusio periaatteella (Teller-Ulam systeemi.)
Nämä taloudelliset intressit pyörittävät edelleen,kuten aina ennenkin,maailmaa.Se on se fyffe,pätäkkä,hillo eli raha jonka ympärillä kaikki pyörii.Mutta se ei edelleenkään jakaudu tasaisesti.Toisilla sitä on paljon ja toisilla ei.Toisaalta voisi ajatella,että kun keskitytään tahkoamaan rahaa ja keräämään voittoja,tarvetta laajamittaisiin härdelleihin eli sotiin ei enää ajatellakaan.
Tämä Venäjän historian traagisin ajanjakso alkoi oikeastaan jo Leninin aikana kun Neuvosto-Venäjä,sittemmin Neuvostoliitto-oli muodostettu.Leninin ajan nälänhätä,sisällissota ja teloitukset vaativat noin 5 miljoonan ihmisen hengen.Leninin käskyllä muodostettiin myös pahamaineinen Tseka.Pitkällä aikavälillä siitä muotoutui NKVD ja myöhemmin KGB.
Stalin käynnisti 1930-luvun alussa pakkokollektivoinnin.Aiemmin on arvioitu,että nälänhätä,sairaudet ja teloitukset olisivat silloin vaatineet noin 6 miljoonaa uhria.Nykyisin on päädytty arvioon 7-10 miljoonaa.Stalinin aikana tapahtuneet "puhdistukset" vaativat ainakin miljoonan ihmisen hengen.Puhdistusten ajan,ja myös pakkokollektivoinnin ajan,moni niitä toteuttanut Stalinin "oppipoika" kohosi myöhemmin hyvään virkaan NKP:n politbyrooseen.Kokonaisarviot edellä esille tulleiden,lisättynä vankileirien (Gulag) uhrien määrällä,tapahtumien uhrien lukumäärä on haarukassa 20-25 miljoonaa.
Aikoinaan,1980-luvun puolenvälin paikkeilla isäni,sotaveteraani,kuoli joulukuussa 1996,rauha hänen muistolleen,sanoi minulle:Neuvostoliittoa ei mikään ulkoinen voima murra vaan se murtuu sisältäpäin.Niinhän siinä sitten kävikin.
Sitä,että miten Venäjän tulevaisuudessa käy,niin siitä voi olla montaa mieltä.Itse uskoisin,että Venäjällä saattaa tulla tapahtumaan sellaisia rauhanomaisia muutoksia jolloin siitä saattaa kehittyä USAn kaltainen liittovaltio.
Mutta aika näyttää. Toinen realisti. kirjoitti:
En näe mitään merkitystä sillä,että Venäjä on rakentanut Iraniin ydinvoimalan.Venäjä on rakentanut niitä muuallekin.Neuvostoliiton aikana NL rakensi Suomeen ensimmäisen ydinvoimalan.Se on sitä normaalia kaupankäyntiä.
Mutta uraanin rikastaminen ja plutoniumin tuottaminen onkin sitten eri asia.Iranin arvellaan kehittävän omaa fissioreaktioon (atomipommi) perustuvaa ydiasetta.Mutta se ei olekaan mikään helppo juttu.Ydinase,imploosioon perustuva fissiopommi,on periaatteeltaan yksinkertainen mutta teknisesti äärettömän vaikea rakennettava.Saati fuusioreaktioon perustuva fuusio-eli vetypommi joka toimii fissio-fuusio periaatteella (Teller-Ulam systeemi.)
Nämä taloudelliset intressit pyörittävät edelleen,kuten aina ennenkin,maailmaa.Se on se fyffe,pätäkkä,hillo eli raha jonka ympärillä kaikki pyörii.Mutta se ei edelleenkään jakaudu tasaisesti.Toisilla sitä on paljon ja toisilla ei.Toisaalta voisi ajatella,että kun keskitytään tahkoamaan rahaa ja keräämään voittoja,tarvetta laajamittaisiin härdelleihin eli sotiin ei enää ajatellakaan.
Tämä Venäjän historian traagisin ajanjakso alkoi oikeastaan jo Leninin aikana kun Neuvosto-Venäjä,sittemmin Neuvostoliitto-oli muodostettu.Leninin ajan nälänhätä,sisällissota ja teloitukset vaativat noin 5 miljoonan ihmisen hengen.Leninin käskyllä muodostettiin myös pahamaineinen Tseka.Pitkällä aikavälillä siitä muotoutui NKVD ja myöhemmin KGB.
Stalin käynnisti 1930-luvun alussa pakkokollektivoinnin.Aiemmin on arvioitu,että nälänhätä,sairaudet ja teloitukset olisivat silloin vaatineet noin 6 miljoonaa uhria.Nykyisin on päädytty arvioon 7-10 miljoonaa.Stalinin aikana tapahtuneet "puhdistukset" vaativat ainakin miljoonan ihmisen hengen.Puhdistusten ajan,ja myös pakkokollektivoinnin ajan,moni niitä toteuttanut Stalinin "oppipoika" kohosi myöhemmin hyvään virkaan NKP:n politbyrooseen.Kokonaisarviot edellä esille tulleiden,lisättynä vankileirien (Gulag) uhrien määrällä,tapahtumien uhrien lukumäärä on haarukassa 20-25 miljoonaa.
Aikoinaan,1980-luvun puolenvälin paikkeilla isäni,sotaveteraani,kuoli joulukuussa 1996,rauha hänen muistolleen,sanoi minulle:Neuvostoliittoa ei mikään ulkoinen voima murra vaan se murtuu sisältäpäin.Niinhän siinä sitten kävikin.
Sitä,että miten Venäjän tulevaisuudessa käy,niin siitä voi olla montaa mieltä.Itse uskoisin,että Venäjällä saattaa tulla tapahtumaan sellaisia rauhanomaisia muutoksia jolloin siitä saattaa kehittyä USAn kaltainen liittovaltio.
Mutta aika näyttää....ainakin uskottavalta tuntuva profetia koskien Avraham Yosefia ja siitä on paljon keskusteltu Juutalaisuus-foorumilla. Tein sen avauksena sinne. Profetia osoittaisi Iranin liittolaisineen (Venäjä jne.) alussa onnistuvan Israelin maan valtauksessa 9kk:n ajaksi, mutta lopulta Israelin J-la tulee konkreettisesti maan päälle kansansa avuksi äärimmäisen hädän hetkellä ja toimeenpanee jumalattomien pakanakansojen tuomiot! Hän on eräissä kohden historiaa osoittanut olevansa 'viime hetken' J-la. En pengo nyt niitä kohtia Raamatusta tähän, mutta Raamatun huolella läpi lukeneet asian kyllä voivat vahvistaa.
Kyseinen profetia on osoittautunut vuodesta 1968 alkaen (jolloin hän sen sai) niiltä osin toteutuneeksi, mitkä edeltäisivät lopunkin toteutumista. Alla olevassa linkissä viitataan Jerusalem Postin artikkeliin. Kyseien artikkeli on valitettavasti jo poistettu netistä.
Lue profetiasta tästä linkistä ja kommentoi:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/6028066Yakov kirjoitti:
...ainakin uskottavalta tuntuva profetia koskien Avraham Yosefia ja siitä on paljon keskusteltu Juutalaisuus-foorumilla. Tein sen avauksena sinne. Profetia osoittaisi Iranin liittolaisineen (Venäjä jne.) alussa onnistuvan Israelin maan valtauksessa 9kk:n ajaksi, mutta lopulta Israelin J-la tulee konkreettisesti maan päälle kansansa avuksi äärimmäisen hädän hetkellä ja toimeenpanee jumalattomien pakanakansojen tuomiot! Hän on eräissä kohden historiaa osoittanut olevansa 'viime hetken' J-la. En pengo nyt niitä kohtia Raamatusta tähän, mutta Raamatun huolella läpi lukeneet asian kyllä voivat vahvistaa.
Kyseinen profetia on osoittautunut vuodesta 1968 alkaen (jolloin hän sen sai) niiltä osin toteutuneeksi, mitkä edeltäisivät lopunkin toteutumista. Alla olevassa linkissä viitataan Jerusalem Postin artikkeliin. Kyseien artikkeli on valitettavasti jo poistettu netistä.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/6028066...läpi, niin mainittakoon, että Josef kuoli 25-vuotiaana sähköiskuun 1968. Hänen sydämensä saatiin toimimaan noin 1000V sähköiskulla. Hän makasi koomassa noin 2 viikkoa ja palasi sitten tajuihinsa. Kun häneltä kysyttiin, etä mitä hän muistaa tuolta 2 vviikon ajalta, niin hänen muistiinsa palasi vähitellen perin merkittävät tapahtumat, joissta hän kirjoitti 17-sivuisen (A4-kokoisten sivujen) muistion:
- Heti kuoleman jälkeen vei kaksi enkeliä hänet taivaan saliin.
- Siellä oli oikeuden istunto koolla. Hän odotti asiansa tutkimista.
- Hänelle ilmoitettiin, että koska hänen isänsä toimi hurskaana rabbina Iranissa kääntäen monta juutalaista J-lan puoleen, niin tämän hyvien tekojen vuoksi Josef saa palata vielä takaisin elämään, mutta eräällä ehdolla:
- Hänen tulee varoittaa vakavasti Israelin huippupoliitikkoja heidän jumalattomasta elämästään ja kehottaa heitä parannukseen ja kääntymään J-lan puoleen sekä noudattamaan Tanakh'in opetuksia. (Tanakh on sama kuin Raamatun VT).
- Hänelle sanottiin, että elleivät juutalaiset huippupoliitikot tee todellista parannusta, niin vuonna 2012 karismaattinen sotapäällikkö kerää 2 miljoonaa arabia käsittävän armeijan ja valloittaa Israelin (ilmeisesti ei kuitenkaan heidän ydinasealuettaan Dimonassa). Siinä sodassa kuolee 1,5 miljoonaa juutalaista. Osa juutalaisista ehtii paeta maasta. Suurin osa heistä jää kuitenkin maahan jäljelle ja saa kokea sanoinkuvaamatonta vihaa, sortoa ja kidutusta noin 9kk ajan. Silloin juutalaiset viimeisenä mahdollisuutenaan ottavat käyttöön ydinaseensa ja pommittavat matalaksi kaikki ympäröivien arabikansojen suurkaupungit. Siinä tuhoutuu välittämästi noin 10...15 miljoonaa arabia ja ydinsaasteisiin useita kymmeniä miljoonia kauempanakin.
- Silloin pakanakansat raivostuvat ja aikovat tuhota kaikki juutalaiset. Mutta juuri viime hetkellä Messias saapuu Jerusalemiin, Öljymäelle ja pelastaa siellä elossa olevat Juutalaiset!
Tuo kertomus on julkaistu Jerusalem Post'issa (mikä vastaa Hesaria Israelissa) ensi kerran muistaakseni 1968 ja uudelleen 2006. Josef ainakin itse uskoo siihen mitä kertoo, sillä hän meni Israelin Parlamenttiin ja julisti parannuksen tekemisen välttämättömyyttä, mutta hänelle vain naurettiin ja hänet heitettiin sieltä ulos! Mainittakoon vielä, ettei Josef itse ollut ennen kuolemistaan lainkaan uskonnollinen, vaan ihan tavallinen vahvavirta-asentaja.
Se, mitä on tapahtunut tuon vuoden 1968 jälkeen ei ole osoittanut ainakaan sitä, että Israelin huippupoliitikot olisivat tehneet todellista parannusta elämässään. Monen kohdalla asia on ollut täysin päinvastoin, sillä eräs pressa joutui eroamaan seksiskandaalinsa vuoksi ja lähes jokainen pääministeri ja muu raskaan salkun ministeri on syyllistynyt korruptioon ja lahjontaan.
Tästä syystä on mielenkiintoista nähdä mitä tulee tapahtumaan 2012 ja siitä 9kk eteenpäin! Ellei mitään edellä mainittua, niin silloin saattaa olla syynä yksinkertaisesti vain se, että J-la armossaan siirtää Israelia koskevaa rangaistustuomiotaan ajassa eteenpäin ja odottaaa vielä kärsivällisesti valitun kansansa kääntyvän rukouksin Hänen puoleensa. Jos Hän niin tekee, niin Hänellä on siihen syynsä.- Toinen realisti.
Yakov kirjoitti:
...ainakin uskottavalta tuntuva profetia koskien Avraham Yosefia ja siitä on paljon keskusteltu Juutalaisuus-foorumilla. Tein sen avauksena sinne. Profetia osoittaisi Iranin liittolaisineen (Venäjä jne.) alussa onnistuvan Israelin maan valtauksessa 9kk:n ajaksi, mutta lopulta Israelin J-la tulee konkreettisesti maan päälle kansansa avuksi äärimmäisen hädän hetkellä ja toimeenpanee jumalattomien pakanakansojen tuomiot! Hän on eräissä kohden historiaa osoittanut olevansa 'viime hetken' J-la. En pengo nyt niitä kohtia Raamatusta tähän, mutta Raamatun huolella läpi lukeneet asian kyllä voivat vahvistaa.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/6028066Anteeksi vaan mutta tätä Neuvosto-Venäjän,sittemmin Neuvostoliitto,aikojen jo edellä esille tuomieni uhrien arvioitu yhteinen lukumäärä Leninin-Stalinin aikoina jäi hieman "vajaaksi",eli osittain tarkemmin täsmentämättä.
Eli kokonaisluku 20-25 miljoonaa koostuu Leninin ja Stalin aikojen terrorista eri ilmenemismuotoineen lisättynä myös II-maailmansodan ajan uhreilla eli sotilaat ja siviilit.
Tarkkoja lukuja Leninin ja Stalinin aikojen terrorista ei voida esittää,mutta arviot liikkuvat jossain 12 miljoonan paikkeilla.Kun tähän lukuun lisätään II-maailmansodan uhrit,on Venäjällä päädytty kokonaisarvioissa haarukkaan 20-25 miljoonaa. Toinen realisti. kirjoitti:
Anteeksi vaan mutta tätä Neuvosto-Venäjän,sittemmin Neuvostoliitto,aikojen jo edellä esille tuomieni uhrien arvioitu yhteinen lukumäärä Leninin-Stalinin aikoina jäi hieman "vajaaksi",eli osittain tarkemmin täsmentämättä.
Eli kokonaisluku 20-25 miljoonaa koostuu Leninin ja Stalin aikojen terrorista eri ilmenemismuotoineen lisättynä myös II-maailmansodan ajan uhreilla eli sotilaat ja siviilit.
Tarkkoja lukuja Leninin ja Stalinin aikojen terrorista ei voida esittää,mutta arviot liikkuvat jossain 12 miljoonan paikkeilla.Kun tähän lukuun lisätään II-maailmansodan uhrit,on Venäjällä päädytty kokonaisarvioissa haarukkaan 20-25 miljoonaa....mistä lähteestä niitä lukee. Mä en anna arvoa venäläisten lähteille, koska sieltä ei löydy puolueettomia lähteitä.
Tuo 20-25 miljoonaakin lienee alakanttiin. J-la yksin tietää tarkan luvun. Joka tapauksessa uhriluku on sitä suuruusluokkaa, ettei J-la katso sellaista verenvuodatusta ja inhimillistä kärsimystä läpi sormien, vaan verivelka painaa raskaana Venäjää.
Ihmisperspektiivistä katsoen tuntuu helposti kohtuuttomalta, jos J-la rankaisee lapsia heidän isiensä veritöistä kolmannessa tai peräti neljännessä sukupolvessa.
Toisaalta olemmehan me kaikki ihmiset joutuneet perisynnin vuoksi osallisiksi kärsimyksistämme ja kuolemasta vain siitä syystä, että esivanhempamme Aadam ja Eeva lankesivat syntiin Paratiisissa Raamatun sukuluetteloiden perusteella noin 100 sukupolvea sitten. Tätä taustaa vasten on helpompaa ymmärtää myös rangaistusten periytyvyys.
Tahdon kuitenkin painottaa sitä seikkaa, mikä usein jätetään joko tahallaan tai tietämättömyydestä mainitsematta koskien tuota kohtaa, että J-la kostaa isien pahat teot lapsille aina 3.:en ja 4:een sukupolveen, sillä koko asiayhteys kuuluu näin:
2. Moos. 20:3-6
20:3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
20:4 Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
20:5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, NIILLE, JOTKA MINUA VIHAAVAT;
20:6 MUTTA TEEN LAUPEUDEN TUHANSILLE, JOTKA MINUA RAKASTAVAT JA PITÄVÄT MINUN KÄSKYNI!
Toisin sanoen vaikka jonkun venäläisen tai saksalaisen isä tai isoisä olisi tehnyt miten hirveitä veritöitä tahansa, mutta hän itse (jälkeläinen) nöyrtyy J-lan edessä, katuu omia syntejään ja pyytää isänsä ja isoisänsä syntejä anteeksi turvaamalla omalla kohdallaan Yeshua Messiaan lunastustyöhön, niin J-la armahtaa tällaista massamurhaajan jälkeläistä, rakastaa häntä ja ottaaa hänet lapsekseen ja tekee hänelle laupeuden ja pelastaa hänet niiltä kärsimyksiltä, jotka muutoin olisivat koituneet hänelle isänsä/isoisänsä syntien vuoksi!
Sama J-lan täydellinen armahdus ja ansaitsematon rakkaus pätee kaikkia muitakin meitä, esivanhempiemme synnin eli heiltä perimämme perisynnin tähden kadotukseen ja Helvettiin matkalla olevia, kun otamme Yeshuan vastaan Vapahtajanamme! Saamme lahjaksi ikuisen elämän ja J-la ottaa meidät rakastaen lapsikseen: pojikseen ja tyttärikseen! Ylistys Hänen Nimelleen Yeshuassa!- tuhat ja yksi
Yakov kirjoitti:
Keskustelumme ei liity homoihin eikä lesboihin vähäisimmässäkään määrin!
Lisäksi mun tietoni on liian syvää sun käsittää, koska annoit sille arvosanan nolla. Hmmm... ehkä unohditkin laittaa ykkösen nollan eteen ;o)vain sukupuolesta.
- Yakov ei-kirj.
tuhat ja yksi kirjoitti:
vain sukupuolesta.
...liittyy keskustelun aiheeseen?
:D
- Voijummijammi!
Sitä mieltä että uniesi mukaan jaetaan rajoja uudelleen.Olet sinä lefa melkoinen näkijä kun yksin päätät mitä tapahtuman pitää.Heh
Kansojen historia on opettanut mulle, että Iso Herra antaa täysin oman aivoistustensa mukaan maat ja mannut niille kansoille kuin milloinkin lystää!
Jos meidän suomalaisten esi-isät ja -äidit olisivat eläneet kiltimmin ja Isoa Herra kunnioittaen, niin me saisimme nyt elää ilmastoltaan paljon leudommassa ja luonnoltaan paaljon paratiisimaisemmassa maassa. Kansamme esiasukasten vuoksi saamme nyt värjötellä susirajan tuntumassa ja maksaa velkaa ottamalla esim. kreikkalaisille, irlantilaisille ja kohta portugalilaisille, espanjalaisille, italialaisille jne että he saisivat elää kesät talvet auringonpaisteessa ja ottaa lunkisti sillä aikaa kun suomalaiset tekee rankkaa duunia vuodet läpeensä!
Saatpa pian nähdä, miten venäläisiä alkaa tunkea tänne Allegro-junalla ovista ja ikkunoista tyhjentämään kauppojen hyllyt suomalaisten nenän edestä! Silloin on hyvä muistaa vanha sanonta jotenkin tähän tapaan: Autuaampi on antaa heidän ostaa, kuin yrittää turhaan estellä!
;=)
Ps. Älä usko ihan kirjaimellisesti tohon loppuosaan, vaan ainoastaan kohtaan "...vuodet läpeensä!" asti.
- sotimatta
jakaudu kuitenkaan, ja ydinaseet on varmsti käytössä jopa sisällis-sodassa. Suomenkin pitäsi alkaa valmistamaan ydinaseita kaikessa hiljaisuudessa, olis sitten tarvittaessa jotain 'kättä pitemää'.
Me saamme kyllä Venäjältä kaikki vallatut alueet korkoineen takaisin, jos koko Suomen kansa kääntyy ensin pois synneistään, kääntyy sitten rukouksin Herran puoleen ja anoo nöyrästi syntiensä anteeksi antoa. Sen jälkeen Iso Herra kysyy meiltä kuin aikoinaan Israelin kuningas Salomolta: "Mitä te tahdotte, että minä teille antaisin?"
Siihen me suomalaiset sitten yhdestä suusta vastaamme: "Venäjän maa- ja vesialueet Uraliin saakka!"
Näin helppoa se on kun asia pelkistetään. Saamme siinä ikäänkuin kylkiäisenä reilut 100 miljoonaa venäläistä ja niitähän tarvitaan, ettei uusi laajennettu alueemme autioituisi... :)
- waaaaataaaaaaaa
itsekki näin unta että venäjä oli jakautunut 3 tai 4 eri osaan :O mutta unet ovat vain unia
sekin vielä että maitten nimet oli venäjäksi ja jokseekin pitkiä (1 pitkä sana tai pari/useampi sana) - poliiziseta665
Bålå bålå, olisitko saanut kipinäsi siitä että maailmalla on uutisoitu siitä että venäjä ja nato voisivat tehdä yhteystyötä? Venäjällä kaikki kansa eivät ajatuksesta tykkää niin voi olla mahdollista että tulee eripuraa tai sitten ei. Paljastuit kuitenkin puoskari! :)
Tykkään käräytellä teitä!- Kärytakas
luuletkos että täälläpäin tuollaisista tykätään. Varo vaan omia sanojas. Tuollaisia ei taas täällä päin hyvällä katota! Pysy vaan pois näiltä itsenäisiltä valtioilta.
Kärytakas kirjoitti:
luuletkos että täälläpäin tuollaisista tykätään. Varo vaan omia sanojas. Tuollaisia ei taas täällä päin hyvällä katota! Pysy vaan pois näiltä itsenäisiltä valtioilta.
Sun IP-osoitteesi on jo tiedossa, joten valmistaudu kohtaamaan...
Kärytakas kirjoitti:
...mä vaan vähän vitsailin ja pelottelin sua ja onhan Moskovan Lefortovon vankilassa sentään vettä ja leipää tarjolla...
Ole kiltisti näillä foorumeilla ja opettele nöyryyttä, sillä sitä sä tarttes tulevina miehitysvuosina.- Toinen realisti.
Yakov kirjoitti:
...mä vaan vähän vitsailin ja pelottelin sua ja onhan Moskovan Lefortovon vankilassa sentään vettä ja leipää tarjolla...
Ole kiltisti näillä foorumeilla ja opettele nöyryyttä, sillä sitä sä tarttes tulevina miehitysvuosina.No ei kun niin ei.Niitä "miehitysvuosia" kun ei tule.Eli ei siis olen mitään syytä "pelotella" millään vankiloilla tai "vesi ja leipä"-skenaarioilla.
Sanon näin lähinnä ammatillisesta näkökulmasta ja kokemuksesta.
Ai niin,minä olen "se toinen",perheen parissa joulun ajan viettänyt nimimerkki eli Toinen realisti. Toinen realisti. kirjoitti:
No ei kun niin ei.Niitä "miehitysvuosia" kun ei tule.Eli ei siis olen mitään syytä "pelotella" millään vankiloilla tai "vesi ja leipä"-skenaarioilla.
Sanon näin lähinnä ammatillisesta näkökulmasta ja kokemuksesta.
Ai niin,minä olen "se toinen",perheen parissa joulun ajan viettänyt nimimerkki eli Toinen realisti.Mun ei tartte sitä edes profetoida, sillä niin jumalattomaksi on touhu maassamme muuttunut pressasta alkaen alaspäin poliittisessa johdossa.
On vain ajan kysymys ja lyhyen sellaisen, ennen kuin tuo 'miehitys'-skenaario alkaa toteutua.
Olen nähnyt siitä unen jo 1980-luvulla, Göteborgissa.
Ensin tulee Pohjoismaihin (Scandinavia Fennoskandia) ankara nälänhätä ja sen jälkeen välittömästi sota, joka oli unen mukaan salamasota. Silloin (1980-luvulla) oli vielä Ruotsillakin kunnon armeija, mutta nyt he ovat jo siirtyneet 1.7.2010 alkaen pelkkään palkka-armeijaan, josta ei ole tositilanteessa venäläisille joukoille muuta kuin suupalaksi! Ei ole nykyisistä Suomen ylipainoisista 'sauvakävelijöistäkään' mitään mainittavaa vastusta venäläisille joukoille...Yakov kirjoitti:
Mun ei tartte sitä edes profetoida, sillä niin jumalattomaksi on touhu maassamme muuttunut pressasta alkaen alaspäin poliittisessa johdossa.
On vain ajan kysymys ja lyhyen sellaisen, ennen kuin tuo 'miehitys'-skenaario alkaa toteutua.
Ensin tulee Pohjoismaihin (Scandinavia Fennoskandia) ankara nälänhätä ja sen jälkeen välittömästi sota, joka oli unen mukaan salamasota. Silloin (1980-luvulla) oli vielä Ruotsillakin kunnon armeija, mutta nyt he ovat jo siirtyneet 1.7.2010 alkaen pelkkään palkka-armeijaan, josta ei ole tositilanteessa venäläisille joukoille muuta kuin suupalaksi! Ei ole nykyisistä Suomen ylipainoisista 'sauvakävelijöistäkään' mitään mainittavaa vastusta venäläisille joukoille...Ruotsalaiset ja suomalaiset ovat innokkaita kannattamaan Israelin maan ja Jerusalemin kaupungin jakamista arabeille (jotka petollisesti kutsuvat itseään palestiinalaisksi, joita he eivät ole) ja Israelille! Ruotsi on tässä oikein suuna ja päänä.
Mutta mitä sanookaan Pyhä Raamattu sellaisten tekojen tekijöistä?
Luemme siitä:
Obadja:
1:15 Sillä lähellä on Herran päivä kaikkia pakanakansoja: >>>Niinkuin sinä olet tehnyt, niin sinulle tehdään- Kuurot korvat
Yakov kirjoitti:
Mun ei tartte sitä edes profetoida, sillä niin jumalattomaksi on touhu maassamme muuttunut pressasta alkaen alaspäin poliittisessa johdossa.
Ensin tulee Pohjoismaihin (Scandinavia Fennoskandia) ankara nälänhätä ja sen jälkeen välittömästi sota, joka oli unen mukaan salamasota. Silloin (1980-luvulla) oli vielä Ruotsillakin kunnon armeija, mutta nyt he ovat jo siirtyneet 1.7.2010 alkaen pelkkään palkka-armeijaan, josta ei ole tositilanteessa venäläisille joukoille muuta kuin suupalaksi! Ei ole nykyisistä Suomen ylipainoisista 'sauvakävelijöistäkään' mitään mainittavaa vastusta venäläisille joukoille...Herran sana Suomesta 3.1.1992
"Minun aikani tälle kansalle on täynnää tuskaa. Mutta minä puhdistan sn tulessa ja annan armoni sille, sen jäännökselle."(----)
Herran sana 19.1.1992
".... ei tule apua idästä eikä lännestä, ei etelästä eikä pohjoisesta. Mutta jokainen joka huutaa avuksensa Herran Jumalan nimeä, pelastuu. Sillä sinä päivänä, kun pimeys on suuri, kun on tuska, ahdistus, nälkä, rutto ja veri, sinä päivänä he tietävät, että minä Jumala olen puhunut."
Herran sana 22.4.1997
"Mutta tämän kansan käy - niin käy tämän kansan, kuin kävi Sodoman ja Gomorran jumalattomien kaupunkien. Viritä itkuvirsi ilmoille, sillä suuri, suuri on valitus ja parku! Tuhon päivä, tuhon päivä se on. Vaivaiset ja kurjat minä pelastan, kokoan heidät kuin tähkäpäät puimatanterella. Tähkät. On itkuvirren aika. Kaikki minkä näet, se palaa"
"Autuas se, joka Herraan turvaa, hänet Herra pelastaa pahana päivänä, eivätkä hänen vaatteensa kärvenny. Vähän jää ihmisiä jäljelle. Suuri on hävitys."
"Pilkkaajat pilkkaavat loppuun asti. Mutta niinkuin Nooa nousi arkissa ja ne sielut, jotka Herraa pelkäsivät, niin nousevat minun vanhurskauteni turvin ylös ne, jotka kirjaan kirjoitetut ovat."
"Minä Herra on peruuta päätöstäni tästä kansansta. Ylen korkeska se on. Minä olen tarkannut ja katso, en ole löytänyt tästä kansasta niitä vanhurskaita, joiden rukoukset voisivat pleastaa tämän kansan, sanoo Herra, Pyhä ja Ikuinen. Vihastunut, vihastunut olen minä Herra niihin, jotka ylenpalttisesti halveksivat varoituksen sanojani tässä pimeässä ajassa."
Herran sanat 23.4.1997
"Itkekää ja valittakaa, sydämenne vuotakoon kuin vesi. Murtukoot kovat sydämenne ja ylpeät otsanne, sillä suuri, suuri on valitus tässä maassa! Sitä monet katselevat, mutta eivät tule avuksi, sillä näin on Herra säätänyt. Turhaan te odotatte apua; sitä ei tule. Ei idästä, lännestä, etelästä eikä pohjoisesta. Saartorengas on oleva sinä kurimuksen päivänä, teidän syntienne tähden." - Inhottava realisti
Kuurot korvat kirjoitti:
Herran sana Suomesta 3.1.1992
"Minun aikani tälle kansalle on täynnää tuskaa. Mutta minä puhdistan sn tulessa ja annan armoni sille, sen jäännökselle."(----)
Herran sana 19.1.1992
".... ei tule apua idästä eikä lännestä, ei etelästä eikä pohjoisesta. Mutta jokainen joka huutaa avuksensa Herran Jumalan nimeä, pelastuu. Sillä sinä päivänä, kun pimeys on suuri, kun on tuska, ahdistus, nälkä, rutto ja veri, sinä päivänä he tietävät, että minä Jumala olen puhunut."
Herran sana 22.4.1997
"Mutta tämän kansan käy - niin käy tämän kansan, kuin kävi Sodoman ja Gomorran jumalattomien kaupunkien. Viritä itkuvirsi ilmoille, sillä suuri, suuri on valitus ja parku! Tuhon päivä, tuhon päivä se on. Vaivaiset ja kurjat minä pelastan, kokoan heidät kuin tähkäpäät puimatanterella. Tähkät. On itkuvirren aika. Kaikki minkä näet, se palaa"
"Autuas se, joka Herraan turvaa, hänet Herra pelastaa pahana päivänä, eivätkä hänen vaatteensa kärvenny. Vähän jää ihmisiä jäljelle. Suuri on hävitys."
"Pilkkaajat pilkkaavat loppuun asti. Mutta niinkuin Nooa nousi arkissa ja ne sielut, jotka Herraa pelkäsivät, niin nousevat minun vanhurskauteni turvin ylös ne, jotka kirjaan kirjoitetut ovat."
"Minä Herra on peruuta päätöstäni tästä kansansta. Ylen korkeska se on. Minä olen tarkannut ja katso, en ole löytänyt tästä kansasta niitä vanhurskaita, joiden rukoukset voisivat pleastaa tämän kansan, sanoo Herra, Pyhä ja Ikuinen. Vihastunut, vihastunut olen minä Herra niihin, jotka ylenpalttisesti halveksivat varoituksen sanojani tässä pimeässä ajassa."
Herran sanat 23.4.1997
"Itkekää ja valittakaa, sydämenne vuotakoon kuin vesi. Murtukoot kovat sydämenne ja ylpeät otsanne, sillä suuri, suuri on valitus tässä maassa! Sitä monet katselevat, mutta eivät tule avuksi, sillä näin on Herra säätänyt. Turhaan te odotatte apua; sitä ei tule. Ei idästä, lännestä, etelästä eikä pohjoisesta. Saartorengas on oleva sinä kurimuksen päivänä, teidän syntienne tähden."Mistähän kohtaa Raamattua nämä "Herran sanat" löytyvät?
Vai ovatko ne ehkä inhimillisemmän olennon mielen tuotoksia? - focusta
Mistähän kohtaa Raamattua nämä "Herran sanat" löytyvät?
Vai ovatko ne ehkä inhimillisemmän olennon mielen tuotoksia?Inhott R, lopeta herjaaminen. Tai jatka jos tahdot, mutta tiedä että saat kärsiä.
Kuurot korvat kirjoitti:
Herran sana Suomesta 3.1.1992
Herran sana 19.1.1992
Herran sana 22.4.1997
Herran sanat 23.4.1997
"Itkekää ja valittakaa, sydämenne vuotakoon kuin vesi. Murtukoot kovat sydämenne ja ylpeät otsanne, sillä suuri, suuri on valitus tässä maassa! Sitä monet katselevat, mutta eivät tule avuksi, sillä näin on Herra säätänyt. Turhaan te odotatte apua; sitä ei tule. Ei idästä, lännestä, etelästä eikä pohjoisesta. Saartorengas on oleva sinä kurimuksen päivänä, teidän syntienne tähden."...noita ankarasanaisia profetioita, joita toit esille.
Ihmiset täällä Pohjolassa eivät ole oppineet J-lan vanhurskaudesta tuntemana J-laa ja siksi nämä kansat ovat luopumassa Kristinuskon rippeistäkin ja se vie auttamatta perikatoon!
J-lalla on maassamme useita valittujaan ja meidät Hän pelastaa ja vie turvapaikkaan näkemästä niitä ankaria rangaistustuomioita, jotka tulevat Suomea kohtaamaan.
Erityisen paljon käy sääliksi kaikkia nälänhädän ja sodan jalkoihin jääviä lapsia, vammaisia ja vanhuksia!Inhottava realisti kirjoitti:
Mistähän kohtaa Raamattua nämä "Herran sanat" löytyvät?
Vai ovatko ne ehkä inhimillisemmän olennon mielen tuotoksia?a) Kun J-la hukutti vedenpaisumuksessa kaiken lihan Nooan päivinä (Nooaa ja tämän perhekuntaa sekä arkkiin valittuja eläimiä lukuunottamatta), ei ollut mitään Pyhiä Kirjoituksia olemassa, joihin Nooa olisi voinut viitata. Nooa saarnasi parannusta aikalaisilleen ennen katastrofia!
b) Kun J-la hukutti Sodoman ja Gomorran kaksoiskaupungit äkkiarvaaamatta antaen sataa tulta ja tulikiveä taivaasta, ei ollut mitään profetioita Phissä Kirjoituksissa, että niin tulisi käymään. Loot saarnasi parannusta noiden kaaupunkien asukkaille ennen katatsrofia!
TILANNE NYKYÄÄN:
Nyt sensijaan on ollut jo noista ajoista alkaen nuo tuomiot kirjoitettuina Pyhään Raamattuun, jollaisen voimme löytää noin 80% suomalaistenkin kotien kirjahyllyistä ja SIITÄ HUOLIMATTA kansan johdosta alkaen Suomessa suositaan homoutta ja lesboutta ja jo vähäisessä määrin sellaisiin synteihin taipuvaisia kehotetaan ja rohkaistaan harjoittamaan syntejään avoimesti ja häpeämättä!
Myös UT:ssa on SELVÄ VAROITUS myös Suomelle, suomalaisille ja Suomen lainsäädännöstä vastaaville poliitikoille ja se kuuluu näin:
Juudaan kirje:
1:7 samoin kuin Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit, jotka samalla tavalla kuin nekin harjoittivat haureutta ja eksyivät luonnottomiin lihanhimoihin, ovat varoittavana esimerkkinä, kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta.
1.Korinttolaiskirje:
10:6 Tämä tapahtui varoittavaksi esimerkiksi meille, että me emme pahaa himoitsisi, niinkuin he himoitsivat.
Vielä lopuksi Yeshuan profetia viimeisten päivien ihmisille (uskon sen tarkoittavan ainakin osittain jo tätä sukupolvea):
Luuk.17:28-30
17:28 Niin myös, samoin kuin kävi Lootin päivinä: he söivät, joivat, ostivat, myivät, istuttivat ja rakensivat,
17:29 mutta sinä päivänä, jona Loot lähti Sodomasta, satoi tulta ja tulikiveä taivaasta, ja se hukutti heidät kaikki,
17:30 samoin käy sinä päivänä, jona Ihmisen Poika ilmestyy.- Rukoukseen kutsu
Yakov kirjoitti:
...noita ankarasanaisia profetioita, joita toit esille.
Ihmiset täällä Pohjolassa eivät ole oppineet J-lan vanhurskaudesta tuntemana J-laa ja siksi nämä kansat ovat luopumassa Kristinuskon rippeistäkin ja se vie auttamatta perikatoon!
J-lalla on maassamme useita valittujaan ja meidät Hän pelastaa ja vie turvapaikkaan näkemästä niitä ankaria rangaistustuomioita, jotka tulevat Suomea kohtaamaan.
Erityisen paljon käy sääliksi kaikkia nälänhädän ja sodan jalkoihin jääviä lapsia, vammaisia ja vanhuksia!Yakoville, lapsista ja nuorista
Kaksi päivää ennen Jokelan tragediaa, 5.11.2007, minulle tuli sanat "voi lapsia ja nuoria tässä maassa.."
Sanoman yhteydessä koin erityisen tuntuvaa tuskaa hengessäni. Ymmärsin että lapsilla ja nuorilla on vaikeat ajat edessä, tässä maassa. Sitten tapahtui 7.11.2007 Jokelan tapaus. Eikä siinä kaikki? Tapaus aktivoi toistuvien uhkausten sarjan eri puolilla Suomea. Pelot ahdistivat lukuisia koululaisia. Yksi ja toinen pelkäsi mennä kouluun. Voi vain arvailla kuinka moni elää syvienkin pelkojen otteessa, mutta niitä ei hevin näytetä.
Sitten Kauhajoki. Kuten olen julkistanut, minulla oli tapahtumaa ennen jälleen raskasta tuskaa hengessäni, useiden viikkojen ajan. En kuitenkaan saanut mitään tarkempaa tietoa sen sisällöstä ja taikka ajankohdasta. Tulimme syksyyn 2008. Jokelan kauhu toistui Kauhajoella. Ja jälleen sitä siivitti uhkausten sarja ja ilmiö.
Kirjoitan tähän tallettamiani tuntemuksiani päiväkirjasta:
9.8.2008
”Oi Herra, minä itken, se on niin kamalaa, niin kauheaa, niin raastavaa! Voi, voi, voi...”
15.8.2008
”Kun ajoin Hesasta tuli taas niin itkettävä olo. Suomen kansasta, sen ihmisistä. Itkin täysillä kun ajoin moottoritiellä; onneksi oli hiljainen liikenne. Näkökyky oli sumentuneena, koska itkemättä en voinut olla...”
22.8.2008
"On ollut jatkuvasti itkettävä olo kun vain ajattelenkin tätä maata, kansaa, ihmisiä....”
4.9.2008 Jumalan sanat:
”Katso palvelijani, sano heille: parannusta te ette ole tehneet. Kurjaa ja köyhää on sorrettu, rikkaat ovat ahnehtineet yli kohtuuden ja pienten lasten asia on jätetty valvomatta. Tuomioni on peruuttamaton sanoo Herra Kaikkivaltias. Eikä mikään pelasta tätä kansaa siltä vitsaukselta joka äkisti ja pian on läsnä. Suomi- sinä itket pian!”
Entä nyt ja tästä eteenpäin? Eilen oli Jokelan vuosipäivä. Useita kouluja oli suljettu uusien koulu-uhkausten syystä. Poliisit tutkivat uhkauksia; syynäävät nettiä. Parantaako se lasten ja nuorten pelkoja. Kuka ”kuulee ja kuuntelee” lasten ja huorten non-verbaalit pelon ja ahdistuksen
Se, mitä syksyllä 2007 ymmärsin (ja julkistinkin osin) Suomea koskevasta tiedosta, on vielä pääosin edessämme. Ihmiset tulevat oikeasti huutamaan apua. - Niin jokapäiväisen leivän kuin muidenkin perusasioiden vuoksi. Ja, tulee aika, että ihmisen keksintö ydinenergiasta sataa kirouksen mustaa ja tappavaa pilveä, koska ihmiset ovat väkivallan ja murhanhimon kyllästämiä.
(Luin tämän sivulta http://www.suomistory.vuodatus.net / SuomiDiary 3)
Ja ajattelin? Niin voivat monet lapset ja nuoret huonosti... ja moni ummistaa silämänsä, kaunistelee totuutta.
Venäjän poliittinen johto tukee Israelin maan ja Jerusalemin kaupungin jakamista arabeille (jotka erehdyttävästi kutsuvat itseään palestiinalaisiksi) ja israelilaisille. He siis kannattavat Israelin Pyhän valitulleen kansalleen lupaaman Pyhän Maan JAKAMISTA!
Heitä (venäläisiä ja muitakin samanlaisia jakamispyrkimyksiä ajavia) J-la tulee kohtelemaan seuraavan hengellisen periaatteensa mukaan:
Obadja:
1:15 Sillä lähellä on Herran päivä kaikkia pakanakansoja: Niinkuin sinä olet tehnyt, niin sinulle tehdään; kosto sinun teostasi kohtaa sinun omaa päätäsi!
Jooel:
3:2 minä kokoan kaikki pakanakansat, vien ne alas Joosafatin laaksoon ja käyn siellä oikeutta niitten kanssa kansani ja perintöosani, Israelin, tähden. Sillä he ovat hajottaneet sen pakanakansain sekaan, ovat jakaneet minun maani.
Elämme pakanakansoja kohtaavien suurten rangaistustuomioiden kynnyksellä, sillä noiden kahden edellä mainitsemieni Raamatunjakeiden toteutuminen on oven edessä!- ...
....
Heh-heh!
Joku nosti tämän vanhan avaukseni ylös ja mua nauratti sen sisältö.
Kiitti ja kippis (jotain terveellistä juotavaa) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693